نمایندگی فروش پارچه تریکو بچگانه ترک

پارچه تریکو نوع کلی را شامل شده و در زیر گروه آن پارچه های دیگری مثل پارچه تریکو ویسکوز و پارچه تریکو فلامنت جای گرفته اند. در کل پارچه تریکو را می توان یکی از در دسترس ترین و رایج ترین نوع پارچه به شمار آورد که در نمایندگی فروش این محصول با عناوین مختلفی مانند پارچه تریکو بچگانه به فروش رسیده و این مدل، خود یکی از بهترین انواع پارچه تریکو از نظر جنس و کیفیت محسوب می گردد.

نمایندگی فروش پارچه تریکو بچگانه ترک

انواع مدل پارچه تریکو بچگانه

انواع مدل پارچه تریکو بچگانه پارچه تریکو که نوعی پارچه گردباف می باشد؛ دارای حلقوی بوده و از نخ های متعددی تشکیل یافته است؛ در واقع بزرگترین خانواده پارچه را می توان از آنِ پارچه تریکو دانست.
این محصول با مدل های متنوع خود همه را شگفت زده کرده و اینطور می توان گفت که کمتر پارچه ای به پای تریکو از هر جهت می رسد.

یکی از مدل های بسیار پرطرفدار آن که باعث فروش فوق العاده اش نیز شده؛ پارچه تریکو بچگانه است که توضیحات بیشتری را در رابطه با آن در گزینه های زیر مطرح ساخته ایم:

  • پارچه تریکو بچگانه را می توان یکی از بهترین مدل های این محصول قلمداد نمود؛ چرا که تولیدکنندگان پارچه مورد نظر را با توجه به پوست لطیف کودکان، با بافتی نرم تولید کرده اند.
  • پارچه بچگانه تریکو دارای جنسی با لطافت بالا بوده و با استفاده از آن می توان پوشاکی متنوع به همراه خاصیت ضد حساسیت زایی تولید و عرضه کرد.
  • انواع مدل های موجود از آن شامل پارچه های تریکو بچگانه طرح دار، پارچه بچگانه ساده و پارچه چاپ دار می شوند.
  • طرح و رنگ های آن آنقدر زیاد بوده که دست صنعتگران را برای ساخت پوشاکی باب میل بچه ها باز گذاشته است.
  • متراژهای متعددی از پارچه بچگانه تریکو وجود دارند که با آنها می توان انواع تاپ، تیشرت، پیراهن، بلوز، شلوارک، دامن، شلوار و … را کاملاً آزادانه دوخت و آماده کرد.

مرکز خرید پارچه تریکو طرح دار

مرکز خرید پارچه تریکو طرح دار در مرکز خرید پارچه تریکو می توان با نمونه های مختلفی از این محصول برای انتخاب روبرو شد؛ یکی از انواع این محصول که با موج بی سابقه ای از تقاضا تا به حال همراه بوده؛ پارچه تریکو طرح دار می باشد.

این پارچه از طرح های گوناگون و البته زیبایی تشکیل یافته که به آن نمایی مناسب و دل انگیز را بخشیده اند؛ اگر بخواهیم به تعدادی از طرح های موجود در پارچه تریکو طرح دار اشاره کنیم؛ شامل گزینه های زیر خواهند شد:

  1. پارچه تریکو طرح گلدار
  2. پارچه تریکو طرح راه راه
  3. پارچه تریکو طرح خال خالی
  4. پارچه تریکو طرح سنتی
  5. پارچه تریکو طرح ارتشی
3

  1. سلام و عرض ادب

    اگه برای شهرستان بخوام برام پارچه پست میکنید.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    09137691303

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما