خرید عمده پارچه ملانژ پنبه باکیفیت

پارچه پنبه ای مشتریان فراوانی دارد. این نوع پارچه به علت ضد آلرژی بودن بسیار مورد علاقه افراد حساس است. شما میتوانید برای خرید عمده پارچه ملانژ پنبه باکیفیت به سایت دیبافت نگار یزد مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت بفرمایید. پنبه به طورکلی الیافی است که بسیار نرم و کاملاً ارگانیک است. پارچه هایی که از پنبه خالص تولید میشوند، کاملاً سازگار با بدن هستند، اما باید بدانید که پنبه مقاومت کمی دارد. پارچه 100% تولیدشده از پنبه در شست و شوهای مکرر به زودی خراب و پاره میشود و در اصطلاح عامیانه خودش را میخورد و از بین میرود؛ به این معنی که بدون اینکه به جایی گیر کند یا آسیب ببیند، سوراخ میشود.
اکثر شما شاهد این خاصیت در لباس هایی که نخ پنبه خالص هستند، بوده اید، اما پارچه ملانژ پنبه به علت اینکه مقداری نخ مصنوعی پلی استر و اکرلیک نیز دارد، از مقاومت نسبی خوبی برخوردار است. شما برای خرید عمده پارچه ملانژ پنبه باکیفیت باید به خیلی از مراکز فروش این پارچه مراجعه کنید و همه قیمت ها را بالا و پایین کنید تا بالاخره قیمت مناسب و مورد نظرتان را پیدا کنید. پیشنهاد ما برای کم شدن زحمت شما مراجعه به سایت دیبافت است. این سایت یک فروشگاه مجازی خرید انواع منسوجات است که شما به راحتی میتوانید بهترین نمونه ها را در آن مشاهده کرده و مقایسه قیمت آنها را انجام دهید.

معرفی جدیدترین مدل های پارچه ملانژ

معرفی جدیدترین مدل های پارچه ملانژ

شاید برای شما سؤال باشد که معنای اصطلاح ملانژ در پارچه چیست؟ باید بدانید که کلمه ملانژ به رنگ پارچه مربوط است و نه جنس آن. برخی از پارچه ها در هنگام بافت بدون رنگ هستند و پس از تولید برای رنگرزی آماده میشوند و سپس مورد رنگرزی قرار میگیرند، اما بعضی دیگر با نخ های از قبل رنگ شده بافته میشوند که به این نوع پارچه ملاني گفته میشود. اگر بخواهیم بهترین و جدید ترین مدل پارچه ملانژ را برای شما معرفی کنیم، قطعا توصیه ما به شما مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیبافت نگار یزد و تهیه همین منسوج است. چنانچه قصد خرید عمده پارچه ملانژ پنبه باکیفیت را از سایت دیبافت و به صورت کلی داشته باشید، شامل تخفیف های ویژه ما نیز میشوید.

ترفندهای افزایش طول عمر پارچه ملانژ

ترفندهای افزایش طول عمر پارچه ملانژ

برای افزایش عمر این پارچه باکیفیت، باید کمی دقت کنید.
– در هنگام شست و شو به پارچه مواد سفیدکننده اضافه نکنید.
– برای خشک کردن لباس جنس ملانژ، پنبه آن را زیر نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.
– پارچه را در معرض آسیب پاره شدن و کشیده شدن قرار ندهید.
– اگر برای خشک کردن این پارچه آب آن کاملاً گرفته نشد، بهتر است آن را بر روی بند آویزان نکنید، چرا که لباس در همان حالت آویزان خشک میشود.
آنچه بیان شد طرز نگهداری و ترفندهای افزایش طول عمر پارچه ملانژ است. شما میتوانید برای خرید عمده پارچه ملانژ باکیفیت به فروشگاه اینترنتی ما در سایت دیبافت مراجعه کنید.

اطلاعات مفید در مورد خرید پارچه ملانژ پنبه

اطلاعات مفید در مورد خرید پارچه ملانژ پنبه

قصد داریم تا اطلاعات مفیدی در مورد خرید پارچه ملانژ پنبه در اختیار شما بگذاریم. پس با ما همراه باشید. پارچه ملانژ معمولاً به رنگ توسی، با درجه بندی متفاوت و به صورت گردباف تولید میشود. این پارچه فقط به رنگ توسی نیست و مدل رنگ آن به صورتی است که یکدست و صاف نیست و چون در بافت آن از نخ رنگ شده استفاده میشود، حالتی ناهماهنگ اما زیبا و فاخر دارد. این پارچه گاهی به صورت راه راه نیز به چشم میخورد. پارچه ملانژ یکی از پارچه های بسیار پرکاربرد در صنعت پوشاک است. نمونه های مختلف از همین پارچه عبارت اند از:
– پارچه دو نخ ملانژ؛
– پارچه دورس دو نخ ملانژ؛
– پارچه ملانژ نخی.
این پارچه برای دوخت لباس های بچگانه تا بزرگسال و حتی مسن بسیار مناسب است. تولیدی های پوشاک این پارچه زیبا را برای دوخت انواع تیشرت، لباس بچگانه، انواع تاپ زنانه و مانتوهای زیبا استفاده میکنند. امروزه به علت استفاده زیاد از این مدل پارچه و سود سرشار عرضه آن، خیلی از افراد سودجو با استفاده از الیاف تقلبی و دست دوم اقدام به تولید نمونه تقلبی این پارچه کرده اند. برای اینکه در دام این کلاهبرداران نیفتید، پیشنهاد میکنیم خصوصاً برای خرید عمده پارچه ملانژ پنبه باکیفیت، به جای گشتن در بازارهای حضوری که گاه ثمری جز خستگی و خرید پارچه فیک با قیمت بالا ندارد، به سایت دیبافت مراجعه کنید و انواع مدل و بافت این پارچه را ببینید و کالای مورد پسند خود را ثبت سفارش کنید.

پخش بی واسطه پارچه ملانژ پنبه

پخش بی واسطه پارچه ملانژ پنبه

شرکت دیبافت نگار یزد با کادر مجرب خود، بهترین منسوجات را از بهترین تولیدی ها تهیه میکند و با همان قیمت کارخانه عرضه میکند؛ بنابراین به علت ارائه مستقیم این کالا و حذف واسطه ها، قیمت این پارچه در سایت دیبافت بسیار مناسب است. افرادی که به دنبال خرید عمده پارچه ملانژ باکیفیت برای صادرات یا تولیدی البسه هستند، این یک فرصت استثنایی است تا شما را به سودی عالی برساند. این سایت برای فروش عمده شرایط ویژه ای را در نظر گرفته که شامل حال خریداران میشود. اگر شما نیز از گشتن به دنبال پارچه باکیفیت و درجه یک و در عین حال مناسب خسته شده اید، میتوانید خرید خود را به سایت دیبافت بسپارید. بهتر است برای اطلاع از انواع مدل های این پارچه ابتدا گردشی در سایت داشته باشید و سپس با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره تماس درج شده در سایت تماس بگیرید. پخش بی واسطه پارچه ملانژ پنبه توسط همین شرکت انجام میپذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما