پخش کنندگان پارچه دو رو 100% پنبه اعلا

در رابطه با نحوه خرید و فروش پخش کنندگان پارچه دو رو 100% پنبه اعلا چه میدانید؟
برای عرضه، فروش و توزیع یک محصول شرکت های تولیدی با پخش کننده ها یا همان عرضه کنندگان کالا عقد قرارداد میکنند و طبق این قرارداد تولید کننده مشخص میکند که عرضه کننده در چه محدوده ای و یا چه روشی کالای مدنظر را بفروش برساند.
در پخش عمده، پخش کنندگان این کالا را با قیمت مقرون به صرفه تری به دست مشتریان عزیز تحویل میدهند.
پارچه دو رو 100% پنبه اعلا دارای ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر است که استفاده از این پارچه را در هر فرصتی و باب هر سلیقه ای ممکن میکند.
از زمانی که بشر قادر به تشخیص و تعقل شد وجود پوشاک و لباس درجه اهمیتش بالاتر رفت و نه تنها به عنوان یک وسیله برای محافظت از پوست، بلکه به عنوان یک عنصر زیبایی و حیا روز به روز تولید آن باکیفیت تر و متنوع تر شد.

راهنمای خرید پارچه دو رو 100%

راهنمای خرید پارچه دو رو 100%

برای خرید پارچه دو رو 100% پنبه اعلا لازم است یکسری نکات را رعایت کنید تا خریدی با کیفیت و مقرون به صرفه انجام دهید در ابتدا برای این که از کیفیت پارچه مورد نظر اطمینان حاصل نمایید، بهتر است که این کالا را از برندهای مطرح و معروف تهیه کنید.
برای خرید این پارچه در ابتدا به پارچه دست بکشید و نرمی و لطافت آن را تخمین بزنید همانطور که میدانید پارچه های پنبه ای که در بازار به پارچه های نخی نیز مشهورهستند جنس نرم و لطیفی دارند از همین رو شما میتوانید به راحتی این ویژگی بارز را که در همه آنها وجود دارد ملاک قرار داده و بر اساس آن پارچه ای که نیاز دارید را تهیه کنید.
رعایت همین نکات ساده سبب میشود که شما بتوانید این پارچه را با نهایت کیفیت در قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید اما برای آنکه باز هم از قیمت کالا کاسته شود و کالا اقتصاد تر شود، تسهیلاتی که عموما در بین همه تولید کنندگان باب است، برای فروش قرار داده میشود و شما میتوانید از آن طریق نیز از قیمت نهایی کالای خود کم کنید.

شناخت جنس پارچه دو رو در خرید

شناخت جنس پارچه دو رو در خرید

پارچه دو رو 100% پنبه اعلا از انواع مختلف پارچه های تریکو است که آن نیز در رده پارچه های ملانژ قرار میگیرد، همانطور که میدانید پارچه های پنبه ای در بین عموم مردم به پارچه های نخی نیز شهرت دارند این پارچه ها در تولید از الیاف پنبه استفاده میکنند این الیاف امکان دارد به صورت کاملا طبیعی از خود پنبه گرفته شوند و یا به صورت صنعتی از آن استخراج شوند که در هر دو صورت منبع اصلی پنبه است. از همین رو پارچه های تهیه شده از پنبه را میتوان تمام پنبه نامید استفاده از این ناخالصی الیاف در تولید پارچه های پنبه ای صرفاً برای آن است که یک سری ویژگی ها و کارکردها را که الیاف طبیعی پنبه نمیتوانند به پارچه بدهند به آن اضافه شود.
الیافی که در تولید پارچه پنبه دو رو از پنبه به صورت صنعتی استخراج میشوند شامل اپن نخ سوپر، نخ شانه شده کامفور شده کامپکت شده است که در این بین درجه کیفی نخ اپن از سایر نخ ها کمتر است و همچنین علاوه بر اینها از الیاف نخ پنبه که کاملا ارگانیک اند و از پنبه با کیفیت تهیه شده اند نیز استفاده میشود.

شاخصه های بارز پارچه دو رو

شاخصه های بارز پارچه دو رو

همانطور که در طول این مطلب بارها اشاره کردیم پارچه دو رو 100% پنبه اعلا از انواع مختلف پارچه های نخ پنبه است. از همین روی این پارچه ها تمام خاصیت هایی را که پنبه دارد به ارث برده اند، این پارچه ها شاخصه بارزشان نرمی و لطافتی است که همراه دارند و در کنار آن راحتی و زیبایی آنها است.
پارچه پنبه دو رو به خاطر نوع بافت و شرایطی که در تولید آنها به کار گرفته میشود قابلیت چاپ دیجیتال پیدا کرده اند، از همین رو پارچه ای است با متنوع ترین طرح و رنگ ها که همین تنوع بسیار بالای طرح و رنگ سبب شده که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.
همچنین این پارچه از قابلیت تنفسی بسیار بالایی برخوردار است و هوا را به خوبی در میان خود به جریان می اندازد و برای پوست های حساس مناسب است؛ چرا که این الیاف از پنبه خالص تولید شده اند و هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی ایجاد نمیکنند.

فروش کلی پارچه دو رو 100% پنبه

فروش کلی پارچه دو رو 100% پنبه

در فروش کلی،این پارچه به صورت عمده که شامل فروش کیلویی و متری است به دست خریدار میرسد. فروش کلی از آنجایی که تعداد بیشتری از محصول در آن بفروش میرسد قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تری را نیز در بر میگیرد. شما میتوانید این پارچه را به صورت مستقیم از تولیدی های مطرح و برند این محصول سفارش داده و با حذف واسطه ها با قیمت مناسب تری تحویل بگیرید.

فروش کلی پارچه دو رو 100% پنبه

پارچه دو رو ۱۰۰٪

پارچه پنبه دو رو ۱۰۰٪، همانطور که میدانید از انواع مختلف پارچه های تریکو ملانژ است که بسیار پرفروش و کاربردی است این پارچه در تولید انواع و اقسام البسه زمستانی و تابستانی کاربرد دارد، از همین رو توانسته علاقه مندان و خریداران زیادی پیدا کند.
با پیشرفت چشمگیر و روز افزون صنعت لباس و پوشاک، پارچه هایی تولید شد که در تولید آنها نخ هایی مورد استفاده قرار گرفت که به الیاف مصنوعی معروف شدند، استفاده از این الیاف برای بار اول در تولید پارچه ریون ملانژ اتفاق افتاد و این پارچه با نام ابریشم مصنوعی نیز شناخته شد چرا که از همان ابتدا هدف از تولید این پارچه تولید بدلی از پارچه ابریشمی بود که همان ویژگی و همان لطافت و نرمی را در بر بگیرد اما قیمت آن ارزان تر از پارچه های ابریشمی باشد تا عموم مردم بتوانند این محصول را تهیه و از آن استفاده کنند.
بعد از آن پارچه های صنعتی متنوع دیگری در انواع و اقسام مدل ها و طرح و رنگ تولید شد که یکی از آنها پارچه پنبه دو رو ۱۰۰٪ بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما