شرکت های پارچه دورس در تهران کارخانه تولیدی انواع پارچه در ایران

وقتی اسم پارچه دورس به گوش ما میخورد نا خداگاه یاد زمستان می افتیم. پارچه دورس نسبتاً زخیم است که در دوخت لباس های مانند هودی مناسب است. پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند. که مشتری ها بتوانند آن ها هم به صورت عمده و هم به صورت تکی خریداری کنند. بیشتر مغازه دارها لباس هارا به صورت تکی می فروشند.

این نوع از منسوجات به دلیل تنوع بالا رنگ در‌تولید پوشاک بچه گانه هم استفاده می شود.

این محصول یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که می توان گفت پارچه های دورس زیر مجموعه پارچه تریکو هستند. الان که در هوای پاییزی هستم اکثر مغازه ها لباس هایی با پارچه دورس دارند و بیشتر شماهم از این پارچه لباس دارین.

کارخانه های پارچه دورس در تهران به دلیل پیشرفته بودن دستگاه بهترین های خود را وارد بازار می کنند. همچنین این منسوج به کشورهای مختلفی صادر می شود.

پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود. همان طور که در بالا اشاره کردیم از منسوج برای لباس های گرم استفاده می شود مانند: پالتو، هودی، لباس های ورزشی و…. کاربرد دارد.

شرکت پارچه دورس تهران

تهران شهر بزرگی است که انواع کارخانه ها را در خود جای داده است یکی از معروف ترین کارخانه های منسوجات پارچه کارخانه های دورس است که سال ها توانسته اند نیاز مشتری ها را به خوبی تأمین کنند.

از بهترین نمونه های این منسوج می توان به دورس دو نخ و سه نخ اشاره کرده که بیشترین لباس های زمستانی از این دو نخ استفاده می شود. دورس دو نخ ازتشکیل دو نخ تولید می شوند و دورس سه نخ هم از تشکیل سه نخ تولید می شود. دورس سه نخ به دلیل ضخامتی که دارد بیشتر برای لباس های گرم مانند پالتو و هودی استفاده می شود که بدن شما را در هنگام سرما حفظ کند و پارچه های دونخ هم بیشتر برای فصل های بهاره و گرم کن های ورزشی استفاده می شود.

این منسوجات بسیار باکیفیت و بادوام هستند به طوری که می توان سال ها از آن ها استفاده کرد و بر اثر شستشو شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند.

می خواهیم از انواع ویژگی های پارچه های دورس صحبت کنیم. دورس پلی استر، دورس پنبه، دورس ویسکوز، دورس اسپاندکس لاکرا.

ویژگی دورس پلی استر: آبرفت این پارچه بسیار پایین است، به دلیل استفاده شدن از پلی استر براقیت این پارچه نسبت به الیاف طبیعی بیشتر است.

ویژگی دورس پنبه: از الیاف طبیعی تهیه می شوند، شکل ظاهری خود را پس از سال ها حفظ می کنند، معمولا پارچه هایی که از الیاف طبیعی تهیه می شوند کمی آبرفت دارند.

دورس ویسکوز: جنس نرم و لطیفی دارند اما میزان چروک پذیری این پارچه بسیار بالا است.

دورس اسپاندکس لاکرا: انعطاف پذیری این پارچه از ویژگی‌ های خوب این نوع پارچه است.

شرکت پارچه دورس تهران

کارخانه تولیدی انواع این محصول ایران

ایران در صنعت نساجی یکی از پیشرفته‌ ترین کالای ها را تولید می کنند و به کشور های زیادی صادرات انجام می دهند، بدون شک می توان گفت نمونه های این منسوج  ایرانی از بهترین پارچه هایی است که در صنعت لباس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که گفته شد این منسوج ضخیم می باشد.  که با ماشین های گرد باف تولید می شوند. داخل این نوع از منسوجات یک حالت کرکی دارند که باعث متفاوت بودن آن ها می شود. این پارچه ها در سرما بیشتر کاربرد دارد به طوری که بیشتر لباس های پاییزی و زمستانی از این محصول تهیه و تولید می شوند.

اگر قصد خرید برای لباس های زمستانی دارید و می خواهید چند سالی از آن ها استفاده کنید مانند، سویشرت، هودی، گرم کن و….. دارید نوع پلی استر یا لاکرا می‌تواند بهترین انتخاب باشد. بهترین ترکیب پارچه دورس پلی استر یا لاکرا است. نوع پنبه لاکرا از کشسانی زیادی برخوردار هستند که پس از شستشو شکل ظاهری خودشان را حفظ می کنند و همچنین آبرفتگی ندارند. با اینکه این پارچه ها از ماندگاری بالا برخوردار هستند ولی بهتر است آن ها را با دست بشوید.

کارخانه تولیدی انواع این محصول ایران

پارچه دورس تهران

امروزه این منسوجات  از پر طرفدار ترین پارچه ها به حساب می آیند که در بین افراد محبوب است البته این پارچه بیشتر در جوانان محبوب است که می توانند انواع تیپ های لاکچری زمستانه بزنند مخصوصا هودی که هم بین دختران و پسران پر طرفدار است.

ضخامت پارچه دورس به دلیل تراکم بالایی است که این پارچه دارد.

یکی از مهم ترین کاربرد پارچه های دورس در تمیز کردن است این پارچه توانایی نگه داشتن هفت برابر وزن خود آب دارد.

این منسوج از انواع مختلفی دارند که عبارت اند از: نوع سه نخ، نوع دو نخ، نمونه گلکسی، نمونه گلکسی پشت کجراه. در بالاتر نمونه های دو نخ و سه نخ را توضیح دادیم الان می خواهیم درباره‌ی پارچه های گلسی صحبت کنیم.

نمونه گلکسی: در پارچه های گلکسی در پشت پارچه به جای پنبه از فلامنت استفاده می شود که برای تولید شلوار و لباس های ورزشی کاربرد دارد.

نمونه گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع  از منسوج گلکسی می دهند و این نوع پارچه دارای رنگ بندی مختلف هستند. که می توانید از طریق سایت ما اقدام به خرید کنید.

پارچه دورس تهران

ما در این سایت تلاش کردیم به طور کامل تمام نکات در خرید پارچه دورس و انواع آن را برای شما نام بردیم و توضیح دادیم تا شما با آگاهی کامل پارچه را سفارش دهید و در کنار این ما به شما این امکان را داده ایم که تمام مدل ها با رنگبندی و جنس های مختلف را در سایت دیبابافت نگار مشاهده کنید و به آسانی سفارش خود را انجام دهید. و اگر باز هم نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از طریق سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید تا پاسخگوی شما در این زمینه باشند و خریدی مطمئن در کمترین زمان ممکن را داشته باشید.

354

  1. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  2. سلام وعرض ادب پارچه های دورس خیلی با کیفیت و بیشتر در فصل سرد سال استفاده می‌شود وجنس نرم و لطیفی دارند

  3. سلام عرض ادب پارچه های دورس انواع مختلفی دارد من از این پارچه برای دوخت هودی وسویشرت برای پسرم استفاده کردم

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود. همان طور که در بالا اشاره کردیم

  5. سلام وقت بخیر
    کارخانه های پارچه دورس در تهران به دلیل پیشرفته بودن دستگاه بهترین های خود را وارد بازار می کنند. همچنین این منسوج به کشورهای مختلفی صادر می شود

  6. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود و بسیار دوخت زیبایی دارد.

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود که قیمت مناسبی هم از نظر کیفیت دارند

  8. سلام وقت بخیرپارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است

  9. سلام وقت بخیر
    این نوع از منسوجات به دلیل تنوع بالا رنگ در‌تولید پوشاک بچه گانه هم استفاده می شود.

  10. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه دورس با کیفیت شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  11. سلام خسته نباشید پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود که بسیار کیفیت خوبی دارند.

  13. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه دورس تهیه شده در تهران با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  14. این پارچه گذینه بسیار مناسبی برایه پوشاک کودک میباشد وبه دلیل تنوع رنگی بالا خیلی عالی است پیشنهاد میدهم

  15. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند

  16. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه نخ پنبه یک رو با عالی ترین کیفیت شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من واتساپ کنید.

  17. سلام وقت بخیر
    این نوع از منسوجات به دلیل تنوع بالا رنگ در‌تولید پوشاک بچه گانه هم استفاده می شود و نرخ مناسبی هم دارد.

  18. سلام خسته نباشید
    ایا ارسال به شهر هرمزگان هم ارسال دارید ؟؟
    هزینه ارسال چقدر است ؟؟

  19. سلام وقت بخیر
    این نوع از منسوجات به دلیل تنوع بالا رنگ در‌تولید پوشاک بچه گانه هم استفاده می شود قیمت مناسبی هم دارد

  20. سلام عرض ادب پارچه های دورس انواع مختلفی دارد من از دورس پلی استر بخاطر کش سانی خوبش برای دوخت سویشرت ورزشی استفاده کردم

  21. سلام وقت بخیر پارچه تریکو بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  22. پارچه تریکو ای که از پارچه های تولید شده در ایران است که موارد مصرف بالایی دارد

  23. پارچه دورس ضخیم ترین پارچه ای است که در بازار وجود دارد و برای دوخت لباس های زمستانی به کار می رود.

  24. سلام وقت بخیر پارچه های دورس بال کیفیت بالا در کیفیت بالا تولید می شود
    که از پنبه تهیه می شود بسیار سبک اند و آب رفت ندارند.

  25. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید
    آقای خسروانی آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما زنده باشید.

  26. سلام وقت بخیر یکی از ویژگیهای مهم پارچه های دورس خنک بودن و ثبات رنگ این نوع از پارچه هاست و به همین خاطر علاقه مندان زیادی دارد.

  27. سلام خسته نباشید آیا شما ارسال به تمامی کشورهای آسیایی دارید یا برای صادرات دارای محدودیت هستید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  28. سلام وقتتون بخیر پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود.

  29. این پتو علاوه بر اینکه بسیار نرم و لطیفه همچنین داری طرح های بسیار جذاب که افراد به راحتی نسبت به سلیقه خود آن را سفارش می دهند

  30. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند

  31. سلام وقت بخیر
    کارخانه های پارچه دورس در تهران به دلیل پیشرفته بودن دستگاه بهترین های خود را وارد بازار می کنند. همچنین این منسوج به کشورهای مختلفی صادر می شود

  32. سلام عرض ادب دورس سه نخ به دلیل ضخامتی که دارد بیشتر برای لباس های گرم مانند پالتو و هودی استفاده می شود که بدن شما را در هنگام سرما حفظ کند ممنون

  33. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند

  34. در این سایت شما این امکان را دارید که تمام مدل ها با رنگبندی و جنس های مختلف را در سایت دیبابافت نگار مشاهده کنید

  35. از بهترین نمونه های این منسوج می توان به دورس دو نخ و سه نخ اشاره کرده که بیشترین لباس های زمستانی از این دو نخ استفاده می شود.

  36. ویژگی دورس پلی استر: آبرفت این پارچه بسیار پایین است، به دلیل استفاده شدن از پلی استر براقیت این پارچه نسبت به الیاف طبیعی بیشتر است.

  37. ویژگی دورس پنبه: از الیاف طبیعی تهیه می شوند، شکل ظاهری خود را پس از سال ها حفظ می کنند، معمولا پارچه هایی که از الیاف طبیعی تهیه می شوند کمی آبرفت دارند.

  38. یکی از مهم ترین کاربرد پارچه های دورس در تمیز کردن است این پارچه توانایی نگه داشتن هفت برابر وزن خود آب دارد.

  39. نمونه گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند و این نوع پارچه دارای رنگ بندی مختلف هستند

  40. شما با آگاهی کامل پارچه را سفارش دهید که تمام مدل ها با رنگبندی و جنس های مختلف را در سایت دیبابافت نگار مشاهده کنید و به آسانی سفارش خود را انجام دهید.

  41. این محصول یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که می توان گفت پارچه های دورس زیر مجموعه پارچه تریکو هستند.

  42. بهترین ترکیب پارچه دورس پلی استر یا لاکرا است. نوع پنبه لاکرا از کشسانی زیادی برخوردار هستند که پس از شستشو شکل ظاهری خودشان را حفظ می کنند

  43. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود که قیمت مناسبی هم از نظر کیفیت دارند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  44. با سلام این نوع پارچه بیشتر برای فصل زمستان استفاده می شود و اکثر اوقات و غالبا برای دوخت مانتو و شلوار مجلسی و یا حتی اداری به کار میرود

  45. پارچه های دورس به خاطر اینکه جنس خیلی خاصی دارند و ایستادگی خوبی دارند برای تهیه انواع لباس ها پیراهن ها و مانتو مناسب میباشد رنگ بندی این پارچه بسیار زیاد است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  46. یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد

  47. باسلام. محصولاتتون برای هرسن وسال وهرسلیقه ای وحتی برای هرفصلی طرح ورنگ مخصوص دارد. سبک، بسیارزیبا وباکیفیت می باشد. من ازاین محصول خریداری کردم وبسیارراضی هستم

  48. این پتو علاوه بر اینکه بسیار نرم و لطیفه همچنین داری طرح های بسیاری هستند که افراد به راحتی نسبت به سلیقه خود آن را سفارش می دهند.

  49. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  50. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  51. سلام وقتتون بخیر ممنون از شرکت دیبافت نگار سفارشات من رسیدند ودر همون روز اول پرفروش بودند ممنون

  52. از این پارچه برای شلوار پیرهن و حوله و… وحتی برای ساخت کاور لوازم خانه بکار میرود

  53. سلام وقت بخیر یکی از مهم ترین کاربرد پارچه های دورس در تمیز کردن است این پارچه توانایی نگه داشتن هفت برابر وزن خود آب دارد باتشکر

  54. انقدر که این پارچه های نخی و پارچه دورس زیبا و با دوام هستند که ادم به خرید مانتو حاضری بی رغبت میشه برای دوخت فوق العاده هستن

  55. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  56. این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  57. پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  58. با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  59. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  60. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  61. خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  62. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند پارچه های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  63. سلام وقت بخیر من از این پارچه دورس چند رنگشو سفارش دادم خیلی گرمه برای زمستون انتخاب خوبیه وبدن و گرم نگه میداره

  64. پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  65. مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

  66. پارچه های ایرانی بهترین پارچه ها از لحاظ کیفیت و دوام هستند پارچه های ایرانی با کیفیت و در سایت دیبا بافت نگار مطلب زیادی در باره آن نوشته شده است

  67. سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  68. معروف ترین و بهترین پارچه های تولیدی در ایران پارچه اعلا می باشد که طرح و رنگ های جدیدی داردبرای خانم های شیک پوش و در ساخت آن از الیاف طبیعی مثل پشم و الیاف مصنوعی مانند پلی استر استفاده شده است

  69. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  70. من بزاز هستم و این مدل پارچه فروش خوبی داره‌.اکثر خیاط ها مشتری هام هستن.منمم که میبینم فروشش زیاده از این نوع زیاد به مغازه م میارم

  71. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  72. سلام وقت بخیر
    من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم خواستم ببینم شما ارسال به شهر لاهیجان هم دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  73. این پارچه تریکو نوعی از کالاهای اساسی است که در صنعت نساجی به صورت عمده تولید می شود

  74. پارچه های پلی استر به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و خاصیت کشسانی بالا برای دوخت لباس ورزشی مناسب هستند

  75. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  76. ممنون از مطالب زیبایی که در سایت قرار می دهید
    با سلام این نوع پارچه بیشتر برای لباس های راحتی در منزل تهیه می شود که دوخت این نوع پارچه ها یک شیوه ی خاصی دارد

  77. پارچه تریکو یکی متنوع ترین پارچه های با کیفیت موجود در بازاره که بیشتر برای دوخت لباس های خانگی استفاده میشه چراکه در شستشوهای متعدد تغییر رنگ و آب رفت ندارد

  78. قابلیت شستشو دارند که ترجیحا با آب سرد بشورید تا بافت آن حفظ شود
    پارچه های تریکو جنس بسیار عالی دارند که با آن لباس‌های بچه گانه زیبا وبا دوامی می‌دوزند که از کیفیت خوبی بر خوردار است

  79. ممنونم از سایت خوبتون که اطلاعات خوبی در مورد پارچه های تریکو نوشتین من همیشه تریکو پنبه میخرم برای دوخت لباس هام

  80. سلام وقت بخیر پارچه‌های دورس به دلیل ضخامتی که دارد بیشتر برای لباس های گرم مانند پالتو و هودی استفاده می شود

  81. امروزه تجارت های زیادی از طریق خرید و فروش پارچه ها در کشور وجود دارد
    شخصا به این تاجر موفق تبریک میگم و ارزوی سلامتی براشون دارم

  82. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید

  83. سلام وقتتون بخیر باشه
    شما به چه کشورهای آسیایی و اروپایی صادرات میکنین ؟ آیا کارهای گمرکی هم خودتون انجام میدین؟ یا به عهده خود مشتری هست؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  84. سلام خدمت شما ببخشید پارچه دورس طرحدار هم موجود دارید یا فقط طرح ساده س؟؟ ارسال به بندر انزلی هم دارین

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  85. پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  86. سلام من پارچه ای میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
    با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

  87. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایران خریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

  88. این پارچه های نخی دارای مواد ظریفی هستند که می توان از آنها به روش های مختلف استفاده کرد
    رای حفظ بافت پارچه، می توان آنها را در آب سرد شستشو داد.

  89. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  90. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دارای کیفیت و ضخامتی بسیار خوب و عالی است پارچه های الیاف درجه یکی برای تهیه انواع لباس های شیک مناسب هستند

  91. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند به نظر من جنس پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار آنقدر خوب هستند که در فصول زیادی می توان از آنها استفاده کرد

  92. سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  93. سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  94. با سلام و وقت بخیر من خریداری کردم ،بسیار زیبا و نرم و با کیفیت هستند و حتی بعد از شستشو کوچکترین تغییری نکردند و درست مثل روز اول هستند ،و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما از این پتو ها خریداری کنند تا کیفیت و زیبایی رو با هم تجربه کنند

  95. سلام وقتتون بخیر
    هزینه گمرک تا کشور مالزی چقدر است ؟ چه مدت زمان طول میکشه تا بار فرستاده شود؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  96. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  97. سلام تندرست باشید
    ممنون از تیم فروش خوبتون و با اخلاقتون خیلی پیگیری خوبی انجام میدن
    موفق و موید باشید

  98. سلام
    خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید ممنون میشم

  99. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  100. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت مناسبی هستند و از قیمت خوبی هم برخوردار هستند ممنون از شما که مطالب مهمی راجب پارچه و نکات خرید آن قرار داده آید.

  101. پارچه های تریکو برای دوخت لباس های راحتی مناسب هستند و تنوع رنگ زیادی دارند.این پارچه ها جنس خوبی دارند که میشود استفاده گوناگونی از ان کرد

  102. سلام خسته نباشید
    پارچه با ظرافت بالایی طراحی شده است و رنگ های متنوعی در به کارگیری این محصول استفاده شده اند. این پارچه ها ساختار جدید و مدرنیته ای دارد

  103. سلام وقت بخیر این پارچه ها بسیار باکیفیت و بادوام هستند به طوری که می توان سال ها از آن ها استفاده کرد و بر اثر شستشو شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند

  104. سلام روز بخیر
    من تصمیم دارم از شما خرید کنم درباره نحوه سفارش و تحویل درب منزل توضیح دهید و حداقل سفارش چقدر است؟

  105. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  106. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  107. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  108. سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  109. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  110. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری موفق وموید باشید مجموعه دیبا بافت نگار

  111. روز خوش. پارچه یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پارچه استفاده کرده است.

  112. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس برای فصل زمستان بسیار مناسب هستن
    و برای کشور هایی که سردسیر هستن عالین
    ارسال به سوئد هم دارین؟؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  113. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس یکی از باکیفیت ترین پارچه ها است که این محصول بسیار کمیاب است و برای استفاده از لباس های گرم بخصوص برای دوخت انواع هودی با قیمت فوق العاده در فصل زمستان مناسب است

  114. سلام وعرض ادب پارچه های دورس خیلی با کیفیت و بیشتر در فصل سرد سال استفاده می‌شود وجنس نرم و لطیفی دارند

  115. نمونه گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند و این نوع پارچه دارای رنگ بندی مختلف هستند

  116. نمونه گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند و این نوع پارچه دارای رنگ بندی مختلف هستند وخرید از سایت شما باعث خوشحالی من شد

  117. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  118. سلام
    این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و ارسال به تمام نقاط کشور و خارج هم دارد در مجموعه دیبا بافت نگار

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  119. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

  120. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
    تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

  121. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
    وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
    و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

  122. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

  123. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

  124. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنسو رنگ و طرح اعلا در حال تولید می‌باشند
    که بهترین جنس و قیمت مناسب ترین نرخ در سایت دیبا بافت نگار به خریداران عرضه می شود

  125. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند.

  126. کارخانه های پارچه دورس در تهران به دلیل پیشرفته بودن دستگاه بهترین های خود را وارد بازار می کنند. همچنین این منسوج به کشورهای مختلفی صادر می شود.

  127. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش این پارچه بهتر است از تولید کننده به صورت مستقیم و عمده خریداری نمود و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود در این مجموعه

  128. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  129. سلام خسته نباشید
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید با نازل ترین قیمت و بهترین متریال موجود در بازار

  130. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

  131. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  132. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

  133. سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

  134. کارخانه های پارچه دورس در تهران به دلیل پیشرفته بودن دستگاه بهترین های خود را وارد بازار می کنند. همچنین این منسوج به کشورهای مختلفی صادر می شود.

  135. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  136. وقتی اسم پارچه دورس به گوش ما میخورد نا خداگاه یاد زمستان می افتیم. پارچه دورس نسبتاً زخیم است که در دوخت لباس های مانند هودی مناسب است

  137. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  138. از بهترین نمونه های این منسوج می توان به دورس دو نخ و سه نخ اشاره کرده که بیشترین لباس های زمستانی از این دو نخ استفاده می شود

  139. سلام عرض ادب پارچه های دورس انواع مختلفی دارد من از این پارچه برای دوخت هودی وسویشرت برای پسرم استفاده کردم وخیلی راضس بودم

  140. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

  141. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  142. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

  143. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

  144. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  145. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  146. سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

  147. سلام وقت بخیر
    پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

  148. سلام وقت بخیر این پارچه ها در سرما بیشتر کاربرد دارد به طوری که بیشتر لباس های پاییزی و زمستانی استفاده می‌شود

  149. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از مادرم بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست حضوری خرید کنم. دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  150. سلام وقت بخیر
    چند مدل پارچه دورس دارین راهنمایی بفرمایین لطفا
    پارچه های دورس شما از چه الیافی درست شدن
    نخ پنبه هستن ??

  151. پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود.پارچه های دورس یکی از بهترین پارچه ها برای لباس های زمستانی است.

  152. این محصول یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که می توان گفت پارچه های دورس زیر مجموعه پارچه تریکو هستند

  153. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  154. وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  155. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  156. سلام وقت بخیر
    این پارچه های دورس شما مناسب فصل بهار هستن ?
    جنسشون چیه ?
    پرزدهی و آبرفت ندارن ?

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  157. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  158. این محصولات با کیفیت هستند و با شست و شو مداوم از بین نمی روند و طرح های زیبا و جذابی دارند

  159. سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  160. این محصول یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که می توان گفت پارچه های دورس زیر مجموعه پارچه تریکو هستند.

  161. سلام وعرض ادب پارچه های دورس خیلی با کیفیت و بیشتر در فصل سرد سال استفاده می‌شود وجنس نرم و لطیفی دارند

  162. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور کویت هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  163. نمونه گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند و این نوع پارچه دارای رنگ بندی مختلف هستند.

  164. سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  165. سلام وقت بخیر
    پارچه با کیفیت در مدل های بسیار مختلفی تولید شده به دست مشتریان می رسد سایت بی نظیر و خوب شما متنوع ترین پارچه های پلی استر را در اختیارمان قرارداده سپاس

  166. این محصول یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که می توان گفت پارچه های دورس زیر مجموعه پارچه تریکو هستند

  167. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  168. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند

  169. همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند و این نوع پارچه دارای رنگ بندی مختلف هستند

  170. سلام وقت بخیر
    این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

  171. پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  172. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  173. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  174. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  175. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند

  176. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند

  177. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنندپارچه های دورس یکی از بهترین پارچه ها برای لباس های زمستانی است.

  178. در تولید پارچه های دورس که در بازار تهران با قیمت مناسب به فروش می رسند از نخ
    مرغوب استفاده می شود

  179. سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  180. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

  181. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

  182. سلام عرض ادب پارچه های دورس کشسانی زیادی برخوردار هستند که پس از شستشو شکل ظاهری خودشان را حفظ می کنند و همچنین آبرفتگی ندارند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  183. پارچه دورس نسبتاً زخیم است که در دوخت لباس های مانند هودی مناسب است. پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند

  184. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  185. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند

  186. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  187. این محصول یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که می توان گفت پارچه های دورس زیر مجموعه پارچه تریکو هستند

  188. خسته نباشید وعالی است که مستقیم پارچه های تولید پوشاک را به دست مصرف کننده می رسانید ودرقسمت عمده هم عالی هستید

  189. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند

  190. ازشرکتهای بزرگ پارچه دورس درتهران است واین نوع پارچه رابصورت عمده دراختیارفروشندگان ومشتریان قرارمیدهد.

  191. سلام خسته نباشید پارچه های دورس بخاطر گرمای مناسبی که داره برای دوخت گرم کن و هودی مناسب است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  192. سلام عرض ادب دوخت لباس های مانند هودی مناسب است. پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند

  193. پارچه دورس اززیرمجموعه های پارچه تریکواست وبرای دوخت لباس‌های گرم وپاییزه کاربرددارد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  194. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  195. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود و بسیار دوخت زیبایی دارد

  196. پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود.

  197. این محصول یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که می توان گفت پارچه های دورس زیر مجموعه پارچه تریکو هستند

  198. کارخانه های پارچه دورس در تهران به دلیل پیشرفته بودن دستگاه بهترین های خود را وارد بازار می کنند

  199. برای لباس های گرم استفاده می شود مانند: پالتو، هودی، لباس های ورزشی و…. کاربرد دارد.

  200. از بهترین نمونه های این منسوج می توان به دورس دو نخ و سه نخ اشاره کرده که بیشترین لباس های زمستانی از این دو نخ استفاده می شود

  201. این منسوجات بسیار باکیفیت و بادوام هستند به طوری که می توان سال ها از آن ها استفاده کرد و بر اثر شستشو شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند

  202. دورس اسپاندکس لاکرا: انعطاف پذیری این پارچه از ویژگی‌ های خوب این نوع پارچه است.

  203. دورس ویسکوز: جنس نرم و لطیفی دارند اما میزان چروک پذیری این پارچه بسیار بالا است

  204. ویژگی دورس پنبه: از الیاف طبیعی تهیه می شوند، شکل ظاهری خود را پس از سال ها حفظ می کنند، معمولا پارچه هایی که از الیاف طبیعی تهیه می شوند کمی آبرفت دارند.

  205. این منسوجات از پر طرفدار ترین پارچه ها به حساب می آیند که در بین افراد محبوب است

  206. گلکسی: در پارچه های گلکسی در پشت پارچه به جای پنبه از فلامنت استفاده می شود که برای تولید شلوار و لباس های ورزشی کاربرد دارد.

  207. گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند و این نوع پارچه دارای رنگ بندی مختلف هستند

  208. دورس ویسکوز: جنس نرم و لطیفی دارند اما میزان چروک پذیری این پارچه بسیار بالا است.

    دورس اسپاندکس لاکرا: انعطاف پذیری این پارچه از ویژگی‌ های خوب این نوع پارچه است

  209. این پارچه گذینه بسیار مناسبی برایه پوشاک کودک میباشد وبه دلیل تنوع رنگی بالا خیلی عالی است پیشنهاد میدهم

  210. سلام عرض ادب پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود

  211. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود

  212. برای خرید پارچه تریکو به سایت ما مراجعه کنید و کیفیت محصولات را مقایسه کنید و با اطمینان خرید

  213. سلام وقت بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمامی پارچه هاتون برام در واتساپ ارسال می کنید؟

  214. سلام وقتتون بخیر
    یه قرار ملاقات برای صحبت در باره ی صادرات می خوام میشه ۳۰ فرورین هماهنگ کنید؟

  215. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تأمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

  216. سلام
    چقدر طرح هاتون به روز و جدید هست و صد در صد میشه
    سودآوری خوبی روی این محصولات داشت. برای خرید عمده
    محصول شما میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنیم؟

  217. سلام وعرض ادب پارچه های دورس خیلی با کیفیت و بیشتر در فصل سرد سال استفاده می‌شود وجنس نرم و لطیفی دارند

  218. سلام عرض ادب پارچه های دورس انواع مختلفی دارد من از این پارچه برای دوخت هودی وسویشرت برای پسرم استفاده کردم

  219. سلام وقت بخیر
    پارچه تدی دو رو به دلیل ضخامت بالا برای انواع دوخت هودی مورد استفاده قرار می گیرد

  220. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  221. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار مفیدی که داخل سایت تتون قرار می دهید تشکر کنم واقعا اطلاعات ما را بسیار زیاد کرده است.

  222. برای خرید عمده انواع پارچه می توانید به شکل حضوری به بازار بزرگ تهران مراجعه کنید و یا اینکه از طریق مراجعه به سایت های اینترنتی انواع پارچه را به شکل عمده خریداری نمایید

  223. این محصول یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که می توان گفت پارچه های دورس زیر مجموعه پارچه تریکو هستند.

  224. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس یکی از بهترین پارچه ها برای لباس های زمستانی است.
    یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  225. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند.

  226. نمونه گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند

  227. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  228. این محصول یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که می توان گفت پارچه های دورس زیر مجموعه پارچه تریکو هستند

  229. نمونه گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند

  230. پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  231. یکی از مهم ترین کاربرد پارچه های دورس در تمیز کردن است این پارچه توانایی نگه داشتن هفت برابر وزن خود آب دارد.

  232. سلام وعرض ادب
    پارچه های دورس خیلی با کیفیت و بیشتر در فصل سرد سال استفاده می‌شود وجنس نرم و لطیفی دارند

  233. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند

  234. نمونه گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند و این نوع پارچه دارای رنگ بندی مختلف هستند

  235. این محصول یکی از ضخیم ترین پارچه های زمستانی است که می توان گفت پارچه های دورس زیر مجموعه پارچه تریکو هستند

  236. پارچهدورس امروزه کاربرد های بسیار وسیعی پیدا کرده است. به همین دلیل صنایع نساجی سعی می کنند پارچه دورس با کیفیت ها و رنگ بندی های مختلفی تولید کنند

  237. امروزه این منسوجات از پر طرفدار ترین پارچه ها به حساب می آیند که در بین افراد محبوب است

  238. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند

  239. نمونه گلکسی: در پارچه های گلکسی در پشت پارچه به جای پنبه از فلامنت استفاده می شود که برای تولید شلوار و لباس های ورزشی کاربرد دارد.

  240. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟

  241. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند

  242. نمونه گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند و این نوع پارچه دارای رنگ بندی مختلف هستند

  243. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنندضخامت پارچه دورس به دلیل تراکم بالایی است که این پارچه دارد.

  244. امروزه این منسوجات از پر طرفدار ترین پارچه ها به حساب می آیند که در بین افراد محبوب است البته این پارچه بیشتر در جوانان محبوب است

  245. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از تولید کنندگان هستید که من بارها از شما خرید کردم و پشیمون نشدم لطفا همیشه همینطور بمونید.

  246. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور استونی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  247. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور استونی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  248. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند

  249. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  250. سلام خدمت تیم حرفه ای دیبا بافت نگار
    من چند سال پیش از شما خرید کردم بازم خواستار خرید از شما هستم هنوز هم ارسال دارین ؟

  251. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما پارچه خریدم و بسیار راضی بودم بازم خواستار خرید با تناژ بالا هستم لطفاً با من تماس بگیرید.

  252. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  253. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  254. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند

  255. سلام وعرض ادب پارچه های دورس خیلی با کیفیت و بیشتر در فصل سرد سال استفاده می‌شود وجنس نرم و لطیفی دارند

  256. پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود.

  257. سلام وعرض ادب پارچه های دورس خیلی با کیفیت و بیشتر در فصل سرد سال استفاده می‌شود وجنس نرم و لطیفی دارند

  258. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس به دلیل لطافت و نرمی که دارند برای انواع گروه سنی مردانه، زنانه، بچگانه از این پارچه استفاده ها می شود که قیمت مناسبی هم از نظر کیفیت دارند

  259. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند

  260. نمونه گلکسی: در پارچه های گلکسی در پشت پارچه به جای پنبه از فلامنت استفاده می شود که برای تولید شلوار و لباس های ورزشی کاربرد دارد.

  261. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند

  262. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است و زیبایی ان را دو چندان کرده هست

  263. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند

  264. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  265. پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  266. سلام عرض ادب پارچه های دورس انواع مختلفی دارد من از این پارچه برای دوخت هودی وسویشرت برای پسرم استفاده کردم

  267. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند

  268. نمونه گلکسی: در پارچه های گلکسی در پشت پارچه به جای پنبه از فلامنت استفاده می شود که برای تولید شلوار و لباس های ورزشی کاربرد دارد.

  269. پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  270. این منسوج از انواع مختلفی دارند که عبارت اند از: نوع سه نخ، نوع دو نخ، نمونه گلکسی، نمونه گلکسی پشت کجراه. در بالاتر نمونه های دو نخ و سه نخ را توضیح دادیم الان می خواهیم درباره‌ی پارچه های گلسی صحبت کنیم.

  271. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  272. پارچه تدی دو رو یکی از باکیفیت ترین پارچه ها است که این محصول بسیار کمیاب است و برای استفاده از لباس های گرم بخصوص برای دوخت انواع هودی با قیمت فوق العاده در فصل زمستان مناسب است

  273. نمونه گلکسی پشت کجراه: همان طور که از اسمش پیداست خطوط این منسوج کج می باشند که زیبایی خاصی به این نوع از منسوج گلکسی می دهند که نرم ولطیف بشوند

  274. یکی از شرکت های بزرگ این منسوج در تهران می باشد که این مجموعه انواع پارچه های دورس را با فیمت عمده به تولید کنند گان می دهند و تولید کنندگان این پارچه ها داخل بازار عرضه می کنند

  275. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  276. سلام پارچه گلکسی پنبه هر کیلو چه متراژی می دهد . برای تولید شلوار می خواهم بدانم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما