مراکز تولید پارچه دورس مشکی

پارچه دورس مشکی توسط معتبر ترین مراکز تهیه میشود. این مراکز از باسابقه ترین ها در این صنعت هستند و توانسته اند در جایگاه بسیار والایی در میان سایر رقبای خود قرار گیرند؛ به گونه ای که محصولات تولیدی مراکز تولید پارچه دورس مشکی به کشورهای دیگر نیز صادر میشوند. در آنجا نیز این منسوج از محبوبیت بالایی برخوردار است و توانسته است از فروش بسیار خوبی برخوردار شود. در مراکز تولید پارچه دورس مشکی از باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده میشود، بنابراین میتوان ادعا کرد که محصولی درخور مصرف کنندگان تولید میشود. این مراکز تولید برای تولید این محصول، از به روز ترین تکنولوژی ها و ماشین آلات استفاده میکنند. استفاده از چنین ماشین آلاتی در فرایند تولید این محصولات سبب شده است که محصولی متناسب با استانداردهای جهانی تولید شود. مراکز تولید پارچه دورس مشکی تمامی نکات بهداشتی را در فرایند تولید این منسوج در نظر گرفته اند؛ بنابراین محصولی بهداشتی تولید میشود که برای آن دسته از افرادی که در انتخاب پارچه حساس هستند، گزینه ی مناسبی خواهد بود و به درستی به نیاز آنها پاسخ خواهد داد.

فرآیند تولید پارچه دورس مشکی

فرآیند تولید پارچه دورس مشکی

فرآیند تولید پارچه دورس مشکی این گونه است که برای تهیه ی پارچه های دورس از مواد اولیه ی مختلفی استفاده میشود که هر کدام از این مواد مزیت های خاص خود را دارند؛ موادی مانند: پلی استر، پنبه و… . پارچه های دورس به صورت دو نخ و سه نخ تولید میشوند و علت ضخامت بالای آنها نیز همین موضوع است. در ابتدا، مواد تهیه ی این پارچه ها برای تولید نخ به کارخانه فرستاده میشوند، طی مرحله ریسندگی نخ درست میشود، بعد از آن نوبت به مرحله ی بافندگی میرسد، در این مرحله نخ های تولید شده با استفاده از ماشین آلات تبدیل به پارچه میشوند، لازم به ذکر است که یک طرف پارچه دورس معمولا متفاوت است و کرک دارد. با خار زدن در راستای خواب پارچه و برش زدن، این محصول ظاهری پرز مانند و کرک مانند به خود میگیرد. این کار توسط دستگاه های خارزنی انجام میشود. یکی از نخ های بکار رفته در این منسوجات میتواند هر نخی باشد و نوع این نخ زیاد اهمیت ندارد اما نخ دیگر باید نخ پنبه ای از نوع مرغوب باشد. سرانجام با طی این مراحل پارچه ی دورس تولید میشود.

مشخصات کلی پارچه دورس درجه یک

مشخصات کلی پارچه دورس درجه یک

– اولین مشخصه ی پارچه دورس این است که جنس ضخیمی دارد؛ بنابراین از این منسوج برای تولید لباس های گرم و لباس های زمستانه و پاییزه استفاده میشود.
– دومین مورد در رابطه با مقاوم بودن این پارچه ها است. این پارچه ها از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند؛ بنابراین اگر به دنبال یک منسوج با دوام هستید، پارچه دورس گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. پوشاکی که این پارچه دوخته شود تا مدت ها مانند روز اول، باقی خواهد ماند و در گذر زمان تغییری نخواهد کرد.
-سومین مورد در رابطه با این محصول این است که پارچه های دورس ضد چروک هستند یعنی مانند پارچه های دیگر چروک نمیشوند. بدون شک این مسئله بسیار مهم است زیرا همواره برای افراد اهمیت دارد که ظاهری شیک و آراسته داشته باشند.
-چهارمین مورد این است که این منسوجات در نمونه های دونخ و سه نخ تولید میشوند که برای تولید آنها از نخ های گوناگونی استفاده میشود. متداول ترین نخ ها هم، پنبه، پلی استر و ترکیبی از این دو است اما همان طور که گفتیم اینها تنها نخ های مصرفی برای تولید این منسوجات نیستند. موارد ذکر شده مشخصات کلی پارچه دورس درجه یک محسوب میشوند.

شناخت تفاوت های پارچه دورس با پارچه تریکو

شناخت تفاوت های پارچه دورس با پارچه تریکو

جهت شناخت تفاوت های پارچه دورس مشکی با پارچه تریکو باید بدانید که پارچه های دورس پارچه هایی هستند که تار و پود آنها به صورت گرد است. به پارچه های تریکو هم پارچه های گردباف میگویند چرا که تار و پود آنها نیز به صورت گرد است اما این دو پارچه با یکدیگر تفاوت هایی دارند و صرفا به سبب گرد بودن تار و پود آنها نمیتوان گفت که این محصولات یکی هستند. پارچه های دورس از ضخامت بسیار بالایی برخوردار هستند. البته ضخامت پارچه های تریکو هم بالا است اما به میزانی نیست که مانند پارچه های دورس از أنها برای دوخت لباس گرم استفاده شود. پارچه های دورس به صورت داخل کرک هستند؛ یعنی این که یک طرف آنها، به صورت خارخورده است و طرف دیگر آنها این گونه نیست. از پارچه های تریکو به علت دوام و مقاومت بسیار بالای آنها برای تولید لباس زیر، لباس شنا و موارد مشابه استفاده میشود. مقاومت پارچه های دورس هم زیاد است اما نه به اندازه پارچه های تریکو، همچنین لازم به ذکر است که پارچه های تریکو انعطاف پذیری بیشتری نسبت به پارچه های دورس دارند.

فروش عمده پارچه دورس مشکی

فروش عمده این منسوج

پارچه دورس مشکی به طور معمول در میزان عمده به فروش میرسد؛ یعنی شما قادر هستید که این منسوج را تنها در میزان عمده سفارش دهید. پارچه دورس مشکی با قیمت بسیار مناسبی به فروش میرسد که با توجه به قیمت مناسب این محصول، خرید آن در میزان عمده بسیار مناسب خواهد بود و خریداران از این نظر قطعا رضایت خواهند داشت. فروشندگان این پارچه برای افرادی که این محصول را در میزان عمده خریداری میکنند، تخفیفاتی را تعیین کرده اند. راه های فروش عمده پارچه دورس مشکی به صورت اینترنتی و حضوری است؛ بنابراین شما با روش دلخواه خود میتوانید به خرید بپردازید. خرید این پارچه در میزان عمده برای آن دسته از ارگان های دولتی که در صدد تولید لباس های کارکنان خود هستند، گزینه ی مناسبی خواهد بود و این انتخاب قطعا برای آنها راضی کننده خواهد بود؛ زیرا کیفیت بالای این منسوجات سبب میشود تا مدت ها از خرید مجدد معاف شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما