تولیدی پارچه دورس دو نخ ملانژ

پارچه دورس دو نخ ملانژ یکی از منسوجاتی است که برای تولید لباس های زمستانی، سویشرت و شلوار برای ورزش مورد استفاده قرار میگیرد. تولیدی پارچه دورس دو نخ ملانژ بهترین الیاف را برای بافت این مدل پارچه مورد استفاده قرار میدهد. انسان های اولیه با استفاده از گیاهان، نی، برگ و ساقه آنها پوشیدنی هایی را به جهت پوشش بدن به هم میبافته که بسیار بی کیفیت و زمخت بوده است. بشر به مرور نحوه ریسیدن الیاف را آموخت و همان ساقه و برگ گیاهان را به نخ تبدیل کرد و پس از آن با تابانیدن نخ ها به دور یک دیگر موفق به تولید پارچه شد. پشم و کتان از ابتدایی ترین الیاف بوده و به دلیل سهولت در پیچاندن، نسبت به پنبه بیشتر به کار برده میشد. امروزه پیشرفت بشر در فناوری و علم نساجی به حد اعلا رسیده است؛ به طوری که اکثر پارچه های تولیدشده از کیفیت لازم برخوردارند. تولیدی پارچه دورس دو نخ ملانژ یکی از بهترین مراکز تولید پارچه است که با دستگاه های پیشرفته و متخصصان بسیار پرتوان توانسته بهترین پارچه را برای پوشاک ارائه دهد.

چند ترفند برای شناخت کیفیت پارچه دورس

چند ترفند برای شناخت کیفیت پارچه دورس

پارچه دورس دونخ از انواع پارچه های ضخیم است که مورد استقبال زیادی از سمت تولیدی های دوخت انواع البسه ورزشی و لباس های زمستانی قرار گرفته است. این پارچه ظاهری بسیار زیبا و بافتی نرم دارد. شما با دست زدن به این پارچه میتوانید دریابید که تا چه حد لطیف است، چند ترفند برای شناخت کیفیت پارچه دورس را برایتان بیان میکنیم.
– یک قسمت از پارچه را در دست بگیرید و به صورت مچاله چند دقیقه در دست خود به حالت فشرده نگه دارید. اگر پس از رها کردن پارچه، حالتی مچاله داشته باشد، باید بدانید که این پارچه موادی دارد که فقط تا قبل از شست و شو حالت لباس را ثابت و خوش فرم نگه میدارد و پس از آن احتمالاً به صورتی نازیبا و بی کیفیت در می آید.
– اگر پارچه را بکشید، نباید پس از رها کردن به همان حالت باقی بماند، در غیر این صورت پارچه بی کیفیت است.
– رنگ پارچه را چک کنید تا همه پارچه یکدست و خوشرنگ باشد و رنگ به صورت ناهماهنگ نباشد.
– دقت کنید بافت پارچه در همه جا یکدست باشد.

انتخاب پارچه دورس بر اساس دوخت

انتخاب پارچه دورس بر اساس دوخت

شما میتوانید در سایت دیبافت نگار یزد نمونه های بسیار متنوع این پارچه را مشاهده کرده و پارچه خود را بر اساس دوخت و بافت انتخاب کنید. در واقع در انتخاب پارچه باید کاراکترهای متعددی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید پارچه دلخواهتان را تهیه کنید. اولین مورد در انتخاب پارچه طرح، شکل، رنگ و دوخت پارچه است. تولیدی پارچه دورس دو نخ ملانژ از لحاظ رنگ بندی و تنوع طرح بی نظیر است. شما میتوانید نمونه های متنوع این پارچه را در سایت دیبافت مشاهده کنید. دوخت این پارچه بسیار راحت است و به هیچ عنوان در هنگام دوخت اذیت نمیکند. پارچه دورس دو نخ ضخیم است و به علت استفاده از الیاف پلی استر و مصنوعی در بافت پارچه از استحکام بالایی برخوردار است.

دسته بندی جامع پارچه دورس بر اساس ضخامت

دسته بندی جامع پارچه دورس دو نخ ملانژ بر اساس ضخامت

زمانی که دسته بندی جامع پارچه دورس را بر اساس ضخامت انجام میدهیم به این نکته میرسیم که پارچه نخی ملانژ به لحاظ ضخامت و نازکی از نمونه های بسیار نازک این مدل پارچه است. پس از آن نمونه هایی که در بافت آنها از الیاف مصنوعی استفاده شده، هستند. پارچه دو نخ ملانژ کمی ضخیم تر از انواع ذکرشده است و نمونه بسیار ضخیم این پارچه نیز پارچه سه نخ است. شما میتوانید بر اساس نیاز خود نمونه مورد پسند خود را انتخاب کنید و آن را از سایت دیبافت خرید کنید. تولیدی پارچه دورس دو نخ ملانژ انواع همه این پارچه های نازک و ضخیم را تولید میکند. روش بافت این پارچه به صورت گردبافی است و نمونه نازک آن بیشتر با نام تریکو شناخته میشود.

شرکت صادراتی پارچه دورس دو نخ

شرکت صادراتی پارچه دورس دو نخ ملانژ

شرکت دیبافت یکی از بزرگ ترین شرکت های صادراتی پارچه دورس دو نخ است. در سال های اخیر بحث صادرات در کشورمان ایران کاملاً پررنگ شده و اکثر تولیدی ها تمام اهتمام خود را خرج کیفیت پارچه حاصل از تلاش خود میکنند تا کیفیت مناسب برای صادرات را پیدا کند. تولیدی پارچه دورس نیز از این قاعده مستثنی نیست. این تولیدی با تهیه مواد اولیه درجه یک و باکیفیت سعی دارد بهترین پارچه های باکیفیت را تولید کند و بسیار هم در این امر موفق بوده است. برخی تولیدی های زیرزمینی با استفاده از انواع الیاف دست دوم و بی کیفیت دست به تولید پارچه تقلبی و فیک و بسیار بی کیفیت میزنند و آن را در بازار در کنار باقی محصولات به فروش میرسانند. برای اینکه در دام اینگونه تولیدات بی کیفیت که علاوه بر هدررفت هزینه ها باعث ایجاد حساسیت پوستی نیز میشود، نیفتید، توصیه میکنیم حتماً از فروشگاه های معتبر خرید کنید. یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر که بسیار هم پرفروش است و نماد اعتماد الکترونیک نیز دارد، سایت دیبافت نگار یزد است. این سایت علاوه بر فروش و عرضه محصولات در سطح کشور، فروش خوبی نیز در خارج از کشور نیز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما