قیمت پارچه دورس سه نخ

در وضعیت نابسامان بازار امروزی یکی از ملاک های مهم مشتریان برای انتخاب و خرید پارچه، قیمت آن است. ارقام مختلفی از هر نوع از پارچه ‌ها در بازار موجود است که هر کدام قیمت متفاوتی دارد و از طرف دیگر ممکن است قیمت یک پارچه در هر مغازه با مغازه دیگر نیز متفاوت باشد. قیمت پارچه دورس سه نخ مانند دیگر پارچه‌ ها به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد مانند: درجه کیفیت پارچه که هرچه کیفیت بالاتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر میرود، تکنولوژی به کار رفته در تولید پارچه، نرخ روز ارز چون نخ های وارداتی قیمتشان به نرخ ارز وابسته است، الیاف به کار رفته در تولید پارچه. هرچه میزان الیاف طبیعی بیشتر باشد به تبع آن قیمت آن نیز بالاتر میرود، میزان متراژ سفارش خریدار، ساده یا طرحدار بودن، نوسانات بازار. متأسفانه به دلیل نوسانات موجود در بازار برای بسیاری از افراد قیمت محصولات تعجب آور است.

بررسی رنگ بندی پارچه دورس سه نخ

بررسی رنگ بندی پارچه دورس سه نخ

پارچه دورس دارای 90 % الیاف طبیعی و 5 % پلی استر و 5 % لاکرا است و پشت آن دارای کرک است. پارچه دورس به صورت دو نخ و سه نخ تولید میشود و همانطور که از نام آن بر می آید پارچه سه نخ نسبت به پارچه دو نخ پنبه دارای ضخامت و ایستادگی و مقاومت بالاتری است چراکه میزان نخ به کار رفته در بافت آن بیشتر است. بسیار نرم و گرم است اما برخلاف ضخامت و گرمای آن دارای وزن سبک و راحت هست. در برابر ساییدگی و پارگی بسیار مقاوم است. چروک نمیشود و شکل اولیه آن بعد از شست و شو حفظ میشود. دارای خاصیت کشسانی بالایی بوده و برای هر سایزی قابلیت تولید و استفاده را دارد. پارچه سه نخ و پارچه دو نخ در برابر نفوذ آب و رطوبت دارای مقاومت بالایی است و برای اکثر لباس های پاییزی و حتی زمستانی مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع پارچه رنگ پذیری بالایی دارد و رنگ آن نیز در برابر شست و شو و آفتاب مقاوم است. رنگ بندی این نوع پارچه دارای تنوع بالایی است و شامل رنگ های طوسی، سبز، مشکی، کالباسی، آجری زرشکی، سورمه ‌ای، سفید وحتی رنگ های ترکیبی است.

نکات کلیدی در انتخاب پارچه دورس سه نخ

نکات کلیدی در انتخاب پارچه دورس سه نخ

امروزه تنوع طرح، جنس و مدل پارچه‌ ها در بازار بسیار زیاد است و این باعث سر درگمی خریداران میشود. در کل و به طور مختصر برای خرید پارچه باید به نکات زیر توجه کرد: نام تجاری بافنده پارچه، که نامی معتبر باشد. امروزه تنوع تولیدی ها بسیار زیاد شده است، قیمت خرید پارچه، جنس نخ پارچه زیرا نخ های مختلفی برای بافت پارچه استفاده میشوند مانند نخ های چینی، هندی، از بکستان، ایرانی و… که میتوان گفت نخ ایرانی در بین آنها دارای کیفیت بهتری است. علاوه برای این نوع جنس نخ هم مهم است. هرچه میزان نخ پنبه به کار رفته بیشتر باشد بهتر است پارچه دورس دو نخ پنبه دارای میزان قابل قبولی نخ پنبه است، نوع بافت به کار رفته برای پارچه، پارچه حالت براق و خشک و پلاستیکی نداشته باشد چراکه در این صورت میزان نخ پلی استر آن بالا است، ضخامت پارچه مناسب باشد طوری که اگر دست خود را پشت پارچه قرار دهیم و جلوی نور بگیریم دستمان از پشت پارچه دیده نشود. پارچه دورس دو لایه درای ضخامت متناسبی است و جنس آن متتناسب با کاربرد لباس باشد مثلا برای دوخت لباس زنانه باید پارچه دورس زنانه و برای شلوار باید پارچه دورس شلواری را خریداری کرد.

معرفی انواع پارچه دورس سه نخ

معرفی انواع پارچه دورس سه نخ

در پارچه دورس سه نخ از سه نوع نخ مختلف مانند پنبه، پلی استر، ویسکوز و… استفاده میشود. این نوع پارچه های دورس باز در نوع خود شامل موارد دیگری است از جمله:
دورس سه نخ خار خورده: این پارچه ‌ها از سه نوع نخ در دو لایه تولید میشود و بعد از تولید از قسمت پشت خار زده میشود و حالت گرد مانند بر روی الیاف پارچه ایجاد میشود که اگر به آنها دقت کنیم این خارها حالت گره دارند. این نوع پارچه بسیار کاربردی است و در تولید انواع هودی، سویشرت و… از آن استفاده میشود. دارای رنگ بندی متنوع است و بسیار زیبا با طرح های مختلف تولید میشود. میتوان گفت که حالت پنبه ‌ای یا پشمی دارد و حس گرما ایجاد میکند.
دورس سه نخ پنبه: برای تولید این نوع پارچه از ترکیب نخ پنبه نیز در الیاف آن به میزان قابل توجهی استفاده میشود که این امر باعث میشود تا میزان زیادی پارچه مورد نظر، مزایای وویژگی های پارچه پنبه ‌ای را نیز داشته باشد. نخ پنبه دارای خصوصیات مهم و برجسته ای است که شامل ممانعت از ایجاد انواع حساسیت های پوستی وتنفسی، سبک بودن، نرم بودن، داشتن منافذ باز برای جریان هوا و ممانعت از تعریق، شست و شو آسان و… است.
دورس سه نخ پنبه پشت پنبه: در تولید این نوع پارچه برای تشکیل الیاف پشت پارچه از نخ پنبه استفاده میشود. با توجه به اینکه سطح پشت پارچه در تماس همیشگی با پوست بدن است میتوان گفت کاربرد نخ پنبه برای این سطح یک امر بسیار شایسته بوده چراکه نخ پنبه یکی از بهترین نخ های مورد استفاده در تولید انواع پارچه است که برای پوست هیچ ناسازگاری ایجاد نمیکند. در ارتباط با مزایای این نوع نخ در معرفی مورد قبل صحبت شد.

توزیع بی واسطه پارچه دورس سه نخ

توزیع بی واسطه این محصول

کارخانجات زیادی در سراسر کشور در زمینه تولید انواع پارچه دورس فعالیت دارند. که هر کدام از آنها دارای ظرفیت تولیدی مشخصی در سال بوده و اکثر آنها فروش عمده پارچه همچون پارچه دورس زنانه، پارچه دورس شلواری، پارچه دورس دو لایه و… را در زمره فعالیت های خود دارند. خرید مستقیم و بدون واسطه از آنجا که واسطه ‌های فروش را حذف میکند میتواند برای مشتری محترم بسیار مقرون به صرفه باشد چراکه وجود واسطه ‌های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود چون هر واسطه ‌ای از فروش محصول انتظار درآمدزایی و سود را دارد اما خرید از درب کارخانه و یا به صورت مستقیم این مزیت را دارد که هزینه کمتری را مشتری محترم پرداخت میکند. انواع پارچه دو نخ پنبه، پارچه دورس زنانه، پارچه دورس شلواری، پارچه دورس دو لایه و… در تمامی فروشگاه ها مربوطه موجود است.

15

  1. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای قیمت خوبی می باشد و لباس های با کیفیتی هم تولید می شود و به دلیل قیمت که به صورت عمده عرضه می شود.

  2. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای قیمت خوبی می باشد و لباس های با کیفیتی هم تولید می شود و به دلیل قیمت که به صورت عمده عرضه می شود.

  3. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس سه نخ یکی از با کیفیت ترین پارچه ه هستند که با قیمت عمده از شما خریداری کردم

  4. سلام امروزه یکی از ملاک های مهم مشتریان برای انتخاب و خرید پارچه، قیمت آن است که با قیمت عمده فقط می توانید از مجموعه دیبا تهیه کنید

  5. سلام وقت بخیر
    این پارچه برای اکثر لباس های پاییزی و حتی زمستانی مورد استفاده قرار میگیرد

  6. سلام وقتتون بخیر
    پارچه دورس سه نخ از سه نوع نخ تولید می شوند که کیفیت بسیار بالایی دارند و گرمای خوبی دارند.

  7. سلام وقت بخیر
    دارای خاصیت کشسانی بالایی بوده و برای هر سایزی قابلیت تولید و استفاده را دارد.

  8. پارچه دورس بسیار کاربردیه و در تولید انواع هودی، سویشرت و… از آن استفاده میشود. دارای رنگ بندی متنوع است و بسیار زیبا با طرح های مختلف تولید میشود و دارای رنگ بندی زیادی است

  9. سلام وقت بخیر
    درجه کیفیت پارچه که هرچه کیفیت بالاتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر میرود، تکنولوژی به کار رفته در تولید پارچه، نرخ روز ارز چون نخ های وارداتی قیمتشان به نرخ ارز وابسته است

  10. سلام وقت بخیر
    نرخ روز ارز چون نخ های وارداتی قیمتشان به نرخ ارز وابسته است، الیاف به کار رفته در تولید پارچه. هرچه میزان الیاف طبیعی بیشتر باشد

  11. این نوع پارچه بسیار با کیفیته ومناسب فصل سرد زمستان است و رنگ بندی زیبا و متنوعی دارد ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما