فروش ویژه پارچه تریکو طرحدار

تولید کنندگان مختلف در صنعت پوشاک ، انواع مختلف پارچه را در تولیدات خود به کار می گیرند. یکی از پر طرفدارترین پارچه ها برای تولید پوشاک‌ زنانه، مردانه و بچگانه انواع تریکو است. پارچه تریکو‌ اگر چه از لحاظ جنس دارای تنوع بسیاری است اما به طور کلی آن  را می توان در دو نوع ساده و طرح دار در بازار پیدا کرد.‌

به دلیل استقبال فراوان از پارچه تریکو طرح دار، کارخانجات نساجی متعددی در ایران اقدام به تولید انواع مختلف این پارچه کرده اند.‌ فروش ویژه پارچه تریکو طرح دار توسط مراکز فروش متعددی در سراسر کشور صورت می گیرد. 

فروش ویژه پارچه تریکو طرحدار

پارچه تریکو طرحدار چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه تریکو طرحدار چه ویژگی هایی دارد؟پارچه تریکو با کاربرد های فراوانی که دارد در تولید جوراب، لباس زیر و پوشاک مختلف به کار گرفته می شود. پارچه تریکو طرح دار یکی از زیباترین پارچه هاست که با کیفیت های مختلف در بازار به فروش می رسد. نرمی و لطافت خنکی و سبکی از ویژگی های این پارچه می باشد. این پارچه هیچگونه حساسیتی برای افرادی که‌ نسبت به بعضی از پارچه‌ها حساسیت دارند، ایجاد نمی کند.‌

تنوع جنس و تنوع طرح و مدل در پارچه های تریکو طرح دار بسیار بالا است. ضخامت و متراژ نیز در این پارچه ها متفاوت است. این پارچه را می توان با توجه‌ به کاربرد در ضخامت ها و متراژ های مختلف تهیه کرد.

مقاومت و ماندگاری از مهمترین ویژگی های پارچه تریکو‌ طرح دار است. ثبات رنگ از موارد دیگری است که می تواند در شمار ویژگی های مهم این پارچه قرار گیرد. پارچه تریکو طرح دار را می توان با قیمت های متنوع در بازار فروش پارچه پیدا کرد. همین امر سبب می شود، افراد مختلف با هر قدرت خریدی که دارند بتوانند این پارچه را خریداری کنند. 

عرضه کنندگان پارچه تریکو طرحدار

عرضه کنندگان پارچه تریکو طرحدارتولید کنندگان متعدد در صنعت نساجی، بخش مهمی از تولیدات خود را به تولید انواع پارچه‌ تریکو طرح دار اختصاص داده اند. مراکز فروش متعددی در سراسر کشور، کار عرضه و فروش مستقیم  پارچه های تولید شده را بر عهده دارند. این مراکز سعی می کنند با حذف واسطه ها، تولیدات خود را با قیمت ارزان تری به دست مصرف کننده ها برسانند.

انواع مختلف پارچه تریکو طرح دار نیز در این مراکز در معرض فروش قرار می گیرد. خریداران عمده این محصول می توانند پارچه مورد نظر خود را  با مراجعه مستقیم به این مراکز تهیه کنند. شرایط ویژه و تخفیفات خوبی که این مراکز برای مشتریان خود در نظر می گیرند، سبب می شود این محصول بسیار ارزان و به  قیمت تولید شده در کارخانه در اختیار آنان قرار گیرد.

کیفیت بالای پارچه تریکو طرح دار سبب شده است بسیاری از کشورها از تولیدات پارچه ایرانی استقبال کنند. صادرات انواع پارچه تریکو طرح دار به کشور های مختلف، ارز فراوانی را وارد کشور می کند.‌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما