فروشندگان پارچه دو نخ پنبه خارخورده

پارچه دو نخ پنبه خارخورده، پارچه ای نرم و ضخیم می باشد. کاربرد این پارچه را در دوخت انواع لباس های گرم از جمله مانتو های زمستانی، تی شرت، سویشرت و شلوار های اسلش می توان دید. کیفیت بالای این پارچه، سبب شده است که مورد پسند سلایق مختلف واقع شود. تنوع رنگی نیز بر این محبوبیت آن افزوده است. با فروشندگان پارچه دو نخ پنبه خارخورده در ادامه بیشتر آشنا شوید. 

فروشندگان پارچه دو نخ پنبه خارخورده

بررسی کیفیت پارچه دو نخ پنبه خارخورده

بررسی کیفیت پارچه دو نخ پنبه خارخوردهپارچه دو نخ پنبه خارخورده، یکی از انواع پارچه های تریکو می باشد که در تولید آن از الیاف پنبه استفاده می شود. دلیل نامگذاری این پارچه، کاربرد دو نوع الیاف پنبه در آن است. معمول ترین الیاف پنبه ای شامل نخ سی و بیست و چهار بوده که استحکام پارچه را افزایش می دهند.

از آنجایی که صد درصد پارچه مذکور از پنبه می باشد، کیفیت آن را در بین انواع پارچه ها سرآمد کرده است. همین کیفیت بالا و استحکام آن سبب شده است که در دوخت انواع گرم کن های ورزشی به کار رود. پارچه دو نخ پنبه خارخورده که با نام دو نخ پشت پنبه هم شناخته می شود، در زمستان، کاربرد فراوانی دارد. از این پارچه در دوخت انواع لباسهای زمستانی زنانه و مردانه برای رده های مختلف سنی استفاده می شود.

نوع خارخورده و بدون خارخورده از نظر گرمایی متفاوت هستند. نوع اول، گرمای بیشتری دارد. در بررسی کیفیت این پارچه باید اشاره کرد هنگام شست و شو، هیچ آسیبی نمی بیند. نسبت به تابش مستقیم آفتاب، تغییر رنگ نمی دهند. بعد از استفاده، پرز پس نمی دهد. خیلی نرم و لطف بوده و برای پوست های حساس، گزینه ای مناسب می باشد. همچنین دوخت این پارچه ها، آسان است. 

شرکت پخش پارچه دو نخ پنبه خارخورده

شرکت پخش پارچه دو نخ پنبه خارخوردهشرکت پخش پارچه دو نخ پنبه خارخورده، فروش آنلاین خود را از طریق این سایت انجام می دهد. با توجه به اینکه خرید به این شیوه، به صورت مستقیم صورت می گیرد و واسطه های فروش در آن دخالتی ندارند، قیمت ها تعدیل یافته و مناسب می باشند. از طرفی خرید عمده آنها نیز از تخفیفات ویژه برخوردار خواهد شد.

البته در مجموع قیمت پارچه تحت تاثیر عوامل مختلفی می تواند متغیر باشد. نوع نخی که در آن به کار می رود، از مهمترین این عوامل محسوب می شود. این امر استحکام پارچه را تغییر می دهد  و به نسبت استحکام پارچه، قیمت آن هم بالاتر می رود. میزان تقاضا از دیگر مواردی است که بازار فروش پارچه را دچار نوسانات متعدد می کند. قیمت پنبه به عنوان ماده اولیه برای تولید این نوع پارچه، از دیگر پارامترهایی است که می توان به آن اشاره کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما