پخش کننده پارچه دورس دو نخ

پارچه یکی از نیازهای ضروری برای انسان است. پارچه‌ های گوناگونی در بازار هستند که پارچه دورس دو نخ از معروف ترین انواع آن است که مرکز پخش‌ کننده پارچه‌ دورس دو نخ به فراوانی در اقصا نقاط کشور وجود دارند. مراکز پخش‌ کننده پارچه دورس دو نخ این کالا را به دو روش، حضوری و غیر حضوری عرضه و پخش میکنند که در روش حضوری افراد میتوانند با مراجعه به نمایندگی های کارخانجات و فروشگاه ‌های معتبر عرضه‌ کننده، محصول اصلی را به ‌صورت عمده و باکیفیت بالا و قیمت مقرون‌ به ‌صرفه خریداری نمایند. ولی در روش غیر حضوری خریداران و افرادی که وقت کافی برای مراجعه به این مراکز را ندارند، میتوانند به‌ صورت غیر حضوری و آنلاین به فروشگاه ‌های اینترنتی فروش پارچه مراجعه کنند و با دنیای متنوعی از انواع پارچه ‌ها در رنگ ها و طرح های متنوع مواجه شده و فرآیند خرید خود را انجام بدهند.
سایت شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت که ارائه‌ دهنده انواع پارچه دورس دو نخ باکیفیت بالا و مرغوبیت زیاد هستند، یکی از مراکز اصلی پخش کننده پارچه دورس دو نخ هستند و با دارا بودن برترین کادر فروش توانسته ‌اند که مشتریان خود را در زمینه خریدی مناسب و کاربردی هدایت کنند و کالاهای خود را با قیمتی بروز و کمتر از نرخ بازار خریداری کنند و با خرید از مجموعه نساجی دیبافت، لذت خریدی باکیفیت و مقرون به‌ صرفه را تجربه نمایند.
در آخر لازم به ذکر است که مرکز پخش پارچه دورس شلواری که عرضه‌ کننده مرغوب ترین نمونه ‌های این پارچه هستند در اندازه‌ های مختلفی تولید و عرضه میشوند. این محصولات با عرضه طاقه های بزرگ این پارچه‌ ها به‌صورت عمده و تک به مشتریان عزیز ارائه میشود که مشتریان میتوانند با مراجعه به مرکز پخش‌ کننده پارچه دورس دو نخ، کالاهای مورد نیاز و پسند خود را خریداری نمایند.

آشنایی با انواع پارچه دورس

آشنایی با انواع پارچه دورس

پارچه ‌ها انواع مختلفی دارند و بر حسب نیاز، سلیقه مردم و تنوع فصول در بازار موجود میباشند. پارچه دورس یکی از انواع معروف پارچه‌ های تریکویی است که با الیاف پنبه بافته میشود و ضخامت زیادی را دارد و بهترین انتخاب برای فصل های سرد سال، همچون پاییز و زمستان است. پارچه دورس انواع مختلفی را دارد که هر کدام از آنها با توجه به نحوه تولید و مواد اولیه تشکیل‌ دهنده خود دارای خواص و کاربردهای متفاوتی هستند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا انواع مختلف پارچه‌ های دورس را برایتان معرفی کنیم و خصوصیات و ویژگی ‌های هر یک از آنها را نیز بیان کنیم.
1_ پارچه های دورس سه نخ ملانژ لاکرا: پارچه ‌های دورس سه نخ لاکرا را شرکت های نساجی متفاوتی در ایران تولید میکنند. استفاده از جنس لاکرا در این محصولات، به پارچه خاصیت کشسانی بالایی را میدهد چرا که بیشتر لباس های زمستانی کشی هستند که در تولید پارچه آنها، از لاکرا به مقدار معینی استفاده‌ شده است. این پارچه‌ ها ویژگی‌ های خاص خود را دارند ازجمله این که طرح و رنگ های متنوعی را دارا هستند و در تولید این نوع پارچه از نخ های مختلفی مثل پلی استر، لاکرا، پنبه و… استفاده میشود که هر کدام از این نخ ها به مقدار مشخصی مورد استفاده قرار میگیرند. این پارچه نوعی پارچه تریکو کشی محسوب میشود که از آن، انواع پوشاک گرم را تولید میکنند.
2_ پارچه دورس گلکسی: از این پارچه بیشتر برای تولید شلوارهای گرم و زمستانی که شلوارهای اسلش هم جزء آنها است استفاده میکنند. این پارچه در رنگ های مختلفی بنا بر سفارش مشتری تولید میشود. پارچه دورس گلکسی به‌ صورت معمول با عرض ۱۰۵ و به‌ صورت خار خورده یا بدون خار تولید و تکمیل میشود. این پارچه بهترین انتخاب برای تولید پوشاک ورزشی، انواع شورت و شلوار اسلش است. پارچه دورس گلکسی پشت کجراه یکی از انواع پارچه ‌های دورس است. این پارچه از پارچه ‌های محبوب بافت دورس بوده و باکیفیت مناسبی تولید میشود. پشت پارچه دورس گلکسی پشت کجراه، همان گونه که از اسمش مشخص است به ‌صورت خطوط کج است.

آشنایی با انواع پارچه دورس
3_ پارچه دورس پنبه لاکرا: یکی از انواع مختلف پارچه ‌های دورس، گونه پنبه‌ ای آن است که با ترکیب لاکرا یک پارچه بی نظیر و بامرغوبیت بالا را میتوان به دست آورد. پارچه دورس پنبه‌ ای لاکرا، از الیاف صد در صد پنبه تولید شده و مرغوبیت و لطافت بالایی را دارد و از آن انواع سوئیشرت دکمه و زیپ دار و همینطور در تولید مانتوهای زنانه استفاده میکنند.
4_ پارچه دورس ملانژ اعلا: یکی از انواع پارچه ‌های دورس است که از نخ های مرغوب و طبیعی بافته‌ شده است. این‌ گونه از محصول، پارچه لباس ورزشی هم به شمار میرود و از آن انواع دستکش، کلاه، شلوار و گرمکن برای ورزشکاران طراحی و تولید میکنند.
درآخر لازم است بدانیم که یکی از تولیدات پارچه‌ دورس هودی و سوئیشرت است که از چهار پارچه دورس، ویسکوز، پشم و لاکرا برای تهیه‌ هودی و سوئیشرت استفاده میشود که هر کدام از آنها خواص متفاوتی را به پارچه میدهند که تمامی این کالاها به فراوانی در مراکز پخش کننده پارچه دورس دو نخ، موجود میباشد.

روش های تشخیص بهترین نوع پارچه دورس

روش های تشخیص بهترین نوع پارچه دورس

پارچه دورس، یکی از انواع پارچه ‌های ضخیم و بافته‌ شده است که بیشتر در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار میگیرد. پارچه ‌های دورس با دستگاه ‌های گرد باف بافته‌ شده و به‌صورت کش بافت های آزاد و شل تولید میشوند. از مرغوب ترین انواع پارچه ‌های دورس، میتوان به پارچه‌ دروس ملانژ دو نخ و گلکسی اشاره کرد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی ها و خصوصیاتی که این پارچه ‌ها را برتر و ارزنده کرده‌ است را برایتان شرح دهیم.
پارچه ‌های دورس معمولاً از ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه تولید میشوند که این درصد برای لباس هایی صدق میکند که از جنس لاکرا نباشند (لاکرا پارچه ‌ای مصنوعی است که دارای خاصیت ارتجاعی و کشسانی میباشد). تشخیص پارچه ‌های دورس کار آسانی است چون‌ که به‌ خاطر داشتن جنس نرم و لطیف و دارا بودن بافت های بی نظیر برای بیشتر افراد قابل‌ تشخیص است. برای تشخیص پارچه ‌های دورس در ابتدا باید به جنس و بافت پارچه دقت کنیم چرا که پارچه ‌های دورس کشسانی کمی را دارند و بافت های ریزی درون آنها وجود دارد. همچنین لایه بیرونی پارچه‌ های دورس، از جنس پنبه‌ ای است که با لمس کردن پارچه میتوانید به‌ راحتی آنها را پیدا کنید.
یکی از مرغوب ‌ترین ویژگی های پارچه دورس عدم حساسیت پوستی با بدن و ایجاد سوزش، خارش و… در بدن افراد مصرف‌ کننده این محصول، است. هر زمانی‌ که شما لباسی را پوشیدید که در بدن شما احساس خارش و سوزش را به وجود آورد، بدانید و مطمئن باشید که این جنس از پارچه دورس اصلی نیست و از جنس پارچه ‌های تقلبی و فیک است که متأسفانه در بازار داخل به‌ فراوانی پخش‌ شده است و همواره خریداران را در موقع خرید این کالا، گیج و سر درگم میکند.
پارچه دورس ویسکوز ملانژ، نرمی و لطافت بسیار زیادی را دارد طوری که شما با اولین لمس پارچه متوجه این‌ موضوع خواهید شد که نشان ‌دهنده وجود الیاف پنبه در این قبیل از محصولات است و هر چه که مقدار پنبه موجود در یک پارچه بیشتر باشد، آن پارچه نرمی و لطافت بیشتری را دارا است. پارچه دورس دو نخ، یکی دیگر از انواع پارچه دورس باکیفیت بالا است چرا که این پارچه‌ ها معمولاً ضخیم هستند و گرمای بدن انسان را به خوبی نگه میدارند و از آنها در تهیه لباس های مناسب روزهای سرد سال استفاده میشود که مرکز پخش‌ کننده پارچه‌ دورس دو نخ، با عرضه مناسب و به‌ موقع این پارچه میتواند نیازهای خریداران را به‌ خوبی تامین کند.

ویژگی بارز پارچه دورس دو نخ

ویژگی بارز پارچه دورس دو نخ

پارچه یکی از نیازهای ضروری بشر در طول تاریخ بوده‌ است که در سالیان گذشته انسان ها از پوست حیوانات به‌ عنوان پارچه استفاده میکردند که با پیشرفت علم و فناوری و بروز شدن دستگاه ‌های تولید پارچه، برندهای گوناگونی از انواع پارچه ‌های مرغوب به بازار عرضه شدند که توانستند نیازهای انسان را به‌ طور کامل پاسخ دهند.
یکی از پارچه ‌های شناخته‌ شده در صنعت نساجی پارچه دورس دو نخ، است که نوعی پارچه‌ی ضخیم است که به‌صورت گرد باف تولید میشود. پارچه ‌های دورس دو نخ بدون لاکرا، تشکیل‌ شده از ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه هستند. پارچه دورس دو نخ به نسبت ضخیم است و ضخامت مناسبی را برای شلوار و شورت بچگانه و همینطور مردانه دارد.
این پارچه برای دوختن لباس های ورزشی گرم یا گرمکن ‌های ورزشی بسیار مناسب است و همواره در تولید لباس های زمستانی به کار میرود و تولید کنندگان لباس های ورزشی و پوشاک زمستانه با این جنس پارچه به‌ خوبی آشنا هستند. در تولید پارچه دو نخ به‌ جای الیاف پلی استر میتوان از الیاف لاکرا نیز استفاده نمود که خاصیت کشسانی فوق‌ العاده ‌ای را به این پارچه میدهد. تولید کنندگان پارچه دورس دو نخ، این محصول را به گونه ای طراحی و تولید کرده ‌اند که دارای خاصیت ثبات رنگ باشد و با شست و شوهای مداوم پارچه، رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد و مانند روز اول استفاده، صاف و بدون چروک باقی بماند.
خریداران این محصول با استفاده از این جنس پارچه عرق نمیکنند و به پوست خود اجازه نفس‌ کشیدن را میدهند. این پارچه ‌ها بسیار نرم و لطیف هستند به‌ طوری‌ که شما با استفاده از این محصولات، احساس شادابی و راحتی را خواهید داشت. همچنین استفاده از این پارچه ‌ها سبب ایجاد حساسیت های پوستی همچون آلرژی، سوزش، خارش و… نمیشود و افراد حساس میتوانند با خیال راحت از این کالا استفاده کنند. مشتریان این محصول برای خرید ارزان و مقرون‌ به‌ صرفه میتوانند به مرکز پخش‌ کننده پارچه دورس دو نخ، مراجعه کرده و این محصول را به‌صورت عمده خرید نمایند.

مرکز توزیع پارچه دورس دو نخ

مرکز توزیع این منسوج

امروزه پارچه به یکی از نیازهای ضروری برای ادامه زندگی افراد تبدیل‌ شده است. مرکز پخش کننده پارچه دورس دو نخ همواره محصولات خود را به کشورهای خارجی همچون عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال میکند چرا که این محصول دارای کیفیت بالا و مرغوبیت زیادی است و کشورهای خارجی نیز از این‌ موضوع به‌ طور کامل آگاه هستند و همواره به‌ دنبال عرضه این محصول به کشور خود میباشند. صادرات محصولی مانند پارچه، برای کشور اهمیت زیادی را دارد و باعث رشد اقتصادی و افزایش ارزش پول ملی خواهد شد و دولت نیز همواره از این‌ گونه طرح های پر سود اقتصادی حمایت میکند.
مرکزپخش کننده پارچه دورس دو نخ، همواره میکوشد که محصولات خود را به‌ صورت عمده و مستقیم و با حذف واسطه ها، این محصول را به دست مشتریان برساند و با این کار خود سبب حذف واسطه ‌ها از بازار توزیع و پخش کننده پارچه دورس دو نخ میشود، چرا که واسطه ‌ها سبب متغیر شدن قیمت این کالا میشوند و باعث میشود که خریداران از قیمت های بروز این محصول اطلاع نداشته باشند که برای رفع این مشکل، خریداران پارچه دورس دو نخ، با مراجعه به سایت های معتبر فروش پارچه همچون سایت شرکت نساجی دیبافت از بروز ترین و منصفانه ترین قیمت انواع پارچه ‌ها مطلع شوند و بتوانند با آگاهی و اطلاع کامل کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.
باید بدانیم خرید به‌ طور مستقیم و از طریق سایت های اینترنتی مزایای فراوانی را دارد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:
۱_ تنوع بالای محصولات از جمله کیفیت و برند پتو
۲_ امکان مطالعه ویژگی های کامل تولیدات
3_ امکان کسب مشاوره رایگان آنلاین و تلفنی و کسب آگاهی از مدل های مختلفی از محصولات ارائه شده
۴_ ارسال سریع و بدون وقفه محصولاتی که از پیش ثبت و خریداری شده ‌اند
با توجه به موارد ذکر شده خریداران پارچه دورس دو نخ، میتوانند با مراجعه به سایت ‌های معتبر عرضه پارچه نسبت‌ به خرید این محصول اقدامات لازم را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما