بازار توزیع پارچه اسلش شلوار

شلوار اسلش از نمونه های بسیار مورد علاقه آقایان است و در سال های اخیر فروش بسیار بالایی داشته است. بازار فروش انواع پارچه شلوار اسلش یکی از مهم ترین بازارهای فروش پارچه است چرا که این پارچه به دلیل نرمی و راحتی بالایی که با خود به همراه دارد سبب علاقمندی عموم شده و موجب خرسندی این عزیزان خواهد شد. شلوار اسلش یکی از لباس های ضروری برای ورزش و تفریح است که البته اختصاص به آقایان ندارد. از پارچه شلوار اسلش میتوان برای دوخت انواع لباس ورزشی مردانه، زنانه و بچگانه استفاده کرد. بانوان از این نوع پارچه میتوانند برای دوخت لباس های ورزشی شیک و مانتو مانند مخصوص ورزش در فضای باز استفاده کنند. همچنین لباس های ورزشی کودک دخترانه و پسرانه نیز از این نوع پارچه دوخته میشوند. بازار توزیع پارچه شلوار اسلش در همه فصول سال پرفروش است ولی بدیهی است که در فصول سرد سال بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد، چون این نوع پارچه نسبت به پارچه های معمولی ضخیم تر است و گرمای بیشتری دارد.

چه نوع پارچه برای شلوار اسلش بهتر است

چه نوع پارچه برای شلوار اسلش بهتر است

پارچه شلوار اسلش نمونه های متنوعی دارد. الیاف به کار رفته در این پارچه باعث اختلاف قیمت در انواع مختلف این پارچه شده است. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با الیاف به کار رفته در انواع مختلف این منسوج، به صورت تیتروار نمونه های آن را بیان میکنیم.
– پارچه های تولیدی ترکیب شده از پلی استر و کتان؛
– پارچه های تولیدی ترکیب شده از کتان و پنبه؛
– پارچه های کنفی تولیدشده از الیاف گیاه؛
– پارچه های بافته شده از الیاف حیوانی مانند پشم.
از میان انواع مختلف پارچه شلوار اسلش، بهترین و مناسب ترین نوع برای تولید شلوار اسلش مرغوب، پارچه تولیدشده از پلی استر و کتان است؛ چرا که به لحاظ مقاومت و نگهداری هیچ مشکلی ندارد و به علت استفاده از کتان در بافت پارچه، ایستایی خوبی دارد و در نتیجه شلوار دوخته شده با این پارچه برای بیرون رفتن افراد اسپرت پسند مناسب است. امیدواریم متوجه شده باشید که چه نوع پارچه ای برای شلوار اسلش بهتر است.

ویژگی بارز پارچه شلوار اسلش

ویژگی بارز پارچه شلوار اسلش

از ویژگی های بارز این محصول که به دست شرکت دیبافت نگار یزد عرضه میشود، تنوع در عرضه انواع مختلف این پارچه است. اکثراً جنس پارچه شلوار اسلش از الیاف مصنوعی است، اما این شرکت سعی کرده به قول معروف جنس را جور کند و از همه نوع جنس های مختلف پارچه شلوار اسلش با رنگ بندی های مختلف و حتی نمونه های طرح دار این نوع پارچه را در یکجا فراهم آورده تا مشتری قدرت انتخاب بالایی داشته باشد و نیازی به مراجعه به سایت ها و بازارهای دیگر نداشته باشد. همان طور که میدانید این منسوج  در جنس های مختلف تولید میشود. یک نوع از آن با الیاف پلی استر بافته شده است.
پارچه پلی استر به لحاظ مقاومت بسیار عالی عمل میکند و در برابر پارگی، سایش، چین و چروک کاملاً استحکام دارد، لذا یکی از مناسب ترین گزینه ها برای دوخت شلوار است. چنانچه میدانید آقایان مدت زمان بیشتری را با شلوار اسلش میگذرانند و اغلب برای ورزش و فعالیت سنگین از آن استفاده می کنند. این پارچه عایق حرارتی خوبی در مقابل نفوذ سرما است. در نتیجه میتواند در طول فصول سرد پای شما را از سرما مصون بدارد. یکی از ویژگی های این پارچه قابلیت شست و شوی زیاد و مقاومت در مقابل مواد شوینده است. شما حتی میتوانید با هر درجه آبی این شلوار را بشویید و به کوچک ترین مشکلی برنخورید. به راحتی آن را در ماشین لباسشویی انداخته و بارها آن را مورد شست و شو قرار دهید.

روش های تشخیص بهترین نوع پارچه شلوار اسلش

روش های تشخیص بهترین نوع پارچه شلوار اسلش

انتخاب روش های تشخیص بهترین نوع این منسوج بستگی به سلیقه هر شخص دارد. برخی افراد همیشه به پارچه های بافته شده از الیاف طبیعی علاقه مند هستند. البته این پارچه ها که گاه از پنبه و کتان یا ترکیبی از این مواد و الیاف مصنوعی تولید شده اند، با بدن انسان سازگاری بیشتری دارند، اما به علت اینکه زود خراب میشوند مقرون به صرفه نیستند. توصیه ما به شما برای خرید بهترین نوع این محصول، نوع تولیدشده از پلی استر است، چون بسیار مقاوم است و در برابر ورزش و فعالیت های سنگین کاملاً دوام دارد و نیز در اثر شست و شوی مکرر خراب نمیشود.
نواع پارچه ای که بتوان به وسیله آن یک شلوار اسلش شیک تهیه کرد، بسیار خاص و محدود است. البته دوخت شلوار اسلش برای فصول مختلف با پارچه های خاص آن فصل انجام میشود؛ برای مثال دوخت شلوار اسلش برای بانوان با پارچه های سبک تر و نازک تر انجام میشود و اگر شلوار اسلش و لباس ورزشی را برای فصل سرد سال بدوزید، باید از نوع ضخیم تر این منسوج و همچنین گرم تر استفاده کنید. پارچه درجه یک شلوار اسلش از ترکیب کتان و پلی استر تهیه و تولید شده است. این نوع پارچه نسبتاً ضخیم است و اکثراً در تولیدی ها برای دوخت لباس ورزشی زنانه و مردانه و سویشرت مورد استفاده قرار میگیرد. برای تهیه بهترین نوع این محصول توصیه میکنیم به بازار توزیع پارچه شلوار اسلش در سایت دیبافت مراجعه کرده و انواع نمونه های مرغوب این کالا را با قیمتی عالی به صورت خرده و عمده تهیه کنید.

صادرات پارچه شلوار اسلش

صادرات این منسوج

پارچه شلوار اسلش در جنس های مختلفی در بازار موجود است. پرفروش ترین نوع این منسوج، نمونه پارچه بافته شده از کتان و پنبه است که بیشتر برای دوخت لباس های ورزشی برای فصول گرم سال مورد استفاده قرار میگیرد. صادرات این محصول در سال های اخیر به علت بالا رفتن کیفیت این محصول در ایران چشمگیر بوده است و ارز آوری فراوانی برای کشورمان نیز داشته است. شرکت دیبافت نگار یزد توانسته با ایجاد تنوع در عرضه این کالا بازار بسیاری از کشورهای خارجی از جمله فرانسه را در دست بگیرد و سالانه صادرات بالایی نیز به کشورهای آسیایی داشته باشد. شما نیز میتوانید از خدمات بی نظیر سایت دیبافت استفاده کنید و ثبت سفارش خود را به صورت عمده یا خرده در سایت ما به انجام برسانید و از تخفیفات بالا و قیمت های مناسب ما بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما