عرضه کنندگان پارچه دورو 100% پنبه

عرضه کنندگان یک محصول با هدف پخش، معرفی و ارائه آن به بازار فروش فعالیت میکنند که در این بین عرضه کنندگان پارچه دورو 100% پنبه نیز با هدف جذب مشتری و خرید و فروش این کالا شروع به کار کرده اند. در واقع عرضه کنندگان کسانی هستند که کالا را به صورت عمده با قیمت مناسبی از تولید کنندگان تهیه میکنند و در نهایت آن را با قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به بازار به خریداران میفروشند.
با پیشرفته جهان لباس ها نیز شکل دیگری به خود گرفته و تنوع بسیاری پیدا کردند. در گذشته برای تولید لباس ها از الیاف طبیعی همچون پنبه، کتان، ابریشم و غیره استفاده میشد، اما امروزه با صنعتی شدن جوامع، صنعت نساجی هم شکل ماشینی به خود گرفت و با تولید نخ های گوناگون به تنوع این بازار کمک کرد. الیاف پنبه به علت نرمی و راحتی که دارد، برای تهیه اقلام گوناگون من جمله پارچه کاربرد فراوان دارد. ازاین منبع هم برای تهیه الیاف طبیعی و هم صنعتی استفاده میشود، در تولید پارچه دورو ۱۰۰٪ پنبه، هم از نخ های طبیعی هم صنعتی استفاده شده که از انواع مختلف پارچه های تریکو ملانژ به حساب میروند.

راهنمای انتخاب پارچه دورو پنبه

راهنمای انتخاب پارچه دورو پنبه

برای انتخاب پارچه دورو پنبه عوامل متعددی تاثیرگذار هستند که در وهله اول جنس الیاف استفاده شده در آن ملاک قرار میگیرد. همانطور که میدانید برای تهیه ی پارچه دورو 100% پنبه استفاده میشود که در این بین حتی اگر مواد به کار رفته در پارچه، الیاف صنعتی هم باشند، باز هم ریشه آن ها گیاه پنبه است، از همین رو در تولید پارچه میتوانیم بگوییم که هیچ گونه ناخالصی از دیگر الیاف صنعتی را ندارد.
علاوه بر الیاف این پارچه ماشین آلات و دستگاه های ریسندگی که به کار گرفته شده اند نیز چه در صنعت نساجی و چه در تولید پارچه عامل مهمی برای کیفیت آن هستند. به طور مثال تولیدی ای که مجهزترین دستگاه های ریسندگی و نساجی را دارد به طور قطع بهتر میتواند پارچه با کیفیت و مرغوبی را به بازار عرضه کند، تا تولیدی ای که از دستگاه های با کیفیت پایین و زیر درجه استاندارد های جهانی استفاده میکند.

نحوه ی اتو کردن پارچه دورو پنبه

نحوه ی اتو کردن پارچه دورو پنبه

پارچه های نخ پنبه به علت کاربرد پنبه در آن ها، بسیار لطیف هستند، همچنین جنس آنها حساس است و متاسفانه دوام کمی دارد اما برای بیشتر کردن عمر این پارچه ها رعایت چند نکته ی ساده میتواند سبب شود که شما تا مدت ها پارچه نخ پنبه را در کمد تان داشته باشید. یکی از این ترفندها توجه به اتوکشی پارچه ی دورو پنبه است. برای اتو کردن این پارچه بهتر است در وهله ی اول درجه ی اتو را کم کنید تا پارچه در معرض حرارت بالا قرار نگیرد، همچنین بهتر است که پارچه ای دیگر را به عنوان محافظ بر روی این پارچه قرار دهید و بعد اقدام به اتو کردن کنید، همچنین بهتر است که پشت پارچه را برای اتو انتخاب نموده و از رو اتوکشی نکنید.
علاوه بر اتو کردن شست و شوی پارچه دورو پنبه نیز میتواند به شما در جهت نگه داری هر چه بیشتر و بهتر این پارچه کمک کند برای شست و شو بهتر است که از طریق ماشین یا دست از آب سرد استفاده کنید.
برای شست و شوی دستی میتوانید آب سرد را در یک تشت قرار داده و سپس پارچه را درون آن بگذارید و به آرامی چنگ بزنید تا به بافت پارچه آسیب وارد نشود و در شست و شوی ماشینی هم کافی است درجه تنظیم آب ماشین را بر روی آب سرد قرار دهید و جنس پارچه را ظریف و لطیف انتخاب کنید، تا ماشین در شست و شوی آن نهایت دقت را خرج دهد.

ویژگی مطلوب پارچه دورو پنبه

ویژگی مطلوب پارچه دورو پنبه

پارچه دورو پنبه از انواع مختلف پارچه های پنبه ای بازار است که علاوه بر الیاف طبیعی پنبه از الیاف صنعتی نیز در تولید بهره گرفته است که همین استفاده از الیاف صنعتی و طبیعی در کنار هم سبب شده است که این پارچه دوام بالایی پیدا کند و همچنین قابلیت تنفسی آن نیز بسیار بالا باشد و حتی برای پوست های زیادی حساس هم استفاده از پارچه دورو پنبه مشکلی ایجاد نکند.
معمولاً الیاف مصنوعی که در تولید این پارچه به کار میرود شامل نخ اپن، سوپر و نخ شانه شده کامفور شده کامپکت شده است، این الیاف در طی فرایند ریسندگی پارچه با استفاده از بهترین و مجهزترین دستگاه های ریسندگی تولید و به صنعت لباس و پوشاک عرضه میشود. استفاده از همین الیاف که از پنبه ی خالص استخراج میشوند سبب شده که پارچه دورو پنبه جنس نرم و لطیفی پیدا کند و از بهترین پارچه های نخ پنبه بازار لقب گیرد. این الیاف با کیفیت به پارچه نخ پنبه دورو این قابلیت را داده که بتوان از صنعت چاپ دیجیتال بر روی این پارچه ها استفاده کرد. و علاوه بر کیفیت بسیار عالی، پارچه ای در نهایت تنوع و زیبایی به بازار وارد شود. تا بتواند به خوبی نیاز تمامی خریدارن با هر سلیقه ای را پاسخ دهد.

خرید کلی پارچه دورو پنبه

خرید کلی پارچه دورو پنبه

فروشندگان پارچه دورو پنبه برای فروش هرچه بیشتر و بهتر محصولات خود و همچنین دسترسی راحت تر خریداران به این کالا روش های گوناگونی را جهت ارائه آن به بازار عرضه کرده اند. شما میتوانید پارچه دورو پنبه را از طریق خرید مستقیم از خود تولیدی تهیه نمایید که این نوع خرید به علت حذف واسطه ها بسیار مقرون به صرفه تر است و کالا در نهایت با کیفیت و قیمت مناسب تری به دستتان میرسد. همچنین شما میتوانید با خرید عمده تعداد بیشتری از محصول مورد نظر را در قیمت بسیار کمتری خریداری کنید. در واقع منظور از خرید کلی پارچه دورو پنبه، خرید عمده ی این محصول به طور مستقیم از تولید کنندگان است که این نوع خرید، خریدی به صرفه و اقتصادی محسوب میشود.
اگر وقت کافی برای خرید پارچه دورو پنبه را ندارید و مشغله های کاری تان بسیار زیاد است خیالتان راحت باشد که شما میتوانید به راحتی از طریق درگاه های اینترنتی، شرکت های تولیدی پارچه دورو پنبه را ثبت سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید و نگران هدر رفتن وقت و انرژی تان نباشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما