پخش کنندگان پارچه ملانژ ورزشی

پخش کنندگان پارچه ملانژ ورزشی با امضاء قرارداد با تولیدکنندگان برندهای مطرح ایرانی، پخش و عرضه این کالا در سراسر کشور را در دست گرفته اند و محصول را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بفروش میرسانند.
همان طور که میدانید پارچه ها اصلی ترین ابزار کار این صنعت اند که برای تهیه آنها لازم است یک سری الیاف در هم تنیده شوند و دست آخر ساختاری سازمان یافته تر به نام پارچه ایجاد کنند. با کمی پیشرفت جامعه بشری، انسان ها قادر شدند از پشم حیوانات و پنبه و ابریشم لباس تهیه کنند اما برای دوخت این لباس ها عموما از نخ و سوزن استفاده میشد و ابزاری بنام چرخ خیاطی وجود نداشت.
بعد از اختراع چرخ خیاطی، جهان به فکر دوخت ماشینی لباس ها افتاد از همین رو این وسیله که در ابتدا حالت دستی و ساده تر داشت را، به شکل گسترده تولید و به بازار صنعت پوشاک و لباس عرضه کرد.
همین سبب شد که انقلاب عظیمی صنعت پوشاک را درگیر خود کند که این انقلاب در صنایع دیگر هم تاثیری بسزایی داشت و سبب پیشرفت صنعت های مختلفی که کوچک ترین ارتباطی با این صنعت داشتند شد.
از آنجا که تولید لباس و پوشاک ارتباط مستقیمی با تولید ماشین آلات و دستگاه های صنعتی دارد از همین رو حجم کثیری از جهان را درگیر خود کرده است و از پول ساز ترین و پرکاربرد ترین صنایع موجود در جهان است.

آشنایی با نحوه تولید پارچه ملانژ

آشنایی با نحوه تولید پارچه ملانژ

همان طور که قبل نیز گفتیم در ابتدا پارچه ها از الیاف کاملا ارگانیک و طبیعی تولید میشدند که با صنعتی شدن جوامع و تاثیر آن بر تولید پوشاک و لباس، الیاف صنعتی نیز بر روی کار آمدند و پارچه ملانژ که اولین پارچه تولیدی از الیاف صنعتی بود به بازار عرضه شد.
پارچه ملانژ پارچه ای است که از الیاف متفاوت تولید میشود که رنگ این نخ ها با هم تفاوت دارد و همین سبب میشود که رنگ پارچه ملانژ خاص تر از دیگر پارچه ها باشد، رنگ بندی آن شامل دو رنگ متفاوت که با هم ادغام شده اند میشود.
این پارچه در انواع مختلف تولید میشود که هر کدام کاربرد ویژه و خاصی دارد.
این پارچه یکی از انواع مختلف پارچه های ملانژ است که در تولید لباس های مختلف ورزشی کاربرد دارد. ما در ادامه این مطلب در رابطه با این پارچه ها، کاربرد، ویژگی ها ، نحوه خرید و فروش به طور کلی در رابطه با پخش کنندگان پارچه ملانژ ورزشی و محصول ارائه شده آنها خواهیم پرداخت.

بهترین روش شست و شو پارچه نخی ملانژ

بهترین روش شست و شو پارچه نخی ملانژ

پارچه ملانژ از پارچه های تولید شده از الیاف مصنوعی و یا به قولی پارچه ای صنعتی است که در تولید این پارچه علاوه بر الیاف طبیعی نخ های مصنوعی نیز بکار رفته و حتی درصد آنها نسبت به الیاف طبیعی بیشتر است.
این نوع پارچه به صورت گردباف است. پارچه های نخی به علت ظرافت و لطافتی که دارند بسیار محبوب و دوست داشتنی اند، اما نگه داری این پارچه های لطیف، ظرافت ویژه ای را میطلبد.
برای طولانی تر شدن عمر پارچه های نخی کافی است که در هنگام شست و شوی دستی با آنها کاملا با ملایمت رفتار کنید، میتوانید برای شست و شو پارچه نخی به صورت دستی آنها را در یک تشت آب سرد قرار داده و به آرامی چنگ بزنید و هنگام آویزان کردن در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید و برای شست و شوی ماشینی فقط کافی است که درجه حرارت ماشین را بر روی آب سرد قرار دهید و جنس پارچه را بر روی لطیف و حساس تنظیم کنید. همین کارهای ساده و آسان در هنگام شست و شو عمر پارچه های نخی را دوام میبخشد و تا سال ها این پارچه ها برایتان کار میکنند.

ویژگی پارچه ملانژ ورزشی

ویژگی پارچه ملانژ ورزشی

این پارچه همانطور که از اسمش بر می آید جهت تولید لباس های ورزشی تولید میشود. از آنجا که قرار است این پارچه برای عده ای خاص که مدام در حال فعالیت و جنب و جوش اند تولید شود باید ویژگی های خاصی را در برگیرد تا مناسب استفاده ورزشکاران شود.
این پارچه با دارا بودن المان های ویژه توانسته بهترین پارچه در جهت تولید لباس های ورزشی باشد. از جمله مهم ترین مزیتی که توانسته پارچه ملانژ ورزشی را مناسب برای دوخت انواع لباس های ورزشی کند ضدتعرق بودن آن است، همانطور که میدانید از آنجا که در ورزش بدن شما مدام در حال جنب و جوش است پس به راحتی عرق میکنید، این پارچه بگونه ای تولید شده است که در برابر تعرق خشک باقی میماند و قابلیت بالایی در جذب عرق دارد.
از دیگر مزیت های خوب این پارچه، قابلیت کشسانی بالای آن است که به راحتی کش می آید و دربرابر پارگی مقاومت ویژه ای دارد. علاوه بر اینها وزن سبک و مناسب این پارچه های عامل دیگری برای انتخاب آنها به عنوان بهترین گزینه در جهت دوخت لباس های ورزشی شده است.

سفارش پارچه ملانژ ورزشی

سفارش پارچه ملانژ ورزشی

شما میتوانید از پخش کنندگان پارچه این منسوج را هم به صورت متری و هم کیلیویی سفارش دهید. چنان چه کار شما با پارچه در ارتباط است و نیاز به خرید این پارچه دارید، پیشنهاد ما به شما خرید عمده است، در خرید عمده از آنجا که از محصول در متراژ بیشتری به فروش میرسد از قیمت آن کاسته شده و در مجموع شما میتوانید با خرید عمده، چه به صورت متری و چه کیلویی پارچه را در قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به قیمت بازار تهیه نمایند.
امکان دیگری که پخش کنندگان پارچه ملانژ ورزشی در اختیار خریداران خود قرار داده اند تا کالا را در قیمت ارزان تری تهیه کنند، تخفیف ویژه در خرید مستقیم است.
شما در خرید مستقیم محصول را از خود توزیع کننده سفارش داده و تحویل میگیرید از همین رو به علت حذف واسطه ها کالا در قیمت ارزان تری به دستان میرسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما