مرکز عرضه پارچه ملانژ دورو

برای آنکه محصول از سوی تولید کنندگان به خوبی در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد مراکز عرضه ایجاد میشوند برای همین امر مرکز عرضه پارچه ملانژ دورو برای دسترسی راحت تر علاقمندان به این کالا ایجاد شده است.
این پارچه بر اساس ترکیب رنگ و نوع دوخت نام گذاری شده است، پارچه ملانژ از ادغام دو رنگ متفاوت تولید میشود و هدف از تولید این پارچه تنوع بخشیدن به رنگ بندی های بازار تولید پارچه بود تا از آن یکنواختی همیشگی بیرون بیایند. استفاده از نخ های متفاوت سبب میشود که پارچه ملانژ در مدل های مختلفی ارائه شود از جمله:
پارچه تریکو ملانژ: پر فروش ترین پارچه ملانژ پارچه های تریکو هستند که در تولید شلوار های جین و یک اسلش هودی ها و لباس های زمستانی به علت استحکامی که از خود نشان میدهند مورد استفاده قرار میگیرند.
پارچه ریون ملانژ: پارچه ریون ملانژ که به پارچه ی ابریشم مصنوعی نیز مشهور است، بسیار پرکاربرد است و از آن بیشتر در دوخت لباس بانوان از جمله، لباس زیر، لباس خواب، لباس های مجلسی و همچنین تیشرت های مردانه و زنانه استفاده میشود.
پارچه ملانژ لاکرا: پارچه ملانژ لاکرا به علت استحکامی که دارد و همچنین کشسانی بالا پارچه ای مناسب برای تمام فصول شده است و از آن برای دوخت لباس های زمستانی و تابستانی استفاده میکنند، از لباسهای نازک زنانه گرفته تا کاپشن های ضخیم مردانه برای دوخت از پارچه لاکرا بهره میبرند.

انواع طرح های پارچه ملانژ

انواع طرح های پارچه ملانژ

پر فروش ترین طرح های پارچه ملانژ که در تولید تمامی البسه نقش دارند عبارت اند از:
اسپان ملانژ: این طرح از پارچه بیشتر در تولید سویشرت ها و بافت ها کاربرد دارد. ویژگی ای که نخ اسپان دارد سبب شده جریان هوا به خوبی در این پارچه عبور کند، از همین رو برای تولید لباس های پاییزه و زمستانه از پارچه اسپان ملانژ استفاده میشود.
ویسکوز بدون ملانژ: پارچه های ویسکوزی بدون ملانژ چون ضخامت دیگر پارچه ها را ندارند در تولید البسه گرم به کار نمیروند و بیشترین کاربرد آنها در تولید لباس های زیبا و نیمه مجلسی زنانه است، همچنین در تولید شال های نازک، لباس خواب ولباس زیر بسیار مورد استفاده قرار میگیرند به علت لَختی و لطافتی که دارند در تولید ماکسی ها نیز کاربرد دارند.
ویسکوز ملانژ با لاکرا: استفاده از نخ لاکرا که کلفت و ضخیم است، همراه با نخ ویسکوزی سبب شده ضخامت این پارچه ها نسبت به پارچه های ویسکوزی بدون لاکرا بسیار بیشتر شود و این نوع از پارچه در تولید البسه گرم و کلفت مانند لباس های مجلسی زیبا، لباس های ورزشی هودی ها و… به کار روند
ملانژ کج راه: علت نام گذاری این طرح پارچه بافت متفاوت آن است که در چهار دسته ی پودی، تاری، متقارن و مرکب به بازار عرضه میشود و در تولید انواع مختلف لباس ها کاربرد دارد و همین امکان مصرف متعدد، سبب شده که خریداران زیادی پیدا کند و از محبوب ترین پارچه های ملانژ در بازار نام گیرد.

نکاتی درباره بهترین پارچه ملانژ

نکاتی درباره بهترین پارچه ملانژ

پارچه ملانژ از آن جا که تنوع طرح بسیاری دارد، در تولید همه البسه کارایی داشته و از لباس خوابتان گرفته تا شلوارهای بگ اسلش از پارچه ملانژ درست شده اند. این حجم تنوع محصول نشان از کارایی این پارچه دارد، از همین رو کشورهای زیادی در جهان مدعی تولید این پارچه هستند که در این بین، کشور ما به عنوان برترین تولید کننده پارچه ملانژ شناخته شده است.
صنعت نساجی و تولید نخ در کشور ما چه در الیاف طبیعی و چه مصنوعی با بالاترین درجه کیفیت در مناسب ترین قیمت به بازار عرضه میشوند. پارچه ملانژ ایرانی صادراتی و مرغوب به علت استفاده از مواد اولیه با کیفیت برترین پارچه ملانژ جهان نام گرفته است بعد از ما کشور چین در رتبه دوم تولید پارچه ملانژ است. کیفیت این قسم از پارچه به عوامل مختلفی من جمله نخ، مواد اولیه، نحوه ی ساخت و نوع بافت بستگی دارد، پارچه ملانژ به علت کیفیتی که در ساخت دارد و همچنین قیمت مقرون به صرفه توانسته در بین خریداران این کالا طرفداران زیادی پیدا کند. مرکز عرضه پارچه ملانژ دورو این کالا را از تولید کنندگان تحویل میگیرد و در نهایت با قیمتی بسیار مناسب به فروش میرساند.

صفر تا صد صادرات پارچه ملانژ دورو

صفر تا صد صادرات پارچه ملانژ دورو

پارچه ملانژ دورو توسط تولید کننده های برتر ایرانی که اغلب در شهرهای بزرگی چون تهران، کرج، مشهد، اصفهان و شیراز تولیدی دارند ساخته میشود، این محصول به صورت عمده به کشور ترکیه و دیگر کشورهای همسایه صادر شده و اغلب فروش آن به صورت عمده است. همچنین صادرات این کالا سبب جلب اعتماد و اعتبار بازار جهانی به انواع مختلف پارچه های ایرانی شده است و راه را برای سایر تولیدی ها همواره کرده تا به آسانی محصول خود را به فروش برسانند.
در تولید پارچه ملانژ از نخ های مختلفی اعم از نخ پلی استر، ویسکوز، فیلامنت، ترویرا، اسپان، پنبه و… استفاده میشود. میزان در صد الیاف استفاده شده مشخص میکند که این پارچه چه نوعی است، همچنین هرچه نخ بکار رفته طبیعی تر باشد، این پارچه مرغوب است و همین هم قیمت آن را گران تر میکند. مرکز عرضه پارچه ملانژ دورو بعد از برطرف کردن نیاز بازار داخلی به این محصول دست به صادرات این کالای با کیفیت زده است که توانسته بسیار موفق عمل نمایید.

فروش پارچه ملانژ دورو

فروش پارچه ملانژ دورو

مرکز عرضه پارچه ملانژ دورو برای فروش و پخش این پارچه ایجاد شده است. همواره مراکز گوناگونی در سراسر کشور برای فروش پارچه ملانژ دورو تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته اند تا بهترین محصول را در مناسب ترین قیمت در اسرع وقت به دست مشتریان عزیز برسانند.
برای فروش این محصول مراکز عرضه کننده، امکان خرید عمده و قواره ای را برای شما در نظر گرفته اند و شما میتوانید از این طریق محصول را با قیمت مناسب تری تهیه نمایید. مرکز عرضه پارچه ملانژ دورو با ایجاد درگاه های اینترنتی این امکان که شما فراهم کرده که محصول را به صورت آنلاین تهیه نمایید. شما میتوانید به راحتی از طریق این سایت ها محصول را سفارش داده و از آنجایی که این نوع خرید، خرید مستقیم محسوب میشود، برای شما فروش ویژه در نظر گرفته است و در صورت خرید عمده و مستقیم این محصول را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به بازار در اختیارتان قرار میدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما