لیست قیمت پارچه فلامنت ورزشی

لیست قیمت پارچه فلامنت ورزشی را می توان از بازارهای روز این اجناس طبق نوع پارچه، کیفیت، روش بافت، قیمت نخ به کار رفته و عوامل مؤثر دیگر استعلام نمود.

 

فلامنت

 

مشخصات پارچه تریکو فلامنت ورزشی

در صنعت ریسندگی از فلامنت یا همان الیاف بلند به صورت مداوم استفاده می شود. این پارچه از ترکیب الیاف مصنوعی با الیاف طبیعی همچون پنبه، ویسکوز تولید می شود.

دو مشخصه بارز این پارچه ی بسیار لطیف و نرم

  • هنگام شستشو رنگ نمی پس نمی دهد.
  • زمان استفاده برای دوخت لول نمی شود.

 

لیست قیمت پارچه فلامنت ورزشی

موارد مصرف تریکو فلامنت

این پارچه برای تولید البسه ورزشی زنانه و مردانه کاربرد دارد. به فلامنت ورزشی معروف است. این لباس در رشته های ورزشی مختلف استفاده می شود. به همین دلیل دارای رنگ بندی مختلف است.
از دیگر موارد کاربرد این پارچه می توان در مصارف بیمارستانی از جمله لباس بیماران و دوخت پرده نیز اشاره نمود.

انواع پارچه فلامنت

  •  فلامنت لاکر، از نخ کره ای و از جنس پلی استر تولید می شود. این پارچه حالت کشی دارد، نرم و لطیف، مقاوم در برابر سایش و پرز شدن و دارای ماندگاری بالایی است. همچنین دارای رنگ بندی متنوعی است. ازاین پارچه در دوخت انواع لباس های بیمارستانی، بچه گانه، پرسنلی، اداری استفاده می شود.
  • فلامنت ورزشی، از ترکیب پنبه و ویسکوز با الیاف مصنوعی تولید می شود. که نوع بافت این الیاف برای البسه ورزشی درشت تر می باشد. این پارچه ضخیم دارای زیردست لطیفی می باشد.

 

لیست قیمت پارچه فلامنت ورزشی

فروش پارچه فلامنت ورزشی در بازار

پارچه فلامنت ورزشی در بازار به صورت عمده با قیمتی مناسب تر نسبت به خرده فروشی، برای خریداران عرضه می گردد. به این ترتیب مسلما صرفه اقتصادی با خرید عمده پارچه است. قیمت این پارچه با توجه به متراژ، عرض، میزان درخواست و کیفیت ان مشخص می شود.

این نکته نیز قابل ذکر است که با خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین و عرضه مستقیم اجناس با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها روبرو خواهید شد. در این صورت هم می توانید از مشاوره های خرید استفاده نمایید. پس از تماس با واحد فروش لیست قیمت ها در اختیارتان قرار می گیرد.

 

لیست قیمت پارچه فلامنت ورزشی

 

دریافت لیست قیمت پارچه فلامنت ورزشی

از طریق تماس با واحد فروش ما، لیست قیمت پارچه فلامنت ورزشی در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین می توانید به صورت آنلاین جدول قیمت های انواع پارچه ها را دریافت و مقایسه نمایید. همچنین خرید خود را ثبت کنید.

تولید پارچه فلامنت ورزشی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما