قیمت خرید پارچه دو نخ پنبه در بازار

نخ پنبه نوعی از پارچه است که بسیار نرم است . پارچه دو نخ پنبه نوعی پارچه است که در تولید لباسها استفاده می شود .  انواع مختلف پارچه نخ پنبه وجود دارد که در لباس های متفاوتی استفاده می شود .اگر می خواهید در این باره بیشتر بدانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت خرید پارچه دو نخ پنبه در بازار

راه های تشخیص پارچه دو نخ پنبه با پارچه پنبه خارخورده

راه های تشخیص پارچه دو نخ پنبه با پارچه پنبه خارخوردهاول از همه می خواهیم تا کمی باب آشنایی را برای شما درباره اصطلاحات به کار برده شده باز کنیم . در مورد پارچه ها هنگامی که صحبت از پارچه دو نخ پنبه می شود ،منظور اینست که در بافت این پارچه از دو ردیف نخ پنبه استفاده شده است . به همین ترتیب ما پارچه سه نخ پنبه هم داریم که با افزایش تعداد نخ پارچه کلفت تر و گرم تری خواهیم داشت که می توان از آن برای دوخت لباس های پاییزی و زمستانی استفاده کرد.

حال باید ببینیم که پارچه خار خورده چیست ؟

پارچه خار خورده ، در واقع همان پارچه دو نخ پنبه و یا سه نخ پنبه است که عملیات خار زنی در پشت این پارچه ها انجام می شود سپس این حرکت باعث می شود تا پرزهایی را بر روی پارچه ایجاد کند در نتیجه بافت منسوجات ما بسیار خوب می شود و باعث می شود که گرمای بیشتری در هنگام پوشیدن ایجاد کند. به پارچه های خار خورده پارچه پشت پنبه هم گفته می شود . اصولا به پارچه هایی که با نخ پنبه دوخته می شود پارچه دورس هم گفته می شود.

عرضه پارچه دو نخ پنبه در کشور

عرضه پارچه دو نخ پنبه در کشورمجموعه ما عرضه کننده انواع پارچه ها می باشد . به خصوص فروش پارچه های دو نخ پنبه هم از رسته های کاری ماست. از پارچه دو نخ پنبه می شود برای دوخت شلوارها و سویی شرت و هودی ها و دیگر لباس های ورزشی استفاده می شود . ما به عنوان تولید کننده همواره این دغدغه را داریم که بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم. برای داشتن پارچه دونخ پنبه خوب باید نخ خوب داشته باشیم و در مرحله قبل تر باید از پنبه با کیفیت استفاده کنیم .

ما همیشه تمام این مراحل را در نظر گرفته و کاملا به روند آنها نظارت می کنیم . تمام سعی ما بر این است تا به عنوان یک تولید کننده داخلی نیاز کشور به این پارچه هارا برطرف کنیم . به همچنین ما کیفیتی را برای شما فراهم می کنیم که دیگر نیاز به خرید پارچه های خارجی نداشته باشید. در صورت داشتن سوال های بیشتر با همکاران ما تماس برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما