فروش پارچه پلی استر ویسکوز

فروش پارچه پلی استر ویسکوز از آنجایی که با استقبال گرم مردمی همراه شده است باعث گسترش تنوع در آن شده است. همچنین پارچه پلی استر از نظر درجه کیفی با هم دیگر تفاوت دارند و میتوان این پارچه را با قیمت های متفاوت مشاهده کرد.
لیست قیمت این محصول به منظور رفاه حال مشتریان در دسترس همگان قرار میگیرد که این خدمات باعث شده مشتریان به راحتی بتواند از قیمت ها اطلاعات کسب کنند و با اطمینان نیازهای خود را برطرف کنند.

مشخصات منحصر به فرد پارچه پلی استر ویسکوز

مشخصات منحصر به فرد پارچه پلی استر ویسکوز

پارچه پلی استر ویسکوز مشخصات منحصر به فرد زیادی دارد یکی از مشخصات آن الیاف ویسکوز است، ویسکوز الیافی هست که از پایه طبیعی برخوردار بوده و مانند پنبه و لینین دارای ماهیت گیاهی (سلولزی) هستند. ترکیب الیاف به منظور تولید نخ برای بهبود خصوصیات آن است، برای مثال خواصی مانند استحکام، دوام، جلوه های رنگ، بافت و همچنین کاهش هزینه به دلیل ترکیب الیاف ارزان تر با الیاف گران قیمت است و قابل توجه است که شما عزیزان بدانید که یکی از نسخه های ترکیبی پرمصرف در صنعت نساجی نخ پلی استر ویسکوز است که این همان طور که از اسمش پیداست با ترکیبی از پلی استر و ویسکوز ساخته میشود که در این ترکیب استفاده از پلی استر بیشتر بوده و به صورت تک لا و دو لا مورد استفاده شما عزیزان قرار میگیرد.
از جمله خاصیت های ویسکوز:
1- جذب رطوبت بالایی دارد
2- خاصیت ارتجاعی کمی به نسبت مدل های طبیعی دارد
3- ظاهر درخشان و براق به نسبت پارچه های پنبه ای دارد

پارچه پلی استر ویسکوز چه ویژگی هایی دارد

پارچه پلی استر ویسکوز چه ویژگی هایی دارد

1- مقاومت بالا : پارچه پلی استر در برابر عوامل مختلف مقاومت قابل توجهی دارد.
برای مثال : ۱- مقاومت در برابر حرارت: پارچه های پلی استر مقاومت خوبی در برابر حرارت نشان میدهند.۲- مقاومت در برابر چین و چروک : پلی استر فوق العاده صاف باقی میماند و غیرقابل چروک است. ۳- مقاومت در برابر نور: پارچه های پلی استر به گونه ای ساخته شده اند که در برابر نور خورشید مقاوم هستند و قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای آنها مشکلی ایجاد نمیکند. ۴- مقاومت در برابر سایش: پارچه های پلی استر مقاوم ترین پارچه ها در برابر سایش هستند. ۵- مقاومت شیمیایی.
2- نگهداری ساده: قابل توجه است که شما عزیزان بدانید نگهداری پارچه پلی استر ویسکوز بسیار آسان است در واقع میتوان گفت پلی استر نیاز به مراقبت خاصی ندارد و شما میتوانید آن را بارها بشویید استفاده کنید.
3- عایق در برابر رطوبت: یکی دیگر از مزایای که میتوان برای پلی استر در نظر گرفت ضد آب بودن آن است، به هیچ وجه امکان نفوذ رطوبت به پلی استر وجود ندارد.
4- مناسب شرایط آب و هوایی مختلف: شما عزیزان میتوانید در هر نوع شرایط آب و هوایی از پارچه پلی استر ویسکوز استفاده کنید؛ زیرا پلی استر پایداری شکل خود را در انواع آب و هوایی، سخت حفظ میکند.
5- لغزنده و شفاف : این دو ویژگی باعث شده است که پلی استر را از پارچه های دیگر تشخیص دهید. پلی استر سطحی لغزنده شبیه به سطح پارچه ابریشم دارد و معمولاً در رنگ های روشن تولید میشود.

بررسی میزان دوام پارچه پلی استر ویسکوز

بررسی میزان دوام پارچه پلی استر ویسکوز

پارچه پلی استر ویسکوز در زمینه مقاومت در برابر هوا بسیار عالی عمل میکند، زیرا این پارچه دارای خاصیت بیوفیلیک است. یعنی خاصیتی که باعث تبخیر مواد میشود. بادوام بودن در برابر هوا باعث شده است که مواد آب را جذب نکند و آب از آن عبور نکند. مواد پارچه پلی استر ویسکوز دوام بیشتری نسبت به مواد پنبه دارد. الیاف بسیار محکم و بادوام بودن و انعطاف پذیری آنها به حفظ وضعیت آنها برای مدت طولانی کمک میکند.
ویژگی بادوام بودن پارچه پلی استر ویسکوز باعث شده است که نگهداری آن دشوار نباشد، هنگام شستن کوچک نشود، رنگ آنها به راحتی تغییر نکند. همچنین در برابر تعریق خوب عمل میکند و عدم عبور هوا باعث شده است که شما عزیزان در فصل زمستان بتوانید از آن استفاده کنید.

مرکز پخش پارچه پلی استر ویسکوز

مرکز پخش این منسوج

تولید کننده های پارچه ویسکوز با بکارگیری این مواد اولیه مرغوب و با استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی و تکیه بر توان متخصصان و کارشناسان محصولی با کیفیت و مرغوب تولید کرده و در اختیار شما عزیزان قرار میدهند.
اگر در جست و جوی مراکز پخش پارچه پلی استر ویسکوز هستید، باید بدانید که فروش ارزان ترین پارچه ها در کشور در تولیدی دیبافت صورت میگیرد، در این تولیدی میتوانید پارچه پلی استر را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تهیه کرده و با توجه به نیاز و کارکرد مورد نظر خود، انواع مختلف منسوجات را با کیفیت مرغوب و قیمتی اقتصادی تهیه کنید و همچنین میتوانید از مشاوران کارشناس ما در مورد نحوه خرید محصول اطلاعات لازم را کسب کنید. مراکز پخش شرکت دیبافت واحدهای تولیدی معتبری دارد که تحت نظر نهاد های دولتی مرتبط، این محصولات را تولید و روزانه وارد بازار مصرفی میکند.

دانستنی ها

دانستنی ها

۱-پارچه ویسکوز سفید: همان طور که با انواع ویژگی و خصوصیات پارچه ویسکوز آشنا شدید، لازم است که بدانید از پارچه ویسکوز سفید در بیمارستان ها استفاده های زیادی شده است. شما عزیزان میتوانید در زمان خرید پارچه بیمارستانی از بخش فروش شرکت دیبافت کالا اطلاعات لازم را در مورد کاربرد پارچه ویسکوز در بیمارستان ها بگیرید.

۲- پارچه کشی : پارچه های کشی به پارچه هایی میگویند که بدون شکستن الیاف کشیده شده و دوباره به حالت اولیه برگردد، این میزان کشش از الیاف لباس راحتی و تناسب مورد نیاز را برای افراد فراهم میکند. پارچه های کشی برای دوخت انواع لباس های ورزشی، لباس های راحتی و خانگی مناسب هستند.

۳- تولیدی پارچه ویسکوز: شرکت دیبافت فروشنده بهترین و باکیفیت ترین پارچه های ویسکوز است، این پارچه ها با بالاترین کیفیت تولید شده و دارای تنوع رنگی زیادی است.

۴- پارچه فاستونی ویسکوز: پارچه فاستونی ویسکوز مناسب دوخت کت و شلوار آقایان است. پارچه فاستونی انواع مختلفی دارد برای مثال :
پارچه فاستونی پشمی
پارچه فاستونی لاکردار
شبه فاستونی پلی استر
شبه فاستونی ویسکوز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما