فروش پارچه خز ضد حساسیت و رازهای مهم برای خرید

پارچه های خزدار که پرزهای کوتاه دارند و ضد حساسیت هستند برای خرید رازهای مهم آن را برای شما باز می کنیم، پارچه های خزدار با پرزهای کوتاه که دارای وزن سبک هستند و کیفیت مناسبی هم دارند و شرکت دیبا بافت نگار این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده اند که خریدی بی دغدغه را از این مجموعه داشته باشید. خرید پارچه خزدار با برترین کیفیت را می توانید برای تولید انواع پوشاک مانند کت و انواع پالتو در هر سایزی از این پارچه تهیه کنید، پارچه های خزدار رنگ نباتی یکی از پرطرفدار ترین پارچه دار در بین لباس های زمستانی است و در هنگام استفاده از آن احساس بهتری را تجربه خواهید کرد.پارچه های خزدار برای تولید پوشاک نوزادن و کودکان بسیار مناسب است و می توان از این پارچه در دوخت کت و پالتو و کفش و کلاه کودک استفاده کرد. پارچه های خزدار در رنگ ‌بندی روشن بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند و بیشتر پارچه های خز در رنگ های نباتی و سفید در بین پر فروش ترین رنگ ها قرار می گیرد و لباس های تهیه شده از این رنگ ها در تهیه لباس کودک پوشاک لاکچری و شیک را به وجود می آورد.
از پارچه های خزدار در تولید انواع کالای خواب و تولید کوسن و شال مبل با رنگ های شاد از پارچه های خز استفاده می شود، پارچه های خز را که به رنگ نباتی هستند برای این کار بسیار مناسب است و می توان از این پارچه برای تهیه سال مبلی استفاده کرد که به راحتی می توانید آن را با دکور منزل خود ست کنید.

فروش پارچه خز ضد حساسیت و رازهای مهم برای خرید

پارچه خز

پارچه های خزدار امروز در صنعت مبل هم فروش خوبی دارد و برای روبه مبل و رویه صندلی شنی استفاده می شود که در گذشته از فوم و چرم مصنوعی و طبیعی استفاده می شوده ولی در زمان حال با استفاده از این نوع پارچه می توانید به راحتی می توانید با دکور و محیط منزلتان ست کنید.
در هنگام خرید و تهیه وسایل دکوری منزل می توانید از پارچه خز استفاده کنید که باید به چند نکته توجه کنید، پارچه های خزدار که کمی پرز دارد که باعث گرفتن لباس ها می شود، باید دقت کنید که این پارچه ها را زود کثیف و آلوده نکنید تا کمتر مورد شست و شو قرار گیرد و از مرغوبیت آن کاسته شود. جهت سفارش با تعداد بالا می توانید با مشاوران مجموعه دیبا بافت نگار تماس بگیرید.

پارچه خز ضد حساسیت

پارچه های ضد حساسیت خزدار بیشتر که از الیاف طبیعی تهیه شده اند که می توان به پارچه هایی مانند پارچه خز سمور، پوست خرگوش، پوست روباه و پارچه های که از خز سگ آبی تهیه شده اند و همچنین پارچه خز راکون و پارچه خز گرگ صحرایی و پارچه خز بره اشاره کرد.

پارچه خز ضد حساسیت

رازهای مهم موقع خرید عمده پارچه خز

اگر می خواهید پارچه خز با کیفیت به صورت عمده خرید کنید مجموعه ما رازهای مهم که موقع خرید شما باید به آن آگاه باشید را در دسترس شما قرار می دهد. در اصل فروش پارچه خز با الیاف طبیعی از موهای ضخیم که پوست بیشتر حیوانات را می پوشاند و علاوه بر زیبایی که دارد ارزش ویژه ای را به خود اختصاص داده و فروش بالایی هم در بازار دارد بیشتر پارچه های خزدار طبیعی از پوست حیوانات وحشی به دست می آید پارچه های خزدار طبیعی که از الیاف طبیعی تهیه می شود نیز بی عیب و نقص نیستند و چون قیمت بالاتری دارند تولیدکنندگان در صدد بر آمدن که خزهای مصنوعی تهیه کنند و جایگزین الیاف طبیعی شود.
مزایای خز مصنوعی این است که خزهای مصنوعی کاملا مشابح خز طبیعی بوده ولی این محصول قیمت نازل ترین نسبت به نوع طبیعی خود دارد ولی در حد الیاف طبیعی گرما ندارد. پارچه های خز کاربرد های متنوع و زیادی دارد که به عنوان وسیله دکوری هم در منزل استفاده می شود، در صورتی که در گذشته یکی از وسیله های شیک به شمار می رود و تنها شایسته استفاده برای اشراف زادگان و شاهزادگان بود.
در حال حاضر فروش پارچه های خزدار جایگاه ویژه ای در اقتصاد تمام کشورهای جهان پیدا کرده است، به طوری که نیمی از پارچه های خزدار طبیعی از طریق پرورش و باقی آن از طریق شکار تهیه می شود.

رازهای مهم موقع خرید عمده پارچه خز

فروش پارچه خز ضد حساسیت

پارچه های خز که از مواد اولیه طبیعی تشکیل می شوند ضد حساسیت هستند و برای افرادی که دارای پوستی حساس هستند بسیار مناسب اند. این پارچه ها معمولا از نظر جنس و طرح شکل ظاهری متفاوت هستند و مراکز تولیدکننده با مواد اولیه درجه یک این پارچه را تهیه می کنند. پارچه های خزدار بنا بر دوام و جنس و شکل ظاهری که دارد قیمت گذاری می شود هر چه بافت شکیل تر و خاص تر باشد قیمت بالاتری هم دارند.
شرکت دیبا بافت نگار با چند سال سابقه در این زمینه تلاش می کنند که محصولی را فراهم کند و پارچه های خزدار خود را به صورت عمده و با کیفیت مناسب و رنگ های متنوع تولید می کند و تا شما تولیدکنندگان گرامی به آسان ترین روش پارچه های خز با جذابیت بالا و لوکس را خریداری کنند. شرکت دیبا بافت نگار قم به عنوان یک پخش کننده حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند و توانسته است پیشرفت خوبی را هم کسب کنند.
اگر قصد خرید پارچه خز با کیفیت را دارید می توانید به صورت اینترنتی از شرکت دیبا بافت نگار انجام دهید کافیست با شماره های درج در سایت تماس بگیرید و مشاوران مجموعه پاسخگو شما هستند.

 

 

46

  1. پارچه های خز بسیار با کیفیت نرم و لطیف واز الیافی طبیعی ساخته شده اند و مورد استفاده در پالتو ولباس هستند

  2. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضد حساسیت خزدار بیشتر که از الیاف طبیعی تهیه شده اند که بسیار کیفیت خوبی دارند.

  3. سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدار در تولید انواع کالای خواب و تولید کوسن و شال مبل هم استفاده می شود و بسیار زیبای خاصی دارند.

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه تهیه کنید، پارچه های خزدار رنگ نباتی یکی از پرطرفدار ترین پارچه دار در بین لباس های زمستانی است و در هنگام استفاده از آن احساس بهتری را تجربه خواهید کرد

  5. سلام وقت بخیر
    پارچه های خز که از مواد اولیه طبیعی تشکیل می شوند ضد حساسیت هستند و برای افرادی که دارای پوستی حساس هستند بسیار مناسب اند پارچه های خزی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت بودند.

  6. سلام پارچه خز مجموعه شما از چه خزی تولید شده؟ به صورت تاقه ای است یا متری؟ ممنون میشم جواب بدید

  7. سلام وقت بخیر
    خرید پارچه خزدار با برترین کیفیت را می توانید برای تولید انواع پوشاک مانند کت و انواع پالتو در هر سایزی از این پارچه تهیه کنید

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدار در تولید انواع کالای خواب و تولید کوسن و شال مبل با رنگ های شاد از پارچه های خز استفاده می شود

  9. سلام وقت بخیر
    خریدی بی دغدغه را از این مجموعه داشته باشید. خرید پارچه خزدار با برترین کیفیت را می توانید برای تولید انواع پوشاک مانند کت و انواع پالتو در هر سایزی از این پارچه تهیه کنید

  10. سلام وعرض ادب خسته نباشید
    برای تولیدی پدرم از پارچه های خز شما سفارش دادم و خیلی راضی بودیم و بسیار کیفیت خوبی داشتن و به زودی مجدد سفارش میدهیم.

  11. سلام وقت بخیر
    از پارچه های خزدار در تولید انواع کالای خواب و تولید کوسن و شال مبل با رنگ های شاد از پارچه های خز استفاده می شود
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در اینا برای بفرستید نمونه ببینم

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدار در تولید انواع کالای خواب و تولید کوسن و شال مبل با رنگ های شاد از پارچه های خز استفاده می شود ارسال به مازندران هم دارید

  13. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه خز با خصوصیات ویژه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  14. سلام وقتتون گران بها پارچه خز برای دوخت چه البسه زمستانی مناسب است؟ قیمت رو میشه لطف کنید ممنون

  15. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های خزدار پرزهای کوتاه دارند و ضد حساسیت هستند برای دوخت انواع پالتو مناسب می باشد.

  16. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه خز ضد حساسیت در رنگ‌بندی متنوع با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  17. سلام و روز خوش پارچه هایه خز دار واقعا برایه فصل زمستان عالی هست ومن که عاشقشونم و لطافت خیلی خوبی داره

  18. سلام عرض ادب ممنون میشم تناژ رنگی پارچه های خز رو بگید؟ رنگ تیره هم دارید؟ قیمتش ولطف میکنید؟

  19. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت است شما ارسال هم دارید؟

  20. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  21. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تعداد بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه خز ببرای فروش به صورت عمده شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایتا کنید.

  22. سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدار رنگ نباتی یکی از پرطرفدار ترین پارچه دار در بین لباس های زمستانی است شکل ظاهری زیبایی هم دارند

  23. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    لطفا لیست قیمت هاتون را در واتساپ برایم ارسال کنید

  24. سلام وقت بخیر
    از پارچه های خزدار در تولید انواع کالای خواب و تولید کوسن و شال مبل با رنگ های شاد از پارچه های خز استفاده می شود قیمت خوبی هم دارد.

  25. از پارچه تریکو انواع لباس بچه گانه تهیه می شود به همین دلیل فروش این پارچه بالا است

  26. سلام وقت بخیر
    پارچه ها کاربرد بسیار زیادی در زندگی روزمره انسان ها دارد پارچه های زیادی رو در صنعت پوشاک استفاده کردم ولی دورس برای پوشاک بسیار شیک و زیبا میشه و به بقیه دوستانم هم پیشنهاد میکنم.

  27. سلام وقت بخیر
    از پارچه خز ضد حساسیت می توان لباس های نوزادی و کودکانه زیبایی را تولید کرد.

  28. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید
    آقای خسروانی آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما زنده باشید.

  29. سلام وقت بخیر یکی از ویژگیهای مهم پارچه های خز ضد حساسیت خنک بودن و ثبات رنگ این نوع از پارچه هاست و به همین خاطر علاقه مندان زیادی دارد.

  30. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار دادید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  31. مزایای خز مصنوعی این است که خزهای مصنوعی کاملا مشابح خز طبیعی بوده ولی این محصول قیمت نازل ترین نسبت به نوع طبیعی خود دارد ولی در حد الیاف طبیعی گرما ندارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما