قیمت پارچه ملانژ دو رو کجراه

قیمت پارچه ملانژ دو رو کجراه همیشه تابع قیمت پنبه و نخ در بازارهای داخلی و تحت تاثیر نوسانات قیمت نفت و طلا در بازارهای جهانیه. از این جهت که مواد اولیه به کار رفته توی پارچه ملانژ، پنبه و نخ پلی استر هست بازار داخلی بیشترین سهم رو در کاهش و یا افزایش این پارچه داره. از طرفی بدیهیه که درصد الباف مصنوعی و طبیعی به کار رفته توی پارچه ملانژ توی قیمت این پارچه تاثیر داشته باشه. همچنین خرید به صورت عمده یا آنلاین و به طور مستقیم از مراکز فروش عمده و کارگاه‌‌ های تولید پارچه ملانژ همیشه و همواره به نفع مشتری بوده و صاحبان تولیدی ها با قیمت ارزون تری تونستن پارچه ملانژ مورد نظر خودشون رو به طور مستقیم تهیه کنن.

دسته بندی پارچه ملانژ بر اساس طرح

دسته بندی پارچه ملانژ بر اساس طرح

نخ و الیاف پارچه ملانژ رو میشه مثل همه پارچه های دیگه به روش های مختلفی بافت که در نتیجه پارچه های متنوع تری هم به ست بیاد. پارچه ملانژ بر اساس طرح به چند دسته تقسیم میشه که بعضی از انواع طرح های اون شامل یک رو، دو رو، دورس و فانریپ هست.
پارچه ملانژ یک رو مناسب تاپ و تیشرت و انواع لباس و شلوار راحتی و خونگی هست. پارچه ملانژ دو رو برای انواع تیشرت و بلوز و شلوار ورزشی و راحتی که ضخیم تر باشه مناسبه. پارچه ملانژ دورس ضخیم و پشت کرکی هم برای گرمکن ورزشی و سویشرت و شلوار اسلش بسیار مناسبه. پارچه ملانژ فانریپ که به شکل بافت کبریتی هست برای انواع لباس ورزشی و تیشرت و پیراهن انتخاب بسیار خوبیه.

دلایل پرکاربرد بودن پارچه ملانژ دو رو کجراه

دلایل پرکاربرد بودن پارچه ملانژ دو رو کجراه

پارچه ملانژ کجراه بر اساس نوع بافت نخ و الیاف به چهار نوع تاری، پودی، متقارن و مرکب تقسیم میشه. جنس پارچه هم از دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی فلامنت و ویسکوز هست و به خاطر مقاومت و الستحکام بسیار زیادی که داره تونسته کاربرد بسیار زیادی هم توی مصارف خانگی و تولیدی ها پیدا کنه. پارچه ملانژ دو رو به عنوان پارچه تریکو و تریکو کشباف برای تولید و دوخت تیشرت، زیر سارافونی، گرمکن های ورزشی و لباس های یقه اسکی و شلوار اسلش و با درصد پنبه بیشتر برای سرویس لباس های نوزاد بسیار مناسبه.
قیمت پارچه ملانژ دو رو کجراه کاملا بسته به درصد الیاف طبیعی و مصنوعی به کار رفته در اون و همچنین به میزان تورم بازارهای داخلی کشور بالا یا پایین میره.

آشنایی با ویژگی های کیفی پارچه ملانژ دو رو

آشنایی با ویژگی های کیفی پارچه ملانژ دو رو

پارچه ملانژ دو رو از الیاف و نخ پلی استر و پنبه و با درصد 70 به 30 بافته شده. یعنی ۷۰% پلی استر و ۳۰% پنبه که هم به صورت خاردار و بدون خار تولید میشه. خار همان الیاف داخلی پارچه ست که با دستگاه مخصوصی به صورت پرز به سمت بیرون پارچه کشیده میشه. پارچه دو رو و کجراه به خاطر حالت کشسانی که داره برای تولید تیشرت، زیر سارافونی، گرمکن های ورزشی و لباس های یقه اسکی و شلوار اسلش بسیار مناسبه. پارچه های ملانژ دو رو توی دسته پارچه های تریکو قرار میگیرن.
قیمت پارچه ملانژ دو رو کجراه کاملا بستگی به درصد الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده شده در تولید این پارچه داره.

فروشندگان پارچه ملانژ دو رو کجراه

فروشندگان پارچه ملانژ دو رو کجراه

فروشندگان پارچه ملانژ دو رو کجراه در واقع اطلاعات زیادی از مراکز فروش عمده دارن. اونها رو با قیمت عالی میخرن و با قیمت عالی هم در اختیار مصرف کنندگان میذارن.
شرکت های زیادی هم توی کشور هستن که پارچه های ملانژ رو به صورت های مختلف به طور مستقیم از کارخونه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنن. فروشندگان پارچه ملانژ دو رو کجراه معمولا برای رقابت با دیگر شرکت های عرضه کننده تمام تلاششون رو میکنن تا برای جذب هرچه بیشتر مشتری پاسخگوی همه سلیقه ها باشن.
پارچه ملانژ کجراه یکی از انواع معروف پارچه های ورزشی هست که جزء دسته پارچه های تریکویی قرار میگیره. فروشندگان پارچه ملانژ دو رو کجراه این پارچه رو برای دوخت لباس های ورزشی زنانه و مردانه، گرم کن ورزشی، اسلش و سویشرت و … در معرض فروش میگذارن و میدونن که مشتری های خاص این پارچه، علاوه بر بازار بزرگ تهران که مرکز فروش مستقیم پارچه های برند سراسر کشور هست برای خرید پارچه های قابل مصرف خودشون به دنبال راه های ساده تری هستند که به راحتی محصول مورد نیازشون رو در اختیار داشته باشن. به همین دلیل فروشندگان پارچه ملانژ دو رو کجراه فروش اینترنتی رو به عنوان امن ترین و ساده ترین روش برای خرید پارچه ملانژ به مشتریان همیشگی این پارچه توصیه میکنن و بهش این فرصت رو میدن تا با چند کلیک، پارچه مورد نظر خودش رو در رنگ و طرح دلخواه سفارش بدن و همونطور که داخل خونه یا محل کارشون نشستن، منتظر بمونن که سفارش در اسرع وقت به محل مورد نظر تحویل داده بشه.

پارچه اسپان ملانژ

پارچه اسپان ملانژ

پارچه اسپان ملانژ از دو نخ اسپان و ملانژ بافته شده. شاید با خودتون فکر کنید که نخ اسپان چیه؟ همه فکر میکنن که نخ اسپان یک نخ جدیده ولی باید بهتون بگم که نخ اسپان همون نخ پلی استر هست و اسم دیگه این نخ، اسپانه. نخ ملانژ، به تمام لباس ها حالت کشسانی و تحرک پذیری میده که باعث میشه این پارچه و نخ برای لباس های ورزشی و ایروبیک خیلی خیلی مناسب باشه. از طرف دیگه همین حالت کشسانی باعث میشه از این پارچه برای تولید انواع لباس و شلوار روز استفاده بشه.

سخن آخر

همانطور که گفته شد قیمت پارچه ملانژ کاملا ارتباط مستقیم با الیاف به کار رفته برای تولید اون داره. پس اگر تفاوت قیمت این پارچه رو در بازار مشاهده کردید میتونید مطمئن باشید دلیلش مقدار الیاف مصرفی مصنوعی یا طبیعی در اون پارچه هست. در حقیقت هرچه الیاف مصنوعی، بیشتر به کار رفته باشه قیمت پارچه ملانژ، پارچه ملانژ کج راه یا تریکو ارزون تر هست.
شرکت دیبابافت کالا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پخش انواع پارچه همیشه افتخار این رو داشته که با رصد دقیق مشتریان همیشگی خودش تونسته نبض بازار رو به دست بیاره و به طور دقیق از میزان تقاضای بازار برای پخش این کالای مصرفی مطلع باشه. کارشناسان و متخصصان فروش اینترنتی همواره در سایت شرکت دیبابافت کالا در خدمت مراجعه کنندگان عزیز خواهند بود..

 

24

  1. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای انعطاف پذیری خوبی هستند و دارای قابلیت کشسانی بالا بوده و در مرحله رنگ رزی هم به بهترین متریال انجام شده که سبب وجود بهترین محصول شده

  2. پارچه های ملانژ معمولا با دوام هستند و بیشتر برای لباس های گرم مناسب است و می توان لباس دوخته شده با پارچه های ملانژ را چند سال از آن ها استفاده کرد.

  3. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه ملانژ دو رو کجراه همیشه تابع قیمت پنبه و نخ در بازارهای داخلی و تحت تاثیر نوسانات است

  4. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های ملانژ برای لباس های خانگی مناسب است و دارای کیفیت خوبی هستند.

  5. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو و تریکو کشباف برای تولید و دوخت تیشرت، زیر سارافونی، گرمکن های ورزشی و لباس های یقه اسکی و شلوار اسلش و با درصد پنبه بیشتر برای سرویس لباس های نوزاد بسیار مناسبه

  6. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ کجراه یکی از انواع معروف پارچه های ورزشی هست که جزء دسته پارچه های تریکویی قرار میگیره و کیفیت بسیار بالایی دارد.

  7. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه ملانژ دو رو کجراه همیشه تابع قیمت پنبه و نخ در بازارهای داخلی و تحت تاثیر نوسانات قیمت نفت و طلا در بازارهای جهانیه.

  8. سلام خسته نباشید پارچه ملانژ دورو کج راه بیشتر برای لباس های خانگی استفاده میشود و خاصیت کشسانی دارد و عمر بالایی دارد

  9. سلام وقت بخیر
    نخ و الیاف پارچه ملانژ رو میشه مثل همه پارچه های دیگه به روش های مختلفی بافت که در نتیجه پارچه های متنوع تری هم به ست بیاد

  10. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ بر اساس طرح به چند دسته تقسیم میشه که بعضی از انواع طرح های اون شامل یک رو، دو رو، دورس و فانریپ هست.

  11. پارچه ملانژ دو رو به عنوان پارچه تریکو و تریکو کشباف برای تولید و دوخت تیشرت، زیر سارافونی، گرمکن های ورزشی و لباس های یقه اسکی و شلوار اسلش و با درصد پنبه بیشتر برای سرویس لباس های نوزاد بسیار مناسب باتشکر از شما

  12. سلام وقت بخیر
    من برای تولیدیم دوسال از شما خرید می کنم و واقعا کیفیت بسیار خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  13. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ کجراه یکی از انواع معروف پارچه های ورزشی است که جزء دسته پارچه های تریکویی قرار میگیرد و بسیار پرکاربرد و پر فروش هستند.

  14. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ مناسب برای تولید تاپ و تیشرت و انواع لباس و شلوار راحتی و خونگی است.

  15. سلام روز بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار خوبی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

  16. سلام وقت بخیر
    همچنین خرید به صورت عمده یا آنلاین و به طور مستقیم از مراکز فروش عمده و کارگاه‌‌ های تولید پارچه ملانژ همیشه و همواره به نفع مشتری بوده

  17. سلام روز بخیر
    پارچه ملانژ یک رو مناسب تاپ و تیشرت و انواع لباس و شلوار راحتی و خونگی هست که بسیار کیفیت خوبی دارند.

  18. سلام خسته نباشید ببخشید این مدل پارچه برای دوخت چه لباسی بیشتر مناسبه؟؟ به خراسان جنوبی ارسال دارید؟

  19. سلام خسته نباشید این نوع پارچه برای دوخت چه لباسی مناسب است؟ به شهر کردستان ارسال پست دارید

  20. سلام خسته نباشید این نوع پارچه برای دوخت چه لباسی انتخاب میشود آیا کیفیت خوبی دارد؟ به شهر کردستان ارسال پست دارید

  21. سلام وقت بخیر
    همچنین خرید به صورت عمده یا آنلاین و به طور مستقیم از مراکز فروش عمده و کارگاه‌‌ های تولید پارچه ملانژ همیشه و همواره به نفع مشتری بود

  22. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ بر اساس طرح به چند دسته تقسیم میشه که بعضی از انواع طرح های اون شامل یک رو، دو رو، دورس و فانریپ هست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما