مرکز پخش پارچه دورس سه نخ ورزشی

پارچه دورس سه نخ به عنوان یک ماده پایه ای برای بافت انواع مختلف لباسهای وزرشی به کار می رود و با توجه به ویژگیهای مثتبی که دارد به شدت مورد استقبال مشتریان در این بخش قرار گرفته است. مرکز پخش این پارچه با ارائه هر چه بیشتر این محصول نقش زیادی در تامین بازار را بر عهده گرفته است.

مرکز پخش پارچه دورس سه نخ ورزشی

پارچه دورس سویشرت شلوار مردانه

پارچه دورس سویشرت شلوار مردانه پارچه دورس ورزشی یکی از بهترین مواد اولیه برای تولید انواع لباسهای ورزشی است و این موضوع به دلیل بافت مناسب و محکم آن از اهمیت بالاتری نیز برخوردار شده است.
نکته ای که باید در مورد این پارچه دانست این است که معمولا به صورت دو نخ یا سه نخ تولید می شود که هر کدام از آنها در لباس مخصوص به خود به کار می روند.
جنس ماده اولیه این پارچه از پنبه است و به همین دلیل می توان این نتیجه را گرفت که الیاف آن به صورت صد در صد طبیعی هستند و بیشترین سازگاری ممکن را با پوست خواهند داشت.

یکی از ویژگیهای جالبی که در این نوع پارچه وجود دارد میزان ضخامت بالای آن است که در مقابل سایر پارچه های طبیعی در رتبه های بالاتری قرار می گیرد و محصول به دست آمده از آن ارزش بیشتری خواهد یافت.
پارچه دورس برای دوخت انواع سویشرت و شلوار مردانه نیز بسیار مناسب است و امروزه نمونه های مختلفی از این محصولات برای فروش به مردم عرضه می گردد.

خرید بهترین پارچه دورس سه نخ خارخورده

خرید بهترین پارچه دورس سه نخ خارخورده معمولا در هنگام ورزش انجام حرکتهای انعطافی بسیار معمول است و به همین دلیل باید لباس نیز حالت کشسانی داشته باشد و در برابر فشارهای وارده به خود مقاومت کند.
پاچه دورس به خوبی برای این کار آماده شده و به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد، نهایت راحتی و آسایش را برای فرد به ارمغان می آورد شخص می تواند با بهترین حس و حال به ورزش خود بپردازد.
با توجه به اینکه بافت پارچه دورس سه نخ بسیار مقاوم است، می توان تا سالهای زیادی بدون نگرانی از خراب شدن یا پارگی از آن بهره مند شد.

معمولا این پارچه به شکل سفید یا رنگی تولید می شود که این امر به صورت مستقیم به نوع لباسی که قرار است تولید شود بستگی دارد.
خرید پارچه دورس سه نخ به مراکز تولیدی لباس ورزشی کمک می کند تا بتوانند محصولاتی درجه یک و بینظیر را ایجاد کرده و در اختیار مردم قرار دهند.
این پارچه معمولا به شکل خارخورده یا بدون خار است که در هنگام خرید می توان با یک بررسی کوچک به این امر پی برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما