عرضه مستقیم پارچه ملانژ کجراه از تولیدی

عرضه مستقیم پارچه ملانژ کجراه از تولیدی بدون واسطه با قیمت ارزان انجام می شود. عرضه این محصول به صورت مستقیم در بسته بندی مخصوص یا عمده بودن در قیمت و میزان فروش آن تاثیر زیادی دارد. عرضه این پارچه با کیفیت و مرغوبیت بالا از تولیدی در اختیار مشتریان قرار داده می شود‌.

عرضه مستقیم پارچه ملانژ کجراه از تولیدی

مدل های متنوع پارچه ملانژ

مدل های متنوع پارچه ملانژ

پارچه ملانژ از ترکیب الیاف طبیعی با الیاف مصنوعی در صنعت نساجی به دست می آید که پس از ریسیده شدن رنگ آمیزی می شود. این نوع پارچه ها در مدل های متنوعی است و درخشندگی و شفافیت رنگی بالایی تولید می  شود. پارچه ملانژ در ضخامت و طرح  و مدل های متنوعی است. این پارچه از نخ پلی استر، ویسکوز و…. تولید می شود.

پارچه ملانژ کجراه از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین پارچه ها می باشد، بافت این نوع پارچه به صورت کج بافته شده است. جنس این پارچه از فلامنت و ویسکوز است. این محصول استقامت و مقاومت بالایی است.

این نمونه بر اساس بافت به ۴ دسته پودی، متقارن، مرکب، تاری تقسیم می شود که در پارچه پودی، نخ پود آن بیش تر از تار می باشد، در بافت متقارن تار و پود به صورت یکسان بافت شده است. بافت مرکب بیش از یک خط کج راه دیده می شود و در بافت تاری، بافت تار آن بیش از پود آن می باشد.

عمده فروش پارچه ملانژ گلکسی کجراه

عمده فروش پارچه ملانژ گلکسی کجراه

فروش پارچه ملانژ به صورت غیر مستقیم از طریق سایت اینترنتی آنلاین انجام می شود که نرخ این محصول از طریق سایت ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است.

پارچه ملانژ گلکسی ارزان را می توان از طریق این مرکز که این محصول را به صورت عمده و جزئی می فروشد خرید، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت پارچه داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم و قیمت مناسب پارچه را خریداری کنیم.

در عمده فروش پارچه هرچه مرغوبیت این محصول بیش تر باشد درجه کیفیت عالی را به خود می گیرد و در قیمت گذاری تاثیر بسزایی دارد. پارچه گلکسی درجه یک ارزش قیمتی بالایی برای فروش دارد. این پارچه به خاطر کیفیت خوبی که دارد یک محصول پرفروش محسوب می شود.

فروش این محصول برای مشتریانی که به صورت جزئی پارچه ملانژ کجراه را می خواهند برای آن ها در بسته بندی مخصوص ارائه داده می شود ولی برای مشتریانی که به صورت کلی خواهان این محصول هستند برای آن ها عمده ای صورت می گیرد. یکی از بهترین مرکز فروش عمده این پارچه از طریق این مرکز می باشد که یک گزینه عالی به بازار جهانی محسوب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما