قیمت پارچه یکرو پنبه

از آنجا که عوامل بسیار زیادی روی قیمت نهایی پارچه یکرو پنبه تاثیرگذارند، نمیتوان نرخ مشخصی را برای قیمت پارچه یک رو پنبه عنوان کرد. از جمله نوع نخ استفاده شده، جنس مواد اولیه به کار رفته در آن، کارخانه سازنده و تولید کننده نخ، برند تولید کننده پارچه و البته انصاف فروشنده.
این پارچه آبگیری بسیار زیادی دارد، به همبن علت اغلب با آن لباس های تابستانی دوخته میشود، جنسی درجه یک دارد و به خوبی میتواند شما را در طول فصول گرم سال خنک نگه دارد، این پارچه در رنگ ها و طرح های متنوع طراحی و تولید شده است؛ از جمله طرح های راه راه یا چهارخانه که گزینه مناسبی برای مانتوهای تابستانه و پیراهن های مردانه هستند. همین خصوصیات باعث میشود قیمت پارچه یک رو پنبه ثابت نماند و نتوان در مورد آن نظر خاصی داد زیرا بنا به ارزش دلار و ارز این قیمت ها متغیر است.

ویژگی بهترین پارچه پنبه

ویژگی بهترین پارچه پنبه

امروزه در تمام دنیا بیشترین الیاف طبیعی که برای تولید پارچه استفاده میشود پنبه است که اغلب برای تولید پارچه های نخی از این الیاف استفاده میشود.
پارچه های نخ پنبه توانایی کنترل رطوبت بدن را دارند که این قابلیت به دو شیوه صورت میگیرد: اول آنکه در ساختار خود روزنه هایی دارند که باعث می‌شوند تا پوست بدن در تماس با آنها قابلیت تنفس داشته باشد، در نتیجه از تجمع باکتری ها و ایجاد بیماری های پوستی و بوی نامطبوع پیشگیری میکند. دومین شیوه اینکه این الیاف اجزای منسجم و عملکردی مانند یک حوله دارند. عرق و رطوبت بدن را به خود جذب میکنند، بنابراین میتوان گفت که برای فعالیت های ورزشی انتخابی تاپ و مناسبی هستند.
ویژگی دیگر این است که گرمای بدن را در بین بافت های خود محبوس کرده و به نوعی عایق حرارتی محسوب میشوند، به ‌عبارتی، برای بدن مانند یک ترموستات عمل میکنند. ویژگی دیگر که از پارچه ‌های نخ پنبه به چشم می‌خورد این است که ایجاد حساسیت و اگزما نمیکنند. گفتنی است که وجود این ویژگی بارز در ساختار پارچه های نخ پنبه باعث شده است که در محصولات پزشکی مانند گاز، باند و غیره استفاده شود، زیرا تماس آن با پوست بدن انسان ایجاد تحریک پوستی نمیکند. این پارچه ها مناسب استفاده در هر نوع آب و هوایی بوده و استقامت فوق‌العاده ای دارند.
نرم و راحت هستند و قابلیت کشسانی زیادی دارند، برای همین این پارچه ها در تهیه و تولید لباس های زیر و زیر پوش ها به کار میروند. از طرفی دوام زیادی دارند و قابلیت شست و شوی آسان.

نکاتی درباره پارچه یک رو پنبه

نکاتی درباره پارچه یکرو پنبه

بهتر است برای شست و شوی پارچه های نخی از آب‌ ملایم استفاده کرد. حداکثر دمای مناسب برای شستن این پارچه ۳۰ درجه است، برای خشک شدن بهتر است آنها را جلوی نور مستقیم آفتاب قرار ندهید و در سایه آویزان نمود. نکته دیگر اتو کردن پارچه نخ پنبه یک رو است که به سختی اتو میشوند، ولی پس از اینکه آنها را اتو کردید ممکن است به حالت اولیه خود باز گردند و دوباره چروک شوند. همین امر منجر شده است تا کارمندان رسمی مجاز به استفاده از این پارچه ها نباشند. پارچه یکرو در تولید مانتو و پالتوهای پاییزی و کاپشن به کار گرفته میشود و گاهی نیز از این پارچه ها برای تولید لباس های ورزشی نیز استفاده مینمایند. از آنجا که این نوع پارچه جنسی لطیف دارد، از آن برای تولید و دوخت انواع لباس های راحتی منزل استفاده میشود.

معرفی انواع پارچه پنبه یک رو

معرفی انواع پارچه پنبه یکرو

اولین چیزی که هنگام استفاده از لباس هایی که با پارچه های پنبه ای ساخته شده ‌اند به چشم میخورد این است که شما حس یک نرمی فوق العاده و آرام بخشی را تجربه خواهید کرد. الیافی که در پارچه پنبه یکرو به کار رفته اند هادی حرارت بوده و گرمای بدن را به بیرون منتقل میکنند و از این طریق منجر میشوند تا در سطح پوست رطوبت ایجاد نشود و در نهایت از تجمع باکتری ها و بوی نامطبوع جلوگیری به عمل می آورد. بنابراین این نوع پارچه ها مناسب برای استفاده در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار هستند. در میان عموم مردم پارچه های پنبه یکرو را با نام‌ نخی نیز میشناسند.
گیاه پنبه برای رشد خود به میزان آب زیادی نیاز دارد و مفیدترین پارچه برای انسان‌ها و هم برای محیط زیست پارچه پنبه ای است، چراکه هیچ خطری در پروسه تولید آن انسان ها و محیط زیست را تهدید نمیکند. خاصیت بارز این پارچه ها این است که هوا را به خوبی از خود عبور میدهند؛ ضمن اینکه سبک وزن هستند و عمر طولانی دارند.
دانه های گیاه پنبه به محض اینکه بالغ میشوند اطراف آنها را کرکی گرد مانند فرا میگیرد که اصطلاحاً به آن نخ پنبه ای گفته میشود، بنابراین لباس‌هایی که از پنبه ساخته میشوند هنگام افزایش دما و گرما مولکول های پنبه منبسط شده و جریان هوا را میان خود برقرار میکنند، به همین دلیل نسبت به پارچه‌های معمولی خنک تر هستند.

پخش عمده پارچه یک رو پنبه

پخش عمده این منسوج

یکی از دلایل اصلی سفارش عمده پارچه یک رو پنبه که توسط افراد زیادی انجام میشود، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن است که موجب محبوبیت این منسوج در بین عموم مردم شده است و افراد زیادی برای سفارش عمده آن تقاضا میکنند. با توجه به اینکه قیمت اجناس در کشور ثباتی ندارد و همواره هزینه ‌ها روندی صعودی دارد، سفارش عمده پارچه یک رو پنبه در استان های داخلی ایران باعث شده است که فروش مجموعه دیبافت ارتقا یابد و به همین جهت ما توانستیم که مراکز فروش و نمایندگی های پخش متعددی را در سطح کشور اضافه کنیم.
همان طور که در جریان هستید خرید عمده هر محصولی مزیت های فراوانی دارد، از جمله اینکه باعث کاهش چشم گیر مبلغ پرداختی و هزینه های زائد میشود و علاوه بر اینکه سرعت در عرضه محصولات افزایش می یابد، تنوع بسیار زیادی را در خرید عمده بالا میبرد که میتواند بهتر پاسخ گوی نیازهای مشتریان با هر سلیقه باشد. برای کسانی که متقاضی خرید عمده پارچه نخ پنبه یک رو هستند، دو راه وجود دارد. یکی از طریق حضور در مراکز خرید و دیگری اقدام به صورت اینترنتی که خرید اینترنتی اتلاف وقت و هزینه کمتری دارد و مناسب تر و به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما