توزیع کننده پارچه ویسکوز کشی

توزیع کنندگان یک کالا در واقع کسانی هستند که با امضای قرارداد با تولید کنندگان، با هدف فروش بیشتر یک محصول، آن را به بازار عرضه میکنند.
توزیع کننده پارچه ویسکوز کشی این محصول را از تولید کنندگان برندهای مختلف خریداری نموده، سپس طبق محدودیت هایی که مختص هر برند بوده و خودشان مشخص کرده اند به فروش این کالا میپردازند.
در واقع توزیع کنندگان وظیفه پخش کالا به همان منوالی که تولید کننده مشخص میکند را دارند و این معامله دو سر برد، بین تمامی اعضای چرخه خرید و فروش کالا است.
در این بین سودی که توزیع کننده دریافت میکند حاصل از تخفیف ویژه و کم کردن قیمت توسط تولید کننده است و خریدار نیز محصول را با همان قیمت درب کارخانه از توزیع کننده دریافت میکند، محصولات تولید کننده هم به مقدار انبوه به فروش میرسند. پس با این تفاسیر این نوع از خرید و فروش به نفع همه تمام میشود.
توزیع کنندگان این کالا را در سراسر کشور به صورت کیلویی و قواره ای به فروش میرساند
این پارچه از پارچه های مرغوبی است که بسیار کاربردی و زیبا است و در صنعت لباس از پارچه های پرفروش و پرطرف دار بازار است.
عموما برای ساخت لباس ها، پارچه های متفاوتی استفاده میشود که عموما پارچه های ملانژ و مدل های مختلف آن در بین مردم به علت تنوع بسیار در مدل مطرح و رنگ و کارایی که دارند توانسته نبض بازار را به دست گیرد.

شناخت انواع پارچه ویسکوز

شناخت انواع پارچه ویسکوز

این پارچه یکی از انواع مختلف پارچه های ملانژ است و در تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی تولید و به بازار عرضه میشوند.
پارچه ویسکوزی کوپرو: پارچه ویسکوزی کوپرو که در میان مردم با نام کوپرا نیز معروف است از ادغام مس و آمونیاک و ویسکوز تولید میشود و کیفیت بالا و جنس خوبی دارد.
پارچه ویسکوزی مودال: برای تمام کسانی که به دنبال پارچه ای مناسب برای فصل تابستان اند پارچه مودال بهترین انتخاب است، این پارچه به علت خنکی و لطافتی که دارد بسیار محبوب و دوست داشتنی است پارچه ویسکوزی علاوه و بر لباس برای دوخت حوله نیز استفاده میشود.
پارچه ویسکوزی بامبو: از پرفروش ترین مدل های ملانژ که بسیار زیبا و پرکاربرد است پارچه ویسکوزی پارچه بامبو است، این پارچه نرمی و لطافت فراوانی دارد. بیشترین کاربرد پارچه بامبو برای تولید لباس های خواب و لباس های زیر زنانه و مردانه است همچنین در تولید لباس های نیمه مجلسی این پارچه کاربرد دارد.
ویسکوز لیوسل: علت محبوبیت پارچه لیوسل در واقع نوع تولید و بافت پارچه است چرا که این پارچه به گونه ای طراحی و تولید شده است که عرق را جذب نمیکند از همین رو برای فصل تابستان بسیار کاربردی است. این پارچه از آنجایی که چروک پذیری کمی داشته و قیمت آن نیز مقرون به صرفه است محبوبیت فراوانی میان خریداران پارچه دارد. علاوه بر این ها پارچه ویسکوزی بر اساس طرح های کار شده بر روی بافت آن به انواع مختلف؛ ساده، کریستال، طرح دار، رگه دار، مانتویی، زنبوری، نگین دار تقسیم میشود.

شناخت بهترین پارچه ویسکوز

شناخت بهترین پارچه ویسکوز

پارچه ویسکوز کشی بر اساس الیافی که در آن استفاده میشود تقسیم بندی میشود و به طبع هر چه الیاف به کار رفته از درجه کیفی بالاتری برخوردار باشند انتخاب مناسب تری خواهند بود پس قدم اول جهت شناخت این پارچه شناخت الیاف آن است. در واقع منظور از پارچه ویسکوزی یا همان ریون، پارچه ای است که در تولید خود از الیاف صنعتی بهره برده است، پارچه ریون اولین پارچه ای بود که با استفاده از الیاف مصنوعی تولید و از قدیمی ترین پارچه ها مصنوعی است. الیاف ویسکوزی الیاف حاصله از سلولز گیاهی اند، در این میان عده ای این الیاف را مصنوعی نمیدانند و از همین رو ما به جای الیاف مصنوعی از الیاف صنعتی استفاده میکنیم.
برای خرید این پارچه در وهله اول جنس و کیفیت الیاف حائز اهمیت است و در درجه های بعدی نرمی و لطافت آنها، در واقع پارچه های ویسکوزی نرم و لطیف و زیبا هستند از همین رو در تولید انواع مختلف البسه مردانه و زنانه استفاده میشوند.
توزیع کننده این پارچه، محصول را از برترین کمپانی های تولیدی تهیه مینماید و در آخر در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد.

بهترین ترفند نگه داری از پارچه ویسکوز کشی

بهترین ترفند نگه داری از پارچه ویسکوز کشی

پارچه ویسکوز کشی یکی از انواع مختلف پارچه های ملانژ است که در تولید البسه مختلفی کارایی دارد. پارچه ویسکوزی به علت نرمی و لطافت و زیبایی که داشته بسیار خریدار دارد، اما این پارچه به علت نوع بافت، بسیار حساس است و نگه داری از آن مشکل است از همین رو برای آن که طول عمر آن بیشتر شود لازم است که در نگه داری آن بسیار دقت کرد.
اول این که جنس این پارچه نرم است، از همین رو برای اتو کشی هیچ گاه پارچه را در معرض حرارت مستقیم قرار ندهید برای این کار میتوانید یک پارچه نخی را بر روی آن قرار دهید. این کار از سوختن و از بین رفتن بافت پارچه جلو گیری میکند.
دوم اینکه پارچه ویسکوزی آبرفت بالایی دارد به این معنا که در برابر آب کش می آید به همین علت بهتر است قبل از دوختن لباس، آن را آبکشی کنید و بعد بدوزید و پس از استفاده نیز برای مراقبت از آن بهتر است که از ماشین لباس شویی استفاده نکنید، شست و شوی دستی بهترین گزینه برای حفظ و دوام پارچه های ویسکوزی است.

بازار خرید پارچه ویسکوز کشی

بازار خرید این منسوج

بازار خرید پارچه ویسکوز کشی بسیار گسترده است و دلیل آن هم کاربرد فراوان این پارچه در دوخت انواع مختلف البسه است.
توزیع کننده پارچه ویسکوز کشی این محصول را به صورت عمده که شامل خرید کیلویی و قواره ای است، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد و برای آن دست از مشتریان ثابت و وفادار طرح فروش ویژه را در نظر دارند که در این طرح کالا با قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار ارائه میشود، امکان دیگری که توزیع کننده این پارچه برای ارزان تر کردن کالای خود در نظرگرفته فروش مستقیم است، فروش مستقیم این امکان را برای شما فراهم میکند که کالا را بدون واسطه تحویل بگیرید و همین هم قیمت نهایی محصول را کم میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما