مرجع فروش پارچه ویسکوز فول

پارچه ویسکوز فول، الیافی سبک و نرم دارد و جلایی منحصر به فرد به لباس شما میدهد. با توجه به ویژگی ها و کاربرد ویسکوز فول بهتر است به دنبال مرجع فروش پارچه ویسکوز فول باشیم. ویسکوز فول جزو پارچه های سبک و خنک محسوب میشود و حتی از پارچه های ابریشم نیز خنک تر است؛ به همین سبب آن را هادی گرما نیز مینامند چرا که گرمای بدن را تا حدی میتواند حفظ کند. از طرفی این منسوج رنگ پذیری بالایی دارد و اکثر رنگ ها را به خود میگیرد. الیاف پارچه ویسکوز فول نسبت به سایرین سریع تر چروک میشود. این محصول نسبت به بقیه منسوجات الکتریسیته کمتری ایجاد میکند، به همین دلیل به بدن نمیچسبد؛ در نتیجه برای تولید لباس های خانگی بسیار مناسب است. انواع ویسکوز متناسب با ویژگی ها و کاربرد هایی که دارند در کاربرد متفاوت اند و مرجع فروش پارچه ویسکوز فول انواع مختلف آنها را عرضه میکند. از جمله خصوصیاتی که در ویسکوز چشمگیر و مهم اند میتوان به میزان جذب بالا، مدل الاستیسیته و قابلیت کشسانی اشاره نمود؛ به همین سبب از آنها به وفور در تهیه و تولید لباس های فری سایز استفاده میشود.

مزایای استفاده از پارچه ویسکوز

مزایای استفاده از پارچه ویسکوز

مزایای استفاده از پارچه ویسکوز فول بسیار چشمگیر است که این امر باعث جذابیت این منسوجات در صنایع نساجی و پوشاک شده است. پارچه ویسکوز جزو منسوجاتی است که خاصیت تنفس دارد؛ یعنی به راحتی بخار و هوا را از خود عبور میدهد؛ به همین سبب است که ویسکوز را خنک مینامند و برای فصل تابستان بسیار مناسب است. از مزیت های دیگر این منسوج این است که در صورت مالش دچار الکتریسیته نمیشود، پس به بدن نیز نمیچسبد. از طرفی به علت خوش دوخت بودن آن، مورد توجه بسیاری از خیاطان و تولیدی ها قرار گرفته است. از ویژگی های دیگر ویسکوز میتوان نرمی و لطافت آن را نام برد؛ بنابراین برای تولید لباس های خانگی مناسب است و مورد استفاده قرار میگیرد.
پارچه ویسکوز فول  رنگ پذیری خوبی دارند و اکثر رنگ ها را به خود میگیرند؛ به همین دلیل تنوع رنگ گسترده ای دارند و در طرح های مختلفی دیده میشوند. ویسکوز جذب رطوبت بالایی دارد. مدول الاستیسیته به معنی تغییر شکل موقت پارچه است؛ یعنی اگر تا حدی پارچه را دچار کشش کنید تغییر شکل نمیدهد، اما در صورتی که بیش از حد کشیده شود، تغییر شکل دائمی خواهد داد. از دیگر مزیت های ویسکوز میتوان خوش دوخت بودن آن، مقاومت کششی، جذب آب، ضد حساسیت بودن، سبکی وخنکی و… را نام برد. این منسوج در طرح ها و رنگ های متفاوتی عرضه شده است؛ به همین سبب زمینه انتخاب را برای مشتریان افزایش داده است. همچنین از قیمت خوبی نیز برخوردار است؛ به همین سبب طرفداران زیادی نیز دارد.

معرفی بهترین انواع پارچه ویسکوز

معرفی بهترین انواع پارچه ویسکوز

آیا بهترین انواع پارچه ویسکوز را میشناسید؟ آیا میدانید هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟ در ادامه به معرفی بهترین انواع پارچه های ویسکوز میپردازیم. برای بهتر شدن برخی از ویژگی هایپارچه ویسکوز فول تغییراتی در ساخت آن ایجاد کرده اند. در ادامه برخی از بهترین انواع ویسکوز را معرفی میکنیم.
یکی از انواع مدل های ویسکوز مودال است. اکثرا از مودال ها به صورت تنهایی استفاده میشود، گاهی نیز از آن به صورت ترکیبی با الیافی مثل پنبه و یا اسپندکس استفاده میشود. این منسوج بسیار نرم و لطیف است؛ به همین سبب در تهیه و تولید محصولاتی از جمله لباس خواب، حوله، لباس های زیر، روتختی و امثال آنها کاربرد دارد نوعی دیگر از آن ریون ها هستند که نسخه اصلاح شده سوم مودال ها است. استحکام این محصول تا حدودی دو برابر بیشتر از بقیه است. کاربرد اصلی و مهم استفاده از این محصول به خاطر استحکام فوق العاده ای که دارد، صنایع لاستیک سازی است. همچنین از ریون ها در صنایع نساجی نیز به فراوانی استفاده میشود. یکی دیگر از بهترین انواع ویسکوز، لیوسل ها هستند. لیوسل ها از انواع ریون ها هستند که در پوشاک و منسوجات استفاده میشوند. لیوسل ها در بسیاری از ویژگی ها شبیه به دیگر الیاف سلولزی از جمله پنبه، کتان و ریون ویسکوز هستند. علاوه بر اینها، از مزیت های جذاب و جالب این محصول میتوان به مقاومت آن در برابر چین و چروک اشاره کرد. همچنین از رنگ پذیری خوبی نیز برخوردار است.

مشخصات پارچه ویسکوز فول

مشخصات پارچه ویسکوز فول

امروزه تنوع زیادی در صنعت پارچه میبینیم که یکی از انواع آنها پارچه ویسکوز فول است. پارچه های ویسکوز انواع مختلفی دارند که هر کدام نیز از ویژگی های خاصی برخوردارند. ویسکوز فول در کارخانه تولید پارچه با الیاف پنبه ترکیب میشود و حالت کششی نیز دارد. صنایع و مراکز تولیدی، انواع مختلفی از پارچه های ویسکوز را تولید و برای مصارف مختلف و گوناگون مورد استفاده قرار میدهند. همچنین این محصول در دسته منسوجات ارزان قیمت است و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار میگیرد. پارچه ویسکوز فول از دیگر سازه های مجموعه بوده است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. از مشخصات پارچه ویسکوز فول این است که این پارچه از الیاف کشی تهیه شده است. طرح و رنگ های مختلفی از این نوع منسوج در بازار موجود است که به راحتی قابل دسترس است و میتوانید آنها را از مرجع فروش خریداری کنید.. از دیگر ویژگی های این منسوج این است که بدون آسیب به پارچه میتوان آن را تا پنج برابر کشید، بدون اینکه تغییر دائمی در آن ایجاد شود.

توزیع کنندگان پارچه ویسکوز فول

توزیع کنندگان این منسوج

پارچه های ویسکوز فول در نساجی و صنایع پوشاک به وفور مورد استفاده قرار میگیرند؛ به صورتی که فروش ویسکوز فول رونق زیادی داشته و توزیع کنندگان، آن را به صورت عمده و تکی عرضه میکنند؛ البته لازم به ذکر است که اغلب اوقات این محصول را به صورت عمده عرضه میکنند. ویسکوز فول به شکل حوله، لباس، ملحفه و غیره نیز توزیع میشود. قیمت این منسوجات به دلیل شرایط کشور به طور مداوم در حال تغییر است به همین دلیل خریداران و مشتریان به دنبال مرجع فروش پارچه ویسکوز فول هستند. برای پیدا کردن این مراجع بهتر است به مراکز توزیع پارچه ویسکوز سر بزنید و متناسب با میزان کیفیت و نوع عرضه و نیز قیمت آن نسبت به خرید اقدام کنید. توزیع کنندگان در سراسر کشور فعال هستند و همواره این محصول را به صورت عمده و متری عرضه میکنند. در سفارشات عمده، این منسوجات به صورت طاقه ای در بسته بندی های سلفونی ضخیم بسته بندی میشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما