کارخانه پارچه گردباف تریکو ساده

در کارخانه پارچه گردباف تریکو ساده، پارچه های تریکو با استفاده از بهترین و مرغوب ترین الیاف در مدل ها و رنگ بندی های متنوع و مطابق با استانداردهای جهانی، به عرصه تولید میرسند. در واقع پارچه های تریکو ساده، روند طولانی و سختی را برای تولید در کارخانه پشت سر میگذارند. تولیدکنندگان کارخانه پارچه گردباف تریکو ساده، با نوآوری و خلاقیت، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند محصولی را به دست مشتریان و مصرف کنندگان برسانند که از هر نظر، سرآمد سایر تولیدات صنعت نساجی باشد و مردم از آن محصول راضی باشند. میتوان گفت آنها در راه رسیدن به این هدف بسیار موفق عمل کرده اند و میزان محبوبیت و رضایت مردمی از محصولات تولیدی کارخانه پارچه گردباف تریکو ساده، بسیار بالا است و این محصولات از فروش بسیار خوبی برخوردار هستند.

الیاف مورد استفاده در پارچه های تریکو

الیاف مورد استفاده در پارچه های تریکو

الیافی که در تولید پارچه های تریکو مورد استفاده قرار میگیرند حرف اول را در تعیین خصوصیت و ویژگی های پارچه های تریکو میزنند. الیاف به کار رفته در پارچه تریکو به دو دسته الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تقسیم میشوند. الیاف طبیعی که شامل پنبه، ابریشم، کتان و… میشوند، دارای ویژگی های برجسته ای به شرح زیر هستند.
1- برگرفته از دل طبیعت هستند و از هیچ گونه ماده شیمیایی در روند تولید آنها استفاده نشده است.
2- پارچه های تریکو تولید شده از الیاف طبیعی، بافتی محکم دارند و از ویژگی های برجسته آن میتوان به جریان هوا در آن اشاره کرد و این نوع الیاف از عرق کردن بدن جلوگیری میکنند.
3- پارچه های تریکو تولید شده از الیاف طبیعی هرگز به بدن نمیچسبند.
4- پارچه های تریکویی که در روند تولید آنها از الیاف طبیعی استفاده شده است، بسیار سبک هستند.
5- الیاف طبیعی به کار رفته در تولید این نوع پارچه ها باعث ایجاد آلودگی های زیست محیطی نخواهند شد.
6- پارچه های تریکو الیاف طبیعی، از دوام بالاتر و بیشتری برخوردار هستند.
7- الیاف طبیعی نسبت به شست و شو از حساسیت بالاتری برخوردار هستند و باید حتما در شست و شوی پارچه های تریکو دارای الیاف طبیعی، دقت لازم را به کار گرفت.
– الیاف مصنوعی شامل پلی استر، اکریلیک، نایلون، ریون و… میشوند که هر کدام از این الیاف دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند.
1- الیاف مصنوعی نایلون به دلیل مقاومت بالای آن در برابر کشش و سایش بیشتر در تهیه لباس زیر و جوراب مورد استفاده قرار میگیرند.
2- الیاف مصنوعی مانند پلی استر که در پارچه های تریکو به کار رفته اند، به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارند در تهیه لباس هایی که نیاز به الیاف مقاوم دارند مانند کاپشن مورد استفاده قرار میگیرند.
3- پارچه های تریکو تولید شده از الیاف مصنوعی در برابر چروک شدن بسیار مقاوم هستند.
4-پارچه های تریکو تهیه شده از الیاف مصنوعی به سرعت خشک میشوند و شست و شوی بسیار راحتی دارند.
5- پارچه های تریکو الیاف مصنوعی، خاصیت اتو پذیری بسیار بالایی دارند.

مقالاتی در مورد پارچه تریکو

مقالاتی در مورد پارچه تریکو

پارچه تریکو سالیان زیادی است که در صنعت نساجی ما مورد استفاده قرار میگیرد. این پارچه همان گونه که نام خاصی دارد، ویژگی هایش نیز خاص هستند. ریشه کلمه تریکو از زبان فرانسوی گرفته شده است و به معنای بافتن است. پارچه تریکو در رده اول پراستفاده ترین و کارآمد ترین پارچه های صنعت نساجی کشور قرار دارد. این پارچه از استفاده در تولید جوراب تا استفاده در تولید کاپشن کاربرد دارد؛ در واقع نقش بسیار پررنگی در تولید پوشاک دارد و تقریبا میتوان گفت بیشترین پارچه مورد استفاده در صنعت پوشاک، متعلق به پارچه های تریکو است. پارچه تریکو به دلیل ویژگی های خاصی که دارد در همه فصول سال قابل استفاده است، فقط باید مدل مناسب با آن فصل انتخاب شود.
مقالات زیادی در مورد پارچه تریکو مرقوم شده اند که با مطالعه آنها میتوانید هر آنچه در مورد این منسوج میخواهید را فرا بگیرید؛ برای مثال الیاف مصنوعی به پارچه تریکو خاصیت عدم چروک پذیری میبخشند و الیاف طبیعی به پارچه تریکو دوام طولانی مدت میدهند. از انواع مختلف پارچه های تریکو میتوان به پارچه تریکو پلی استر، تریکو جودون، تریکو پنبه ای، تریکو لاکرا، تریکو ملانژ، تریکو ویسکوز و… اشاره کرد که هر کدام از موارد نامبرده، از الیاف متفاوتی به عرصه تولید رسیده اند. همین طور لازم به ذکر است که برخی از پارچه های تریکو به دلیل تفاوت در روند تکمیل شیمیایی آنها، دارای خصوصیت منحصر به فردی همچون ضد آب بودن هستند.

تولید کننده کارخانه پارچه گردباف

کارخانه تولید کننده این منسوج

تولیدکنندگان کارخانه پارچه گردباف با استفاده از سه مولفه افزایش کیفیت محصولات، کاهش هزینه ها و استفاده از دانش و فناوری به روز، موفق به کسب محبوبیت در بین مردم شده اند. رسیدن به این سه مولفه همواره جزو اهداف تولیدکنندگان بوده است، اما عوامل دیگری همچون به کارگیری نیروی کاری زبده، توانمند، ماهر و آگاه و همچنین بهره گیری از دستگاه ها و ماشین آلات به روز و مجهز در راه رسیدن به اهداف تولیدکنندگان و افزایش کیفیت محصولاتشان نقش مهم و پر رنگی داشته اند. علاوه بر افزایش کیفیت، تولیدکنندگان باید بتوانند طرح ها و مدل های به روز و مطابق با سلیقه امروز جامعه به بازار عرضه کنند وگرنه هر چقدر هم که یک محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما طرح و رنگ به روز و جذابی نداشته باشد، در بازار طرفدار نخواهد داشت؛ از این رو تولیدکننده کارخانه پارچه گردباف با نوآوری و خلاقیت بسیار زیاد، در راه ارائه محصولات به روز و جدید از هر نظر در جهت افزایش رضایت مشتریان در تلاش هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما