پارچه دورس گلکسی و خرید عمده آن برای تولیدی

پارچه دورس اگر با نخ پنبه و فلامنت بافته شود به آن دورس گلکسی می گویند. پارچه ‌های دورس گلکسی هم در تولید انواع سویشرت و شلوارهای گرمکن اسلش مورد استفاده قرار می گیرد. تولیدی های بسیاری این پارچه‌ ها را به صورت عمده خرید می کنند و با آنها لباس گرم در تنوع بالا تولید می کنند. شما نیز اگر تولیدکننده هستید، می توانید با مراجعه مستقیم به دفاتر فروش این پارچه را به صورت عمده تهیه کنید.

پارچه دورس گلکسی یک نوع پارچه تریکو دورو است که پشت این پارچه با نخ فلامنت بافته می شود. با کم و زیاد شدن میزان لاکرا در بافت پشت پارچه، قوام و کشسانی پارچه متفاوت می شود. با خار زدن به پشت این پارچه حالت پفکی و پنبه ‌ای به پارچه داده می شود که برای لباس های گرم مناسب است. این پارچه برای دوخت اسلش مردانه و بچگانه است زیرا به دلیل نخ فلامنت در پشت پارچه استقامت ببشتر دارد و به علت کشسانی مناسب آن از زانو انداختن جلوگیری می کند. پارچه ‌های گلکسی در تنوع رنگ بالایی در بازار عرضه می شوند.

پارچه دورس گلکسی

پارچه ‌های دورس گلکسی یکی از انواع محصولاتی است که در تولید آن از نخ های متفاوتی استفاده می شود. نخ هایی که برای پشت این پارچه استفاده می شود از پنبه بوده و نخ هایی که برای روی این پارچه به کار رفته از نخ های معمولی است.

پارچه دورس گلکسی پشت کجراه: این پارچه از پارچه ‌های معروف مارت بوده و با کیفیت مناسبی تولید می شوند پشت پارچه دورس گلکسی پشت کجراه همانطور که از اسمش پیداست به صورت خط کج است. این پارچه در رنگ های مختلف تولید می شود. پارچه دورس به طور معمول با عرض ۱۰۵ و به صورت خار خورده یا بدون خار تکمیل می شود.

در مرکز فروش پارچه دورس نخ گلکسی با متراژ ۱.۴۰ در هر کیلو انواع رنگ های آن ارائه می دهد که بسته به نحوه فروش و رنگ دارای نرخ ‌های مختلفی بوده و در صورتی که عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزان تر است.

پارچه دورس از کیفیت بالایی برخوردار است و بهترین پارچه برای زمستان است و از خرید و فروش بالایی برخوردار است که خریدار در این مرکز حق انتخاب بالایی دارد و رضایت کاملی از کیفیت ها و قیمت ها خواهد داشت.

 

پارچه دورس گلکسی

 

تولیدی پارچه دورس گلکسی

یکی از پارچه‌ های بسیار خوبی که توسط تولیدی های این پارچه به حوزه صادرات نیز راه یافته پارچه دورس شلواری گلکسی است که با توجه به کیفیت بالای خود شاهد گسترش شلوار گلکسی به خیلی از کشورهای جهان از جمله کشورهای همسایه ایران که درآمد ارزی قابل توجهی ایجاد کرده است.

پارچه شلواری گلکسی دو نخ: دارای ضخامت کمتری بوده و برای دوخت شلوارهای اسپرت و ورزشی از آن استفاده می شود.

پارچه شلواری گلکسی سه نخ: این پارچه از ضخامت بیشتری برخوردار است و اغلب برای شلوارهای گرمکن و زمستانه از آن استفاده می شود.

مزایا پارچه دورس گلکسی: بادوام، لطیف، بهداشتی، وزن سبک، دارای مواد شیمیایی ضد باکتری، عمر طولانی از مزایای این پارچه با کیفیت است.

تولیدی پارچه دورس گلکسی

یکی دیگر از کاربرد پارچه دورس در تمیز کردن است، مخصوصا این پارچه توانایی نگه داشتن تا هفت برابر وزن خود را دارد.

دورس دارای خواص فراوانی برای طیف محصولات است، بهترین کاربرد این پارچه‌ها برای پاک کردن سطوح است از جمله تمیز کردن آلودگی ‌های روی سطوح، بنابراین پارچه دورس باعث می‌شود باکتری ‌ها را از بین بروند و همینطور باعث می شود میکروب ‌ها و باکتری ‌ها پخش نشوند. دارای جذب آب بالایی هستند و رطوبت را از بین می برند. از مهمترین ویژگی‌ های پارچه دورس می شود به غیر از دوخت لباس در آشپزخانه و بیمارستان هم استفاده کرد. کشور عزیزمان ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان است که به کشورهای دیگر صادر می شود.

تولیدی پارچه دورس گلکسی

خرید عمده پارچه دورس گلکسی

اگر برای تولیدی پوشاک خود نیازمند این مدل پارچه هستید می توانید به مجموعه دیبا بافت نگار مراجعه کنید و خرید عمده پارچه دورس گلکسی را در دستور کار خود قرار دهید. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین پارچه گلکسی را به شما معرفی کرده و با کیفیت ترین خرید را داشته باشید.

پارچه گلکسی که بسیاری از مردم آن را به عنوان پارچه اسلش می شناسند به نوعی خاص از پارچه گفته می شود که برای تهیه آن از ترکیب الیاف مختلفی استفاده می شود. همچنین یکی از الیاف طبیعی که در این پارچه کاربرد دارد نخ پنبه است. این نوع پارچه به دلیل الیاف مورد استفاده در پروسه تولید، بسیار لطیف بوده و تن خور زیبایی دارد. برای اطلاع از انواع پارچه گلکسی در ایران به وسیله فروشگاه اینترنتی به سایت دیبافت مراجعه نمایید. استفاده از پارچه گلکسی برای انواع البسه بسیار مناسب است و طرفداران زیادی دارد. از این پارچه برای انواع لباس بچگانه نیز استفاده می شود که در رنگ های زیبا و شاد وارد بازار می شود. پارچه گلکسی به دلیل سبک بودن، بیشتر برای لباس های راحتی استفاده می شود زیرا به دلیل استفاده از الیاف پنبه در بافت پارچه وزن پارچه سبک تر می شود.

خرید عمده پارچه دورس گلکسی

پارچه گلکسی: چند عامل عمده در تعیین قیمت پارچه گلکسی وجود دارد که نقش اساسی و مهمی را ایفا می کند. یکی از این عوامل ترکیب الیاف استفاده شده در بافت پارچه است که بیشترین تاثیر را در تعیین قیمت پارچه گلکسی دارد. عامل دیگری که در پارچه گلکسی نقش مهم دارد کیفیت الیاف مورد استفاده در تولید این محصول است. هر چه کیفیت الیاف مورد استفاده بهتر باشد قیمت پارچه گلکسی نیز بیشتر می شود.

پارچه دورس از باکیفیت ترین پارچه‌ های موجود بازار به حساب می آید، بلکه تمام عرضه کنندگان در صنعت پارچه تایید می کنند و نسبت به پارچه ‌های ضخیم تر کیفیت بهتری دارد.

سخن پایانی

شرکت دیبافت در امر فروش پارچه، بهترین و جدید ترین پارچه گلکسی را به دست شما می رساند. محصولات این سایت از بیشترین کیفیت ممکن برخوردار هستند و شما پس از آنکه آن را خریداری کنید، متوجه این موضوع خواهید شد. از آنجا که پارچه نیز مانند اقلام دیگر نیازمند کارشناس برای انتخاب و خرید است، شرکت دیبا بافت نگار سعی کرده است بهترین ها را برای شما فراهم کند تا با اطمینان خاطر بیشتری، خریدی دلچسب از ما داشته باشید.

برای مشاوره بیشتر حتما با مشاوران خبره ما در تماس باشید تا بهترین پارچه ‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

 

96

  1. سلام وعرض ادب من برای تولیدی پدرم از این پارچه سفارش دادم و خیلی راضی بودیم وبه زودی مجدد سفارش میدهیم

  2. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های دورس گلکسی یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس ها می باشد که طرفداران زیادی دارد.

  3. سلام وقت بخیر
    پارچه ‌های دورس گلکسی یکی از انواع محصولاتی است که در تولید آن از نخ های متفاوتی استفاده می شود و بسیار باکیفیت هستند.

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس اگر با نخ پنبه و فلامنت بافته شود به آن دورس گلکسی می گویند که بسیار باکیفیت و مقاوم هستند.

  5. سلام وقت بخیر
    این پارچه برای دوخت اسلش مردانه و بچگانه است زیرا به دلیل نخ فلامنت در پشت پارچه استقامت ببشتر دارد و به علت کشسانی مناسب آن از زانو انداختن جلوگیری می کند

  6. سلام خسته نباشید ببخشید این پارچه های گلکسی چه رنگ بندی دارد و برای دوخت هودی مناسب است؟؟؟؟

  7. سلام خدمت شما پارچه شلواری گلکسی دو نخ دارای ضخامت کمتری بوده و برای دوخت شلوارهای اسپرت و ورزشی از آن استفاده می شود

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس گلکسی یک نوع پارچه تریکو دورو است که پشت این پارچه با نخ فلامنت بافته می شود

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس گلکسی یک نوع پارچه تریکو دورو است که پشت این پارچه با نخ فلامنت بافته می شود

  10. سلام روز بخیر
    پارچه ‌های دورس گلکسی در تولید انواع سویشرت، شلوارهای گرمکن اسلش مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار با کیفیت هستند.

  11. سلام وقت بخیر
    نخ هایی که برای پشت این پارچه استفاده می شود از پنبه بوده و نخ هایی که برای روی این پارچه به کار رفته از نخ های معمولی است.

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس گلکسی یک نوع پارچه تریکو دورو است که پشت این پارچه با نخ فلامنت بافته می شود که بسیار کیفیت این پارچه بالا می باشد.

  13. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در اینا برای بفرستید نمونه ببینم ممنون میشم من را در زمینه خرید راهنمایی بفرمایید

  14. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس گلکسی یک نوع پارچه تریکو دورو است که پشت این پارچه با نخ فلامنت بافته می شود. با کم و زیاد شدن میزان لاکرا در بافت پشت پارچه، قوام و کشسانی پارچه متفاوت می شود.

  15. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه دورس گلکسی ببرای فروش به صورت عمده شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  16. سلامت من برای تولیدی لباس منزل از پارچه‌های گلکسی از مجموعه شما خریداری کردم خیلی سبک و لطیف هستند ممنون

  17. پارچه دورس گلکسی یک نوع پارچه تریکو دورو است که پشت این پارچه با نخ فلامنت بافته می شود.

  18. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه گلکسی با مرغوبیت با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  19. شرکت دیبافت در امر فروش بارچه بهترین گزینه برایه خرید پارچه گلگسی هست باکیفیت غیر قابل قیاس

  20. سلام وقت بخیر از ویژگی‌های پارچه گلکسی میتوان به بادوام و لطیف وبهداشتی و، وزن سبک ودارای، عمر طولانی هستند

  21. سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین تولید کنندگان پارچه هستید من بسیار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم.

  22. سلام وقتتون بخیر لیست قیمت پارچه تریکو از طریق واتساپ برای ارسال کنید.
    ممنون از سایت خوبتون

  23. سلام وقت بخیر
    پارچه ‌های دورس گلکسی هم در تولید انواع سویشرت و شلوارهای گرمکن اسلش مورد استفاده قرار می گیرد. تولیدی های بسیاری این پارچه‌ ها را به صورت عمده خرید می کنند و با آنها لباس گرم در تنوع بالا تولید می کنند

  24. سلام وقت بخیر
    پارچه ‌های دورس گلکسی یکی از انواع محصولاتی است که در تولید آن از نخ های متفاوتی استفاده می شود

  25. پارچه های درس از انواع پارچه های ضخیم می باشد که بسیار زیبا است و از کیفیت بالایی برخوردار است

  26. این پارچه از تار و پود الیاف های پنبه ای و گیاهی تهیه می شود و می توان با آن لباس های زمستانه خوبی دوخت

  27. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید
    آقای خسروانی آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما زنده باشید.

  28. سلام وقت بخیر یکی از ویژگیهای مهم پارچه های دورس گلکسی
    خنک بودن و ثبات رنگ این نوع از پارچه هاست و به همین خاطر علاقه مندان زیادی دارد.

  29. سلام عرض ادب این پارچه برای دوخت اسلش مردانه و بچگانه است زیرا به دلیل نخ فلامنت در پشت پارچه استقامت ببشتر دارد و به علت کشسانی مناسب آن از زانو انداختن جلوگیری می کند سپاس

  30. بچه های درس گلکسی به دلیل دور بودن دارای قوام و کشسانی زیادی هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند

  31. پارچه دورس گلکسی یک نوع پارچه تریکو دورو است که پشت این پارچه با نخ فلامنت بافته می شود.

  32. پتوهای ژله ای شادیلون، تهیه شده از مرغوب ترین مواد اولیه هستند به همین خاطر بعد از شستشو هیچ تغییری در آنها ایجاد نمی شود

  33. سلام خدمت شما از خصوصیات پارچه دورس گلکسی میتوان به بادوام، لطیف، بهداشتی، وزن سبک، دارای مواد شیمیای وضد باکتری اشاره کرد

  34. پارچه ‌های دورس گلکسی یکی از انواع محصولاتی است که در تولید آن از نخ های متفاوتی استفاده می شود

  35. سلام وقت بخیر
    این پارچه برای دوخت اسلش مردانه و بچگانه است زیرا به دلیل نخ فلامنت در پشت پارچه استقامت ببشتر دارد و به علت کشسانی مناسب آن از زانو انداختن جلوگیری می کند

  36. سلام
    آنجا که پارچه نیز مانند اقلام دیگر نیازمند کارشناس برای انتخاب و خرید است، شرکت دیبا بافت نگار سعی کرده است بهترین ها را برای شما فراهم کند

  37. پارچه دورس از باکیفیت ترین پارچه‌ های موجود بازار به حساب می آید، بلکه تمام عرضه کنندگان در صنعت پارچه تایید می کنند و نسبت به پارچه ‌های ضخیم تر کیفیت بهتری دارد.

  38. پارچه دورس از باکیفیت ترین پارچه‌ های موجود بازار به حساب می آید، بلکه تمام عرضه کنندگان در صنعت پارچه تایید می کنند و نسبت به پارچه ‌های ضخیم تر کیفیت بهتری دارد.

  39. پارچه دورس از باکیفیت ترین پارچه‌ های موجود بازار به حساب می آید، بلکه تمام عرضه کنندگان در صنعت پارچه تایید می کنند و نسبت به پارچه ‌های ضخیم تر کیفیت بهتری دارد.

  40. پارچه دورس از باکیفیت ترین پارچه‌ های موجود بازار به حساب می آید، بلکه تمام عرضه کنندگان در صنعت پارچه تایید می کنند و نسبت به پارچه ‌های ضخیم تر کیفیت بهتری دارد.

  41. سلام خسته نباشید پارچه گلکسی به دلیل سبک بودن، بیشتر برای لباس های راحتی استفاده می شود زیرا به دلیل استفاده از الیاف پنبه در بافت پارچه وزن پارچه سبک تر می شود

  42. پارچه دورس اگر با نخ پنبه و فلامنت بافته شود به آن دورس گلکسی می گویند. پارچه ‌های دورس گلکسی هم در تولید انواع سویشرت و شلوارهای گرمکن اسلش مورد استفاده قرار می گیرد

  43. پارچه دورس اگر با نخ پنبه و فلامنت بافته شود به آن دورس گلکسی می گویند. پارچه ‌های دورس گلکسی هم در تولید انواع سویشرت و شلوارهای گرمکن اسلش مورد استفاده قرار می گیرد

  44. پارچه دورس از باکیفیت ترین پارچه‌ های موجود بازار به حساب می آید، بلکه تمام عرضه کنندگان در صنعت پارچه تایید می کنند و نسبت به پارچه ‌های ضخیم تر کیفیت بهتری دارد.

  45. پارچه گلگسی برای انواع لباس بچگانه نیز استفاده می شود که در رنگ های زیبا و شاد وارد بازار می شود. پارچه گلکسی به دلیل سبک بودن، بیشتر برای لباس های راحتی استفاده می شود

  46. پارچه گلگسی برای انواع لباس بچگانه نیز استفاده می شود که در رنگ های زیبا و شاد وارد بازار می شود. پارچه گلکسی به دلیل سبک بودن، بیشتر برای لباس های راحتی استفاده می شود

  47. پارچه گلکسی: چند عامل عمده در تعیین قیمت پارچه گلکسی وجود دارد که نقش اساسی و مهمی را ایفا می کند. یکی از این عوامل ترکیب الیاف استفاده شده در بافت پارچه است

  48. سلام وعرض ادب من برای تولیدی پدرم از این پارچه سفارش دادم و خیلی راضی بودیم وبه زودی مجدد سفارش میدهیم

  49. پارچه دورس از باکیفیت ترین پارچه‌ های موجود بازار به حساب می آید، بلکه تمام عرضه کنندگان در صنعت پارچه تایید می کنند و نسبت به پارچه ‌های ضخیم تر کیفیت بهتری دارد.

  50. گلکسی پشت کجراه: این پارچه از پارچه ‌های معروف مارت بوده و با کیفیت مناسبی تولید می شوند پشت پارچه دورس گلکسی پشت کجراه همانطور که از اسمش پیداست به صورت خط کج است

  51. گلکسی پشت کجراه: این پارچه از پارچه ‌های معروف مارت بوده و با کیفیت مناسبی تولید می شوند پشت پارچه دورس گلکسی پشت کجراه همانطور که از اسمش پیداست به صورت خط کج است

  52. شرکت دیبا بافت نگار سعی کرده است بهترین ها را برای شما فراهم کند تا با اطمینان خاطر بیشتری، خریدی دلچسب از ما داشته باشید.

  53. سلام عرض ادب پارچه گلکسی به دلیل سبک بودن، بیشتر برای لباس های راحتی استفاده می شود زیرا به دلیل استفاده از الیاف پنبه در بافت پارچه وزن پارچه سبک تر می شود باتشکر

  54. یکی از باکیفیت ترین پارچه های موجود در بازار پارچه دورس میباشد که در رنگ های متنوعی تولید شده است

  55. سلام وقت بخیر پارچه گلکسی به دلیل سبک بودن، بیشتر برای لباس های راحتی استفاده می شود زیرا به دلیل استفاده از الیاف پنبه در بافت پارچه وزن پارچه سبک تر می شود باتشکر

  56. با خار زدن به پشت این پارچه حالت پفکی و پنبه ‌ای به پارچه داده می شود که برای لباس های گرم مناسب است. این پارچه برای دوخت اسلش مردانه و بچگانه است

  57. پارچه گلکسی: چند عامل عمده در تعیین قیمت پارچه گلکسی وجود دارد که نقش اساسی و مهمی را ایفا می کند. یکی از این عوامل ترکیب الیاف استفاده شده در بافت پارچه است که بیشترین تاثیر را در تعیین قیمت پارچه گلکسی دارد

  58. پارچه گلکسی که بسیاری از مردم آن را به عنوان پارچه اسلش می شناسند به نوعی خاص از پارچه گفته می شود که برای تهیه آن از ترکیب الیاف مختلفی استفاده می شود

  59. پارچه دورس از باکیفیت ترین پارچه‌ های موجود بازار به حساب می آید، بلکه تمام عرضه کنندگان در صنعت پارچه تایید می کنند و نسبت به پارچه ‌های ضخیم تر کیفیت بهتری دارد.

  60. پارچه شلواری گلکسی دو نخ: دارای ضخامت کمتری بوده و برای دوخت شلوارهای اسپرت و ورزشی از آن استفاده می شود.

  61. طراحی و رنگ بندی متنوع پتو های ژله ای باعث شده که قدرت انتخاب خیلی خوبی داشته باشند و بر اساس سلایق شخصی بتوانیم به خرید آنها بپردازیم .

  62. بسیار خوب و با کیفیته و خیلی نرم و جذابه که دست زدن بهش بسیار لذت بخشه و همچنین بسیار قیمت مناسبه

  63. از این پارچه برای شلوار پیرهن و حوله و… وحتی برای ساخت کاور لوازم خانه بکار میرود

  64. پارچه دورس اگر با نخ پنبه و فلامنت بافته شود به آن دورس گلکسی می گویند. پارچه ‌های دورس گلکسی هم در تولید انواع سویشرت و شلوارهای گرمکن اسلش مورد استفاده قرار می گیرد

  65. پارچه شلواری گلکسی دو نخ: دارای ضخامت کمتری بوده و برای دوخت شلوارهای اسپرت و ورزشی از آن استفاده می شود.

  66. شرکت دیبافت در امر فروش پارچه، بهترین و جدید ترین پارچه گلکسی را به دست شما می رساند

  67. شرکت دیبافت در امر فروش پارچه، بهترین و جدید ترین پارچه گلکسی را به دست شما می رساند. محصولات این سایت از بیشترین کیفیت ممکن برخوردار هستند

  68. سلام وقت بخیر
    پارچه ‌های دورس گلکسی یکی از انواع محصولاتی است که در تولید آن از نخ های متفاوتی استفاده می شود و بسیار باکیفیت هستند.

  69. پارچهگلگسی به دلیل الیاف مورد استفاده در پروسه تولید، بسیار لطیف بوده و تن خور زیبایی دارد. برای اطلاع از انواع پارچه گلکسی در ایران به وسیله فروشگاه اینترنتی به سایت دیبافت مراجعه نمایید.

  70. شرکت دیبافت در امر فروش پارچه، بهترین و جدید ترین پارچه گلکسی را به دست شما می رساند. محصولات این سایت از بیشترین کیفیت ممکن برخوردار هستند و شما پس از آنکه آن را خریداری کنید، متوجه این موضوع خواهید شد

  71. تولیدی های بسیاری این پارچه‌ ها را به صورت عمده خرید می کنند و با آنها لباس گرم در تنوع بالا تولید می کنند.

  72. تولیدی های بسیاری این پارچه‌ ها را به صورت عمده خرید می کنند و با آنها لباس گرم در تنوع بالا تولید می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما