شرکت پخش پارچه فلامنت ورزشی

چطور می توان ادرس شرکت پخش پارچه فلامنت ورزشی را بدست اورد؟ روش های پخش پارچه فلامنت ورزشی کدام است؟ پارچه فلامنت چیست و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ داده می شود.

پخش پارچه فلامنت ورزشی

پخش پارچه فلامنت ورزشی

نمایندگی ها و مراکز پخش پارچه فلامنت ورزشی، این محصول را از کارخانه تولید کننده ان به شکل عمده دریافت می کنند و برای فروش در سرتاسر کشور توزیع می نمایند.

شعب فعال این مراکز در تمامی استان های کشور وجود دارند و شما می توانید برای خرید به این دفاتر و شعب مراجعه کنید، آدرس این دفاتر را با یک جستجو در اینترنت بدست اورید. یا اینکه از طریق سایر پل های ارتباطی انها در فضای مجازی اقدام به سفارش وخرید محصول نمایید.

پارچه فلامنت چیست

الیاف پارچه فلامنت ورزشی از نوع الیاف صنعتی و مصنوعی هستند که در کارخانه های صنعتی با روش های نوین ساخته و تولید می گردند. این الیاف را در زمان تولید پارچه، با الیاف طبیعی مانند پنبه یا نخ های ویسکوز ترکیب می کنند و از ترکیب انها پارچه فلامنت بدست می اید. پارچه فلامنت از نظر مصرفی دو نوع دارد، پارچه فلامنت ورزشی و پارچه فلامنت لباسی. نوع پارچه ورزشی دارای بافتی نسبا درشت تر از نوع لباسی ان است، نوع پارچه مناسب لباس بافت ظریف و نرم تری دارد و رنگ ان نیز درخشان و براق است. میزان کشسانی ان هم از نوع ورزشی بیشتر است.

پخش پارچه فلامنت ورزشی

خصوصیات پارچه فلامنت ورزشی

این پارچه ها مقاومت و عمر و دوام بالایی دارند. در برابر شستشوی مداوم مقاوم هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند و تغییر رنگ نمی دهند. همچنین روی انها پرز ایجاد نمی شود. این پارچه ها در دراز مدت تغییر حالت نمی دهند، مثلا شلوارهای تولید شده از این پارچه ها در اثر پوشیدن مکرر زانو نمی اندازند.

پارچه های فلامنت بوسیله الیاف بسیار بلندی تولید شده است. این الیاف به هم ریسیده شده دوام بالایی دارند و دچار پرژ نمی شوند، مثل پارچه های ابریشمی. پارچه های فلامنت در رنگ های مختلفی برای تولید لباس های ورزشی متعدد و متنوع تولید شده اند.

پخش پارچه فلامنت ورزشی

موارد استفاده پارچه فلامنت

با این پارچه ها هر نوع لباسی را می توان دوخت. مثل لباس کار ، یا لباس های خانگی، لباس های ورزشی و … . طیف استفاده از انها بسیار گسترده و متنوع است و کاربردهای زیادی دارند. قیمت این محصول به عواملی چون نرخ نخ مورد استفاده، کیفیت ، روش بافت و … بستگی دارد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما