تولیدی پارچه دورس قهوه ای

تولیدی پارچه دورس قهوه ای انواع پارچه فوتر دو نخ با رنگ های قهوه ای و قهوه ای روشن رو برای دوخت انواع سویشرت و شلوار مردانه به تولید می رسونن. پشم مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس قهوه ای به کار گرفته می شه. همین الیاف باعث شده که پارچه دورس و فوتر از برتری خاصی نسبت به سایر پارچه های ضخیم و زمستونی برخوردار بشن. در حال حاضر کشور ما، کارخونه ها و کارگاه های پارچه بافی زیادی داره که پارچه دورس و دورس قهوه ای و فوتر رو با تمامی استانداردهای لازم و بهترین مواد اولیه تولید می کنن تا مرغوب ترین پارچه های پشمی نمدی و دورس رو به بازارهای بزرگ داخلی و بین المللی صادر کنن. تولیدی پارچه دورس قهوه ای با تولید با کیفیت پارچه های پشمی و نمدی به نام فوتر، تولید با کیفیت و مرغوب این پارچه گرم و زمستانی رو دست گرفته و در اختیار مشتریان همیشگی خودش قرار می ده.

سوالات متداول هنگام انتخاب بهترین پارچه دورس

سوالات متداول هنگام انتخاب بهترین پارچه دورس

سوالات متداولی هنگام انتخاب و خرید بهترین پارچه دورس برای خریدار به وجود میاد؛ مثل: آیا این پارچه از ضخامت لارم برای گرم شدن بدن کافیه؟ آیا پارچه دورس برای بدن کودکم حساسیت پوستی ایجاد نمی کنه؟ آیا پرزهای پارچه دورس عامل حساسیت تنفسی برای خودم یا کودکم نمی شه؟ آیا این پارچه قدرت و استحکام کافی داره؟ پارچه دورس چطور شسته می شه؟ آیا پارچه دورس رو می شه توی ماشین لباسشویی شست؟ آیا پارچه دورس فوتر را باید با دست شست؟ ایا پارچه دورس فانتزی و عروسکی وجود دارد؟ آیا پارچه عروسکی همان پارچه گلکسی است؟ ایا ضخیم تر از پارچه دورس هم توی بازار هست؟ پارچه دورس دو نخ بهتر است یا سه نخ؟ کدام پارچه دورس برای هودی مردانه مناسبه؟ پارچه دورس شلواری قابل استفاده برای خانم ها هم هست؟ پارچه دورس پنبه ای بهتره یا نمدی و پشمی؟ که اگه این مقاله رو تا انتها بخونید حتما به پاسخ بیشترشون میرسید.

توضیحاتی در مورد پارچه دورس

توضیحاتی در مورد پارچه دورس

پارچه دورس یکی از انواع معروف پارچه های پنبه ای تریکویی هست که جزو پارچه های ضخیم و زمستونی قرار می گیره. پارچه های دورس در انواع مختلف دو نخ و سه نخ، دورس گلکسی، پارچه دورس لاکرادار، پارچه دورس کج راه، پارچه دورس شلواری، پارچه دورس عروسکی و… تقسیم می شن و در دسته پارچه های ضخیم پاییزه و زمستونی و برای مصارف خونگی، شلوار، سوییشرت بچگونه، شلوار و سویشرت مردونه، گرم کن و لباس های ورزشی گرم و … تولید می شن. یکی از توضیحاتی که در مورد پارچه دورس باید بهتون بدم اینه که این پارچه تولید شده از الیاف طبیعی پشم هستن و به نام پارچه فوتر معروف و شناخته شدن.
یکی از ویژگی های پارچه دورس، کیفیت بالا و دوام اون در طول زمان هست؛ به طوری که سال ها با گذشت زمان از مصرف این پارچه هنوز فرم و شکل اولیه خودش رو حفظ می کنه. اگه بخوایم توضیحاتی بیشتر در مورد پارچه دورس بهتون بدیم باید بگیم که پارچه دورس پنبه ای، پشمی و نمدی دارای پرزهای زیادی در قسمت رویی خودش هستن؛ به همین خاطر بهتره برای شست و شو، لباس هایی که از این پارچه تهیه شدن رو از دیگر لباس ها جدا کنید. از اونجایی که این پارچه از الیاف پنبه ای یا پشمی تولید شده به همین دلیل وزن بالایی داره. پس باید مراقب باشید که برای خشک کردن نباید اون رو آویزون کرد و بهتره با احتیاط روی یک صفحه یا سطح صاف پهن کنید. جالبه بدونید که پارچه های دورس که از الیاف ویسکوز تهیه میشن نسبت به الیاف دیگه کمتر چروک می شن.

نکات طلایی هنگام خرید بهترین پارچه دورس

نکات طلایی هنگام خرید بهترین پارچه دورس قهوه ای

یکی از نکات طلایی هنگام خرید بهترین پارچه دورس، تعیین نوع کارکرد اون هست. پارچه های پنبه ای جزو دسته های الیاف و پارچه های طبیعی به حساب میان که هیچ نوع حساسیت پوستی رو ایجاد نمی کنن. پارچه های دورس در همین دسته پارچه های الیاف طبیعی قرار دارن که با الیاف پنبه و پشم نهیه می شن. کارکرد این پارچه ضخیم برای گرم کردن بدن در فصل های سرد سال و در تولید انواع سویشرت و شلوار مردانه و بچه گانه، انواع گرم کن و لباس های ورزشی هست. تولیدی پارچه دورس هم این پارچه رو به عنوان پارچه ای ضخیم نمدی که به نام فوتر شناخته شده به مصرف کنندگان خودش معرفی کرده. برای خرید و تشخیص پارچه مرغوب و قابل استفاده، قطعا نیازمند کارشناس برای انتخاب و خرید هست. شرکت دیبا بافت کالا به عنوان مرکز فروش این پارچه، علاوه بر فروش بدون واسطه انواع پارچه دورس، پارچه دورس پنبه، دورس قهوه ای، پارچه دورس نمدی و پشمی و… به شما در انتخاب بهترین و کاربردی ترین پارچه ضخیم زمستونی دورس هم یاری می رسونه.

مرکز فروش پارچه دورس قهوه ای

مرکز فروش پارچه دورس قهوه ای

مشتریان همیشگی این پارچه و صاحبان تولیدی ها به خوبی می دونن که مرکز فروش پارچه دورس قهوه ای، بازار بزرگ تهران هست که تمامی پارچه های لازم تولیدی های کل کشور رو به صورت فروش حضوری و عمده تامین می کنه، اما تولیدی پارچه دورس قهوه ای همیشه بیشترین تمرکزش رو روی عرضه راحت تر و مقرون به صرفه تر به مشتری هاش قرار داده. تمامی سایت های معتبر که نمایندگی فروش پارچه رو به عهده دارن به عنوان مرکز فروش پارچه دورس قهوه ای فعالیت می کنن. مرکز فروش پارچه دورس قهوه ای شرکت دیبا بافت کالا یکی از همین فروشگاه های اینترنتیه که کاملا شناخته شده هست و به راحتی قابل دسترس خریداران در سراسر کشوره. این شرکت با خرید مستقیم از تولیدی پارچه دورس قهوه ای تونسته یک فروش اینترنتی اما مناسب و ارزان و مطمئن رو برای مشتریان همیشگی خودش راه اندازی کنه.
تولیدی و مرکز فروش پارچه دورس و فوتر همه تلاشش اینه که محصولاتش رو به راحتی، با سرعت عمل بالا، در هر زمان و در هر مکانی بدون اتلاف وقت و با هزینه ای پایین و کاملا مقرون به صرفه عرضه کنه. پارچه دورس قهوه ای به عنوان پارچه فوتر دو نخ، ضخیم و گرما بخش که می تونه توی ماه های سرد سال مورد مصرف برای تولید سویشرت مردانه قرار بگیره، به عنوان یکی از پرفروش ترین پارچه های مصرفی سایت های اینترنتی که فروش زمستانه شون رو آغاز کردن به حساب میاد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما