عمده فروش پارچه ملانژ نخی

پارچه های نخی یکی از بهترین انواع پارچه ها در بازار است. پارچه ‌های برند ملانژ از مرغوب ‌ترین نوع پارچه های نخی هستند که خریداران برای تهیه نوع مرغوب این محصول میتوانند به عمده‌ فروش پارچه ملانژ نخی مراجعه کنند. عمده‌ فروش پارچه ملانژ نخی در اکثر نقاط کشور وجود دارد و کالاهای اصلی و باکیفیت را به خریداران این پارچه عرضه میکند و مشتریان میتوانند با خیال راحت پارچه های مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه کنند و مطمئن باشند که با خرید از این مراکز، بهترین نوع پارچه ها را خریداری مینمایند.
عمده فروش پارچه ملانژ نخی محصولات خود را به‌ صورت عمده و به روش مستقیم به مشتریان خود عرضه میکند. روش خرید مستقیم خیلی بهتر از روش غیرمستقیم است، چرا که در این روش دست دلالان و واسطه ‌ها که باعث متغیر شدن قیمت انواع پارچه ها میشدند از بازار خرید و فروش پارچه کوتاه میشود.
شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت، یکی از مراکز عمده فروش این پارچه است که عرضه‌ کننده مرغوب ‌ترین و بهترین انواع پارچه های ملانژ است.

الیاف تشکیل دهنده پارچه نخی

الیاف تشکیل دهنده پارچه نخی

پارچه ملانژ یکی از پر استفاده ترین انواع پارچه های تریکوی دورس است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با خصوصیات و ویژگی های الیاف تشکیل دهنده پارچه نخی آشنا کنیم.
پارچه ملانژ از ترکیب نخ های طبیعی و مصنوعی ساخته میشود که نخ طبیعی پنبه به مقدار ۳۵ درصد و نخ مصنوعی پلی استر، به مقدار ۶۵ درصد در تهیه و تشکیل این پارچه به کار میرود. نخ هایی که در تولید و ساخت پارچه های ملانژ استفاده میشوند، معروف به نخ های ملانژ هستند.
در تولید پارچه ملانژ ترکیب نخ طبیعی و مصنوعی به‌ کار رفته است که پس‌ از بافت هر دو نخ آن را رنگ میکنند و به دلیل این که نخ مصنوعی نسبت به نخ طبیعی کمتر رنگ را به خود میگیرد، رنگ نخ تیره و روشن میشود که پارچه ملانژ را به وجود می ‌آورد.

راه های تشخیص مرغوبیت جنس پارچه ملانژ

راه های تشخیص مرغوبیت جنس پارچه ملانژ

مواد اولیه و نهایی تشکیل دهنده این جنس پارچه خواص شگفت ‌انگیزی را دارند و از این رو خاصیت های بی نظیری را به پارچه میدهند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا راه ‌های تشخیص مرغوب ‌ترین جنس پارچه ملانژ را برایتان توضیح بدهیم. پارچه ملانژ را با نخ ملانژ تولید میکنند و در بسیاری از موارد از نخ های دیگر هم در تشکیل این پارچه استفاده میکنند، که سبب به وجود آوردن انواع مختلفی از پارچه های ملانژ میشود و بر روی جنس و کیفیت آنها اثرات مستقیمی را میگذارد.
1_ پارچه دورس ویسکوز ملانژ : این پارچه که از ترکیب نخ ویسکوز با نخ ملانژ تولید میشود، یکی از نمونه ‌های پارچه ملانژ است که خاصیت پنبه ‌ای را به پارچه میدهد و باعث نرمی و لطافت پارچه میشود و هر چه که درصد پنبه موجود در یک محصول بیشتر باشد، کیفیت و مرغوبیت آن محصول نیز بیشتر است
۲- پارچه ملانژ گلکسی: بافت پارچه ملانژ گلکسی از دورس میباشد که از ترکیب نخ پنبه و ملانژ تولید شده‌ است و برای تولید شلوارهای گرم‌کن، انواع سوئیشرت و اسلش استفاده میشود.
3_ پارچه دورس ترویرا پشت ملانژ: این محصول را با نخ ملانژ و فیلامنت تولید میکنند. این محصول دو رو است و پشت آن از نخ ترویرا ساخته میشود که این باعث ضخامت بیشتر این پارچه نسبت‌ به نمونه های دیگر این پارچه میشود.

راهنمای انتخاب بهترین جنس پارچه ملانژ نخی

راهنمای انتخاب بهترین جنس پارچه ملانژ نخی

این پارچه یکی از مرغوب ترین و پرطرف دارترین انواع پارچه ملانژ است که به فراوانی در مراکز عمده فروش پارچه ملانژ نخی قابل دسترسی است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین جنس پارچه ملانژ را برایتان بیان نماییم تا بتوانید با آگاهی کامل بهترین پارچه ملانژ را انتخاب و خریداری کنید.
ازجمله خصوصیات پارچه‌ نخی میتوان به مواردی همچون عبور هوا از میان تار و پود آن، خنک بودن پارچه و انتقال حرارت به بیرون از بدن را به‌ خاطر جنس الیاف تشکیل‌ دهنده خود نام برد. از این رو پارچه‌ نخی برای استفاده در فصل های خنک و گرم سال همچون بهار و تابستان بسیار مناسب و کارآمد است.
پارچه های نخی ملانژ همگی خاصیت ضدحساسیت و ضدآلرژی بودن را دارا هستند، پارچه نخی پارچه‌ بسیار نرم و لطیف است که این ویژگی به‌ خاطر وجود الیاف طبیعی پنبه در اجزای تشکیل دهنده آن است، به ‌طوری‌که شما با لمس پارچه متوجه میزان نرمی و لطافت خواهید شد. این خاصیت پارچه ملانژ آن را برای تولید لباس در تمامی گروه‌های سنی از کودکی تا بزرگسالی قابل‌ استفاده کرده‌ است.
در ترکیب پارچه‌ ملانژ وقتی‌ که پلی استر با نخ پنبه‌ در تولید پارچه مخلوط میشود،یک زیبایی و درخشندگی قابل‌ توجهی را به پارچه ملانژ میبخشد. پارچه های نخی بسیار سبک هستند و هیچ‌ گونه فشار و احساس سنگینی را بر روی بدن فرد ایجاد نمیکنند؛ این جنس از پارچه ها رنگ‌پذیری بسیار خوبی را دارا هستند و با شست و شو و استفاده های مداوم رنگ آنها تغییر نمیکند.

تولید عمده پارچه ملانژ نخی

تولید عمده این منسوج

پارچه ملانژ نخی یکی از پر استفاده ترین پارچه های موجود در بازار است. کشورهای ایران، ازبکستان، چین و هند از بزرگ ترین تولیدکنندگان این پارچه در سراسر دنیا هستند که به‌ ترتیب کشورهای ایران و ازبکستان در رتبه ‌های اول و دوم در تولید عمده پارچه ملانژ نخی قرار دارند. شهرهای اصفهان، قم و تهران از بزرگترین تولیدکنندگان پارچه نخی به‌صورت عمده در سراسر کشور هستند.
کارخانجات تولیدی پارچه نخی این محصول را از بهترین ماشین آلات و پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ های موجود در بازار تولید میکند. تولید این محصول در تناژ بالایی صورت میگیرد که علاوه‌ بر عرضه در بازار داخلی میتواند نیاز بازارهای بین ‌المللی را نیز تامین کند. تولید پارچه نخی در داخل کشور در حجم زیادی انجام میشود که زمینه صادرات انواع متنوع پارچه را به کشورهای دیگر از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی برخی از کشورهای صنعتی اروپایی نیز فراهم گردیده‌ است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما