قیمت پارچه دورس تو کرکی

قیمت روز پارچه دورس در تهران، فروش اینترنتی انواع پارچه را می توان از بازار روز این اجناس استعلام نمود. پارچه دورس تو کرکی از منسوجاتی صادراتی است که هر سال بیش از 5000 تن از این محصول به کشور هایی نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان و… صادر میشود؛ تجار با صادرات این محصول به کشور های دیگر توانسته اند سود زیادی را کسب کنند. با گسترش این محصول در اقصا نقاط کشور؛ کارخانه تولیدی پارچه دورس تو کرکی تصمیم گرفت در تمامی شهرهای کشور نمایندگی های فروش تاسیس کند تا خریداران بتوانند قیمت پارچه دورس تو کرکی را به صورت عمده خریداری کنند. یکی دیگر از روش های خرید این محصول با مراجعه به سایت شرکت تولیدی پارچه دورس تو کرکی است که با مشاهده قیمت پارچه دورس تو کرکی میتوانید این محصولات را متناسب با طرح و سلیقه خود به صورت خرده یا عمده سفارش دهید.
مزیت سفارش غیرحضوری و اینترنتی این محصول بدین صورت است که علاوه بر اطمینان از جنس منسوج خریداری شده، با تماس با شماره های درون سایت شرکت تولیدی پارچه دورس تو کرکی میتوانید با پشتیبان های برجسته فروش و مالی شرکت در ارتباط باشید و این محصول را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

ویژگی بهترین پارچه دورس توکرکی

ویژگی بهترین پارچه دورس توکرکی

شرکت تولیدی پارچه دورس تو کرکی یک نمونه از تولید کننده های پارچه اصیل ایرانی است که بازار داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده و به دلیل کیفیت بالای پارچه های تولید شده این شرکت و طراحی بی نظیری که دارد این محصول اصیل ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.
پارچه دورس تو کرکی نسبت به پارچه های ترک، چینی، کره ای و… قیمت و کیفیت مناسب تری دارد. این محصول انواع مختلفی دارد مانند: پارچه دورس تو کرکی، پارچه دورس نخی، پارچه دورس پنبه ای، پارچه دورس ابریشمی و…

برای تولید این محصول، بعد از تار و پود کردن و ترکیب الیاف های مورد نظر اشاره شده، این منسوجات به مرحله بافندگی و ریسندگی هدایت میشوند در این بخش ها با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی پارچه های تولید شده به خوبی ریسیده و بافته میشوند تا بافت پارچه یک دست و یک نواخت داشته باشند، سپس پارچه تولید شده به مرحله رنگ رزی هدایت میشود، در این مرحله با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ به خوبی بر روی پارچه ها رنگ های متنوعی ایجاد میشود از جمله رنگ های صورتی، آبی، مشکی و… که جزو پر فروش ترین رنگ های مورد استقبال هموطنان عزیز است.

ترفندهای افزایش طول عمر پارچه ملانژ گلکسی

ترفندهای افزایش طول عمر پارچه ملانژ گلکسی

یکی از این ویژگی ها و مشخصه هایی که خریدار باید برای افزایش طول عمر پارچه ملانژ گلکسی در هنگام خرید دقت داشته، قابلیت شست و شو پارچه است. پارچه برای مدت زمان زیادی در تماس با بدن و پوست قرار میگیرد، در نتیجه باید از پارچه ای استفاده شود که این ویژگی را داشته باشد م بتوانید به راحتی به صورت دستی یا ماشینی آن پارچه را بشویید. شست و شو پارچه نباید باعث آبرفت یا رنگ رفتگی یا پرزدهی شود. حتی اگر بهترین پارچه را خریداری کرده باشید اما این ویژگی را نداشته باشد باعث میشود به مرور زمان دچار پوسیدگی پارچه ملانژ گلکسی شود.

برای استفاده از این منسوجات آنها را در کمد مخصوص به خودشان نگهداری کنید تا بافت آنها به اجسام تیزی مانند قیچی، لبه اتو، میز و… گیر نکرده و باعث نخ کش شدن پارچه نشود. برای شست و شو پارچه ملانژ گلکسی توصیه میشود این فرآیند را به صورت مراجعه به خشک شویی انجام دهید و تا حد امکان از شست و شو پارچه به صورت فردی و شخصی خودداری کنید.

بررسی لطافت پارچه دورس داخل کرکی

بررسی لطافت پارچه دورس داخل کرکی

پارچه دورس تو کرکی به دلیل داشتن الیاف پنبه درون خود وزن سبک و نرمی و لطافت منحصر به فردی داشته باشد، پارچه دورس تو کرکی با داشتن ویژگی هایی نظیر دوام و استقامت بالا، برای تولید البسه نوزاد و کودکان استفاده میشود، زیرا این محصول بافتی نرم و ضد حساسیت دارد، در نتیجه برای افرادی که دارای پوستی حساس و نازک هستند بسیار مناسب است. پارچه دورس تو کرکی دو لایه است و یک لایه آن شامل کرک نرم و یک لایه آن دارای طرح است که خریدار با استفاده از بخش تو کرکی میتواند احساس لطافت و نرمی را بدست آورد.
مصرف کنندگان و خریداران پارچه، مهمترین نکته ای که در هنگام خرید این محصولات به آن توجه میکنند، ویژگی ظاهری پارچه مورد نظرشان است. این ویژگی ها عبارت اند از، ضخامت، لطافت و نرمی، طرح و رنگ و… قطعا پارچه زبر و سنگین مخاطبان زیادی را به خود جذب نخواهد کرد، محبوبیت یک کالای سبک و مناسب به حدی زیاد است که سایر نمونه های خود را کنار گذاشته و در بازار جهانی رشد و گسترش متنوعی از نظر جنس و طرح محبوبیت بسیاری را کسب کرده است.

مرجع خرید پارچه دورس تو کرکی

مرجع خرید این منسوج

برای اینکه بتوانید از برند و کیفیت جنس پارچه دورس تو کرکی خریداری شده خود مطمئن شوید بهتر است از معتبرترین سایت فروش پارچه دورس خریداری کنید؛ با توجه به تولید ویِژه این محصول و کارکرد تخصصی، در زمینه تولید پارچه دورس این محصول را به صورت تضمین کیفیت و طرح مناسب تولید میکنند و در نهایت مرغوب ترین پارچه را به شما خریداران و مصرف کنندگان گرامی تقدیم میکنند. برای سفارش این محصول کافی است به وبسایت شرکت دیبافت کالا مراجعه کرده و با مشاهده تنوع محصولات، اندازه و رنگ محصول را متناسب با سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید.
سایت شرکت پارچه دورس تو کرکی یک فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید اینترنتی منسوجات پارچه ای با کیفیت است. این محصول را میتوانید به صورت اینترنتی سفارش دهید و جهت هر گونه مشاوره در این زمینه از طریق سایت شرکت میتوانید با پشتیبانی مستقیم و مراکز مشاوره فروش این محصول در ارتباط باشید؛ لذا متناسب با سلیقه خود نمونه های این پارچه را مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود این محصول را در رنگ، طرح و اندازه منتخب خریداری کنید.

پارچه دورس بهاره

پارچه دورس بهاره

پارچه دورس بهاره به دلیل داشتن تنوع بی نظیر، جزو منسوجات صادراتی محسوب میشود. همچنین از این پارچه برای خرید البسه ای مانند تیشرت ها و لباس های خنک استفاده میکنند چرا که درون خود گردش هوای مناسبی را ایجاد میکند. این پارچه بافتی بسیار ضخیم و در عین حال خنک دارد و برای چادرهای خانگی یا بیرونی استفاده میشود. شرکت تولیدی پارچه دورس تو کرکی این محصول را به ضخامت27 و 30 میلی متری تولید میکند و در این راه باعث شده است بسیاری از تولیدی های این پارچه نسبت به خرید با قیمت پارچه دورس تو کرکی به صورت ارزان اقدام کنند. جهت اطلاع از قیمت پارچه دورس تو کرکی میتوانید مراکز فروش یا سایت های عرضه کننده این محصول در ارتباط باشید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما