تولید پارچه گردباف برای صادرات به کشور عمان و عربستان

مجموعه دیبا بافت نگار به عنوان تولید کننده و صادرات پارچه گردباف بیشتر محصولات خود را صادر می کند  به کشور عمان و عربستان و روابط بیشتر با کشورمان ممکن است مشکل کمتری ایجاد شود.
به طوری کلی کشور عمان کشوری آرام از نظر سیاسی بوده و تقریبا کشور عمان روابط مناسبی با دیگر کشور ها داشته و به عنوان قطب تجاری نیز بشمار می رود.
در رابطه تجاری با این کشور و روابط آن باید آگاهی کامل داشته باشیم که در این مقاله به طور کامل به آن می پردازیم.
به طور مثال ویژگی های فرهنگی و اجتماعی کشور عمان، موقعیت جغرافیایی، سیاست، اقتصاد عمان و اینکه با چه کشورهایی بیشتر رابطه اقتصادی دارد، بیشتر واردات خود را از کدام کشور انجام می دهد، رابطه تجارت کشور به چه صورت است، آمار صادرات کشور عمان، آگاهی کامل برای صادرات، آگاهی از مناطق آزاد در عرصه تجارت باید به این نکات آگاهی داشت.
پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند.
دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد.
پارچه های گردباف انواع گونا گونی دارد که می توان به این صورت نام برد.
امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه منسوجات پارچه های گردباف به مقدار بالا تولید می کنند .پارچه های گردباف در انواع طرح ها و رنگ‌بندی به دلیل خاصیتی که دارند و در برند های مختلف تولید برای تهیه لباس های خانگی و روز مره بسیار مناسب بوده و می توان به قیمت پایین پارچه های گردباف هم اشاره نمود که به صورت عمده در دسترس خریداران توسط شرکت دیبا بافت نگار قرار می گیرد.
در زمان حال با استفاده از دستگاه های بروز در صنعت تولید پارچه و کارشناسان خبره در این زمینه و مواد اولیه مرغوب به کار رفته و محصولی با کیفیت تولید می شود که همین امر باعث افزایش محصولات در خط تولید می شود.
اگر می خواهید راجب پارچه های گرد بافت آگاهی کاملی داشته باشید تا آخر مطالب سایت دیبا بافت نگار را مطالعه کنید.

تولید پارچه گردباف برای صادرات به کشور عمان و عربستان
پارچه های گردباف بافتی حلقوی و دوار دارند که اکثرا از نخ های پلی استر تهیه می شوند که جزو دسته الیاف های طبیعی محسوب می شود.
از پارچه های گردباف دردوخت بیشتر لباس ها استفاده می شود و دارای انعطاف پذیری استانداردی بوده است و همینطور به دلیل ضخامتی که دارد باعث گرمای مناسبی می باشد و لباس هایی که از پارچه گردباف تهیه شده اند عمر بیشتری نسبت به دیگر پارچه ها دارند، و بیشتر کلان شهر ها که دارای تعداد بالای تولیدی هستند همانند شهر های تهران، مشهد و..بیشتر تقاضای این پارچه هستند.
پارچه های گردباف را می توان با قابلیت کش آمدن آن هم شناخت و یکی از خصوصیات دیگر آن را می توان به آبرفت نداشتن این پارچه اشاره کرد.

 

تولید پارچه گردباف

امروزه صادرات پارچه با بالاترین سطح کیفیت تولید و وارد بازار می شوند، شرکت دیبا بافت نگار پارچه های گردباف خود را با عالی ترین جنس با ارزان ترین قیمت به صورت عمده در بازار های داخلی و صادراتی به فروش می رساند، در تولید پارچه های گردباف تمام معیار های استاندارد رعایت شده و فروش این پارچه به صورت های طایفه ای، عدل، کیلویی به فروش می رسد که در خواست و سفارش محصول بستگی به نیاز مشتری دارد.
به دلیل تقاضا ی روز افزون این پارچه و تولید فراوان آن از طرف تولید کنندگان و رضایت قابل توجه خریداران سبب شده تا مجموعه دیبا بافت نگار در این راستا تلاش کند که کیفیت خود را هر روز افزایش دهد در کنار فروش به صورت عمده و قیمت پایینی که دارد.

تولید پارچه گردباف

صادرات پارچه گردباف به عمان و عربستان

برای تجارت با عربستان و عمان اولین کاری که تاجر باید انجام دهد آگاهی کامل راجب موقعیت جغرافیایی این کشورها می باشد.
عمان کشوری با جمعیت پایین می باشد که بیشتر جمعیت این کشور مسلمان هستند که روابط نزدیک دینی با کشور ایران دارد.
یکی دیگر از ویژگی های این کشور احاطه شدن این کشور در قیمت مرزهای شرقی و شمالی با آب های آزاد که این موقعیت عالی را برای صادرات برای عمان ایجاد کرده است.
با توجه به اینکه کشور عمان که در حاشیه خلیج فارس است و همینطور تنگه هرمز راه تجاری از طریق دریا را فراهم کرده و بخاطر دسترسی این کشور از غرب به کشور امارات و عربستان را دارد و هردو کشور نظام سیاسی شاهی دارند عمده صادرات کشور عمان در رابطه با نفت می باشد و دیگر گزینه هایی که بر اقتصاد کشور دلالت دارد مربوط به کشاورزی و معدن و صنعت ماهیگیری می باشد.
در قابلیت این کشور وجود آب های آزاد این کشور است که موقعیت عالی برای این کشور کرده است
چین به عنوان یکی از شریک های کشور عمان به شمار می رود.
کشور عمان به دلیل ضعیف بودن در عرصه صنعتی مجبور است که واردات از ایران داشته باشد.
بیشتر کالاهای وارداتی به عمان را می توان اقلامی مثل محصولات صنعتی، انواع سوخت و روغن های معدنی و قیر و پلاستیک آهن وسایل برقی و انواع سنگ های قیمتی و مواد شیمیایی و… نام برد.
در سالهای اخیر بیشترین صادرات را به ایران داشته است و برای صادرات به کشور عمان و عربستان با در نظر گرفتن تمام شرایط ، اول باید به اطلاعات گمرک ایران نگاهی بیندازیم، مهم ترین کالاهای وارداتی عمان از ایران آهن و فولاد، روغن های معدنی، سوخت، انواع سبزیجات و غلات و مصالح ساختمانی و دخانیات و دیگر محصولات می باشد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از اداره گمرک می توان محصولات صادر شده را بر اساس نیاز کشور عمان دسته بندی کرد.

صادرات پارچه گردباف به عمان و عربستان
در زمان های گذشته بیشتر خریداران با مراجعه به صورت حضوری از کارخانه انواع پارچه ها اقدام به خرید می کردند و با مراجعه مستقیم تمامی محصولات را با رنگ‌بندی و طرح ها مشاهده می کردند و بیشترین خرید خود را انجام می دادند که این روش نیازمند صرف زمان زیادی بوده است تا محصول خود را به صورت عمده و با حداکثر سود انتخاب کنند ولی امروزه با بروز ترین متدهای روز شما می توانید با کمترین صرف زمان خرید خود ا به صورت اینترنتی انجام دهید فقط کافیست خرید خود را از سایتی معتبر و دارای سابقه انجام دهید و تمام کاتالوگ محصولات را با انواع طرح ها و رنگ‌بندی های موجود مشاهده کنید و همچنین امکان بازدید از کارخانه قبل خرید فراهم است .

 

304

  1. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  2. سلام وقت بخیر
    دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد

  3. سلام وقت بخیر
    شما ارسال به همه ی شهرهای ایران دارید؟ چند روز طول میکشه تا بار به دستمون برسه؟

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند که من با کیفیت ترین آن را از سایت دیبا تهیه کردم

  5. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خودشان را دارند.

  6. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در ایتا برای بفرستید نمونه ببینم قصد خرید برای تولیدی خودم را دارم

  7. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند کیفیت و قیمت خوبی هم دارند

  8. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه گردباف و صادرات به پاکستان از مجموعه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  9. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه گردباف با بافت حلقوی با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  10. سلام وقت بخیر پارچه گردباف مناسب برای فصل زمستان هستند و از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته شده اند

  11. مجموعه دیبا بافت نگار به عنوان تولید کننده و صادرات پارچه گردباف بیشتر محصولات خود را صادر می کند به کشور عمان وعربستان صادر میکند

  12. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه صادرات با هم همکاری داشته باشیم آدرس دفتر شما کجاست ؟

  13. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار خوبی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  14. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    جنس کالا هاتون خیلی خوبه
    واز هزینه خیلی خوبی برخوردار است

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  16. سلام خدمت شما ببخشید پارچه گرد باف به گرجستان هم صادرات دارید من به صورت عمده میخواستم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  17. تجارت نیاز به سواد و دانش بسیار بالایی دارد قبل از تجارت هر کالایی بهتر است از اهل فن کمک گرفت یکی از راههای کمک گرفتن استفاده از نظر مشاورین سایت آراد برندینگ میباشد

  18. یکی از ویژگیهای مهم پارچه های تریکو خنک بودن و ثبات رنگ این نوع از پارچه هاست و به همین خاطر علاقه مندان زیادی دارد.

  19. پارچه دورس از پارچه های نسبتا ضخیم است و مناسب فصل پاییز و زمستان و هوای سرد سال می باشد

  20. به طوری کلی کشور عمان کشوری آرام از نظر سیاسی بوده و تقریبا کشور عمان روابط مناسبی با دیگر کشور ها داشته و به عنوان قطب تجاری نیز بشمار می رود

  21. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند که من با کیفیت ترین آن را از سایت دیبا تهیه کردم

  22. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در ایتا برای بفرستید نمونه ببینم قصد خرید برای تولیدی خودم را دارم

  23. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در ایتا برای بفرستید نمونه ببینم قصد خرید برای تولیدی خودم را دارم

  24. در زمان های گذشته بیشتر خریداران با مراجعه به صورت حضوری از کارخانه انواع پارچه ها اقدام به خرید می کردند و با مراجعه مستقیم تمامی محصولات را با رنگ‌بندی و طرح ها مشاهده می کردند و بیشترین خرید خود را انجام می دادند

  25. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه گردباف و صادرات به پاکستان از مجموعه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  26. چین به عنوان یکی از شریک های کشور عمان به شمار می رود.
    کشور عمان به دلیل ضعیف بودن در عرصه صنعتی مجبور است که واردات از ایران داشته باشد.

  27. امروزه صادرات پارچه با بالاترین سطح کیفیت تولید و وارد بازار می شوند، شرکت دیبا بافت نگار پارچه های گردباف خود را با عالی ترین جنس با ارزان ترین قیمت به صورت عمده در بازار های داخلی و صادراتی به فروش می رساند

  28. با کمترین صرف زمان خرید خود ا به صورت اینترنتی انجام دهید فقط کافیست خرید خود را از سایتی معتبر و دارای سابقه انجام دهید و تمام کاتالوگ محصولات را با انواع طرح ها و رنگ‌بندی های موجود مشاهده کنید

  29. از پارچه های گردباف دردوخت بیشتر لباس ها استفاده می شود و دارای انعطاف پذیری استانداردی بوده است و همینطور به دلیل ضخامتی که دارد باعث گرمای مناسبی می باشد و لباس هایی که از پارچه گردباف تهیه شده اند

  30. سلام وقتتون گران بها چقدر خوبه که به کشورهای همسایه هم صادرات دارید و اینطوری اقتصاد کشور راه میافته ممنون

  31. پارچه های گرئباف این مجموعه که از پنبه تهیه می شود بسیار سبک اند و آب رفت ندارند.

  32. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید
    آقای خسروانی آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما زنده باشید.

  33. سلام وقت بخیر یکی از ویژگیهای مهم پارچه های حو گرد باف خنک بودن و ثبات رنگ این نوع از پارچه هاست و به همین خاطر علاقه مندان زیادی دارد.

  34. سلام من در کشور عمان زندگی میکنم برای فروشگاهی که اونجا دارم میخام پارچه ازتون خری کنم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  35. نحوه صادرات شما به کشور عمان چگونه است و اگر من از کشور ما سفارش دهند چه مدت زمانی طول میکشه تا محصول به دستم برسه؟

  36. سلام وقت بخیر
    شما ارسال به همه ی شهرهای ترکیه هم دارید؟ چند روز طول میکشه تا بار به دستمون برسه؟

  37. در زمان حال با استفاده از دستگاه های بروز در صنعت تولید پارچه و کارشناسان خبره در این زمینه و مواد اولیه مرغوب به کار رفته و محصولی با کیفیت تولید می شود که همین امر باعث افزایش محصولات در خط تولید می شود.

  38. با توجه به مشخصات ظاهری پتو شادیلون، آیا نوع ژله ای این پتو شباهتی با انواع پتوی مخمل داره یا یک مورد منحصر به فرده؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  39. با سلام
    برای تولید شلوار مردونه چه پیشنهادی دارید که برای شروع پر فروش باشه و پارچش با کیفیت و عالی باشه
    با تشکر فراوان

  40. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به پاکستان هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  41. وجود سایت های اینترنتی مطمئنی همچون دیجی کالا از بهترین روش ها برای خرید اینترنتی است و افرادی تمایل به خرید آنلاین دارند می توانند این محصول عالی را با قیمت مناسب خریداری کنند

  42. باسلام وخسته نباشید، واقعا تنوع بسیار ورنگهای شاد ومتنوع حق انتخاب رو بالا می‌برد. اینکه امروزه پتوها دارای سبک های زیاد شدند هم استفاده کاربردی آنها رو افزایش می‌دهد

  43. سلام وقت شما بخیر و خوشی . مطالب شما فایده‌دار بود و اطلاعات زیادی درباره پارچه ها به دست آوردم سایت شما عالی است .

  44. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  45. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  46. مجموعه دیبا بافت نگار به عنوان تولید کننده و صادرات پارچه گردباف بیشتر محصولات خود را صادر می کند به کشور عمان و عربستان و روابط بیشتر با کشورمان ممکن است مشکل کمتری ایجاد شود.

  47. در زمان های گذشته بیشتر خریداران با مراجعه به صورت حضوری از کارخانه انواع پارچه ها اقدام به خرید می کردند

  48. امروزه با بروز ترین متدهای روز شما می توانید با کمترین صرف زمان خرید خود ا به صورت اینترنتی انجام دهید فقط کافیست خرید خود را از سایتی معتبر و دارای سابقه انجام دهید و تمام کاتالوگ محصولات را با انواع طرح ها و رنگ‌بندی های موجود مشاهده کنید و همچنین امکان بازدید از کارخانه قبل خرید فراهم است .

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  49. سلام وقت بخیر
    دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد

  50. امروزه با بروز ترین متدهای روز شما می توانید با کمترین صرف زمان خرید خود ا به صورت اینترنتی انجام دهید فقط کافیست خرید خود را از سایتی معتبر و دارای سابقه انجام دهید

  51. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  52. سلام وقت بخیر
    دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد

  53. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در ایتا برای بفرستید نمونه ببینم قصد خرید برای تولیدی خودم را دارم

  54. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار خوبی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  55. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  56. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  57. این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  58. پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  59. با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

  60. پارچه ها طرح و رنگ و های مختلفی دارن و با توجه به جنسشون کارایی های متفاوتی دارن که ما میتونیم استفاده کنیم

  61. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  62. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  63. سلام عرض شد به چه کشورهایی دیگه ارسال میکنید؟؟ من در دبی هستم قصد همکاری دارم ممنون میشم جواب بدید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  64. خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  65. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند پارچه های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  66. پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  67. مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

  68. پارچه های ایرانی بهترین پارچه ها از لحاظ کیفیت و دوام هستند پارچه های ایرانی با کیفیت و در سایت دیبا بافت نگار مطلب زیادی در باره آن نوشته شده است

  69. سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  70. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  71. با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود

  72. پارچه تریکو برای بعضی از لباسها تو تابستان خاصیت خنک کنندگی داره حتما تو تابستان هرچی بخرم میگم جنسش از این پارچه باشه

  73. به نظرم میتونم برای دوخت لباسم از این پارچه ها استفاده کنم.خیلی زیبا میشه.من خودم خیاط هستم و پارچه هارو میشناسم که برای دوخت مناسب یا خیر

  74. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  75. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  76. پارچه از مواد بسیار عالی تشکیل شده است که از آن لباس های زیبا و بادوام بچگانه دوخته می شود که کیفیت خوبی دارند

  77. درود و سلام بر شما خوبان جالب بود، من خیلی از اطلاعات بالا رو نمیدونستم،قدردانی از اطلاعات آموزنده ای که قرار میدید

  78. من یه پارچه تریکو خیلی علاقه دارم و قصد دارم که چند نمونه با طرح های متفاوت و متنوع رو خریداری کنم برای دوخت پارچه به نظرم خیلی مناسب هستن ممنون

  79. پارچه های تریکو برای دوخت لباس های راحتی مناسب هستند و تنوع رنگ زیادی دارند. این پارچه ها جنس خوبی دارند که میشود استفاده گوناگونی از ان کرد

  80. پارچه های موجود در این فروشگاه تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد که موجب انتخاب راحت و آزادانه می‌ شود

  81. پارچه تریکو جز پرطرفدارترین نوع پارچه می باشد چون این محصول از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و کیفبت کالا یکی از دلایل فروش بالاست

  82. پارچه تریکو یکی متنوع ترین پارچه های با کیفیت موجود در بازاره که بیشتر برای دوخت لباس های خانگی استفاده میشه چراکه در شستشوهای متعدد تغییر رنگ و آب رفت ندارد

  83. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید

  84. سلام خسته نباشید
    پارچه های تریکو حالت کشسانی دارند و نوعی از کالاهای اساسی هستند ودر صنعت نساجی به صورت عمده تولید می شوند

  85. پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  86. سلام من پارچه ای میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
    با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

  87. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت با پارچه با کیفیت را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایرانی دیبا بافت نگارخریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

  88. بسیار عالی این نوع پارچه تنومند برای دوخت انواع لباس و مانتو عالی است و در رنگهای متنوع موجود است.
    پارچه های بافته شده برای دوخت لباس های راحتی مناسب هستند و رنگ های متنوعی دارند.

  89. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  90. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دارای کیفیت و ضخامتی بسیار خوب و عالی است پارچه های الیاف درجه یکی برای تهیه انواع لباس های شیک مناسب هستند

  91. سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  92. سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  93. سلام وعرض ادب
    مطالب کاملا مفیدی بود و اطلاعات زیادی درباره این محصول به دست آوردم و لذت بردم

  94. این پارچه ها دارای وزن بسیارسبک واز لطافت بسیار بالایی وکیفیت برخورداندودرهرفصلی میشه به راحتی پوشید
    پارچه تریکو در مدل های گوناگونی تولید و به دست مردم می‌رسد

  95. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  96. عرض سلام وخسته نباشید
    به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایهارایه یک محصول عالی که به دست مشتری و خریدار میخواد عرضه کنند رو طراحی کرده اید ممنون ازتون

  97. عرض سلام وخسته نباشید
    به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایهارایه یک محصول عالی که به دست مشتری و خریدار میخواد عرضه کنند رو طراحی کرده اید ممنون ازتون

  98. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  99. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت مناسبی هستند و از قیمت خوبی هم برخوردار هستند ممنون از شما که مطالب مهمی راجب پارچه و نکات خرید آن قرار داده آید.

  100. سلام امروز از این پارچه های تریکو استفاده های بسیار زیادی می شودوبسیار عالی این نوع پارچه برلی دوخت انواع لباس ها ومانتو ها و… بسیار مناسب هست

  101. دیبا بافت نگار پارچه های گردباف خود را با عالی ترین جنس با ارزان ترین قیمت به صورت عمده در بازار های داخلی و صادراتی به فروش می رساند

  102. شرکت دیبا بافت نگار پارچه های گردباف خود را با عالی ترین جنس با ارزان ترین قیمت به صورت عمده در بازار های داخلی و صادراتی به فروش می رساند

  103. سلام وقت بخیر
    همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید تا سفارش محصولتون رو ثبت کنن

  104. سلام و عرض ادب
    پارچه برای لباس میخواستم چون من تمایل چندانی برای استفاده از لباس های سنگین ندارم
    لطفا راهنمایی کنید

  105. سلام وقت بخیر
    مناز همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  106. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  107. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  108. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  109. سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  110. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  111. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز فروش اینترنتی در ایران است که در زمینه صادرات و داخلی فعال است و محصولات خود را با کمترین سود و به صورت بی واسطه از طریق خرید درب کارخانه و مستقیم برای خریدار درب منزل ارسال می کند

  112. امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری زیاد تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، علاوه بر خرید راحت محصول با کیفیت نیز تهیه کرده.

  113. امروزه صادرات پارچه با بالاترین سطح کیفیت تولید و وارد بازار می شوند، شرکت دیبا بافت نگار پارچه های گردباف خود را با عالی ترین جنس با ارزان ترین قیمت به صورت عمده در بازار های داخلی و صادراتی به فروش می رساند

  114. سلام وقت بخیر
    پارچه گردبافت منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید

  115. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه منسوجات پارچه های گردباف به مقدار بالا تولید می کنند .پارچه های گردباف در انواع طرح ها و رنگ‌بندی به دلیل خاصیتی که دارند و در برند های مختلف تولید برای تهیه لباس های خانگی و روز مره بسیار مناسب هست

  116. سلام عرض ادب قصد همکاری با شرکت شما رو دارم ممنون میشم راجب صادرات بیشتر توضیح بدید

  117. سلام بهتر است پارچه های اصل و باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید و از یک سایت معتبر ماننددیبا بافت نگار که خیالتان راحت باشد

  118. سلام
    این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و ارسال به تمام نقاط کشور و خارج هم دارد در مجموعه دیبا بافت نگار

  119. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

  120. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
    تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

  121. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
    وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
    و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

  122. با سلام و خسته نباشید به مجموعه دیبابافت
    من یکی از تاجران شما هستم که به تازگی توانستم به کمک شما این محصول را به کشور عراق صادر کنم ممنون که همه جوره حمایت کردید.

  123. با سلام و خسته نباشید به مجموعه دیبابافت
    من یکی از تاجران شما هستم که به تازگی توانستم به کمک شما این محصول را به کشور عراق صادر کنم ممنون که همه جوره حمایت کردید.

  124. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه منسوجات پارچه های گردباف به مقدار بالا تولید می کنند .پارچه های گردباف در انواع طرح ها و رنگ‌بندی به دلیل خاصیتی که دارند

  125. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

  126. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

  127. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنسو رنگ و طرح اعلا در حال تولید می‌باشند
    که بهترین جنس و قیمت مناسب ترین نرخ در سایت دیبا بافت نگار به خریداران عرضه می شود

  128. سلام وقت بخیر
    قیمت مناسب که به صورت عمده در نظر گرفته و ارسال به تمام شهرهای نقاط کشور و صادرات به تمام کشور های جهان انجام داده است.

  129. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  130. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  131. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

  132. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  133. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

  134. سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

  135. پارچه های گردباف بافتی حلقوی و دوار دارند که اکثرا از نخ های پلی استر تهیه می شوند که جزو دسته الیاف های طبیعی محسوب می شود.

  136. امروزه صادرات پارچه با بالاترین سطح کیفیت تولید و وارد بازار می شوند، شرکت دیبا بافت نگار پارچه های گردباف خود را با عالی ترین جنس با ارزان ترین قیمت به صورت عمده در بازار های داخلی و صادراتی به فروش می رساند

  137. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

  138. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  139. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  140. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

  141. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  142. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

  143. سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

  144. سلام وقت بخیر
    پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

  145. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه منسوجات پارچه های گردباف به مقدار بالا تولید می کنند .پارچه های گردباف در انواع طرح ها و رنگ‌بندی به دلیل خاصیتی که دارند و در برند های مختلف تولید برای تهیه لباس های خانگی و روز مره بسیار مناسب بوده

  146. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  147. وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  148. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  149. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت و ابعاد و اندازه وارد سایت شده تا مشاوران شما را راهنمایی کنند و بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  150. دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد.

  151. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه جودون با عالی ترین کیفیت شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید

  152. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  153. سلام این محصول دارای طرح های جذاب و چشم نوازی است و خیلی با کیفیت و مقاوم هستند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هست

  154. پارچه های گردبافت به دلیل فضای خالیه کمی که در بین بافت های خود دارند، باعث گردش هوا در پارچه می شوند و دوام خوبی هم دارند، به همین دلیل یکی از محصولات محبوب در بین خریداران است.

  155. پارچه های گردباف در انواع طرح ها و رنگ‌بندی به دلیل خاصیتی که دارند و در برند های مختلف تولید برای تهیه لباس های خانگی و روز مره بسیار مناسب بوده

  156. سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

  157. سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  158. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  159. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه گردباف و صادرات به پاکستان از مجموعه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم

  160. سلام وقت بخیر
    این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

  161. پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  162. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  163. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند.
    دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد

  164. سلام وقت بخیر پارچه گردباف مناسب برای فصل زمستان هستند و از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته شده اند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  165. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  166. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند.
    دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد

  167. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند که من با کیفیت ترین آن را از سایت دیبا تهیه کردم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  168. سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  169. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

  170. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

  171. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه منسوجات پارچه های گردباف به مقدار بالا تولید می کنند

  172. سلام وقت بخیر
    دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد

  173. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه منسوجات پارچه های گردباف به مقدار بالا تولید می کنندسلام وقت بخیر من در کشور قطر هستم این نوع پارچه گردباف رو ارسال میکنید؟ باتشکر

  174. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  175. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از معتبرترین مراکز تولید انواع پارچه می باشد که تمام محصولات خود را با قیمت عمده و نرخ پایین تر از بازار به خریداران عرضه می کند.

  176. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  177. پارچه های گردبافت به دلیل فضای خالیه کمی که در بین بافت های خود دارند، باعث گردش هوا در پارچه می شوند و دوام خوبی هم دارند، به همین دلیل یکی از محصولات محبوب در بین خریداران است.پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند

  178. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  179. با استفاده از دستگاه های بروز در صنعت تولید پارچه و کارشناسان خبره در این زمینه و مواد اولیه مرغوب به کار رفته و محصولی با کیفیت تولید می شود که همین امر باعث افزایش محصولات در خط تولید می شود.

  180. پارچه های گرد بافت دارای وزن بالایی هستند، و به این نوع پارچه ها ، پارچه های چهار فصل هم می گویند

  181. سلام وقت بخیر

    صادربه کشورکویت هم دارین؟مذاکره حضوری باتون داشته باشم خوشحال میشم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  182. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  183. سلام وقت بخیر من در کشور قطر هستم این نوع پارچه گردباف رو ارسال میکنید؟ باتشکر

  184. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  185. دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد.

  186. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه منسوجات پارچه های گردباف به مقدار بالا تولید می کنند

  187. سلام صبح بخیر
    من از پارچه های گردباف شما خرید داشتم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  188. سلام وقتتون بخیر
    برای خرید پارچه های گردباف چطور می تونم با شما همکاری کنم؟

  189. برخلاف قیمت ارزانی که در محصولات ایجاد شده هر کدام از آنها کیفیت بسیار بالایی دارند و از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می باشند

  190. سلام وقت بخیر پارچه مبلی هنری بسیا زیبا با رنگهای متنوع وشاد مناسب برای روکش مبل های ویلاها وبوم گردی ها بسیار با کفیت

  191. میتونم بپرسم کارخانه تولیدیتون دقیقا کجاست آیا سابقه ای هم دارید در این زمینه اگه امکان داره با بنده تماس بگیرید

  192. سلام
    مجموعه دیبا بافت به عنوان تولید کننده و صادرکننده پارچه گردباف بیشتر محصولات خود را به کشورهای عربی صادرمیکند.

  193. سلام
    کشور عمان کشوری آرام از نظر سیاسی است و تقریبا کشور عمان روابط مناسبی با دیگر کشور هاداردشرکت دیباف باتجاراین کشورهایی دارد.

  194. دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد.

  195. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند که من با کیفیت ترین آن را از سایت دیبا تهیه کردم

  196. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خودشان را دارند.

  197. سلام وقت بخیر
    شما ارسال به همه ی شهرهای ایران دارید؟ چند روز طول میکشه تا بار به دستمون برسه؟

  198. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه جودون کشی با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید

  199. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در ایتا برای بفرستید نمونه ببینم قصد خرید برای تولیدی خودم را دارم

  200. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه جودون با عالی ترین کیفیت شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  201. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود. همان طور که در بالا اشاره کردیم

  202. سلام وقت بخیر
    پارچه های جودون در بافت خود ترکیبی از دو الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است که بافت این پارچه توسط دستگاه های گرد بافت صورت می گیرد

  203. یکی دیگر از ویژگی های این کشور احاطه شدن این کشور در قیمت مرزهای شرقی و شمالی با آب های آزاد که این موقعیت عالی را برای صادرات برای عمان ایجاد کرده است.

  204. به طوری کلی کشور عمان کشوری آرام از نظر سیاسی بوده و تقریبا کشور عمان روابط مناسبی با دیگر کشور ها داشته و به عنوان قطب تجاری نیز بشمار می رود.

  205. در زمان های گذشته بیشتر خریداران با مراجعه به صورت حضوری از کارخانه انواع پارچه ها اقدام به خرید می کردند

  206. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مطالب و محتوایی بسیار خوبی داخل سایت توضیح دادید بسیار مچکرم چطور میشه از قیمت های محصولات شما آگاه شوم؟ برای خرید عمده چند درصد تخفیف در نظر میگیرید؟

  207. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه منسوجات پارچه های گردباف به مقدار بالا تولید می کنند .پارچه های گردباف در انواع طرح ها و رنگ‌بندی به دلیل خاصیتی که دارند

  208. با توجه به اینکه کشور عمان که در حاشیه خلیج فارس است و همینطور تنگه هرمز راه تجاری از طریق دریا را فراهم کرده و بخاطر دسترسی این کشور از غرب به کشور امارات و عربستان را دارد

  209. لباس های تولید شده از پارچه های جودون پنبه به دلیل بافت طبیعی که دارد و همینطور نوع بافت لوزی مانند خود طرح جذابی را به ارمغان می آورد

  210. بیشتر کالاهای وارداتی به عمان را می توان اقلامی مثل محصولات صنعتی، انواع سوخت و روغن های معدنی و قیر و پلاستیک آهن وسایل برقی و انواع سنگ های قیمتی و مواد شیمیایی و… نام برد.

  211. دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد.

  212. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه منسوجات پارچه های گردباف به مقدار بالا تولید می کنند با کیفیت بسیار بالا

  213. پارچه سرای دیبا بافت نگار مجموعه ای از انواع پارچه های جذاب و زیبا در بازار را داراست که امکان خرید آنلاین همه ی پارچه های خود را در این فروشگاه به صورت اینترنتی هم فراهم کرده است

  214. در زمان های گذشته بیشتر خریداران با مراجعه به صورت حضوری از کارخانه انواع پارچه ها اقدام به خرید می کردند ولی لان امکان خرید غیر حضوری هم هست

  215. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از برادرم خیلی شنیدم و ترغیب به خرید از شما شدم همانطور که بردارم گفت بسیاری محصولات شما زیبا بودن باز هم خواستار خرید از شما هستم اگر امکانش هست لیست قیمت جدید تون از طریق واتساپ برام ارسال کنید.

  216. دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد.

  217. پارچه های گردباف را می توان با قابلیت کش آمدن آن هم شناخت و یکی از خصوصیات دیگر آن را می توان به آبرفت نداشتن این پارچه اشاره کرد.

  218. دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد.

  219. امروزه صادرات پارچه با بالاترین سطح کیفیت تولید و وارد بازار می شوند، شرکت دیبا بافت نگار پارچه های گردباف خود را با عالی ترین جنس با ارزان ترین قیمت به صورت عمده در بازار های داخلی و صادراتی به فروش می رساند

  220. پارچه سرای دیبا بافت نگار مجموعه ای از انواع پارچه های جذاب و زیبا در بازار را داراست امروزه با بروز ترین متدهای روز شما می توانید با کمترین صرف زمان خرید خود ا به صورت اینترنتی انجام دهید

  221. کمترین صرف زمان خرید خود ا به صورت اینترنتی انجام دهید فقط کافیست خرید خود را از سایتی معتبر و دارای سابقه انجام دهید و تمام کاتالوگ محصولات را با انواع طرح ها و رنگ‌بندی های موجود مشاهده کنید

  222. سلام وقت بخیر
    دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد

  223. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه گردباف با بافت حلقوی با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید

  224. سلام خدمت تیم حرفه ای دیبا بافت نگار
    من چند سال پیش از شما خرید کردم بازم خواستار خرید از شما هستم هنوز هم ارسال دارین ؟

  225. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  226. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردبافت در بافت خود ترکیبی از دو الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است که بافت این پارچه توسط دستگاه های گرد بافت صورت می گیرد و به صورت بافت لوزی تشکیل می شود

  227. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  228. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه گردباف با بافت حلقوی با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید

  229. سلام وقتتون بخیر
    نحوه خرید از شما به چه صورت ؟ میشه تو سه مرحله هزیته بارو تسویه کرد؟

  230. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه جودون با عالی ترین کیفیت شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم

  231. برای تجارت با عربستان و عمان اولین کاری که تاجر باید انجام دهد آگاهی کامل راجب موقعیت جغرافیایی این کشورها می باشد.

  232. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه منسوجات پارچه های گردباف به مقدار بالا تولید می کنند .پارچه های گردباف در انواع طرح ها و رنگ‌بندی به دلیل خاصیتی که دارند و در برند های مختلف تولید برای تهیه لباس های خانگی و روز مره بسیار مناسب بوده

  233. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در ایتا برای بفرستید نمونه ببینم قصد خرید برای تولیدی خودم را دارم

  234. سلام وقت بخیر
    دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد

  235. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  236. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند که من با کیفیت ترین آن را از سایت دیبا تهیه کردم

  237. سلام وقت بخیر
    شما ارسال به همه ی شهرهای ایران دارید؟ چند روز طول میکشه تا بار به دستمون برسه؟

  238. دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد.

  239. پارچه های گردباف را به علت شکل ظاهری که دارند نامگذاری می کنند و دارای کیفیت بالایی در بین دیگر جنس ها بشمار می رود

  240. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در ایتا برای بفرستید نمونه ببینم قصد خرید برای تولیدی خودم را دارم

  241. دستگاه های گردباف از سیلندر های حلقوی که باعث بافت به صورت گردباف می شود، که شکل دورانی به خود را می گیرد که تریکو را هم می توان جزو پارچه های گردباف نام برد

  242. در زمان های گذشته بیشتر خریداران با مراجعه به صورت حضوری از کارخانه انواع پارچه ها اقدام به خرید می کردند

  243. مجموعه دیبا بافت نگار می شوند.
    پارچه سرای دیبا بافت نگار مجموعه ای از انواع پارچه های جذاب و زیبا در بازار را داراست که امکان خرید آنلاین همه ی پارچه های خود را در این فروشگاه به صورت اینترنتی هم فراهم کرده است

  244. یکی دیگر از ویژگی های این کشور احاطه شدن این کشور در قیمت مرزهای شرقی و شمالی با آب های آزاد که این موقعیت عالی را برای صادرات برای عمان ایجاد کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما