فروشنده پارچه دورس دولایه

پارچه دورس از نمونه پارچه هایی است که میتوان آن را در دسته پارچه های تریکویی جای داد. آیا میخواهید بهترین فروشنده پارچه دورس دولایه را بشناسید و از این شرکت با قیمت مناسب خرید کنید؟ آیا از قیمت هایی که این فروشنده ارائه میدهد اطلاع دارید؟ اگر بخواهیم از بهترین فروشنده پارچه دورس دولایه نام ببریم، بی شک ابتدا نام شرکت دیبافت به ذهن خطور میکند. این شرکت با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی جامعه و با توجه به گرانی کالاها و محصولات در بازار همیشه سعی بر آن دارد که قیمت کالاهایش مناسب باشد تا همه اقشار جامعه بتوانند منسوجات خود را خریداری نمایند. پارچه دورس دارای انواع مختلفی است که بافت دو نخ و سه نخ این پارچه متنوع ترین بافت ها به حساب می آید. از پارچه دولایه این منسوج در تولید البسه های زمستانی استفاده میشود و به دلیل دوام بالا، این منسوج طرفداران زیادی دارد و بازار فروش این محصول در فصل های سرد سال داغ و پرفروش است.

کاربرد متفاوت پارچه دورس

کاربرد متفاوت پارچه دورس

پارچه های دورس دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آنها از مواد اولیه متفاوتی تولید شده اند. با توجه به این موضوع کاربردهای متفاوتی نیز دارند که ما در این مقاله به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد. پارچه دورس از انواع گوناگونی مثل پنبه ویسکوز اسپاندکس و پلی استر تولید میشود یا از ترکیب چند مواد اولیه با هم، این پارچه را تولید میکنند. یکی از تفاوت هایی که پارچه دورس پنبه با پارچه دورس گلکسی دارد و این ویژگی کاربرد آنها را از هم متمایز میکند، تفاوت در پشت آنهاست. در پشت پارچه دورس گلکسی از فلامنت و لاکرا به جای پنبه استفاده شده است. این پارچه انتخابی مناسبی برای تولید سویشرت و لباس های ورزشی است. از رنگ روشن این پارچه نیز برای دوخت لباس های کودک استفاده میشود.
پارچه دورس سه نخ لاکرا در تولید پوشاک زمستانی کاربرد دارد. وجود لاکرا سبب میشود که این محصول حالت کشسانی زیادی داشته باشد. پارچه دورس پنبه لاکرا از مواد اولیه لاکرا و پنبه تولید شده که از این پارچه در تولید شلوارهای اسلش و شلوارهای گرم زمستانی استفاده میکنند. تمام تولیدات پارچه دورس در هر طرح و مدلی به دلیل استفاده از مواد مرغوب در بافت آنها کیفیت بالایی دارند و این محصول توسط فروشندگان معتبر عرضه میشوند که از شرکت معتبر دیبافت به عنوان فعال ترین فروشنده پارچه دورس دولایه میتوان نام برد.

بررسی ویژگی های مهم پارچه دورس

بررسی ویژگی های مهم پارچه دورس

پارچه های دورس دارای ویژگی ها و مزایای خوبی هستند. قابلیت کشسانی برخی از گونه های این پارچه باعث استفاده راحت تر این محصولات شده و افراد تمایل بیشتری برای خرید لباس های ورزشی از این جنس را دارند. با بررسی ویژگی های مهم پارچه دورس متوجه میشویم که این پارچه ها با توجه به جنس های دولایه ای که دارند، گزینه خوبی برای تولید لباس های گرم و نرم هستند و برای هودی و سویشرت مردانه و زنانه مورد استفاده قرار میگیرند. لطافت مناسب این پارچه باعث شده است که از این پارچه در تولید پوشاک بچگانه نیز بهره ببرند. مواد اولیه مرغوبی که در تولید این پارچه استفاده شده است طول عمر محصول را افزایش میدهد و در اثر گذشت سال های متمادی هم، کیفیت خود را ثابت نگه میدارد.
با توجه به تغییرات آب و هوا همه افراد لباس های زمستانه خود را جمع میکنند و داخل کمد میگذارند. با رسیدن روزهای سرد سال باز کمد لباس خود را باز کرده و لباس های گرم خود را بیرون آورده تا دوباره استفاده کنند. اگر جنس لباس های زمستانشان از پارچه دورس باشد که چه بهتر. لباس هایی که با پارچه دورس تهیه شده اند، بدون هیچ گونه پرزدهی و افت کیفیت، دوباره قابل استفاده هستند و شما را علاقه مند به استفاده دوباره از این محصول میکنند. شما نیز با توجه به اینکه این لباس ها زیبایی خود را حفظ کرده اند، رغبت بیشتری به استفاده از این نوع پارچه ها پیدا خواهید کرد. اگر میخواهید پارچه دورسی تهیه کنید که تمام ویژگی های مطلوب را دارا باشد، میتوانید از یکی از مراکز فروش پارچه دورس دولایه خرید خود را انجام دهید.

نحوه اتو کردن پارچه دورس

نحوه اتو کردن پارچه دورس

پارچه ها با توجه به الیاف مورد استفاده در تولید آنها، اتوکشی متفاوتی دارند و هر پارچه ای را با در نظر گرفتن جنسی که دارد باید به طور صحیح اتوکشی کرد. حتی نوع حرکت و جهت اتو نیز در اتوکشی انواع پارچه ها متفاوت بوده و اگر به درستی رعایت نشود، به بافت پارچه آسیب رسانده و سبب پایین آمدن کیفیت آن میشود. همان گونه که ماشین های لباسشویی دارای درجه بندی برای تنظیم شست و شوی انواع لباس ها و پارچه ها هستند، اتوها نیز با تکیه بر استفاده از علم و فناوری، دارای درجه بندی متفاوتی هستند که با توجه به نوع پارچه درجه مناسب را میتوان تنظیم نمود.
برای اتوکشی پارچه های دورس بهتر است از اتوهای دستی استفاده کنید. نحوه اتو کردن پارچه دورس این گونه است که در ابتدا بهتر است پارچه کمی نم دار باشد. به هیچ عنوان از بخار اتو برای این گونه پارچه ها استفاده نکنید، زیرا دمای زیاد باعث پایین آمدن کیفیت این منسوج میشود. میتوانید از آبپاش نیز استفاده کنید تا پارچه حالت نمدار پیدا کند. دمای پایینی را برای اتوکشی تنظیم کنید. قسمت پشت این پارچه را برای اتوکشی انتخاب کنید؛ چرا که اگر قسمت رو را بخواهید اتو کنید، حالت درخشندگی و براقی پیدا میکند و کهنه به نظر میرسد، بافتش دچار آسیب میشود و عمر این کالا نیز کاهش می یابد. به طور مناسب اتوکشی را با دمای پایین ادامه دهید تا پشت پارچه به صورت سطحی صاف و یکدست درآید. فراموش نکنید در حین اتو به وسیله آبپاش پارچه را نمدار کنید.

عرضه بی واسطه پارچه دورس دولایه

عرضه بی واسطه این منسوج

عرضه بی واسطه یعنی خرید مستقیم از تولیدی و عرضه این محصول با قیمت مناسب به خریداران گرامی. این گونه عرضه موجب میشود که کالاها قیمت مناسب تری داشته باشند و جامعه توان خرید آنها را داشته باشد. در سطح کشور مراکز عرضه زیادی هستند که پارچه دورس دولایه را به نقاط مختلف پخش میکنند و سعی بر این دارند که این نوع پارچه را باب میل مشتری و با کیفیت عالی به دست خریداران گرامی برسانند. عرضه بی واسطه پارچه دورس دولایه از طریق معتبر ترین فروشنده این پارچه یعنی بازرگانی دیبافت انجام میشود که شما بسته به نیاز خود میتوانید این محصول را با قیمت ارزان تر از سایر مراکز سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما