قیمت خرید پارچه سه نخ پنبه خارخورده

پارچه سه نخ پنبه خارخورده چگونه پارچه ای است؟ پارچه سه نخ پنبه خارخورده را چگونه میشود تهیه کرد؟ قیمت خرید پارچه سه نخ پنبه خارخورده چگونه است؟

پارچه سه نخ پنبه خار خورده
پارچه سه نخ پنبه خارخورده یکی از نمونه پارچه های موجود در بازار است، این پارچه زیبا در انواع مختلفی تولید میشود.
این پارچه در مقابل نمونه پارچه های نخی موجود در بازار بسیار باکیفیت است، به گونه ای که کیفیت آن در بین فروشندگان و خریداران زبانزد است. پارچه سه نخ پنبه خارخورده بسیار پرطرفدار است و بازار فروش پررونقی را در بازارهای داخلی و خارجی دارد.
پارچه سه نخ پنبه خارخورده ویژگی های متعددی دارد که این ویژگی ها سبب محبوبیت این پارچه زیبا شده است. این پارچه ظاهر زیبایی دارد و در تهیه آن از مواد اولیه بسیار باکیفیتی استفاده میشود. این پارچه ضخامت بالایی دارد و به همین علت از آن برای دوخت لباس های گرم استفاده میکنند. این پارچه های زیبا همچنین دوام بسیار بالایی دارند و لباس های دوخته شده با این پارچه ها برای مدتی طولانی باقی میمانند. پارچه های سه نخ پنبه خارخورده قابلیت شست و شوی بالایی دارند و به راحتی شسته میشوند و تغییر رنگ و حالت نیز نمیدهند.
قیمت خرید پارچه سه نخ پنبه خارخورده بسیار مقرون به صرفه است و اگر قیمت این پارچه را با پارچه های نخی دیگر مقایسه کنید، مشاهده خواهید کرد که قیمت پارچه های سه نخ پنبه خارخورده بسیار ارزان تراست و از این جهت بسیار پرفروش است. افرادی که در صنعت پارچه فعالیت دارند به خوبی این نکته را میدانند که اگر پارچه ای در کنار کیفیت، قیمت آن مناسب باشد، بسیار محبوب و پرفروش خواهد بود که پارچه های سه نخ پنبه خارخورده این ویژگی ها را دارا هستند. قیمت پارچه سه نخ پنبه خارخورده آنقدر مناسب است که اگر شما به دنبال یک تجارت پرسود هستید، برای شما مناسب خواهد بود.
شما میتوانید پارچه سه نخ پنبه خارخورده را به روش های مستقیم و غیر مستقیم خریداری کنید که در صورت خرید این پارچه میتوانید از مزایایی که توزیع کنندگان ما قرار داده اند، بهره مند شوید.
اگر به دنبال یک پارچه با ظاهری زیبا، کیفیتی مثال زدنی و قیمتی مناسب هستید، پارچه سه نخ پنبه خارخورده برای شما قطعاً گزینه مناسبی خواهد بود.

اهمیت استفاده از پارچه سه نخ پنبه خارخورده

اهمیت استفاده از پارچه سه نخ پنبه خارخورده

بدون شک امروزه پارچه یکی از کالاهای بسیار ضروری است که همه به آن نیاز دارند، از پارچه برای دوخت انواع لباس ها، پرده و موارد زیادی استفاده میشود. اهمیت پارچه ها در زندگی آنقدر زیاد است که شاهد این هستیم پارچه ها در انواع رنگ ها و طرح ها و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه میشوند، به گونه ای که هرکس میتواند پارچه مورد نظر خود را پیدا کند.
یکی از مدل های پارچه های موجود در بازارهای فروش، پارچه سه نخ پنبه خارخورده است.
پارچه سه نخ پنبه خارخورده به علت داشتن مزایای فراوان بسیار پرطرفدار است. در ادامه به مزیت های این پارچه ها و اهمیت استفاده از پارچه های سه نخ پنبه خواهیم پرداخت.
اولین مزیت پارچه های سه نخ پنبه خارخورده این است که این پارچه های مرغوب از پنبه تهیه میشوند، عموماً در بین پارچه های تولیدی، پارچه هایی که از جنس پنبه هستند، محبوبیت بسیاری دارند که پارچه های سه نخ پنبه خارخورده نیز جزو دسته پارچه های پنبه ای قرار خواهند گرفت.
دومین مزیت پارچه های سه نخ پنبه خارخورده این است که این پارچه ها نرمی و لطافت بسیار بالایی دارند، به گونه ای که اگر شما پارچه های سه نخ پنبه خارخورده را لمس کنید، این نرمی و لطافت را حس خواهید کرد. داشتن این ویژگی نرمی و لطافت سبب شده است که این پارچه های زیبا برای موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرند و از این جهت در میان خانم ها بسیار پرطرفدار هستند.
سومین ویژگی پارچه های سه نخ پنبه خارخورده این است که این پارچه ها در بین پارچه های نخی از ضخامت بسیار بالایی برخوردار هستند و از این جهت برای دوخت انواع لباس های گرم زمستانی، سویشرت، لباس ورزشی، شلوارهای مردانه و بچگانه مناسب هستند و ضخامت خوبی دارند.

ویژگی پارچه سه نخ خارخورده
چهارمین ویژگی پارچه سه نخ پنبه خارخورده این است که این پارچه های پرطرفدار دوام و مقاومت بسیار بالایی دارند و اگر شما به دنبال پارچه ای با دوام بسیار بالا هستید، پارچه سه نخ پنبه خارخورده گزینه مناسبی برای شما است، زیرا لباس هایی که با پارچه سه نخ پنبه خارخورده دوخته میشوند برای مدت ها باقی میمانند.
پنجمین ویژگی پارچه سه نخ پنبه خارخورده این است که این پارچه ها ظاهر بسیار زیبایی دارند و این نیز یکی از دلایل اهمیت این پارچه ها است. زیبایی ظاهری این پارچه ها بسیار چشم نواز است و لباس هایی که با این پارچه های مرغوب تهیه میشوند، قطعاً مورد علاقه هر فرد خواهند بود.
ششمین ویژگی پارچه سه نخ پنبه خارخورده قیمت مناسب این پارچه باکیفیت است، قطعاً برای هر خریداری مهم است که یک پارچه باکیفیت با قیمت مناسب را تهیه کند. پارچه سه نخ پنبه خار خورده نیز قیمت مناسبی دارد و از این جهت طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.
مزایای نام برده شده در رابطه با پارچه سه نخ پنبه خارخورده تنها نمونه ای از مزایای متعدد این پارچه های بسیار کاربردی است. وجود چنین مزیت هایی در پارچه سه نخ پنبه، سبب اهمیت این پارچه برای مصرف شده است. پارچه های سه نخ پنبه کاربردهای فراوانی دارند و برای دوخت انواع لباس ها مورد استفاده قرار میگیرند و این کاربردی بودن این پارچه ها سبب مورد علاقه بودنشان است. پارچه سه نخ پنبه خار خورده اولویت اول انتخاب مادران خوش سلیقه است، چرا که میتوانند لباس های بسیار زیبا و با دوام بسیار بالا را برای کودکان خود تهیه کنند.

مقایسه پارچه سه نخ و دو نخ

مقایسه پارچه سه نخ و دو نخ

شاید تا به الان به هنگام خرید پارچه شنیده اید که گاهی فروشنده میگوید پارچه سه نخ یا دو نخ است، آیا به این فکر کرده اید که پارچه دو نخ و سه نخ چه تفاوتی باهم دارند، چگونه تولید میشوند و هرکدام چه ویژگی هایی دارند و کدام یک از این دو پارچه مرغوب تر است؟
در ادامه در رابطه با پارچه های سه نخ و دو نخ سخن خواهیم گفت، پس اگر شما هم میخواهید تفاوت این دو پارچه را بدانید، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.
در تولید پارچه سه نخ از پنبه باکیفیت استفاده میشود و در واقع نحوه تولید این پارچه اینگونه است که در آن از سه نخ مختلف که هر سه از جنس پنبه هستند، استفاده میشود، به همین علت است که به این پارچه ها، پارچه سه نخ گفته میشود. در مورد پارچه های دو نخ نیز همین مطلب صدق میکند، یعنی اینکه در تهیه پارچه دو نخ از پنبه استفاده میشود و در آن دو نخ پنبه ای را باهم ترکیب میکنند و از آن پارچه تهیه میکنند که علت نامگذاری پارچه دو نخ نیز همین است.
ضخامت پارچه سه نخ نسبت به پارچه دو نخ بسیار زیادتر است و علت آن نخ های بیشتری است که در آن به کار رفته است، البته باید به این نکته اشاره کرد که پارچه های دو نخ و سه نخ را به صورت نازک نیز میشود تولید کرد، اما به طور کلی این پارچه ها ضخیم هستند. پارچه های سه نخ با توجه به اینکه ضخامت بیشتری دارند از آنها میشود برای تولید لباس های گرم زمستانی استفاده کرد. از پارچه های دو نخ نیز میتوان برای دوخت لباس برای سرما استفاده کرد.
پارچه سه نخ با توجه به نخ های بیشتری که در آن به کار رفته است، گرمابخشی بیشتری نسبت به پارچه دو نخ دارد، اما این به این معنا نیست که پارچه دو نخ گرمابخشی خوبی ندارد، پارچه های دو نخ در مقابل دیگر نمونه های موجود پارچه های نخی ضخامت بیشتری دارند.
پارچه سه نخ همچنین دوام و مقاومت بیشتری نسبت به پارچه دو نخ دارد، بنابراین طول عمر لباس هایی که از پارچه سه نخ در آنها استفاده میشود، از طول عمر لباس هایی که در آنها از پارچه دو نخ استفاده میشود، بیشتر است.
در رابطه با ظاهر پارچه های دو نخ و سه نخ باید گفت که هر دو مدل این پارچه ها در رنگ های متنوعی تولید میشوند و از نظر ظاهری هر دو بسیار زیبا هستند و قابلیت استفاده متعددی نیز دارند‌.
پارچه سه نخ و دو نخ هر دو قابلیت شست و شوی بالایی دارند و همچنین با توجه به اینکه از پنبه تهیه شده اند، هر دو از نرمی و لطافت بالایی برخوردار هستند. در واقع باید گفت که به طور کلی بین پارچه های سه نخ و دو نخ تفاوت چندانی وجود ندارد و تنها تفاوت آنها در میزان نخ به کار رفته در آنها است که سبب شده یکی ضخیم تر و مقاوم تر از دیگری شود.
در مورد انتخاب پارچه سه نخ و پارچه دو نخ و اینکه کدام بهتر است باید گفت که این در واقع یک چیز نسبی است و بستگی به سلیقه خریدار محترم دارد و اگر شخصی یک پارچه با ضخامت بسیار بالا میخواهد، میتواند از پارچه سه نخ استفاده کند، اما اگر یک پارچه با ضخامت قابل قبول میخواهد، میتواند از پارچه دو نخ استفاده کند و از نظر دیگر ویژگی ها این دو پارچه کاملاً شبیه به هم هستند.

متریال مورد استفاده در تولید پارچه

متریال مورد استفاده در تولید پارچه

در تهیه پارچه از مواد اولیه متفاوتی استفاده میشود و همین امر سبب شده است که هر پارچه از موارد مصرف خاصی برخوردار شود و همچنین از ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگر مدل پارچه ها برخوردار شود.
یکی از مواد مورد استفاده در تهیه پارچه، پنبه است، پارچه های تهیه شده از پنبه بسیار باکیفیت هستند و از نرمی و لطافت خوبی برخوردار هستند، این پارچه ها ارگانیک هستند و برای کسی که به دنبال یک پارچه ارگانیک میگردد، گزینه ای مناسب هستند. پارچه های پنبه ای با داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود بسیار پرطرفدارند و کاربردهای فراوانی نیز دارند.
دومین مورد، پارچه های پشمی هستند، در تهیه پارچه های پشمی از موی حیوانات استفاده میشود، پارچه های پشمی نیز ارگانیک هستند و قیمت بسیار بالایی دارند و باید گفت که پارچه های پشمی نیز با توجه به خصوصیات خود بسیار پرکاربرد هستند. پارچه های پشمی با توجه به ضخامت بالای خود مناسب برای دوخت انواع لباس گرم هستند. در حال حاضر نمونه های متنوع پارچه های پشمی در بازار موجود است.

سه نخ پنبه خارخورده
سومین مورد، پارچه تهیه شده از الیاف مصنوعی است، پارچه های الیاف مصنوعی نیز امروزه با توجه به طرفدارانی که دارند در انواع مدل ها تولید میشوند. الیاف مصنوعی، الیافی هستند که توسط بشر تولید شده اند، بنابراین این پارچه ها ارگانیک نیستند.
پارچه چرم یکی از گران ترین و باکیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است. از این پارچه برای دوخت انواع لباس و اکسسوری ها استفاده میشود و از این جهت باید گفت که بسیار پرکاربرد است، پارچه چرم دوام بسیار بالایی دارد و لباس های تهیه شده از چرم برای مدت ها باقی خواهند ماند. این پارچه ها همچنین ظاهر بسیار خیره کننده ای دارند. در تهیه پارچه های چرمی از چرم حیوانات استفاده میشود، اما باید گفت که در حال حاضر نمونه چرم های مصنوعی که ساخت دست بشر هستند نیز تولید میشوند که قیمت پایین تری نسبت به پارچه چرم واقعی دارند‌.

عرضه کنندگان مستقیم پارچه سه نخ پنبه خارخورده

عرضه کنندگان مستقیم پارچه سه نخ پنبه خارخورده

همانطور که گفته شد، پارچه سه نخ پنبه بسیار پرکاربرد و باکیفیت است که قیمت مناسبی نیز دارد و همین امر سبب شده است که خریداران فراوانی را به خود جذب کند.
عرضه کنندگان مستقیم پارچه سه نخ پنبه  خار خورده نیز برای اینکه خریداران محترم بتوانند این پارچه باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنند، این پارچه را به صورت مستقیم عرضه میکنند.
پرواضح است که عرضه مستقیم پارچه سه نخ پنبه خارخورده مزیت های فراوانی خواهد داشت، مانند اینکه اگر شما این پارچه را به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه کنید، میتوانید آن را با قیمت درب کارخانه تهیه کنید و از این جهت در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شود و همچنین میتوانید از تخفیفات نیز بهره‌مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما