سفارش عمده پارچه ویسکوز اعلا

بهتر است قبل از پرداختن به موضوعات دیگر با عمده فروشی و چگونگی آن آشنایی پیدا کنیم. به خرید محصولات در مقادیر بالا و به طور معمول از تولید کننده و فروش آن به مشتریان که شامل خرده فروشان و تولیدی ها میشود به صورت عمده و با قیمت بسیار کم، عمده فروشی میگویند.
بسیاری از تولیدی های لباس و پوشاک و همچنین پارچه فروشان در سطح بازار ترجیح میدهند تا پارچه های خود را بدون واسطه و در مقیاس زیاد، به طور عمده خریداری کنند و از طریق فروش این محصولات یا کالاهای تولیدی خود سود بالایی را کسب نمایند.
کسانی که امروزه به تجارت این گونه کالاها میپردازند همچنین تولیدی های بزرگ کالاهایی همچون پارچه های ویسکوز را به صورت مستقیم و بدون واسطه از ما خریداری میکنند و یا سفارش عمده پارچه ویسکوز اعلا را ترجیح میدهند و از این این طریق به فروش بالا با سود آوری مطمئن میپردازند.
شما نیز اگر قصد دارید فروش خوبی را در بازار عرضه منسوجات کسب نمایید کافی است سری به وب سایت دیبافت کالا بزنید و محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. سفارش عمده پارچه های ویسکوز اعلا در این مجموعه به طور پیوسته انجام میشود و این مجموعه این گونه محصولات را به صورت بسته بندی و با اتکت ضمانت کالا به دست شما می رساند.
پارچه های ویسکوز اعلا، دارای خصوصیات فوق العاده و منحصر به فردی هستند که سبب فروش و سفارش جزئی و عمده این کالا شده است.
مجموعه ما، شما را به خرید این محصول باکیفیت دعوت میکند شما میتوانید به راحتی با پشتیبانی های ما تماس حاصل کنید و علاوه بر دریافت مشاوره، جهت خرید کالا به سفارش عمده پارچه ویسکوز اعلا دستیابی پیدا کنید.

انواع پارچه ویسکوز را بشناسید

انواع پارچه ویسکوز را بشناسید

اگر در جست و جوی یک پارچه نرم و لطیف با جلوه زیبا و شکیل هستید ما به شما یک پارچه باکیفیت و با قیمت ارزان را معرفی میکنیم که این روزها فروش بالایی را کسب کرده است. چه چیزی سبب گستردگی سفارش عمده پارچه ویسکوز اعلا یا همان پارچه ریون معروف گشته است؟ این پارچه علاوه بر ویژگی های مطلوبی که دارد دارای انواع متفاوتی است که هر کدام از آنها ویژگی ها و ساختار خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی و بررسی ساختار انواع پارچه ها ویسکوز میپردازیم.
در تولید وساخت پارچه های ویسکوز، علاوه بر نخ ویسکوز الیاف و نخ های دیگری ترکیب میشوند و انواع این پارچه را به وجود می آورند برای مثال:

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

این پارچه که در ساختار آن الیافی به کار رفته است که منشا طبیعی و گیاهی دارند دارای خاصیت کشسانی عالی است و نرمی و لطافت آن باعث شده تا در تولید پیراهن زنانه، لباس مجلسی، دامن، رومیزی و ملحفه کاربرد گسترده ای داشته باشد. اگر برای دوخت مانتو و لباس های خود به دنبال یک پارچه نرم و لطیف و خوش حالت هستید به شما توصیه میکنیم این نوع پارچه را سفارش دهید.
در بخش سفارش عمده پارچه ویسکوز اعلا این پارچه پرطرف دار جایگاه والایی کسب نموده است.

پارچه تیپ لاکرا پلی استر

پارچه های ویسکوز پلی استر لاکرا، منشا طبیعی و شیمیایی دارند این پارچه ها نیز در دسته محصولات محبوب مشتریان قراردارند. همانطور که از اسم این پارچه مشخص است این محصول از ترکیب الیاف مختلفی مانند لاکرا ویسکوز و پلی استر تولید میشود و ساختار آن از درهم تنیدن این سه الیاف شکل میگیرد.
با توجه به تار و پود به کار رفته در این منسوج، پارچه از استحکام بالایی برخودار است و نرمی و لطافت متناسب دارد و همینطور ضدحساسیت و تعریق است و به راحتی چروک نمیشود و ایست خوبی دارد. این پارچه در طرح و رنگ متنوع برای دوخت انواع ست های ورزشی و لباس های زنانه و مردانه و مناسب کودکان و… استفاده میگردد. ترکیب سه نخ که هرکدام ویژگی های ناب خود را دارند توانسته است محصولی شگفت را به ارمغان بیاورد.
نرخ کالاها درسفارش عمده پارچه های ویسکوز اعلا طبق درصد و مقدار الیاف طبیعی و مصنوعی به کار رفته در آن تعیین میشود. شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

انواع طرح های پارچه ویسکوز

انواع طرح های پارچه ویسکوز

بی تردید میتوان پارچه ویسکوز را در دسته پرطرف دارترین و پرفروش ترین پارچه ها برشمرد. امروزه درسر تا سر ایران انواع مختلف پارچه ها و منسوجات در طرح و مدل های خاص و متنوع و با رنگ بندی های مختلف جهت مصارف گوناگون موجود هستند. پارچه های ویسکوز یکی از انواع متنوع پارچه ها هستند که محبوبیت خاص خود را دارند. قیمت پارچه ویسکوز طرح دار، به فاکتورهای گوناگونی مثل: کیفیت تولید پارچه، طرح و مدل پارچه، شیوه خرید آن، برند پارچه، میزان فروش کالا، شرکت تولیدی، کیفیت مواد اولیه و کمیت آن و نوسانات نرخی بستگی دارد.
پارچه های ویسکوز با خاصیت رنگ پذیری بالایی که دارند رنگ های متنوعی را به خود جذب میکنند و این باعث شده است تا طرح ها و رنگ های متنوع بر روی این پارچه ها طراحی شود. این پارچه ها در طراحی های فانتزی و گل دار مناسب خانم ها و در طرح های کودکانه و رنگارنگ مناسب کودکان و در طرح و نقش ساده و رنگ های تیره برای مردان تولید میشوند.
اگر میخواهید پیراهن های تابستانه شیک و یا لباس های خانگی فانتزی بدوزید، کاتالوگ طرح های متنوع پارچه های ویسکوز را مشاهده و از نقش های آن استقبال کنید.

مشخصات پارچه ویسکوز اعلا

مشخصات پارچه ویسکوز اعلا

شاید برای اکثر ما پیش آمده باشد که بعد از خرید پارچه برای لباس های مجلسی و مهمانی خود و دوخت آن توجه اطرافیان را به جنس و نوع پارچه خود جلب کرده باشیم و آنها از ما بخواهند تا به آنان جنس لباس خود را معرفی کنیم و برعکس زمانی که از جنس لباس های خود رنجیده شویم و دوام کافی نداشته باشند و در حقیقت با خرید آن وقت و پول خود را هدر داده ایم.
گاهی هنگام خرید پارچه سوالاتی در ذهن ما به وجود می آید. پارچه ویسکوز اعلا چه خصوصیاتی دارد؟ چگونه یک پارچه باکیفیت خریداری کنیم؟ پارچه های ویسکوز خصوصیات مشهور و مثبتی دارند که عبارتند از: جذب آب فراوان، استقامت کششی پارچه و ویژگی مدول الاستیسیته.
مدول الاستیسیته چیست و این خاصیت در کدام پارچه دیده میشود؟ مدول الاستیسیته نشان دهنده تغییرات فیزیکی و شکل مواد در زمان کوتاه مدت است.
پارچه های ویسکوز تا میزان نیروی مشخصی تغییر شکل پیدا نخواهند کرد به عبارتی اگر مقدار نیروی وارده بر این منسوج از حد آن بیشتر گردد تغییر شکل دائمی میدهد.
پارچه های ویسکوز خاصیت تنفس نیز دارند که این باعث عبور جریان هوا در هنگام استفاده از آن میشود. این خاصیت باعث شده است تا از این پارچه در تولید لباس های تابستانه و خنک استفاده گردد.
نرمی و لطافت این منسوج در بین خیاطان و تولیدی های پارچه مشهور است و از آن در تولید انبوه لباس های خانگی استفاده میشود. حال این سوال پیش می آید که ما چگونه یک پارچه ویسکوز را خریداری کنیم که همه این ویژگی های مطلوب را در ساختار خود جای داده باشد.
ما به شما توصیه میکنیم که از مجموعه های معتبر و فروشگاه های بزرگ این محصولات را با ضمانت کالا خریداری کنید و از همه مهم تر این که برای سود دهی بالای خرید خود به سفارش عمده پارچه ویسکوز اعلا بپردازید تا هم از خرید خود مطمئن باشید و هم تجربه های تلخ خرید محصولات فیک برای شما پیش نیاید. پیش از هر چیزی به نیاز های خود و توقعاتی که از جنس پارچه مورد نظر خود دارید توجه کنید. شاید این یک انتخاب سودمند و منحصر به فرد برای شما باشد.

بازار توزیع پارچه ویسکوز اعلا

بازار توزیع این منسوج

منسوجات زیادی از قبیل پارچه، پتو، روتختی و… که تولیدات ملی هستند به بازارهای خارجی راه پیدا میکنند و توجه خریداران خارجی به تجارت محصولات ایرانی زیادی جلب شده است.
بازارهای توزیع پارچه ویسکوز اعلا با توجه به کیفیت درجه یک این پارچه، بسیار گسترده هستند و فروش این محصولات و توزیع و پخش آن در سطح بازار داخلی و خارجی در حال انجام است. این محصولات توانسته اند جایگاه خوبی را در فروش و پخش مراکز خرید عمده کسب نمایند.
در مرکز معتبری که توزیع این پارچه به صورت جزئی و کلی انجام میشود این محصولات به بهترین شیوه ها بسته بندی و ارسال میگردد. پلی استر درحقیقت اسم نوعی الیاف مصنوعی است که در زبان فارسی رزین پلی استر هم نام دارد. از پلی استر برای ساخت انواع مجسمه، پارچه، ظروف آب نما، تایر اتومبیل و انواع کف پوش و… استفاده میگردد.
این ماده اول به صورت مایع با غلظتی است که بعد از مخلوط شدن با ماده شیمیایی گرمای آن زیاد میشود و به صورت ماده ژله ای در می آید و به مرور زمان سخت تر میشود. پارچه های ویسکوز دارای الیاف پنبه ای هستند که اگر مقداری الیاف مصنوعی به آن اضافه کنند از حالت طبیعی در می آیند که به این نوع پارچه، ویسکوز پلی استر میگویند.
اگر پوست شما حساس و لطیف است و امکان استفاده از هر نوع پارچه برای شما مقدور نیست میتوانید در دوخت لباس های خود از این پارچه ضدحساسیت استفاده کنید. شما میتوانید لباس های جنس ویسکوز پلی استر خود را به آسانی با دست و ماشین بشویید زیرا این پارچه مقاومت و تراکم بالایی دارد.

بازار توزیع پارچه ویسکوز اعلا
در تولیدی های بزرگ از این پارچه برای دوخت انواع لباس استفاده میگردد زیرا این پارچه ها پرز نمیدهند و از الیاف درجه یک ساخته و تولید میشوند.
پارچه های ویسکوز پنبه ای که 100درصد از الیاف پنبه تولید شده اند بسیار لطیف و نرم هستند و از این نظر به پارچه های کتان و پنبه ای شبیه اند. منشا کاملا طبیعی دارند و ضدحساسیت هستند. این پارچه ها عایق گرما و ضخامت مناسب دارند از این رو در تولید لباس های پاییزی کاربرد وسیعی پیدا میکنند.
در گذشته برای خریدهای کوچک و بزرگ خود باید به تمامی فروشگاه های بازار مراجعه میکردیم تا در نهایت کالای متناسب با سلیقه و نیاز خود را مییافتیم. این کار علاوه بر صرف وقت زیاد، نیاز به هزینه ایاب و ذهاب نیز داشت که حوصله سر بر نیز بود. امروزه وجود آنلاین شاپ ها و فروشگاه های بزرگ و معتبر مجازی باعث شده است تا ما به خرید و سفارش عمده پارچه های ویسکوز اعلا و باکیفیت دسترسی پیدا کنیم.
آنلاین شاپ ما در دسترس شما عزیزان است تا در کمترین زمان ممکن تمامی محصولات اعم از پارچه های ویسکوز اعلا را در طرح و اندازه مختلف مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را سفارش دهید. سفارش عمده پارچه ویسکوز اعلا نیز به راحتی در این مرکز انجام میشود.
همانطور که پیش تر از آن گفتیم پارچه های تریکو ویسکوز از الیاف طبیعی مانند پنبه و لنین ساخته و تهیه شده اند و الیاف آن از دل طبیعت به تولیدی ها راه پیدا کرده است و سر از خانه های ما در می آورد به گونه ای که تار و پود خیلی از شما عزیزان همین الان که دارید این مطلب را میخوانید از در هم تنیدن الیاف پنبه ای در کنار هم تهیه شده است.
متفاوت بودن نرخ و قیمت پارچه های ویسکوز تریکو دلایل زیادی دارد که به بیان چند دلیل آن در ادامه میپردازیم:
1_ نوع و میزان الیاف و نخ های به کار برده شده در پارچه
2_ کیفیت و کمیت نخ های استفاده شده در بافت پارچه
3_ بافته شدن پارچه به صورت تک رو یا دو رو و…

بازار توزیع پارچه ویسکوز اعلا

باتوجه به نکات بالا قیمت این نوع پارچه در بازار خرید پارچه متفاوت است و باید با در نظر گرفتن مزیت های پارچه انتخابی مان، آن را خریداری کنیم.
ما به شما با کیفیت ترین ها را با مناسب ترین قیمت ها عرضه میکنیم و ازاین طریق توانسته ایم فروش خوبی را در سال های اخیر از طریق سفارش عمده پارچه ویسکوز اعلا، داشته باشیم.
اگر میخواهید کسب و کار خوبی را با سود آوری بالا تجربه کنید سفارش عمده پارچه های ویسکوز اعلا، را هدف خود قرار دهید و فروش جزئی این کالاها را در دستور کار خود قرار دهید و بازدهی فروش بالا خود را مشاهده کنید و لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما