پخش مستقیم پارچه دورس دو نخ

پارچه دورس دو نخ نوعی پارچه ضخیم است که با دستگاه های گردباف بافته و تولید میشود که پشت پارچه به صورت تنها یک دست بوده و جنس پنبه ای دارد بر روی پارچه با تارهایی با ضخامت و تراکم بالا بافته می شود، و به دلیل ضخامتی که دارد لباس های تولید شده از آن معمولاً مناسب برای پاییز و زمستان است. پخش مستقیم پارچه دورس دو نخ از جانب به تولید کنندگان و کارخانجات تولیدی آن امکان پذیر می باشد و تولیدی ها می توانند آن را بدون واسطه و با قیمتی مناسب تهیه کنند.

پخش مستقیم پارچه دورس دو نخ

باکیفیت ترین انواع پارچه دورس کدامند؟

باکیفیت ترین انواع پارچه دورس کدامند؟ پارچه دورس یکی از محصولات با کیفیت در بازارهای داخلی می باشد که معمولاً از این نوع پارچه برای دوخت ست های ورزشی و شلوار های اسلش و بلوز شلوار بچه گانه و بزرگسال استفاده می شود که امروزه با متقاضیان بسیاری مواجه است.

از انواع پارچه دورس می توان به پارچه دورس دو نخ و پارچه دورس سه نخ اشاره کرد کیفیت هر کدام با دیگری متفاوت بوده و همانطور که مشخص است دو نفر از نوع سه نخ آن کمی نازک تر و ظریف تر می باشد، و به دلیل اینکه انواع پارچه ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند قابل قیاس با یکدیگر نبوده به راحتی نمی‌توان گفت که کدام یک از دیگری بهتر است زیرا هر کدام از آنها در نوع خود بی نظیر می باشند.

در تولید انواع پارچه دورس از درصد زیادی از الیاف لینن و پنبه استفاده می کنند به همین دلیل یک پارچه لطیف و سبک بوده و ماهیت گیاهی به خود گرفته است، و به خاطر راحتی که دارند معمولا در دوخت لباس های خانگی زنانه، مردانه و بچگانه از آن استفاده فراوانی می شود.

سفارش مستقیم پارچه دورس دو نخ

سفارش مستقیم پارچه دورس دو نخ سفارش پارچه دورس دو نخ به صورت مستقیم در این سایت رسمی و معتبر امکان پذیر می باشد و مشتریان می توانند به صورت آنلاین و غیرحضوری سفارشات خود را در متراژهای بالا و کلی ثبت کرده و آن را با قیمتی مناسب تر از بازارهای داخلی خریداری کنند.

معمولا متقاضیان و فروشندگان انواع پارچه های درس را به صورت عمده و کیلویی خریداری کرده و به دلیل اینکه در تولید این نوع از پارچه ها از رنگهای متنوع استفاده می کنند و دارای طیف رنگی گسترده می باشد نوعی پارچه معروف بوده به دلیل کیفیت دارد مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده است.

همچنین به دلیل تقاضای بالا فعالیت این شرکت ها و کارخانجات در فصل پاییز و زمستان بیشتر از نیمسال اول می باشد و تولیدکنندگان توانستند با بهره گیری از فناوری های جدید نوین موفق به تولیدات انبوه شده و بخش اعظمی از این پارچه ها را به دیگر کشورهای درخواست‌ کننده اطراف صادر کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما