پارچه کشباف صادراتی ایران | بزرگترین تولید کننده انواع پارچه

پارچه کشباف صادراتی ایران توسط شرکت‌های صادر کننده به دیگر نقاط جهان صادر می‌شود. پارچه کشباف در مدل ها و طرح های مختلف تولید می شود. بنابراین یکی از پر مصرف ترین و معروف ترین آن، پارچه تریکو کشی و پارچه تریکو نوزادی می‌باشد. همان طور که از عنوان این پارچه ها پیداست، از نوع پارچه های نرم و قابل انعطاف بوده و بهترین گزینه برای دوخت لباس راحتی می‌باشند.

ازاین رو می توان ضروری‌ترین و پر‌مصرف ترین کالا در بین بشر را پارچه به شمار آورد.بنابراین پارچه های مختلفی از جمله کشباف در بازار با طرح ها و رنگ های مختلف تولید می‌شوند. درنهایت جوابگوی این نیاز انسان می‌باشند.

 

پارچه کشباف صادراتی ایران | بزرگترین تولید کننده انواع پارچه

 

شرکت تولید انواع پارچه های گردبافی در ایران

 

پارچه ها در واقع شبکه‌ای از تار و پود و لایه های نخی می‌باشند. درنتیجه در متراژ های مختلف تولید می‌شوند. عواملی زیر
میزان استحکام و کشش پارچه را تعیین می‌کنند:

  • نوع الیاف، نوع نخ و زاویه محور ها در تاروپود
  • رنگ ساختمان فیزیکی

بنابراین هر‌چه پارچه‌ای با دوام ومرغوب تر باشد، کیفیت خود را پس از شستشو از دست نمی‌دهد. بنابراین این فاکتورها توسط تولید کنندگان پارچه متقال برای تولید بهینه و با کیفیت در نظر گرفته می‌شوند.

کارخانه های نساجی، شرک های تولید کننده انواع پارچه گردبافی می‌باشند. درواقع نمونه بارزی از پارچه های گردباف، تریکو می‌باشد. درنهایت قیمت انواع پارچه تریکو بر اساس واحد متر مربع محاسبه می‌‌گردد.

خرید پارچه تریکو از شرکت های تولید کننده آن در مقادیر متنوع امکان پذیرمی‌باشد. از این رو این شرکت ها در ایران تولیدات خود را با نام‌ها و مارک‌های خاص روانه بازار می‌نمایند.

شرکت تولید انواع پارچه های گردبافی در ایران

عرضه بهترین پارچه های گردبافی به بازار

به مجموعه ای از نخ هایی که در طول و عرض بافته می شوند، پارچه می گویند. پارچه ها ممکن است از الیاف طبیعی یا مصنوعی تولید شوند. الیاف طبیعی مانند پشم، ابریشم و پنبه هستند.

در ساخت و تولید پارچه مواد اولیه مختلفی به کار گرفته می‌شود. بر همین اساس تنوع موجود در این کالا بسیار زیاد است. از نمونه پارچه های تولیدی در بازار می توان موارد زیر را بر شمرد:

  • پارچه لی، کتان، لینن، ویسکوز، چرم طبیعی و مصنوعی، نخی،
  • ابریشمی، جیر، ساتن، مخمل، پشمی، لمه، حریر، کنفی، نایلون و فاستونی، گردباف و کشباف

بهترین پارچه های گردباف مانند تریکو کش توسط فروشگاه های عرضه کننده یا کارخانجات نساجی عرضه می‌شوند. بنابراین فروش پارچه اعلا توسط این مراکز هم به صورت جزئی و طاقه ای و عدلی می‌باشد. بنابراین متقاضیان پارچه می‌توانند به مراکز عرضه و فروش پارچه کشی و گردباف مراجعه کنند. درنهایت این کالا را تهیه نمایند.

 

عرضه بهترین پارچه های گردبافی به بازار

خرید پارچه های کشباف اعلا ایرانی

 

پارچه های کشباف از نوع پارچه های گردباف می باشند. درواقع به دلیل نوع دستگاه که گرد است به این نام نامیده می شوند. بافت پارچه نیز توسط این دستگاه ها به شکل گرد انجام می‌شود.  درواقع بهترین و اعلا ترین نمونه پارچه دارای یک سری خصوصیاتی می باشند که به طور خلاصه عبارتند از:

  • تولید طبق استاندارد های تعیین شده و بر اساس اصول
    بهداشتی
  • دارای کالیته رنگی متنوع
  • تولید بر اساس به کارگیری دستگاه ها و ماشین آلات
    بافندگی پیشرفته
  • تولید رنگ ها و طرح های جدید متناسب با
    نیاز جامعه
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت
  • عرضه و فروش با قیمت مناسب

برای خرید چنین اقلامی باید به خرید اینترنتی پارچه پرداخت. فروشگاه های پارچه فروشی به صورت آنلاین ضمن معرفی انواع پارچه و قیمت آنها، امکانات خرید آن را به صورت مجازی فراهم می‌نمایند.
درواقع مرکز خرید پارچه به صورت آنلاین ضمن معرفی پارچه های مختلف هر فصل، به ارائه مقالات مختلفی در این حوزه می‌پردازد. بنابراین با مطالعه این مطالب می توان اطلاعات خود را در زمینه انواع پارچه و نکات مهم در خرید آن افزایش داد.

خرید پارچه های کشباف اعلا ایرانی

 

قیمت خرید پارچه کشباف در بازار

پارچه های کشباف با ماشین های گردباف بافته می شوند. این ماشین ها پارچه هایی را تولید می کنند که فقط پود دارند و در دستگاه به شکل گرد بافته می شوند. لازم به ذکر می باشد مهمترین خصوصیت پارچه های کشباف، قابل انعطاف بودن و به اصطلاح کش آوردن آنها می باشد.درنتیجه به آنها نرمی و لطافت خاصی می بخشد.

از این رو برای تهیه پارچه لباس ورزشی عمدتا از این منسوجات استفاده می شود. قیمت پارچه ورزشی کشباف به طرح و مقدار خرید بستگی دارد. یقینا در صورتی که خرید به شکل عمده باشد، تفاوت آشکاری از نظر قیمت با مغازه های خرده فروشی در سطح شهر دارد. بنابراین خرید عمده در صورت نیاز برای واحد های تولیدی بهترین شیوه خرید می باشد.

در صورت نیاز به خرید جزئی نیز می توان به مراکز قماش و پارچه فروشی سراسر کشور مراجعه کرد. در نهایت آن را به صورت متر مربع در متراژ مورد نظر خریداری نمود.

 

 

قیمت خرید پارچه کشباف در بازار

فروشنده پارچه های کشباف صادراتی

 

ایران یکی از تولید کنندگان پارچه و منسوجات در منطقه خاورمیانه است.ازاین رو علاوه بر تولید داخلی بخشی از تولیدات خود را به بازار های بین المللی نیز ارسال می‌نماید.

هر ساله حجم قابل توجهی از تقاضا برای پارچه کشباف از سوی کشور های دیگر برای تولید کنندگان و تاجران پارچه در ایران ارسال می شود.

از این رو فروشندگان این تولیدات را  در بسته بندی های مناسب و به صورت عدلی تهیه می نمایند. درنهایت پس از اخذ مجوز خروج از گمرک به کشور های مختلف صادر می نمایند.

خرید وفروش این کالا در بازار های داخلی توسط فروشندگان آن انجام می‌شود. این بافته ها در متراژ های مختلف طبق لیست سفارش هر ناحیه یا شهر به مراکز مختلف توزیع می شوندو سپس به فروش می رسد.

لازم به ذکر می باشد که از سراسر کشور فروشندگان برای تهیه اقلام مورد نیاز به مراکز خرید و فروش عمده مراجعه می نمایند. 

 

فروشنده پارچه های کشباف صادراتی

 

 

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه در ایران

تنها با چند کلیک ساده و جستجو در اینترنت می توان از طریق فروشگاه های آنلاین انواع پارچه را به همراه مشخصات کلی آن مشاهده نمود. آنچه در این وب سایت ها قابل مشاهده است، عبارتند از:

در فروشگاه های اینترنتی همچنین پر فروش ترین محصولات صنعت پارچه، برترین برند ها و مراحل مختلف پارچه از دیگر مطالب مرتبط با این حوزه می باشد. بنابراین از طریق لینک های قرار داده شده در سایت قابل مطالعه است.

مراکز خرید آنلاین دارای واحد مشاوره نیز می باشند. ازاین رو می توانند در مورد خرید پارچه با برند خاص مشاوره های لازم را به کاربران سایت ارائه دهند.
پارچه های ایرانی مطابق با فرهنگ و سلیقه ایرانیان تولید می شوند. بنابراین  دارای تنوع بسیار از جهات مختلف می باشند. ازاین رو هر فردی که به دنبال پارچه است می تواند نمونه مورد نظر را با رنگ و طرح دلخواه در بازار خریداری  نماید.

 

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه در ایران

عرضه مستقیم پارچه کشباف از کارخانه

پارچه های کشباف یکی از محبوب ترین انواع منسوجات است. درنتیجه ویژگی ها و مزایایی  دارد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. بسیاری از فعالین صنعت پوشاک نیز این پارچه را برای تهیه انواع جوراب، لباس زیر و برخی لباس های ورزشی خریداری می‌نمایند. بنابراین یکی از روش های خرید توسط این تولید کنندگان، مراجعه به مراکز عرضه مستقیم پارچه می‌باشد.

کارخانجات نساجی زمینه فروش تولیدات خود را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف برای متقاضیان فراهم نموده اند. بنابراین کسانی که در کار تولید البسه می باشند خرید مستقیم برای آنها بهترین شیوه ممکن است.  درنهایت عرضه مستقیم که توسط شرکت های تولید کننده پارچه صورت می گیرد، با حذف واسطه ها امکان خرید مستقیم و ارزان قیمت را برای فعالین این صنعت فراهم می‌سازد.

 

عرضه مستقیم پارچه کشباف از کارخانه

انواع مدل های پارچه های تریکو کشبافی

 

همان طور که به آن اشاره شد، پارچه تریکو کشباف یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین انواع پارچه بین مردم است. ویژگی های منحصر به فرد پارچه تریکو سبب محبوبیت آن شده است. شاید نمونه بارزی که هر فرد تا کنون با آن مواجه بوده است، جوراب باشد که نوعی تریکو می اشد. مهمترین خصوصیات چنین منسوجاتی عبارت است از:

  • قابلیت شستشو
  • عدم از دست دادن کیفیت و رنگ پس از شستشو
  • قیمت مناسب و ارزان
  • تولید در طرح های مختلف و رنگ های تیره و روشن
  • نرم و قابل انعطاف
  • زیبا و شیک

از ارقام مختلف پارچه تریکو رنگی همچنین برای تهیه لباس های ورزشی راحت و کشی استفاده می شود. بنابراین امروزه استفاده از آن ها بسیار عمومیت دارد.
پارچه گردباف تریکو کش گزینه مناسبی برای دوخت لباس نوزاد نیز می‌باشد. از آن جا که این لباس ها کشی هستند پوشاندن آن ها به نوزاد بسیار آسان است. بنابراین نوزاد را در هنگام تعویض لباس آزار نمی دهد. درنتیجه نرمی و لطافت تریکو مناسب بدن حساس نوزاد می‌باشد.

انواع مدل های پارچه های تریکو کشبافی

بهترین مارک های پارچه تریکو در بازار

یکی از مشخصات بارز پارچه های تریکو که آنها را از انواع دیگر پارچه متمایز می سازد، عدم وجود تار و پود در پارچه است. تریکو نوعی پارچه اصطلاحا گردباف است که به کمک ماشین هایی به همین نام بافته می شود.
این ماشین ها پارچه تریکو را به شکل گرد می بافند و به همین علت گردباف نامیده می شوند. این بافته ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • پلی استر نوعی پارچه با ترکیبات نفتی است
  • جودون به عنوان پر کاربرد ترین نوع تریکو
  • لاکرا که بیشتر برای دوخت لباس های ورزشی به کار می رود.
  • ملانژ که ترکیبی از نخ پنبه و پلی استر است
  • ویسکوز که از پنبه و لینن تشکیل شده است.

بهترین مارک های تولید کننده پارچه تریکو ارقام فوق را در بازار در رنگ ها و طرح های متنوع عرضه می دارند. کیفیت بالا مهمترین خصوصیت بهترین مارک ها را تشکیل می دهد و این فاکتور مهمترین عاملی است که در بازار، تولید کنندگان و برند های برتر را به پر فروش ترین ها مبدل ساخته است.

 

بهترین مارک های پارچه تریکو در بازار

سفارش اینترنتی پارچه های تریکو

پارچه های تریکو قابل خرید به صورت اینترنتی می باشند. بسیاری از کارخانجات نساجی دارای وب سایت هایی هستند که تولیدات خود را از آن طریق به کاربران معرفی می کنند. در این سایت ها لینک هایی جهت سفارش آنلاین قرار داده شده است تا کسانی که تمایل به خرید آنلاین دارند، بتوانند به این شیوه به خرید بپردازند.

سفارش اینترنتی می تواند همزمان با گفتگوی آنلاین با واحد مشاوره سایت صورت گیرد. این واحد با شماره ای که در سایت قرار داده است امکان گفتگوی بیشتر را در خرید های عمده و کلی فراهم نموده است.
بنابراین افرادی که تمایل به سفارش اینترنتی دارند می توانند پس از دریافت اطلاعات و مشاوره های لازم به خرید آنلاین بپردازند.

 

سفارش اینترنتی پارچه های تریکو

ارسال انواع پارچه به سراسر کشور

کارخانجات و شرکت های تولیدی پارچه در مناطق مختلف کشور امکان ارسال پارچه را به دورترین نقاط کشور میسر ساخته اند. انواع پارچه گردباف ساده و طرح دار و خرید پارچه گردباف عدلی به این صورت قابل تهیه است.

ارسال انواع پارچه توسط تولید کنندگان در بسته بندی های طاقه ای و عدلی صورت می گیرد. نوع بسته بندی بستگی به مقدار خرید دارد. به عنوان نمونه پارچه های عدلی شامل چندین طاقه در یک کیسه گونی هستند و معمولا در خرید و فروش های عمده معامله می شوند.
پارچه های طاقه ای نیز در فروشگاه های عرضه کننده پارچه به فروش می رسند. درنتیجه عملیات ارسال پارچه به این شیوه توسط شبکه های حمل و نقل و توزیع پارچه در سراسر کشور صورت می گیرد و این کالا به این شیوه در دسترس افراد در دورترین نقاط قرار می‌گیرد.
به طور معمول ارسال پارچه به نواحی مختلف با آمار یکسانی همراه نیست و به جمعیت متمرکز شده در آن منطقه بستگی دارد.

 

ارسال انواع پارچه به سراسر کشور

شرایط همکاری خرید پارچه در ایران

مهمترین نکته برای همکاری جهت خرید پارچه در ایران هدف از خرید و مقدار آن است. به طور مثال در صورتی که قصد همکاری در امر صادرات پارچه باشد، مراحل کاری آن با سایر روش های خرید به طور قابل ملاحظه ای تفاوت دارد.
بنابراین در صورت خرید به منظور صادرات، تجار و بازرگانان با عمده فروشان و تولید کنندگان پارچه وارد مذاکره و عقد قرار داد می شوند.
شکل همکاری برای خریداران داخل کشور، روندی کاملا متفاوت دارد. مثلا کسانی که تمایل به همکاری در خرید دارند می توانند اقدام به تاسیس نمایندگی های پارچه در نقاط مختلف کشور نمایند. به این ترتیب خرید و فروش پارچه در مقادیر متفاوت و طبق نیاز بازار در این نمایندگی ها صورت می گیرد. این مراکز از سوی شرکت های تولید کننده برای عرضه محصولات آنها را به بازار راه اندازی می نمایند.

 

شرایط همکاری خرید پارچه در ایران

4

  1. سلام
    شما سفارش هم قبول میکنید؟
    در صورتی که سفارشی داشته باشیم
    روال کار به چه شکلیه؟

    • سلام من پارچه تریکو شما رو می خوام ببخشید اونا برا لباس راحتی مناسب ؟من هم سادش رو وهم طرحدارش رو میخوام

  2. من پارچه تریکو شما رو میپسندم اونا برا دوخت لباس راحتی مناسب اس؟ هم ساده وهم طرح دارش بهتر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما