کارخانه تولید پارچه فلامنت لباس ورزشی

کارخانه های متعددی وجود دارند که پارچه فلامنت ورزشی را تولید می نمایند که یکی از آنها کارخانه ما در تولید این نوع پارچه می باشد. در این کارخانه انواع پارچه فلامنت از جمله پارچه فلامنت سوزنی با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه میگردد. تولید این محصول در این کارخانه با بهره گیری از برترین تکنولوژی روز دنیا و با بهترین مواد اولیه می باشد تا بتوان با کیفیت ترین پارچه فلامنت را برای لباس های ورزشی تولید نمود.

کارخانه تولید پارچه فلامنت لباس ورزشی

از پارچه فلامنت ورزشی بیشتر بدانید

از پارچه فلامنت ورزشی بیشتر بدانید

در این قسمت می خواهیم اطلاعاتی درباره تیشرت آستین دار مردانه پارچه فلامنت ورزشی خدمتتان عنوان نماییم.

به طور الیاف پارچه های فلامنت ورزشی از دو نوع مصنوعی و همچنین صنعتی می باشند که با بهره گیری از روش های نوین دنیا در کارخانه های صنعتی تولید و عرضه می گردند.

در هنگام تولید این پارچه،الیاف های مصنوعی را با الیاف های طبیعی همچون نخ و پنبه و ویسکوز ترکیب می کنند و از ترکیب این الیاف ها ، پارچه فلامنت ورزشی تولید می شود.

به طور کلی پارچه فلامنت های ورزشی از مقاومت و همچنین دوام نسبتا بالایی برخوردار می باشند، بدین ترتیب که در برابر شستشو های مکرر مقاومت داشته و به راحتی و به زودی خراب نمی شوند.

این پارچه ها تغییر رنگ نمی دهند و البته خبری از هم ایجاد شدن پرز بر روی این پارچه ها وجود ندارد و پس از گذشت مدت زمانی از استفاده لباس های ورزشی از این جنس پارچه، تغییر حالت نمی دهند.

در هنگام‌تولید پارچه های فلامن ورزشی از الیاف های بلندی استفاده شده است که این موضوع باعث بالا رفتن مقاومت این پارچه شده است که این الیاف ها به یکدیگر ریسیده شده اند.

این محصول در انواع مختلفی از نظر رنگ تولید می شوند که هر یک مناسب تولید یه نوع لباس ورزشی می باشد.

در ادامه از مرکز پخش این نوع پارچه برایتان خواهیم گفت.

مرکز پخش پارچه فلامنت سوزنی در تهران

مرکز پخش پارچه فلامنت سوزنی در تهران

همان گونه که برایتان گفتیم یکی از مدل های پارچه فلامنت ورزشی،نوع سوزنی می باشد که ما در مرکز پخش پارچه های فلامنت این افتخار را داریم که سالیان سال در پخش این محصول جزو بهترین ها می باشیم.

نمایندگی ما در امر پخش پارچه تیشرت پلنگی در تهران این گونه عمل می نماید که پارچه های تولید شده را مستقیما از کارخانه تولید گرفته و بدون هیچ واسطه ای آنها را به مرحله توزیع و فروش می رسانیم.

تمامی پارچه های فلامنت سوزنی در نمایندگی ما با بالا ترین کیفیت بوده و ما این موضوع را با قاطعیت تضمین می نماییم تا خیال شما از بابت خرید این محصول از نمایندگی ما راحت و خاطرتان آسوده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما