قیمت پارچه اسپان لاکرا دار

شما میتوانید با مراجعه به وبسایت فروش آنلاین محصولات دیبافت از قیمت پارچه اسپان لاکرا دار مطلع شوید و این کالا را به صورت مستقیم سفارش دهید. مجموعه ما سعی دارد با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و به کار بردن بهترین ترفندها، با کیفیت ترین کالاها را با قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد. یکی از بهترین عملکردهای این مرکز، فروش عمده منسوجات است که استقبال از این نوع فروش امتیازهای خوبی برای متقاضیان دارد. همچنین قیمت پارچه اسپان لاکرا دار با توجه به تقاضای بالای خریداران روند افزایشی چشم گیری نداشته است و قیمت این کالا کاملا منصفانه و متناسب با درجه کیفی آن است. اگر یه دنبال یک کسب و کار مطمئن در بازار فروش منسوجات هستید کافی است با مشاوران زبده در زمینه فروش محصولات دیبافت تماس بگیرید و با تمامی ویژگی ها و رنگ بندی این محصولات آشنا شوید و از طریق فروش این کالاها به در آمد بالایی دست یابید.

بررسی دوام پارچه اسپان لاکرا دار

بررسی دوام پارچه اسپان لاکرا دار

پارچه های اسپان لاکرا که معمولا از ترکیب الیاف پلی استر، پنبه، لاکرا یا همان کش، پلی پروپیلن تهیه میشوند که این الیاف در کنار هم یک بافت نسبتا مقاوم با کیفیت بالایی را به وجود میآورند. در خرید پارچه دوام و طول عمر منسوج حرف اول را میزند؛ در واقع هر چه کیفیت پارچه بهتر باشد متقاضی حاضر به پرداخت قیمت بیشتری برای کالا میشود و همین طور استقبال بهتری از کالا خواهد شد. با بررسی دوام پارچه اسپان لاکرا دار متوجه میشویم که مقاومت بالای پارچه های اسپان لاکرا دار در برابر رطوبت و خاصیت آب گریزی آن و همچنین بافت متراکم این نوع پارچه سبب شده است که از این پارچه در تولیدات و صنایع زیادی استفاده شود که نقش پارچه اسپان لاکرا دار در این صنایع به شرح زیر است.
* صنعت عمران و راه سازی: برای روکش دادن به نماهای سازه ها؛
* صنعت کشاورزی: جهت پوشاندن مزارع و گلخانه های بزرگ و آبیاری؛
* صنعت پزشکی و بهداشتی: در تهیه و ساخت البسه جراحان و پرسنل بیمارستان ها، تهیه ماسک، دستکش، بانداژ، ملحفه و روانداز.
همچنین این پارچه ها علاوه بر این صنایع، در صنعت های کوچک و بزرگ ساخت خودرو، تولیدی های پوشاک و البسه کار، چاپ روی بنر و پارچه نویسی و… نقش پر رنگی دارند. دلیل کاربرد وسیع این پارچه در این تولیدات بزرگ تنها کیفیت و دوام و مقاومت کششی بالای این پارچه است. قیمت پارچه اسپان لاکرا دار متناسب با کاربرد آن در این صنایع و همچنین ضخامت و نوع الیاف ساختاری متفاوت است.

درجه بندی کیفی پارچه اسپان لاکرا دار

درجه بندی کیفی پارچه اسپان لاکرا دار

وجود الیاف لاکرا در ساختار پارچه های تریکو اسپان لاکرا یک مشخصه کیفی بسیار کاربردی به این نوع پارچه داده است که این مشخصه مقاوت کششی بالای این منسوج در برابر کشش های مداوم است. هر چه این الیاف و مقدار آن بیشتر و در چهار چوب استاندارد آن باشد پارچه کیفیت مطلوب تری خواهد داشت. الیاف اسپان همان راز بزرگ نهفته در این پارچه است که باید مطرح شود و آن این است که این الیاف همان الیاف پرکاربرد پلی استر هستند که خاصیت آب گریزی بالایی را به این کالای تولید شده میدهند.
یکی از دیگر مشخصه های این پارچه این است که چاپ روی آن بسیار شفاف و با کیفیت انجام میپذیرد و این عملکرد به وجود الیافی با درجه کیفی بالا بر میگردد. نوع بافت و کیفیت این پارچه درجاتی دارد که شامل ریز بافت و درشت بافت میشود که هرچه بافت، متراکم تر و ظریف تر باشد قیمت پارچه نیز بیشتر خواهد بود. گرماژ پارچه که به درجه یا اندازه ضخامت بافت آن بستگی دارد نیز تعیین کننده نرخ پارچه است؛ هر چه بافت پارچه ضخیم تر باشد قیمت پارچه نیز بالاتر میشود. یکی دیگر از مشخصه های تعیین کننده درجه بندی کیفی و کمی پارچه نوع مواد اولیه و قیمت آن است. تجهیزات و ماشین آلات بافندگی نیز تعیین کننده درجات کیفی پارچه هستند.

تنوع رنگ پارچه اسپان لاکرا دار

تنوع رنگ پارچه اسپان لاکرا دار

پارچه های اسپان لاکرا دارای تنوع رنگ و طرح زیبایی هستند که این طراحی ها و رنگ بندی پارچه در کاتالوگ موجود در وبسایت مشخص است و شما میتوانید طبق سلیقه و نیاز خود بهترین رنگ و نقش پارچه را انتخاب نمایید. این رنگ بندی ها طبق نیاز شما عزیزان طراحی شده اند که رنگ های شاد و کودکانه و همین طور طراحی های لباس های زنانه در این کاتالوگ موجود است. مجموعه گسترده دیبافت مفتخر است که در این زمینه توانسته است بهترین و زیبا ترین پارچه ها را به تولید برساند و در اختیار مشتریان قرار دهد . رنگ بندی متنوع پارچه اسپان لاکرا دار و همچنین عدم رنگ دهی این پارچه پس از شست و شوهای مکرر از دیگر عوامل خرید و فروش بالای این منسوجات است .این پارچه در بخش رنگرزی تولیدی دیبافت با استفاده اط پرطرفدار ترین ترین رنگ ها مانند: رنگ صورتی، مشکی، طوسی، شتری و… تهیه و تولید میشود. این تنوع رنگ پارچه های اسپان باعث استقبال زیاد مشتریان از این کالاها جهت دوخت انواع لباس های خانگی و پوشاک کودکان شده است.

عرضه مستقیم پارچه اسپان لاکرا دار

عرضه مستقیم این منسوج

در مراکز تخصصی فروش پارچه های لاکرا کشی این محصولات با نرخ های متعددی به فروش میرسند. در مرکز تخصصی تولید پارچه دیبافت این پارچه ها با مواد درجه یک تولید میشوند و سپس توسط واحد فروش عمده این مجموعه قیمت پارچه ها تعیین شده و به فروش میرسند. طبق اطلاعات و تحقیقات انجام شده، بیشتر خریداران عمده برای خرید مستقیم انواع پارچه، خرید اینترنتی را به خرید حضوری و مراجعه به مراکز پخش ترجیح میدهند. زیرا آنها به این نتیجه رسیده اند که خرید اینترنتی و مجازی از هر نظر برایشان سودمند تر است. این نفع و فایده به این دلیل است که هم میتوانند بدون صرف هزینه های اضافی و وقت گران بهای خود خریدهایی با مقدار بالا انجام دهند و هم هیچگونه محدودیتی از نظر زمانی و مکانی ندارند و میتوانند این محصولات را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما