قیمت عالی پارچه ملانژ لاکرا

پارچه ملانژ لاکرا یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نمونه پارچه های موجود در بازار است. این پارچه محبوب به علت ویژگی های خاص خود به موقعیتی سودآور برای تاجران تبدیل شده است. از جمله ویژگی های مهم پارچه ملانژ لاکرا میتوان به موارد زیر اشاره کرد: تنوع بسیار در رنگ و اندازه، کشسانی بالا، دوام بسیار، قیمت ارزان و مناسب بودن برای تمامی فصول. در میان ویژگی های گفته شده درمورد این پارچه محبوب، یک ویژگی بسیار حائز اهمیت است و علت محبوبیت بسیار این پارچه شده است. که این ویژگی قیمت عالی پارچه ملانژ لاکرا است. عرضه کنندگان پارچه ملانژ لاکرا این منسوج زیبا را با نازل ترین و مناسب ترین قیمت به صورت عمده و تکی در اختیار خریداران محترم قرار میدهند. قیمت پارچه ملانژ لاکرا به عوامل مختلفی وابسته است؛ مانند: کیفیت محصول تولید شده، میزان تولید و تقاضای آن، جنس و نحوه خرید و فروش محصول تولید شده. در رابطه با کیفیت و جنس استفاده شده در محصول باید گفته که بین قیمت یک محصول و کیفیت آن رابطه مستقیمی وجود دارد و هر چقدر که کالای تولید شده از مواد اولیه درجه یکی تهیه شده باشد؛ قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. همانطور که گفته شد یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه های ملانژ لاکرا، نحوه خرید و فروش این کالا است. شرکت های تولیدی پارچه ملانژ لاکرا، شرایط عرضه مستقیم پارچه ملانژ لاکرا را به صورت بی واسطه و عمده برای خریداران محترم فراهم کرده اند‌. که این خود دارای مزایایی برای مشتریان است؛ مانند: سهولت در خرید، قیمت مناسب و عالی، اطمینان در خرید، تنوع بالا و کیفیت بی نظیر این منسوج. در شرکت های تولیدی پارچه ملانژ لاکرا از ماشین آلات پیشرفته و نیروی کار مجرب در جهت تولید این کالا استفاده میشود و این کالا مطابق با استاندارد های روز دنیا تهیه و تولید میشود؛ که این خود سبب رونق بازار فروش این محصول نه تنها بازارهای داخلی بلکه در سایر کشورهای خارجی شده است. محصولات تولید شده در این شرکت ها با تنوع بسیار بالایی در طرح، بسته بندی، رنگ و… تولید و به بازار عرضه میشوند. معمولا قیمت گذاری تمامی کالاهای تولید شده در یک کارخانه به وسیله خود کارخانه صورت میگیرد. این قیمت گذاری با توجه به پروسه تولید کالای مورد نظر است، در تولیدی های ملانژ هم به همین گونه است. این تولیدی ها برای اینکه مردم قدرت خرید کالای مورد نظر خود را داشته باشند. قیمت عالی برای پارچه های ملانژ لاکرا قرار داده اند.

همه چیز در مورد پارچه های ملانژ

همه چیز در مورد پارچه های ملانژ

پارچه ملانژ چیست؟ پارچه ملانژ چه خصوصیاتی دارد؟ جنس پارچه ملانژ از چیست؟ کاربرد پارچه ملانژ چیست؟ و… اینها تعدادی از سوالاتی است که به هنگام شنیدن نام پارچه ملانژ به ذهن هر شخصی خطور میکند؛ در ادامه به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت. پارچه ملانژ از سری پارچه های نخی محسوب میشود. اما باید گفته که درصد استفاده شده نخ در پارچه های ملانژ زیاد نیست و در تهیه پارچه های ملانژ بیشتر از نخ مصنوعی استفاده میشود. جنس نخ طبیعی به کار رفته در این پارچه ها هم پنبه است. نخ های ملانژ از معروف ترین و پرکاربرد ترین نخ ها در صنعت نساجی و پوشاک هستند و علت آن مرغوبیت بسیار بالای نخ ملانژ است. در ساخت پارچه های باکیفیت ملانژ از نخ ملانژ استفاده میشود و در واقع علت نام گذاری این پارچه ها به پارچه ملانژ استفاده از همین نخ ها است. نخ ملانژ ویژگی های فراوانی دارد که سبب منحصر به فرد بودن این نخ شده است. این نخ در رنگ های متنوع و زیبایی تولید میشود که در نتیجه از آن پارچه های ملانژ را تهیه میکنند. پارچه های ملانژ به دلیل اینکه از این نخ تولید میشوند ترکیب رنگی بسیار ویژه و زیبایی نسبت به سایر نمونه پارچه های موجود در بازار دارند. حال میخواهیم در مورد مزایای پارچه های ملانژ سخن بگوییم. از ویژگی های مهم پارچه های ملانژ کاربردی بودن این پارچه ها است؛ یعنی اینکه قابلیت استفاده در فصول مختلف سال را دارند. از دیگر ویژگی های این پارچه میتوان به قیمت مناسب آن اشاره کرد، این پارچه نسبت به نمونه های موجود در بازار بسیار ارزان تر است و به همین علت گزینه مناسبی برای خرید عمده است. زیرا با خرید این کالای با کیفیت مرغوب، با قیمت مناسب میتوان به سود دهی قابل توجهی دست پیدا کرد. باور اشتباهی که در بین مردم وجود دارد این است که پارچه های ملانژ قیمت بسیار بالایی دارند. اما باید گفت که اینطور نیست و دلیل اصلی محبوبیت این پارچه ها پایین بودن قیمتشان است. پارچه های باکیفیت ملانژ را عموما با رنگ توسی میشناسند که درجه های رنگ توسی این پارچه ها با هم متفاوت است. اما باید گفت که اینطور نیست و پارچه های ملانژ یک پارچه فقط توسی نیستند. در بافت و تهیه پارچه های باکیفیت ملانژ از نخ های رنگی دیگر هم استفاده میشود و به صورت پارچه هایی راه راه دیده میشوند.
پارچه ملانژ انواع گوناگونی دارد که علت تفاوت آنها در نخ های به کار برده شده در این منسوجات است. پارچه های ملانژ را با نخ ملانژ و در بعضی موارد، نخ های دیگر تولید و به بازار عرضه میکنند. انواع این نخ ها عبارت اند از: نخ پلی استر، نخ فلامنت، نخ ترویرا، نخ اسپان، نخ ویسکوز، نخ لاکرا و… با استفاده از نخ های نام برده شده در بالا انواع مختلفی از پارچه های ملانژ تولید میشوند. پارچه هایی مانند:
پارچه ویسکوز ملانژ
پارچه ویسکوز ملانژ با لاکرا
پارچه اسپان ملانژ
پارچه اسپان ملانژ با لاکرا
پارچه ملانژ پشت ترویرا
پارچه ملانژ کجراه

پارچه ها ملانژ چه کاربرد هایی دارند

کاربرد

کاربرد پارچه های ملانژ بیشتر برای تهیه لباس های گرم و لباس های ورزشی است، اما اینگونه نیست که تنها برای این دو مورد کاربرد دارند، از این پارچه های زیبا و با کیفیت همچنین برای تهیه پوشاک های دیگری هم استفاده میشود مانند: سویشرت‌، تیشرت، لباس های خانگی و راحتی و… از پارچه های پرطرفدار ملانژ به صورت تک رو برای تهیه و دوخت پوشاک راحتی مانند تیشرت و..‌. استفاده میکنند و همچنین از این پارچه به صورت دو رو برای تهیه لباس های گرم و ورزشی استفاده میکنند.

انواع مختلف پارچه های ملانژ

انواع مختلف پارچه های ملانژ

پارچه های تولیدی ملانژ با توجه به مواد به کار برده شده در تهیه آنها به مدل های مختلفی تقسیم خواهند شد که در ادامه به بیان بعضی از این پارچه ها و ویژگی هایشان به اختصار خواهیم پرداخت.

پارچه ویسکوز ملانژ:پارچه ویسکوز ملانژ از نمونه پارچه های ملانژ است.جنس این پارچه از نخ ویسکوز و نخ ملانژ است. این پارچه بسیار نرم است و دارای خواص شگفت انگیزی است.

پارچه اسپان ملانژ

پارچه اسپان ملانژ: پارچه اسپان ملانژ نوع دیگری از پارچه های پرطرفدار ملانژ است این پارچه نرم و زیبا از دو نخ اسپان و ملانژ تهیه و تولید میشود، شاید برای شما هم سوال پیش آید که نخ اسپان چیست چون نام این نخ برای هر کسی تازگی دارد، در واقع تصورعامه این است که این یک نخ جدید است اما باید گفت که این نخ همان نخ پلی استر است.

پارچه ملانژ پشت ترویرا: این منسوج زیبا و با کیفیت یکی دیگر از مدل پارچه های ملانژ است که به صورت دو رو تهیه میشود و ضخامت آن از سایر نمونه پارچه های تولیدی ملانژ بیشتر است. بنابر این اگر به دنبال پارچه ای با ضخامت بالا هستید این پارچه گزینه مناسبی است. در ساخت این منسوج‌ از نخ ملانژ و فلامنت استفاده شده است. در پشت این محصول هم از نخ فلامنت و ترویرا استفاده میشود.

پارچه ملانژ کجراه

پارچه ملانژ کجراه: از دیگر تولیدات ملانژ پارچه ملانژ لاکرا است، این کالای زیبا و پرطرفدار به صورت دو رو تولید میشود و پشت آن به صورت کجراه است؛ نخ به کار برده شده در این پارچه لاکرا است.

توزیع کنندگان انواع پارچه ملانژ لاکرا

توزیع کنندگان انواع پارچه های ملانژ لاکرا

مرکزهای عرضه کننده پارچه های باکیفیت ملانژ در ایران و سایر کشورهای جهان وجود دارند، پارچه های تولیدی ملانژ بسیار پرطرفدار هستند. یکی از نمونه های محبوب این پارچه ها که توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر رقبا داشته باشد، پارچه ملانژ لاکرا است که خریداران محترم میتوانند به سهولت به آن دسترسی پیدا کنند و لذت یک خرید خوب را بچشند، فروش پارچه های باکیفیت ملانژ لاکرا هم به صورت حضوری امکان پذیر است و هم به صورت غیر حضوری، پارچه های ملانژ لاکرا در انواع رنگ و طرح، مطابق با سلیقه های مختلف طراحی و تولید میشوند، به گونه ای که پاسخگوی افراد مختلف هستند، کیفیت بسیار بالای این محصولات توجه تاجران کشورهای همسایه را نیز به خود جلب کرده است. همانطور که گفته شد راه های خرید این منسوج‌ زیبا به صورت حضوری و غیرحضوری است که پیشنهاد ما به شما خرید غیرحضوری است، چرا که مزایای بسیاری نسبت به خرید حضوری دارد، مانند: صرفه جویی در وقت و زمان، مشاهده انواع پارچه با سهولت، اطلاع از بروز ترین قیمت ها و تخفیفات موجود و موارد دیگر… در روش غیر حضوری شما میتوانید با مراجعه به سایت های رسمی ما کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و مشاهده خواهید کرد که محصول شما با کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. شما میتوانید سفارشات خود را به صورت تک و عمده ثبت کنید و لازم به ذکر است که خرید عمده از هر نظر بیشتر به سود شما خواهد بود. تلاش عرضه کنندگان ما بر این است که بتوانند کالایی با کیفیت را در اختیار خریداران قرار دهند. یکی دیگر از نکات توزیع پارچه های ملانژ این است که با بسته بندی بسیار شیک و مطمئن به خریدار تحویل داده میشوند، در شرکت تولیدی ما محصول مورد نظر شما با متراژهای گوناگون به فروش میرسد بنابراین شما میتوانید به راحتی میزان مصرفی خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

پارچه ملانژ ضخیم

پارچه ضخیم ملانژ

همانطور که گفته شد، یکی از پارچه های پرطرفداری که امروزه در صنعت پوشاک بسیار مورد استفاده قرار میگیرد پارچه های باکیفیت ملانژ است. در این بین پارچه های ملانژ ضخیم از اهمیت زیادی برخوردار هستند، چراکه این پارچه بسیار کاربردی است و قابلیت دوخت پوشاک متنوعی را دارد. امروزه تولید کنندگان زیادی از پارچه ملانژ ضخیم برای دوخت پوشاک خود استفاده میکنند تا با توجه به کاربردی بودن، کیفیت و همچنین قیمت مناسب این منسوج به سوددهی برسند. از پارچه ملانژ ضخیم و باکیفیت برای دوخت انواع پوشاک مانند: سویشرت، شلوار، لباس ورزشی و لباس های گرم استفاده میشود. این پارچه باکیفیت از جنس الیاف طبیعی و الیاف غیرطبیعی است و باید گفت که یکی از دلایل ضخامت این پارچه مرغوب، همین الیاف و مواد اولیه ای است که از آنها تهیه شده است. همچنین در رابطه با ضخامت این محصول باید گفت که هر چقدر الیاف طبیعی و مصنوعی به کار رفته شده در این پارچه ضخیم تر باشند قطعا پارچه تولید شده ضخیم تر خواهد بود و در نتیجه آن عمری طولانی خواهد داشت. بسیاری از مردم تصور میکنند که پارچه های ملانژ تنها به رنگ طوسی هستند، اما باید گفت که این تصوری غلط است.

تنوع رنگ

رنگ طوسی پارچه های ملانژ از رنگ های اصلی تولید این پارچه است و پارچه های ملانژ در رنگ های دیگری هم تولید می شوند که در بازار می توانید نمونه های آن را مشاهده کنید. در رابطه با تولید این پارچه در ایران باید گفت که ما در تولید پارچه های باکیفیت ملانژ از اولین کشورها در جهان هستیم و کیفیت پارچه های ملانژ ایرانی آنقدر زیاد است که به کشورهای دیگر صادر شده و مشتریان زیادی را در سراسر جهان دارد. از تولید پارچه های باکیفیت ملانژ در کشورمان ایران سال های زیادی است که می گذرد و ما روز به روز شاهد پیشرفت خود در ساخت این کالا هستیم و شما می توانید نمونه های بسیاری را از پوشاک دوخته شده با پارچه های ملانژ در بازار مشاهده کنید. ضخامت بسیار پارچه های ملانژ ضخیم سبب شده است که از این پارچه های پرطرفدار برای دوخت لباس های گرم زمستانی استفاده شود، از رنگ های پرفروش پارچه ملانژ ضخیم می توان به رنگ های: مشکی، سفید، طوسی، زغالی و سرمه ای اشاره کرد. پارچه ضخیم ملانژ به دلیل مقاومت بسیار بالای خود در صنعت پوشاک کاربردهای فراوانی دارد. یکی دیگر از ویژگی های این پارچه ضخیم ضد حساسیت بودن آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما