قیمت پارچه پلی استر پنبه ارزان

این روزها قیمت پارچه پلی استر پنبه بر اساس حجم سفارش در نوسان می باشد، این پارچه به علت لطیف بودن و داشتن الیاف درجه و پنبه ای بسیار پر طرفدار می باشد و همچنین با داشتن نقش و نگار های خوب و جدید این روز ها مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

قیمت پارچه پلی استر پنبه ارزان

مشخصات کلی پارچه پلی استر

مشخصات کلی پارچه پلی استردر این مطلب می خواهیم درباره ی مشخصات کلی پارچه پلی استر صحبت کنیم، در ادامه با ما همراه باشید تا به اطلاعات بیشتری نیز دست یابید.
پارچه های پلی استر دارای پنبه های مصنوعی می باشند که جایگزین بسیار مناسبی برای پنبه و یا نخ طبیعی هستند و امروز در صنعت پوشاک بسیار کاربردی می باشد.
این پارچه در اوایل کشف نشده بود اما بعد عا از مزیت های آن که مطلع شدند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
در نظر داشته باشید که این نوع پارچه بسیار کم چروک می گردد و بعد از شستشو نیاز به اتو ندارد و اگر خوب خشک شود در مدت زمان خیلی طولانی نیاز به اتو دارد و اینکه در فصل تابستان بسیار خنک می باشد و هیچگونه آسیبی به پوست نمی رساند.
در زمستان هم بسیار نرم و لطیف می باشد و بسیار مقاوم می باشد و زود پاره نمی شود.

مرکز خرید پارچه پلی استر پنبه

مرکز خرید پارچه پلی استر پنبهبرای خرید پارچه پلی استر پنبه شما می توانید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا شما را در تهیه این کالا کمک نمایند زیرا افرادی که تخصص و تبحر دارند به آسانی می توانند در این امر شما را راهنمایی کنند.
در این روز ها پارچه بسیار کاربردی است و افراد در تلاش هستند تا کالایی را که خریداری می نمایند در حجم زیاد تهیه کنند که اگر مشتری آن را بیشتر پسندید بتوانند برای مشتری هایشان تامین نمایند.
برای اینکه بخواهید این کالا را به قیمت درب کارخانه تهیه نمایید، باید بدون واسطه خرید داشته باشید تا اینکه بتوانید ارزان برای خود تهیه کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با در ارتباط باشید.
در مراکز خرید عمده و خرده پارچه پلی استر انواع مختلفی این که می توان برای دوخت ملافه، روگیر پتو و بالشت و حتی برای رو تختی و پرده نیز از این پارچه ها استفاده کرد و جالب است بدانید که در عرض  های متفاوتی وجود دارد و بستگی دارد کدام طرح را انتخاب نمایید.
برخی از طرح ها دارای نقش و نگار می باشد و اندکی هم فقط تک رنگ هستند و از رنگ های شاد دارند تا رنگ های تیره و شکل های بچه گانه و کاریکاتوری دارند تا ششکل های سنگین و شکیل، انتخاب با شماست که کدامیک را برگزینید.

1

  1. سلام
    من ساکن قصرشیرین هستم اگه مایل باشید میتونم در صادرات به اقلیم کردستان همکاری کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما