مشخصات پارچه دیور بیسکویتی باکیفیت بصورت تخصصی

آیا تاکنون نام پارچه دیور بیسکویتی را شنیده اید؟ چگونه می‌توان به مشخصات پارچه دیور بیسکویتی دست یافت؟ آیا می‌دانید نخ استفاده شده در این محصول چه نام دارد؟ در مورد کاربرد این محصول اطلاعاتی دارید؟ به نظر شما می‌توان این محصول در لباس های مجلسی استفاده کرد؟ پاسخ تمام سوال های شما در این مقاله قرار دارد و به ساده ترین شکل ممکن پارچه دیور بیسکویتی را برای شما توضیح داده ایم  و چیز هایی را که باید بدانید درباره قیمت و محصول مورد نظر در اختیار شما می‌باشد.

 

کارخانه پارچه تریکو

مشخصات پارچه دیور بیسکویتی

با پیشرفته شدن دستگاه های نساجی و به وجود آمدن دستگاه های گردبافت، تنوع محصولات منسوجات بیشتر شده است. به دلیل علاقمند شدن بانوان به پارچه های کشی، تولید کنندگان و کارخانجات بسیاری اقدام به بافت پارچه های گردبافت کردند. البته شایان ذکر است که پارچه گردباف با پارچه گردبافت یک محصول می باشد.
یکی از انواع پارچه های گردبافت، پارچه دیور است.

پارچه دیور بیسکویتی را می توان در گروه پارچه های کشی قرار داد.این محصول را معمولا با دستگاه های گردباف تولید می کنند. پارچه دیور را با نخ های فلامنت 100، فلامنت 150، لاکرا و… تولید می‌کنند. این محصول معمولات در عرض 150 سانتی متر بافته می شود. این پارچه را معمولا در دو نوع پارچه دیور یکرو و پارچه دیور دورو تولید می‌کنند.

متراژ یا همان متراژ در هر کیلو را در پارچه دیور دورو در اندازه های متراژ 2 متر، متراژ 2/5 متر و… تولید می‌کنند. پارچه دیور یکرو را با متراژ 2/5، 3، 3/3 و… می‌بافند. این پارچه به صورت دورو و یک رو تولید می‌شود. به دلیل نرخ بسیار مناسبی که دارند دارای کاربردهای زیادی هستند مثل لباس های مجلسی،مانتو و کت های اسپرت مردانه استفاده می‌شود. این محصول را می‌توان به عنوان یکی از پارچه های گردبافت ارزان قیمت قرار داد که برای لباس های مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات پارچه دیور بیسکویتی

پارچه دیور بیسکویتی چیست؟

پارچه دیور دارای نمومه هایی مانند دیور بیسکویتی، دیور سیکاس، دیور کریستال و… می‌باشد. یکی از عوامل انتخاب این اسم برای این محصول نوع بافت آن می‌باشد.

به همین دلیل بافت این محصول حالت مربع یا مشبک های منظم داشته و مانند پشت بیسکویت می‌باشد، در نتیجه به آن بیسکویتی می‌گویند.

 

پارچه دیور بیسکویتی

چاپ روی پارچه دیور

یکی از مواردی که معمولا خریداران این محصول سوال می‌نمایند قابلیت چاپ پذیری آن می‌باشد. باید خدمت شما عرض کنم که این محصول به دلیل استفاده از نخ فلامنت و لاکرا قابلیت چاپ سابلیمیشن خوبی دارد.

این محصول را شما می‌توانید به صورت ساده خریداری کنید و طرح مورد نظر خود را روی این منسوج چاپ بزنید. برای ثبت درخواست خود می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

پارچه دیور بیسکویتی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما