پخش عمده پارچه دورس ملانژ دو نخ

بهترین نوع پارچه دورس چه ویژگی هایی دارد؟ از آنجایی که استفاده از انواع پارچه دورس ملانژ دو نخ و سه نخ برای تولید لباس های ورزشی در حال افزایش است. برآن شدیم که در این مقاله به بررسی و مقایسه این دو مدل بپردازیم. همچنین در ادامه بزرگترین مراکز پخش عمده آنلاین انواع پارچه را معرفی خواهیم نمود.

پخش عمده پارچه دورس ملانژ دو نخ

بهترین نوع پارچه دورس کدام است؟

بهترین نوع پارچه دورس کدام است؟ پارچه دورس می تواند انتخاب مناسبی برای دوخت انواع لباس زمستانی و جایگزینی برای پارچه های پشمی گران قیمت باشد. ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی در تولید این محصولات موجب شده تا ویژگی کیفی آنها تا حد قابل توجه ای افزایش یابد.
یکی از الیاف بکار رفته در تولید و تهیه پارچه دورس ضخیم، الیاف های طبیعی پنبه هستند. تمام ویژگی های پنبه مانند جلوگیری از عرق کردن بدن، عدم نفوذ سرما، عدم ایجاد حساسیت و گردش هوا در لباس های دوخته شده از این پارچه به چشم می خورد.
از سوی دیگر استفاده از الیاف های مصنوعی مانند لاکرا و پلی استر در تولید موجب شده تا ویژگی های مانند ثبات رنگ، وزن سبک، قابلیت شستشوی آسان و همچنین عدم نیاز به اتوکشی لباس ها در این محصولات دیده شود.
یکی از بهترین انواع پارچه دورس نوع دو نخ آن است که در بازار داخلی و شرکت های تولیدی لباس نیز کاربردهای متعددی دارد. پارچه دورس دو نخ درجه یک از ترکیب سی درصد الیاف پنبه ای و هفتاد درصد الیاف پلی استر تشکیل شده است که برای دوخت شلوار و سوییشرت بچه گانه ورزشی بهترین انتخاب خواهد بود.
توجه کنید که در فرآیند تولید می توان به جای الیاف پلی استر از نوع دیگری از الیاف های مصنوعی به نام لاکرا نیز استفاده نمود که کیفیت و کارآیی بالایی دارند.

تولید انواع پارچه دورس ملانژ ضخيم

تولید انواع پارچه دورس ملانژ ضخيم دورس ملانژ نیز یکی دیگر از تولیدات متنوع این محصول به شمار می آید که نسبت به مدل های پنبه ای و لاکرا نازک تر است. البته اگر درصد میزان الیاف پنبه بکار رفته در بافت آن زیاد باشد، کیفیت و ضخامت آن نیز افزایش خواهد یافت.
قابل ذکر است که به علت تنوع تولید پارچه دورس معمولاً قیمت و نرخ فروش آن نیز متفاوت است که گاهاً موجب سردرگمی خریداران و شرکت های صادراتی می شود. در این راستا باید اشاره کرد که عوامل زیر نقش مهمی در تعیین قیمت هر متر از این پارچه ها ایفا می کنند:

  • گرماژ و درجه کیفی پارچه
  • نوع و تکنولوژی بکار رفته در تولید پارچه دورس
  • ترکیبات اولیه الیاف طبیعی یا مصنوعی در تولید
  • میزان متراژ سفارشی خریدار
  • ساده یا طرح دار بودن پارچه دورس
  • نوسانات بازار انواع پارچه های گردباف

خریداران عمده و مراکز تولید لباس های ورزشی می توانند جهت استعلام قیمت ها و همچنین سفارش پارچه دورس ضخیم ورزشی با قیمت تولیدی با کارشناسان فروش این مرکز جهت ثبت سفارشات و خرید ارزان در تماس باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما