قیمت خرید پارچه کشباف ارزان | تولید عمده پارچه های تریکو

قیمت خرید پارچه کشباف ارزان در صورت خرید بیشتر باز هم کاهش خواهد یافت. پارچه های کشباف یکی از گزینه های مطلوب برای تولید انواع البسه کشی و قابل انعطاف می‌باشند که از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته اند. ساده ترین پارچه کشبافی که همه افراد تجربه استفاده از آن را داشته اند، جوراب است که حالت کشی دارد و از پارچه های تریکو تهیه می‌شود. پارچه یکی از ضروریات زندگی بشر است که انسان آن را برای پوشش خود اختراع کرد و در طول تاریخ زندگی خود همواره شاهد پیشرفت های بزرگی در آن از جهت تنوع در رنگ و طرح بوده است. جنس الیاف پارچه ها دلیل تفاوت و تنوع است. بر اساس کاری که قراره انجام می‌دهید پارچه مورد نظر خود را انتخاب می‌نمایید. از محبوب ترین پارچه ها برای تولید لباس خواب است که پارچه کشباف ارزان ولی با کیفیت را به شما ارائه می‌دهیم.

 

قیمت خرید پارچه کشباف ارزان | تولید عمده پارچه های تریکو

راهنمای انتخاب و خرید پارچه مناسب

پارچه ها دارای طیف بسیار وسیعی هستند و می‌توان به جرات گفت به همان نسبت که تنوع موجود در پوشاک انسان زیاد است به همان میزان نیز تولید پارچه و تنوع موجود در آن نیز افزون است. بنابراین نمی‌توان قاعده ای کلی برای خرید پارچه به شمار آورد زیرا هر پارچه خصوصیات منحصر به فردی دارد که آن را از دیگر ارقام مشابه خود مجزا می‌نماید.

 

در خرید پارچه از هر جنس که باشد، برخی عوامل هستند که از دیدگاه مصرف کننده و خریدار پارچه مورد توجه قرار می‌گیرند، برخی از این عوامل عبارتند از:

  • ثبات رنگ پس از شست و شو و عمده تغییر کیفیت
  • برخورداری از دوام و استحکام لازم
  • طرح و نقشه مناسب
  • سبک و راحت بودن
  • توجه به عرض پارچه
  • برند تولید کننده
  • قیمت

معیار های فوق را می توان مهم‌ترین فاکتور هایی تلقی نمود که در هنگام خرید پارچه به آن توجه می‌شود.

 

راهنمای انتخاب و خرید پارچه مناسب

ویژگی ها و کاربرد های پارچه های کشباف

بارز ترین نوع پارچه های کشباف که همه افراد تجربه استفاده از آن را دارند، پارچه های تریکو می‌باشد. زیر پیراهنی مردانه، لباس زیر و جوراب نمونه پوشاک پرکاربردی هستند که با استفاده از این منسوجات تهیه می‌شوند.

جنس نخ به کار رفته در این بافته ها، تعیین کننده ضخامت آنها بوده و به همین دلیل از ارقام مختلف پارچه کشباف می‌توان به تولید لباس هایی جهت چهار فصل سال اقدام نمود.

نمونه ای دیگر از پارچه کشباف، پارچه لباس ورزشی است. از آن جا که ورزشکاران در حین انجام حرکات ورزشی به راحتی لباس اهمیت زیادی می‌دهند، تولید کنندگان به دنبال استفاده از پارچه های کشباف برای تامین این نیاز هستند. از این رو لباس های ورزشی کشباف گزینه بسیار مطلوبی برای انجام تمرین های ورزشی می‌باشند. نمونه های مختلف این قماش را می‌توان در مرکز خرید پارچه و مراکز فروش پارچه کشی و فروش پارچه ویسکوز مشاهده نمود.

ارسال پارچه های کشباف به سراسر کشور

پس از اتمام پروسه تولید انواع پارچه، کار ارسال و فروش آن به فروشگاه های عرضه کننده پارچه در سراسر کشور انجام می‌شود. ارسال این محصولات از طریق شبکه توزیع و شبکه حمل و نقل صورت می‌گیرد. انواع پارچه کشباف مانند پارچه تریکو نخی، پارچه پلی استر به مناطقی که آن را سفارش داده اند ارسال می شود و محدودیتی برای این کار وجود ندارد.

 

نکته قابل توجه در این زمینه این است که عملیات ارسال و فروش در شهر های بزرگ پیچیده تر است و زمان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. در صورتی که در شهر های کوچک به دلیل تمرکز جمعیت کمتر، این فعالیت در فاصله زمانی بسیار کمتر و به شیوه ای بسیار راحت و آسان قابل انجام است.

 

ویژگی ها و کاربرد های پارچه های کشباف

شرایط فروش انواع پارچه در ایران

یکی از راه هایی که می‌توان به وسیله آن در کار فروش پارچه همکاری کرد، تاسیس دفاتر و نمایندگی های فروش می‌باشد. شرکت های تولید کننده پارچه با این روش افرادی را به استخدام شرکت یا کارخانه مربوطه درآورده و به تاسیس نمایندگی فروش در شهر های دور و نزدیک می‌پردازند.

کسانی که تمایل به همکاری در فروش پارچه به این شیوه را دارند، باید دارای شرایط تعیین شده از سوی شرکت باشند و پس از دریافت تاییدیه های لازم و اخذ مجوز های مربوطه در این دفاتر به فروش پارچه بپردازند. به طور نمونه یکی از این شرایط برای آقایان، دارا بودن کارت پایان خدمت است که در هنگام استخدام در شرکت آن را به همراه مدارک خود داشته باشند.

 

همان طور که گفته شد شما قادر به خرید حضوری و غیر حضوری خواهید بود. برای راحتی شما عزیزان فروش اینترنتی پارچه کشباف ارزان در اختیار شما قرار گرفته است. روابط عمومی قوی و راهکار های ارتباط با مشتری از مهم‌ترین مسائلی است که افرادی که برای فروش در نمایندگی ها استخدام می‌شوند باید دارای آن باشند.

تولید عمده انواع پارچه های تریکو در ایران

پارچه تریکو کشی و پارچه تریکو رنگی دو نوع از پارچه گردباف ساده هستند که تولید عمده آنها در کارخانجات نساجی و شرکت های مربوطه به طور وسیع صورت می‌گیرد. از آن جا که نیاز به پارچه و لباس همواره وجود دارد، این صنعت نیز با رشد و گسترش و تنوع تولید همراه بوده است.

 

تولید عمده با هدف تامین نیاز داخل و در صورت وجود مشتریانی در خارج تامین بازار کشور های دیگر انجام می‌شود. پارچه اصولا از الیاف طبیعی و مصنوعی یا ترکیبی از آنها تولید می‌شود که هر چه درصد الیاف طبیعی مانند پنبه در آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز به همان نسبت افزایش می‌یابد.

پارچه تریکو نیز به صورت طاقه ای و کتابی یا به شکل رولی در کارخانجات بسته بندی شده و از آن جا راهی بازار های عمده فروشی می‌شود. معمولا طاقه های پارچه برای فروش عمده به شکل عدلی بسته بندی شده و سپس به فروشندگان جزء تحویل داده می‌شوند.

فروش عمده پارچه های تریکو طرح دار

پارچه های تریکو طرح دار همان طور که از نام آن پیداست، دارای نوعی طرح و چاپ مخصوص هستند که این طرح ها در لباس های نوزادان به خوبی به چشم می‌خورد. تریکو طرح دار دارای طرح های عروسکی و شخصیت های کارتنی است که میزان جذابیت استفاده از آنها را توسط افراد افزایش می‌دهد.

 

فروش عمده توسط عمده فروش ها و بنگاه های اقتصادی صورت می‌گیرد که نه تنها در امر فروش فعالیت دارند، بلکه قادر به فروش پارچه به بنگاه های کوچک تر مانند مغازه های پارچه فروشی و فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی می‌باشند.

 

گاهی اوقات نیز عمده فروشان دارای برند خاصی هستند که پارچه را از تولید کننده خریداری کرده و با برند خاص خود آن را راهی مراکز فروش می‌سازند که این امر با ارزش افزوده زیادی همراه است.

 

شرایط فروش همکاری انواع پارچه در ایران

 

 

تولید عمده انواع پارچه های تریکو در ایران

خرید اینترنتی انواع پارچه به صورت کیلویی

خرید اینترنتی نوعی روش خرید است که مردم در سراسر جهان بیش از گذشته به اهمیت آن پی برده اند و بسیاری از اوقات آن را روشی مناسب برای خرید بر سایر روش ها ترجیح می‌دهند. در حال حاضر تقریبا تمامی اقلام مورد نیاز انسان از طریق اینترنت قابل خریداری است و خرید پارچه نیز از این قاعده مجزا نیست.

خرید اینترنتی پارچه چه مزایایی دارد که سبب شده است امروزه خرید به این شیوه را انتخاب نمایند؟ در پاسخ به این سوال باید به برخی مزایای موجود در این روش اشاره نمود. این مزایا عبارتند از:

  1. خرید آنلاین در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت مکانی و زمانی امکان پذیر است.
  2. در فروشگاه های اینترنتی امکان مقایسه قیمت و مشخصات کالا های مشابه از جمله پارچه به خوبی وجود دارد.
  3. امکان استفاده از تخفیف های ارائه شده از سوی سایت در زمان های خاصی از طریق عضویت در خبر نامه نیز میسر است.
  4. امکان انتخاب نامحدود و وسیع مثلا امکان خرید پارچه دیور و خرید پارچه پنبه ای به صورت کیلویی
  5. صرفه جویی در وقت و زمان
  6. دسترسی به خدمات سایت به صورت تمام وقت
  7. عدم نیاز به تردد در شهر
    های شلوغ و پر ترافیک

با خرید پارچه نخی به طور مثال از فروشگاه های مجازی، می‌توان از مزایای خرید پارچه ارزان قیمت و مزایای فوق بهره‌مند شد و کالای خود را در اسرع وقت دریافت نمود.

نمایندگی فروش انواع پارچه های ترکیه ای

با وجود این که ایران دارای مراکز و کارخانجات زیادی در امر تولید منسوجات و پارچه می‌باشد اما باز هم قسمتی از این کالا از دیگر کشور ها همچون کشور همسایه، ترکیه به ایران وارد می‌شود.

تولیدات این کشور از طریق نمایندگی های فروش آن عرضه می‌شوند. از آن جا که شرکت ها و کارخانجات تولیدی در ترکیه واقع شده اند، تاسیس و راه اندازی نمایندگی، شیوه ای برای فروش محصولات در دیگر کشور ها می‌باشد.

نمایندگی های فروش همچنین مرجعی برای دریافت قیمت انواع پارچه می‌باشند. به طور مثال قیمت پارچه ورزشی و قیمت پارچه گردباف را می‌توان از طریق این مراکز مطلع شد.

افزون بر موارد فوق، این دفاتر فروش، دارای کاتالوگ آخرین تولیدات شرکت های عرضه کننده پارچه می‌باشند و مراجعه به آنها می‌تواند جهت مشاهده انواع پارچه جدید مثمر ثمر واقع شود.

 

خرید اینترنتی انواع پارچه به صورت کیلویی

 

 

قیمت خرید پارچه کشباف ارزان

 

 

نمایندگی فروش انواع پارچه های ترکیه ای

 

 

فروش عمده پارچه های تریکو طرح دار

 

صادرات پارچه های تریکو کشباف ایرانی

پخش کننده پارچه های کشباف به بازار داخلی

بخشی از فرایند فروش پارچه کشباف در بازار های داخلی مربوط به پخش و توزیع آن می‌شود. توزیع پارچه توسط پخش کنندگان آن در سراسر کشور صورت می‌گیرد و از این رو تمامی نقاط کشور به این کالا دسترسی دارند. مرکز های خرید ما تولید پارچه های کشباف را افزایش داده و به هر نقطه از کشور ارسال می‌کنند.

 

توزیع کنندگان فرد یا افرادی هستند که در سطوح مختلف به این کار می‌پردازند و لازم است یک سری راهکار ها و سیاست ها را برای موفقیت در کار خود در پیش گیرند. تعدادی از این راهکار ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مدیریت زمان که شامل استفاده از کوتاه ترین مسیر و موقعیت مکانی می‌شود.
  • تلاش برای افزایش گستره شبکه پخش و توزیع
  • کنترل و مدیریت مسیر توزیع از طریق بازرسان
  • علاقه و اشتیاق به کار از سوی شرکت های پخش و نمایندگی های آنها
  • توجه به حقوق مشتری و رضایتمندی او به عنوان مهمترین هدف
  • نوآوری و خلاقیت در کار برای یافتن راه های جدید جهت پیشبرد بیشتر کار
  • استفاده از نظرات و تجربیات شرکت های موفق پخش و توزیع پارچه
  • داشتن نظم و انضباط کاری

با اتخاذ راهکار های فوق از سوی توزیع کنندگان می‌توان کالای مورد نظر را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن به دست مصرف کنندگان نهایی رساند.

صادرات پارچه های تریکو کشباف ایرانی

به طور کلی به فرایند انتقال و جابه جایی کالا از یک نقطه یا کشور به نقطه یا کشور دیگر صادرات گفته می‌شود. منظور از این نقاط، کشور ها و بازار های خارجی می‌باشند. پارچه تریکو کشباف یکی از اقلام صادراتی کالا های غیر نفتی ایران است که از برنامه های توسعه ای در کشور به شمار می‌رود.

 

ایجاد تسهیلات لازم و کاهش بوروکراسی های اداری در این زمینه مهم‌ترین گام هایی است که می‌تواند از سوی دولت برای صادر کنندگان پارچه در نظر گرفته شود. صادرات پارچه شامل دو نوع می شود. این انواع عبارتند از:

  • صادرات قطعی
  • صادرات موقت

 

صادر کنندگان می‌توانند شخصیت حقیقی یا حقوقی باشند ملزم به طی مراحل چندی برای ارسال و صادر نمودن یک کالا مانند پارچه می‌باشند. صادرات یکی از گام های مهم برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال برای هر کشوری محسوب می‌شود که نشان دهنده رشد اقتصادی یک جامعه نیز می‌تواند باشد. علاوه بر این حضور کالا های ایرانی در دیگر کشور ها نام ایران و ایرانی را سرفراز و زبانزد خاص و عام خواهد نمود و باعث ارتقای جایگاه ایران در بازار های جهانی خواهد شد.

قیمت خرید پارچه کشباف ارزان

پارچه کشباف نوعی پارچه تریکوست که به اشکال مختلف تولید می‌شود. میزان کشسانی این پارچه ها با توجه به میزان نخ و جنس آنها تفاوت دارد. ویژگی های این پارچه آن را گزینه ایده آلی برای دوخت انواع لباس گرم ساخته است. این امر به دلیل حالت پفکی و پنبه ای است که این پارچه ها دارا می‌باشند.


از این منسوجات می‌توان برای دوخت انواع شلوار اسلش مردانه، پسرانه و بچگانه که حالت کشسانی دارند استفاده نمود.
پارچه های کشباف با ضخامت های مختلف تولید می‌شوند که ممکن است تنها از یک نوع نخ باشند یا ترکیبی از چندین نخ را شامل شوند. در هر صورت تنوع موجود در این کالا زیاد است و بر همین اساس قیمت انواع پارچه کشباف متفاوت است.


انواع این قماش دارای قیمت های متنوع ارزان و گران می‌باشند و دارای این مزیت هستند که قدرت و فرصت انتخاب را برای همه افراد با هر نوع درآمد ایجاد می‌کنند.

سفارش عمده و جزئی پارچه های کشباف

پارچه های کشباف بر خلاف بسیاری از پارچه های دیگر که ممکن است فقط در یک نوع تولید شوند، دارای چندین نوع می‌باشند که این امر به دلیل استفاده از نخ های متفاوت در این محصولات می‌باشد.

 

جنس نخ پارچه های کشباف متفاوت است و این امر سبب شده است تا انواع آن نام به خصوصی داشته باشند. دانستن نام تخصصی پارچه های کشباف در هنگام خرید گام موثری برای خرید مناسب پارچه مورد نظر می‌باشد.

 

جهت سفارش عمده و جزئی این اقلام، راه های متنوعی وجود دارد که هر کدام مسیری متفاوت را در بر می‌گیرد. به طور نمونه فرایند سفارش به شکل عمده بسیار با سفارش به صورت جزئی تفاوت دارد.

در سفارش و فروش عمده پارچه، عمده فروشان نیاز به سرمایه مالی زیادی دارند و علاوه بر این باید دارای مکانی جهت انبار موقت پارچه باشند. در صورتی که سفارش جزئی نیازی به گذراندن چنین مراحلی ندارد و بسیار آسان تر قابل انجام است.

 

پخش کننده پارچه های کشباف به بازار داخلی

 

 

سفارش عمده و جزئی پارچه های کشباف

 

ارسال پارچه های کشباف به سراسر کشور

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما