قیمت روز پارچه دورس در تهران | فروش اینترنتی انواع پارچه

پارچه دورس دارای انواع بافت ۲ نخ ۳ نخ و پارچه های ضخیم است. پارچه دورس را با دستگاه های گردباف تولید می‌کنند. به شکلی که پشت پارچه به صورت تار های نخ و روی آن دارای تراکم است لذا پارچه دورس پارچه ای ضخیم است. این ضخامت پارچه دورس مناسب برای شلوار و سویشرت است. پارچه های دارای الیاف مصنوعی و طبیعی هستند که ضخامت و کیفیت آن ها قیمت هر یک را مشخص می‌کند.

 

قیمت روز پارچه دورس در تهران | فروش اینترنتی انواع پارچه

پارچه دورس چیست؟

پارچه ها انواع متفاوتی دارند. یکی از گونه های مختلف این محصولات، دورس نام دارد. این گونه از کالا را شرکت های متفاوتی در ایران و خارج از کشور می‌بافند و به صورت طاقی و یا کیلویی عرضه می‌نمایند. در تولید پارچه های دورس از دستگاه هایی استفاده می‌شود که به شکل گرد می‌باشند و به همین دلیل است که به این گونه از محصول، پارچه گردباف نیز می‌گویند. در مجموع، این نوع از کالا، به نحوی از خانواده پارچه تریکو رنگی و کشی می‌باشد که در طرح های متنوعی به بازار ارائه می‌شود.

 

در بافت پارچه های دورس، از جنس های متفاوتی به میزان مشخصی استفاده می‌شود. به طور مثال از نخ بدون لاکرا، پلی استر و پنبه استفاده می‌نمایند که پارچه ای منحصر به فرد، زیبا و در همین حال بسیار کاربردی را تولید می‌کنند. شما هم حتماً این گونه از محصول را در بازار زیاد مشاهده کرده اید. در پارچه هایی که از درخشش بیشتری برخوردار می‌باشد، طبعاً باید دانست که از نخ پلی استر که مصنوعی بیشتر به کار گرفته اند و همچنین دورس هایی که از کشسانی بالایی برخوردار هستند از لاکرا استفاده نموده اند.

در مجموع، پارچه های دورس ضخیم تر و مقاوم تر می‌باشند. رایج ترین این گونه از محصول معروف به دو نخ و سه نخ است که در مراکز داد و ستد پارچه به وفور پیدا می‌شوند.

 

پارچه دورس چیست؟

مهمترین کاربردهای پارچه دورس

پارچه های دورس همان گونه که در بالا ذکر نمودیم، ضخیم تر از سایر پارچه گردباف ساده و طرح دار است. این محصول به همین دلیل اغلب برای تولید و دوخت انواع پوشاک زمستانی و پاییزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس مهم ترین کاربرد این محصول، در بخش تولید البسه است و گاهی هم از آن برای رو انداز و زیر انداز نیز کار می‌گیرند.

در واقع، استفاده از آن بستگی به این دارد که به چه میزانی از نخ ها در آن به کار گرفته شده باشد. یعنی نخ های مصنوعی و طبیعی می‌توانند نقش تعیین کننده در کابرد آن داشته باشند. در هر حال، از این گونه پارچه انواع پوشاک زنانه، مردانه و همچنین بچگانه را تولید می‌کنند که در پایین به برخی از آن ها اشاره می‌نماییم:

  • انواع کت و بارانی
  • ژاکت ها
  • شلوارهای ضخیم و گرم
  • سویشرت
  • لباس گرم کن های ورزشی
  • و غیره

 

مهمترین کاربردهای پارچه دورس

تولید و پخش پارچه دورس در ایران

تولید انواع پارچه به ویژه نوع دورس آن در ایران به وسیله کارخانه جات متفاوتی صورت می‌گیرد. این کارخانه ها با استفاده از ماشین آلات مختلف و مجهز انواع پارچه های دورس را در مدل ها و الوان متنوعی تولید کرده و سپس به پخش و فروش آن در سر تا سر کشور و هم چنین بیرون از مرزها می‌پردازند. آنان تعیین کننده قیمت پارچه گردباف دورس هم می‌باشند. بنابراین می‌توان با مراجعه به نمایندگی های آنها به تهیه این کالا پرداخت و این که قیمت پارچه تریکو را هم به این شکل به دست آورد.

 

در هر صورت، تولیدی ها در کار فروش عمده پارچه دورس می‌باشند. آنها کالای خود را به شکل عمده که بیشتر کیلویی ارائه می‌شود، توزیع می‌نمایند. این شرکت ها از طرق گوناگونی اقدام به فروش پارچه ها می نمایند که یکی از آنان را در بالا نام بردیم. شعب زیادی در شهرهای کوچک و بزرگ کشورمان برای این منظور ایجاد شده اند. این شعبه ها، نه تنها به کارخانجات کمک می‌کنند تا محصولات خود را بهتر به فروش رسانند، بلکه برای مشتریان نیز سهولت های زیادی را فراهم کرده اند.

در حقیقت، پخش و فروش پارچه دورس در ایران، به وسیله سایت های گوناگون اینترنتی هم انجام می‌شود. آنان پارچه لباس ورزشی و پارچه پلی استر را هم عرضه می‌دارند.

قیمت روز پارچه دورس در تهران

قیمت های هر کالایی به ویژه پارچه های دورس، بستگی به عوامل مختلفی دارد. این محصول را می‌توان از نظر کیفی، گرماژ، عرض، برند تولید کننده و نوع عرضه و تقاضا، تعیین نرخ کرد. بیشتر کارخانه های تولید کننده و شرکت های وارداتی هم با در نظر داشت همین موارد است که محصولات شان را ارزش گذاری می نمایند و می فروشند.

اما در بازار تهران، می توان به راحتی و با مراجعه به مراکز داد و ستد پارچه، تازه ترین قیمت فروش پارچه دورس را به دست آورد. خرید پارچه ارزان هم به این ترتیب امکان پذیر می باشد. در بازارهای پایتخت کشورمان، فروشندگان گوناگونی را می توان پیدا کرد که کارشان فروش پارچه ویسکوز و فروش پارچه پنبه ای دورس می باشد. به آسانی می توان معتبر ترین آن ها را یافت و از آنان نرخ های تازه را به دست آورد. قیمت های پارچه ها در یکی دو سال اخیر به دلیل نوسانات ارزی، دست خوش تحولات زیادی شده است.

به همین دلیل است که گاهی نرخ ثابتی ندارند و برای تهیه لیست قیمت ها، روزی چند بار بایستی با فروشندگان آن در تماس شد. روی هم رفته، راه دیگری که می شود نرخ های جدید پارچه های دورس را به دست آورد، این است که به اینترنت مراجعه کرد. در سایت های گوناگون، قیمت ها درجه می شود.

جهت تهیه قیمت روز پارچه دورس در تهران، می‌توان به فروشندگان این گونه از محصول مراجعه کرد. البته با بازدید از سایت های فروش اینترنتی انواع پارچه نیز می‌شود از تازه ترین نرخ های این گونه از محصول مطلع شد. از این راه خواهیم توانست قیمت پارچه ورزشی را هم به دست آوریم که دورس، یکی از انواع محصولاتی است که در تولید پوشاک مخصوص ورزش، بکارگرفته می‌شود. روی هم رفته، پارچه های دورس، در طرح ها و رنگ های متفاوتی از جانب شرکت های مختلفی تولید می‌گردند و عرضه می‌شوند.

 

تولید و پخش پارچه دورس در ایران

 

 

قیمت روز پارچه دورس در تهران

شرکت پخش انواع پارچه در کشور

پارچه ها تنوع زیادی دارند. شرکت هایی که در کار پخش پارچه می‌باشند، اصولاً خود کارخانه ها و یا گروه های بازرگانی هستند که این محصولات را تولید و یا از خارج کشور وارد بازار داخلی می‌کنند. آنها سعی بر این دارند تا برای فروش بهتر کالای خود، به همه شهرهای کوچک و بزرگ، پارچه ها را توزیع و پخش کنند. به این ترتیب است که ما در هر جای ایران امروزه به سادگی می توانیم به هر پارچه ای که نیاز داشته باشیم، دسترسی پیدا کنیم.

 

لازم به ذکر است که پارچه ها در دو نوع اصلی که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته می‌شوند، تولید و سپس توزیع می‌گردند. هر کدام از این محصولات این الیاف، دارای ویژگی های خاص خود هستند که به تنوع کالا نیز کمک زیادی کرده اند. شرکت های پخش انواع پارچه در کشور، با در نظر داشت نوع مصرف و استقبالی که از کالا می‌شود، کالای خود را نیز عرضه می‌دارند. این شرکت ها به طرق گوناگونی اقدام به توزیع پارچه می‌کنند. در پایین بیشتر درباره انواع پارچه صحبت خواهیم کرد.

بزرگترین عمده فروش پارچه های نخ پنبه

پارچه های نخ پنبه ای انواع زیادی دارند. بطور کلی، در بیشتر پارچه هایی که ما در بازار مشاهده می‌کنیم، به شکل کم یا زیادی از این نوع الیاف طبیعی استفاده شده است. به کار گیری پنبه در این نوع از محصولات، سبب می‌شود تا کالا هم مقاومت بالاتری پیدا نماید و هم این که موارد کاربردش بیشتر شود. بنابراین، بزرگ ترین عمده فروشی پارچه های نخ پنبه ای، در سر تا سر ایران فعالیت می‌کنند. می‌توان با مراجعه به مرکز خرید پارچه پنبه ای، به آسانی و در تنوع بالای محصول، تهیه و مورد استفاده قرار داد.

 

عمده فروشی های این گونه از محصولات، بیشتر کارخانجاتی می‌باشند که آن را تولید می‌نمایند. چرا استقبال از پارچه های نخی بیشتر است؟ به این نکات توجه کنید:

  • نرم و لطیف هستند.
  • لول نمی‌شوند و به راحتی می‌توان اتو کشی انجام داد.
  • خنک می‌باشند و دارای روزنه هایی هستند که جریان هوا در آن صورت می‌گیرد.
  • کاملاً طبیعی می‌باشند و حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کنند.
  • در هر فصلی قابل استفاده اند.

 

شرکت پخش انواع پارچه در کشور

 

 

بزرگترین عمده فروش پارچه های نخ پنبه

 

 

خریدار پارچه سه نخ دورس در کشور

صادرات بهترین پارچه های پنبه ای در ایران

شرکت های گوناگونی در ایران هستند که در کار صادرات پارچه های پنبه ای می‌باشند. این نوع از محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و در همین حال از جانب شرکت های متعددی تولید می‌گردند. بیشتر کا این تولیدی ها، صادر کردن محصولات به کشورهای مختلف است. صادرات چنین محصولی به کشورهای مختلفی از جمله عراق، روسیه، ترکیه، افغانستان و غیره صورت می‌گیرد.

 

آن دسته از گروه های تجاری ای که در کار صادرات چنین محصولی می‌باشند، سعی می‌نمایند تا در کیفیت های بسیار عالی کالای خود را به کشورهای مقصد ارسال کرده و به فروش رسانند. به این ترتیب هم سود بیشتری دریافت می‌کنند و هم این که جایگاه کشورمان را به عنوان تولید کننده و صادر کننده پارچه های نخی، بالا می‌برند.

نمایندگی فروش پارچه های ترکیه ای

یکی از کشورهایی که تولیدات پارچه آن در بازار های ایران به وفور پیدا می‌شود، ترکیه است. این کشور در زمینه بافت پارچه ها مشهور است و کارخانجات مختلفی در آن به این کار مشغول می‌باشند.

 

در بازار قماش کشورمان نیز، برخی از شرکت های تولید کننده ترکیه، نمایندگی های رسمی ای دارند. آنان در کار فروش انواع پارچه تریکو کشی، فروش پارچه کشی لاکرا و غیره می‌باشند. از آن ها می‌توان خرید پارچه دیور را هم انجام داد.

 

بدین رو استقبال خوبی از پارچه های با کیفیت ترکیه ای می‌شود و بیشتر هم این صنایع تولید کننده پوشاک هستند که این محصول را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. البته پارچه ها تنها در زمینه تولید البسه کاربرد ندارند بلکه از آن ها در زمینه های دیگری هم کار گرفته می‌شود.

 

صادرات بهترین پارچه های پنبه ای در ایران

 

 

نمایندگی فروش پارچه های ترکیه ای

 

 

فروش بدون واسطه انواع پارچه

سفارش اینترنتی پارچه های دورس

سایت های اینترنتی زیادی هستند که پارچه دورس را عرضه می‌دارند. از این سایت ها می‎‌توان در رنگ های متفاوت و مدل های گوناگونی، این گونه از محصولات را تهیه کرد. شما به راحتی می‌توانید با جستجویی ساده، معتبرترین فروشگاه های اینترنتی را بیابید و خرید خود را انجام دهید. ما به شما مقرون به صرفه ترین محصولات خود را پیشنهاد می‌دهیم که شما عزیزان در انتخاب محصول گمراه نشوید.

خرید از این طریق مزیت هایی دارد که عبارتند از:

  • همیشه در دسترس هستند.
  • کالا را در اسرع وقت به دست شما می‌رسانند.
  • با قیمت های مناسبی محصول را به فروش می‌رسانند.
  • تنوع بالایی دارند.
  • و سایر موارد دیگر

خریدار پارچه سه نخ دورس در کشور

برای تهیه پارچه سه نخ دورس، می‌توان راه های متعددی را در پیش گرفت. برای نمونه می‌توان به سایت های اینترنتی گوناگونی مراجعه کرد. در این سایت ها به سادگی خواهید توانست که پارچه مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را در اسرع وقت به هر نشانی ای که ثبت کرده اید، تحویل بگیرید.

 

خریدار این مدل از پارچه، می‌تواند آن را به شکل ساده و یا طرح دار از بازار قماش هم تهیه کند. در این بازارها، به شکل عمده و جزئی، محصولات ارائه می‌گردند. چنین مراکزی در همه شهرهای کشورمان وجود دارند و عرضه کننده کالای ایرانی و خارجی می‌باشند. بیشتر کسانی که خریدار چنین محصولی هستند، آن را برای تولید پوشاک زمستانی نیاز دارند.

 

سفارش اینترنتی پارچه های دورس

ارسال عمده پارچه به سراسر کشور

شرکت هایی که در زمینه بافت و یا واردات پارچه ها فعالیت می‌کنند، عموماً کالای خود را به صورت کلی عرضه می‌دارند. لیستی که از قیمت پارچه دورس می‌توان به دست آورد به نسبت ضخامت و کیفیت آن متغیر است. با عرضه مستقیم انواع پارچه دورس و فروش اینترنتی در تهران از تمامی محصولات با خبر شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

آن ها برای این که بتوانند محصول خود را به دست مصرف کنندگان در هر جایی از ایران برسانند، اقدام به ارسال پارچه ها به شکل هوایی و زمینی می‌نمایند. عمده فروشی ها در بسته بندی های مجهزی پارچه ها را به سراسر کشور توزیع می‌کنند.

 

آن ها به گونه کیلویی و با در نظر داشت گرماژ متفاوت و کیفیت های گوناگونی محصولات خود را به فروش می‌رسانند. برای سفارش عمده، می‌توان مستقیماً با خود کارخانه ها از طریق تلفن و ایمیل ارتباط برقرار کرد و آنان در کمترین زمان ممکن، پارچه در به نشانی ای که داده شده، ارسال می‌کنند.

فروش بدون واسطه انواع پارچه

یکی از راه هایی که کارخانجات تولید کننده پارچه برای ایجاد توازن در بازار و همچنین سود بیشتر در پیش گرفته اند، فروش بدون واسطه کالای خود است. آن ها با استفاده از نمایندگی هایی که دایر کرده اند و همچنین وب سایت هایی که راه اندازی نموده اند، محصولات خود را به صورت مستقیم در دسترس مصرف کنندگان می‌گذارند.

 

گفتنی است که قیمت انواع پارچه به این شکل کاهش می‌یابد که به سود مشتریان تمام می‌شود. در هر حال، فروش بدون واسطه انواع پارچه سبب می‌گردد تا خریدار، نوع اصل محصول را نیز به دست آورد.

 

ارسال عمده پارچه به سراسر کشور

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما