مرجع خرید پارچه دورس تیپ لاکرا

مرجع خرید پارچه دورس تیپ لاکرا که شرکت بازرگانی دیبافت است، این منسوج بسیار زیبا را در رنگ های متنوع و بسیار زیبایی توزیع میکند. منسوجات این شرکت بازرگانی از درب کارخانه خریداری میشود و به دلیل این که هیچ واسطه ای در این میان نیست، قیمت منسوجات آنها برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. پارچه دورس ترک یکی از انواع پارچه های ضخیمی است که با دستگاه های گردباف تولید شده است. این پارچه دارای تراکم بافت بسیار بالایی است. مصرف این پارچه بیشتر در نیمه دوم سال صورت میگیرد. زیرا در این فصل ها هوا رو به سردی میرود. پارچه دورس ترک از پارچه های تریکویی است که با الیاف پنبه بافته و تولید شده است. از این پارچه برای دوخت لباس های ورزشی، هودی، سوییشرت و شلوار استفاده شده است و بسته به کیفیت و مرغوبیتی که این پارچه دارد، از قیمت متفاوتی نیز برخوردار است.
پارچه دورس تریوا، از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و الیاف و مواد اولیه در قیمت این پارچه تاثیر گذار است. پارچه دورس تریوا از الیاف یکسره پلی استر تولید شده است. این پارچه شکل ظاهری خاصی دارد و قیمت مناسب تری را نسبت به پارچه های دیگر دارا است.این پارچه دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و به دلیل زیبایی اش در سبد منسوجات لوکس قرار میگیرد. شرکت پارچه دورس تهران طرح ها و رنگهای گوناگونی از این پارچه را دارا است. منسوجات پارچه دورس تهران از نظر کاربردی و کیفی با یک دیگر تفاوت دارند. شرکت بازرگانی دیبافت از همه مدل ها و طرح های منسوجات را توزیع میکند. شما با مراجعه به سایت بازرگانی این شرکت به اصل بودن کالاها و منسوجات شان پی خواهید برد.

بررسی کیفیت بالای بهترین پارچه دورس

بررسی کیفیت بالای بهترین پارچه دورس

با بررسی کیفیت بالای بهترین پارچه دورس متوجه میشویم که پارچه دورس در ردیف پارچه های تریکویی میباشد‌. این پارچه با استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده است. بهترین پارچه دورس چروک پذیری ندارد و تراکم بافتش نیز بسیار بالا است. هرچه نزدیکی بافت ها به یک دیگر بیشتر باشد از تراکم بافت بسیار بالایی برخوردار میشود. این امر باعث دوام و استحکام پارچه میشود و موجب میشود که پارچه دچار تغییر شکل نشود. برای این که بدانید که پارچه چروک پذیری دارد یا نه، بهتر است قسمتی از پارچه را مشت کرده و چند ثانیه صبر کنید؛ اگر چروک پارچه باز شد، پارچه مورد نظر دارای چروک پذیری نیست.

بررسی اهمیت بافت پارچه دورس

بررسی اهمیت بافت پارچه دورس

پارچه دورس از انواع پارچه های ضخیم محسوب میشود. این پارچه از تارهای نخ و پنبه تولید شده است و اهمیت بافت پارچه دورس به این دلیل است که در فصل های سرد زمستان، سرما را از خود عبور نمیدهد. بررسی اهمیت بافت این پارچه از آنجایی بالاست که در نهایت در طی فرایند تولید، پارچه از قدرت جذب رطوبت بالایی برخوردار میشود و با شست و شوی مکرر کیفیت اولیه اش را حفظ میکند. رنگ دهی در این پارچه وجود ندارد. همچنین این پارچه از رنگ های متعددی بهره گرفته است. به دلیل اینکه پارچه دورس از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، برای دوخت سوییشرت، لباسهای ورزشی مردانه و… کاربرد دارد. پارچه دورس دارای کشسانی بسیار بالایی است و از نخ های مرغوب برای تولید بافت این پارچه بهره گرفته شده است.

بررسی میزان کیفیت پارچه دورس

بررسی میزان کیفیت پارچه دورس تیپ لاکرا

پارچه دورس باکیفیت از الیاف پلی استر و پنبه تولید شده است و از تراکم بافت بسیار بالایی برخوردار است. پارچه دورس باکیفیت گرمای بسیار مناسبی را در فصل های سرد سال تامین میکند. با بررسی میزان کیفیت پارچه دورس متوجه میشویم که این پارچه از مقاومت و کیفیت مطلوبی برخوردار است. کشیدگی و سایش در این پارچه وجود ندارد. پارچه دورس در رنگ ها و طرح های متنوع در فروشگاه های معتبر به فروش میرسد. شما با هر بودجه ای که در اختیار دارید میتوانید از انواع پارچه دورس نمونه ای را خریداری کرده و به کیفیت و مرغوبیت این پارچه پی ببرید. لازم به ذکر است که با فشردن پارچه دورس کیفیت آن معلوم خواهد شد و هنگام خرید بهتر است که درز پارچه کشیده شود تا خوب یا بد بودن دوخت و جنس پارچه مشخص شود.

مرکز پخش پارچه دورس تیپ لاکرا

مرکز پخش پارچه دورس تیپ لاکرا

مرکز پخش پارچه دورس تیپ لاکرا شرکت بازرگانی دیبافت است. این شرکت بازرگانی از همه مدل، طرح و رنگ پارچه دورس تیپ لاکرا را توزیع میکند. شرکت بازرگانی دیبافت به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است و مشاوران کارآزموده و مجربی دارد تا اگر هر سوالی در مورد پارچه دورس تیپ لاکرا دارید، از آنها جویا شده و در مجموع بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. این مرجع خرید پارچه دورس تیپ لاکرا منسوجاتش را به صورت مستقیم و غیر مستقیم عرضه میکند که خرید غیر مستقیم برای شما بسیار به صرفه تر خواهد بود. شما با یک بار خرید از شرکت بازرگانی دیبافت به مرغوبیت و کیفیت منسوجات شان پی خواهید برد و مطمئنا خرید به صورت مکرر از این مرجع خرید پارچه دورس تیپ لاکرا از برنامه های کاری شما خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما