تولیدی پارچه دورس پنبه دو نخ

شرکت تولیدی پارچه دورس پنبه دو نخ با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی و نیروهای برجسته و جوان داخلی توانسته است محصولاتی مرغوب تولید سازد. با این که مدت زمان زیادی از عرضه منسوجات دورس پنبه دو نخ به بازار نمیگذرد، اما این منسوج توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند و سهم فروش بسزایی را در بازار رقم بزند؛ در نتیجه شرکت تولیدی تصمیم گرفت در تمامی اقصا نقاط کشور نمایندگی های فروش تاسیس کند تا این محصول را بتواند به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. از نمایندگی ها و شعب فروش این منسوجات میتوان به استان های تهران، قم، مرکزی، همدان، کرمان، یزد و… اشاره کرد.
پارچه دورس پنبه دو نخ از منسوجات صادراتی به شمار میرود که هر سال بیش از 600 هزار تن از این منسوجات به کشورهای دیگر نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، ارمنستان و… صادر میشود. تاجران با صادرات این محصول به کشور های دیگر توانسته اند محصولات تولیدی ایرانی را به کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی نشان دهند و از این روش ارزآوری گسترده ای را به درون کشور ایجاد کنند تا نهایتا زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان عزیزمان فراهم شود.

آشنایی با انواع روش تولید پارچه دورس

آشنایی با انواع روش تولید پارچه دورس

جهت آشنایی با انواع روش های تولید پارچه دورس باید گفت که این محصول با بهره گیری از الیاف پنبه، ابریشم و پلی استر ویسکوز تولید میشود، ابتدا با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی این الیاف ها را به هم تار و پود و ترکیب میکند تا بافت اصلی و یکپارچه منسوج تشکیل شود، سپس کالای تولید شده به صورت ماده اولیه به دستگاه و خط بافندگی هدایت میشود و در مرحله بعد پارچه تولید شده به مرحله ریسندگی میرود تا با استفاده از ماشین ریسندگی، بافت منسوج محکم تر شود و به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند تا فضای خالی بین آنها نباشد. در مرحله بعد این پارچه ها با ماشین های وزن سنج، وزن تقریبی آنها به ماشین داده میشود تا بر همین اساس در دسته بندی دو لایه یا تک لایه پارچه های تولید شده بسته بندی شوند و سپس این کالا به دستگاه رنگ رزی میرود تا با استفاده از ماشین های رنگ رزی، رنگ های این پارچه ها تثبیت یابند، در این صورت با استفاده مداوم و شست و شو فراوان دچار رنگ رفتگی و آب رفت و ساییدگی نشوند، سپس پارچه به دستگاه طرح ریزی هدایت میشوند، در این دستگاه طرح های مدرن و سه بعدی یا ساده ای بر روی منسوج ایجاد میشود که زیبایی دو چندانی به پارچه دورس پنبه دو نخ ایفا میشود. طرح های این پارچه ها تحت نظر کارشناسان برجسته بخش گرافیک و طراحی ایجاد میشوند تا به راحتی طرح هایی زیبا روی آنها ایجاد شود؛ سپس پارچه تولید شده در دستگاه برش هدایت میشود تا با استفاده از تنظیماتی که صورت گرفته بر روی این دستگاه پارچه دورس پنبه دو نخ های مورد نظردر ابعاد متنوع تولید شوند. در نهایت به بخش وزن سنجی میروند و در دستگاه اندازه گیری وزن، وزن این محصولات مشخص میشود،

بررسی ضخامت پارچه دورس پنبه

بررسی ضخامت پارچه دورس پنبه

با بررسی ضخامت پارچه دورس پنبه متوجه میشویم که ضخامت بالاتر این محصول به دلیل داشتن الیاف پنبه مضاعف در این پارچه است. از آنجایی که این محصول ضخامت بالایی دارد، نسبت به پارچه دورس پنبه تک نخ برای تولید البسه زمستانی بیشتر کاربرد دارد. پارچه دورس پنبه با ضخامت بالا توانسته است مورد استفاده بسیاری از تولیدی ها واقع شود، این محصول تراکم الیاف و بافت بالایی دارد؛ در نتیجه از این پارچه و منسوجات برای تولید هودی های مردانه و زنانه، سویشرت های مردانه و زنانه، ژاکت ها و… استفاده میشود. استفاده از این محصول برای افرادی که پارچه ضخیم و در عین حال نرم و لطیف دوست دارند بسیار مناسب است. به دلیل این که البسه زمستانی حجم و پف زیادی دارند، فضای کمتری برای این منسوجات در پوشش وجود خواهد داشت؛ در نتیجه کارخانه تولیدی این محصول را با قابلیت کشسانی تولید کرده است تا فرد مصرف کننده بدون آنکه درون آن احساس خفگی کند از آن استفاده کند.

انتخاب درست هنگام خرید پارچه دورس

انتخاب درست هنگام خرید پارچه دورس

برخی از خریداران پارچه فقط به معیارهایی از جمله کیفیت، لطافت و قیمت اولیه این کالاها مینگرند، اما خرید یک پارچه مرغوب تنها در صورتی منجر به دوام بالای آن میشود که به خوبی از آن مراقبت شود. مراقبت از پارچه بعد از خرید، از خرید یک پارچه باکیفیت مهم تر است؛ زیرا هر چقدر هم که یک پارچه مستحکم و بادوام را خریداری کنید، در صورت عدم مراقبت اصولی از آن، منجر به کاهش کیفیت اولیه آن خواهید شد؛ پس انتخاب درست هنگام خرید پارچه دورس، شامل فرا گرفتن اصول نگهداری از پارچه هم میشود. اولین مورد برای مراقبت از این منسوجات و افزایش دوام آن، داشتن یک کمد شخصی مخصوص این کالاها است. برای استفاده طولانی از هر نوع پارچه ای باید آنها را در جایی خشک و دور از نور خورشید نگهداری کنید. برای شست و شوی پارچه از آب جوش 100 درجه سانتی گراد استفاده نکنید. همچینن در خلال شست و شو از سفید کننده ها و لکه برها نیز استفاده نکنید.

توزیع کنندگان پارچه دورس پنبه

توزیع کنندگان پارچه دورس پنبه

شرکت تولیدی پارچه دورس پنبه دو نخ این محصولات را بعد از تولید به اقصا نقاط کشور توزیع میکند. کارخانه تولیدی پارچه دورس پنبه دو نخ در استان های تهران، قم وجود دارد که بعد از تولید، محصولاتش را به استان های سراسر کشور شامل استان های کرمان، یزد، فارس، تبریز و… ارسال میکنند تا به راحتی به صورت مستقیم در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرند. توزیع کنندگان پارچه دورس پنبه در تمامی شهرهای کشور وجود دارند و یکی از مراکز توزیع کننده پارچه دورس فروشگاه های عرضه کننده این پارچه است و با مراجعه به این فروشگاه ها میتوانید انواع پارچه دورس پنبه دو نخ و جنس های مختلف این محصولات را مشاهده کنید و به صورت بی واسطه آنها را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما