مرکز تولید پارچه پلی استر طرح دار

آیا میدانید در کدام شهرها میتوان مرکز تولید پارچه پلی استر طرح دار را پیدا کرد؟
امروزه با توجه به فراوانی نیاز تولیدی ها به پارچه پلی استر طرح دار، مرکز تولید این پارچه در اکثر شهرها فعالیت میکند. یکی از قدیمی ترین شهرهایی که این محصول در آن تولید میشود، شهر اصفهان است.
پارچه پلی استر از بهترین منسوجات مصنوعی در کل دنیاست. شرکت دیبافت نگار یزد توزیع کننده محصولات مرکز تولید پارچه پلی استر طرح دار به صورت حضوری و اینترنتی ست.
پارچه پلی استر طرح دار یکی از منسوجات مورد علاقه اکثر افراد است. این پارچه مصارف فراوانی دارد. همانطور که میدانید پارچه پلی استر با مواد نفتی تولید میشود، لذا الیافی مصنوعی دارد و پارچه های پلی استر خالص گاهی برای بدن ایجاد حساسیت میکنند.

مرکز تولید پارچه پلی استر طرح دار
الیاف پلی استر باید برای کاربرد بهتر با پنبه، پشم یا کتان ترکیب شود. پارچه پلی استر طرح داری که توسط شرکت دیبافت ارائه میشود، اکثراً بافته شده از ترکیب پنبه با درصد 60 الی 65 است.
پلی استر معمولاً قیمتی بسیار پایین تر از الیاف طبیعی دارد. لذا استفاده از آن باعث کاهش محسوس هزینه تولید پارچه میشود. هرچه پارچه درصد بیشتری از پلی استر داشته باشد، قیمت پایین تری خواهد داشت.
پارچه های پلی استر طرح دار ارائه شده توسط شرکت دیبافت، ضد چروک و ضد حساسیت اند و بسیار باکیفیت هستند. ترکیب پلی استر در بافت پارچه باعث ایجاد استحکام بیشتر در مقابل شرایط محیطی شده است. لذا لباس دوخته شده از این پارچه را میتوانید بارها و بارها استفاده کنید و مورد شست و شو قرار دهید و از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.
مرکز تولید پارچه پلی استر یکی از شرکت های به نام و بسیار معتبر است که این پارچه را با قیمت های بسیار مناسب در اختیار تولیدی ها و شرکت های بیزینس پارچه پلی استر قرار میدهد.

شناخت بهترین پارچه پلی استر

شناخت بهترین پارچه پلی استر

پارچه های پلی استری یکی از گسترده ترین پارچه های تولیدشده در جهان هستند.

نکاتی درباره بهترین پارچه پلی استر

سال هاست که پارچه های پلی استر وارد زندگی ما شده اند و نگاه همه به آنها یکسان نیست. برخی از افراد علاقه ای به استفاده از این پارچه ها که تولید شده از الیاف مصنوعی اند، ندارند. اغلب سالمندان و افرادی که بیشتر با مواد طبیعی عجین بوده اند، نگاهی دوستانه به این نوع پارچه ندارند.
اما واقعیت این است که هیچ کس نمیتواند محاسن فراوان و استفاده و کاربرد گسترده این پارچه ها را در همه سطوح زندگی انکار کند.
پارچه پلی استر اگرچه ساخته شده از الیاف مصنوعی است و گاه قدیمی ترها به آن پارچه پلاستیکی هم میگویند، اما همین پارچه امروزه به لطف فناوری های جدید به مرحله ای از بلوغ رسیده است که وجودش در اکثر پارچه ها باعث دوام و استحکام بیشتر پارچه و ماندگاری عمر لباس میشود.

شناخت بهترین پارچه پلی استر
تعدادی از نکات بسیار مهم که هر کسی بهتر است در مورد پارچه پلی استر بداند را در اینجا برای شما بر می شماریم.
– پارچه های پلی استر ضد چروک هستند.
– بسیار مقاوم و مستحکم در مقابل سایش و فعالیت های سنگین اند.
– رنگ پذیری بالایی دارند.
– مقاوم در برابر شرایط محیطی سخت هستند.
– در شست و شوهای مکرر دیرتر نسبت به انواع پارچه های دیگر خراب میشوند.
با این همه این پارچه که مورد علاقه بسیاری از فعالان تولید البسه است، معایبی نیز دارد که بیان کردنش خالی از لطف نیست.
– پارچه پلی استر طرح دار و ساده گاه در بدن ایجاد حساسیت های پوستی میکند.
– این نوع پارچه به دلیل تولید شدن از نفت، خاصیت اشتعال دارد و در مقابل حرارت زودتر از سایر پارچه ها آتش میگیرد.
– اگر پارچه صد در صد پلی استر باشد و الیاف طبیعی در آن به کار نرفته باشد، حالتی مثل پلاستیک خواهد داشت و ایستایی خوبی نخواهد داشت.
مرکز پارچه پلی استر طرح دار انواع مختلف این پارچه مانند پارچه جودون تیشرت، پارچه پلی استر لاکرا و پارچه گلدار را تولید میکند.
شما میتوانید باکیفیت ترین پارچه های پلی استر طرح دار را با قیمتی کاملاً منصفانه از این مرکز تهیه کنید.
همانطور که گفته شد پارچه پلی استر انواع مختلفی دارد. نمونه هایی از پارچه پلی استر که با پنبه بافته شده و تولید میشوند، بسیار مورد علاقه بانوان است. این پارچه بسیار نرم و لطیف است و راحتی و کیفیت بالای آن مناسب برای دوخت تیشرت و شلوار راحتی برای منزل است.

روش های تشخیص بهترین پارچه پلی استر طرح دار

روش های تشخیص بهترین پارچه پلی استر طرح دار

برای اینکه به راحتی یک پارچه پلی استر اصل را از نوع فیک و بی کیفیت تشخیص دهید، توصیه میکنیم از یک مرکز تولید بااصالت خرید کنید. این کار باعث میشود انرژی و وقت خود را صرف انتخاب طرح و مدل پارچه نه نگرانی بابت فیک بودن پارچه کنید، اما اگر این کار برایتان مقدور نبود، میتوانید با دقت کردن در ظاهر پارچه تا حدودی از اصل بودن پارچه پلی استر اطلاع پیدا کنید.
پارچه های ارائه شده توسط شرکت دیبافت نگار یزد از مرکز تولید پارچه پلی استر طرح دار تهیه میشوند. این مرکز تولید یکی از بروز ترین مراکز تولید در ایران است و پارچه های تولید شده در آن توسط بهترین دستگاه های موجود در خاورمیانه بافته میشوند. استفاده از مواد اولیه درجه یک در این مرکز تولید، دلیل کیفیت بالای پارچه های آن است.
یکی از روش های تشخیص بهترین پارچه پلی استر این است که قسمتی از پارچه را برای چند دقیقه در دست مچاله کنید؛ پس از رها کردن پلی استر خوب باید کمی چروک بردارد و اگر هیچ چروکی نداشت، این پارچه زیاد خوب نیست.
روش دوم اینکه قسمتی از پارچه را بکشید و سپس رها کنید، اگر پس از رها شدن تغییر حالت در آن از بین نرفت، باید بداید که این پارچه نازک و بی کیفیت است.
بهتر است برای دیدن انواع مختلف پارچه طرح دار پلی استر، نمونه های مختلف آن را در همین سایت ببینید.

نرخ پارچه پلی استر طرح دار

نرخ این منسوج

قیمت پارچه پلی استر با توجه به الیافی که در آن به کار رفته است، متفاوت است. برای مثال اگر در پارچه ای الیاف طبیعی بیشتری استفاده شده باش،د قیمت آن پارچه گران تر خواهد بود.
شرکت دیبافت نگار یزد فروش پارچه پلی استر طرح دار را به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام میدهد. شما میتوانید برای کسب اطلاع و مقایسه قیمت های این پارچه وارد سایت دیبافت شده و از طریق تماس با کارشناسان خبره ما از نرخ پارچه پلی استر آگاهی پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما