قیمت پارچه فلامنت لاکرا ارزان

قیمت پارچه فلامنت لاکرا ارزان، یکی از عواملی است که باعث محبوبیت این نوع از پارچه در بین مردم قرار گرفته و رونق خرید و فروش این منسوج را در پی داشته است.

قیمت پارچه فلامنت لاکرا

معرفی پارچه فلامنت لاکرا

یکی از انواع پارچه تریکو، فلامنت لاکرا میباشد که دلیل این نامگذاری نیز الیاف استفاده شده در تهیه این منسوج است. فلامنت نوعی از الیاف مصنوعی است که در تهیه پارچه از آن استفاده میشود. توجه داشته باشید که برای تولید پارچه فلامنت لاکرا، الیاف لاکرا را با سایر الیاف طبیعی چون پنبه یا کتان ترکیب میکنند.

پارچه فلامنت لاکرا به علت دارا بودن حالت کشی احساس راحتی زیادی را به همراه دارد و همین امر سبب محبوبیت آن است. از این پارچه در تهیه انواع مختلفی از البسه استفاده می شود که به چند نمونه اشاره می کنیم:

  • انواع لباس اداری
  • لباسهای راحتی
  • لباسهای ورزشی
  • لباس بچه گانه

 

قیمت پارچه فلامنت لاکرا

ویژگی های پارچه فلامنت لاکرا

یکی از مهمترین ویژگی های پارچه های فلامنت لاکرا دوام آنها و مقاومت بسیار بالایشان در مقابل پرز شدن و همچنین ساییدگی است. این پارچه ها در مقابل شستشو، دوام بالایی را از نظر حفظ رنگ و بافت خود دارا میباشد. همچنین پارچه های مذکور بخاطر دوام بالا زانو نمی اندازد. و همین موضوع سبب محبوبیت زیادشان است.

پارچه های فلامنت لاکرا بسیار راحت نیز می باشند که این موضوع یکی از دلایل اصلی استفاده این محصولات در تولید لباسهای راحتی و ورزشی است. در هنگام دوخت نیز این پارچه ها لول نمیشوند و به راحتی میتوان عملیات دوخت آنها را انجام داد.

یکی از قابلیتهای بسیار جذاب پارچه های فلامنت لاکرا، امکان چاپ طرح دلخواه بر روی آنها میباشد. برخلاف پارچه های پنبه ای که چاپ طرح بر روی آنها بسیار دشوار است، این پارچه ها قابلیت چاپ طرح را به راحتی دارا می باشند.

دلایل مورد ذکر به خوبی نشان می دهند که چرا بیشتر مردم در خرید انواع البسه به دنبال لباسهایی با جنس فلامنت لاکرا میباشند.

 

قیمت پارچه فلامنت لاکرا

قیمت پارچه فلامنت لاکرا به صورت عمده و خرده

برای تهیه پارچه فلامنت لاکرا شما میتوانید از فروشگاه های اینترنتی استفاده کنید. این فروشگاه ها قیمت پارچه فلامنت لاکرا را به صورت آنلاین و منصفانه در اختیار خریداران خود قرار میدهند. قیمتهای ارائه در این سایتها بر اساس نوع و طرح پارچه متفاوت میباشد. همچنین قیمتها بر اساس اینکه شما به صورت عمده قصد خرید دارید و یا خرده، متغییر است.

تولیدی های لباس، خریدار عمده این پارچه ها بوده و با تماس با شرکتهای مذکور مناسب ترین قیمت موجود در بازار را در دسترس دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما