صادرات پارچه سه نخ | تولید کننده انواع پارچه دورس

صادرات پارچه سه نخ، به کشور های دیگر قسمتی از آمار صادرات کالا های غیر نفتی را به خود اختصاص می دهد. از پارچه های سه نخ یا دو نخ می توان به پارچه دورس اشاره نمود که مناسب دوخت انواع لباس ورزشی می باشد. پارچه های دورس از الیاف پنبه ای تولید می شوند که به همین دلیل از ضخامت و استحکام خوبی برخوردار هستند. در بازار به این پارچه ها اصطلاحا دو نخ یا سه نخ اطلاق می شود. این منسوجات در دسته پارچه های گردباف یا پارچه تریکو کشی قرار می گیرند. کشور عراق یکی از همسایگان ایران از مقاصد صادراتی بازار پارچه در ایران است که 

صادرات پارچه سه نخ | تولید کننده انواع پارچه دورس

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه دورس

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه دورس

پارچه دورس نوعی پارچه تریکوست که از الیاف پنبه تولید می شود. میزان کشسانی این پارچه ها با توجه به میزان نخ آن تفاوت دارد.

ویژگی های
این پارچه، آن را گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس گرم و همچنین البسه ورزشی ساخته است. از این منسوجات می توان برای
دوخت انواع شلوار اسلش مردانه، پسرانه و بچه گانه استفاده نمود. حالت کشسانی دورس که گاهی اوقات با لاکرا ترکیب می شود، باعث خواهد شد که در هنگام استفاده به خصوص به صورت شلوار از زانو انداختن آن
جلوگیری نماید.

بزرگ ترین تولید کنندگان پارچه در ایران، در مجموعه تولیدات خود، پارچه دورس را نیز طراحی و تولید نموده و به فروش می رسانند. فروش پارچه سه نخ توسط این تولید کنندگان ممکن است به صورت مستقیم به بازار صورت گیرد یا از طریق عمده فروشان و نمایندگی های فروش در بازار توزیع شود.

از این قماش می توان برای دوخت انواع لباس پاییزه و زمستانه استفاده نمود. انواع دو نخ دورس نازک تر بوده و وزن کمتری دارد.





بازار فروش بهترین پارچه های ایرانی

بازار فروش بهترین پارچه های ایرانیایران دارای کارخانجات زیادی در زمینه تولید پارچه و ارقام متنوع آن می باشد. مجموعه ای از انواع پارچه در ضخامت های مختلف و مناسب کاربری های متفاوت تولید می شود که قیمت انواع پارچه بر همین اساس تعیین می شود. 

بهترین پارچه های ایرانی در کارخانجات نساجی در نقاط مختلف کشور تولید می شوند. در بازار های فروش و مرکز خرید پارچه می توان ارقام گوناگون این کالا را مشاهده نمود. 

در این مراکز متناسب هر فصل، پارچه های همان فصل تولید و به فروش می رسد. به عنوان مثال، جنس پارچه های تابستانه از جنس پارچه های زمستانه و پاییزه متفاوت است و مختص همان فصول طراحی می شود. 

خرید انواع پارچه از بازار به صورت عدلی، طاقه ای و متری یا کیلویی متناسب با میزان تقاضا برای آن صورت گرفته که هر کدام روندی کاملا متفاوت از یکدیگر دارند.

مشخصات پارچه دورس باکیفیت

مشخصات پارچه دورس باکیفیت

پارچه دورس ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی
است که نوعی پارچه تریکو
محسوب می شود. این پارچه انواع مختلف دارد که قیمت آنها متفاوت است و بستگی به
درصد الیاف به کار رفته و نوع آن دارد. 

هر چه میزان الیاف طبیعی از جمله نخ پنبه در این منسوجات
بیشتر باشد، قیمت آنها نیز به همان میزان با افزایش همراه خواهد بود.

خصوصیات و ویژگی های این پارچه سبب شده
است تا بتوان انواع مختلفی از لباس را با کاربرد های متنوع تولید کرد. برخی از
البسه ای که با استفاده از پارچه دورس قابل تهیه هستند عبارتند از:

  • انواع گرمکن و سوییشرت بچه گانه و مردانه
  • شلوار اسلش
  • پوشاک ورزشی

طرح های جدید بافت و نوآوری موجب ایجاد
تنوع در پارچه دورس شده است. تکمیل خار یکی از مراحل مهم در تولید پارچه است که به آن نرمی و لطافت
خاصی بخشیده و از مراحل مهم در پارچه بافی به شمار می رود.

دورس در دو شکل دو نخ و سه نخ بافته می شود که نوع سه نخ آن مناسب دوخت البسه زمستانه می باشد. 



آمار صادرات صنعت نساجی در کشور

آمار صادرات صنعت نساجی در کشور

کشور پهناور ایران یکی
از تولید کنندگان پارچه و منسوجات است که علاوه بر تولید داخلی بخشی از تولیدات خود را به بازار های بین المللی و جهانی نیز صادر می کند
.

هر ساله حجم قابل توجهی از تقاضا برای پارچه و نخ به تجار ایرانی و گروه های بازرگانی مختلف ارسال شده که پس از طی مراحل سازمانی و اداری سبب دسترسی این کشور ها به این کالا ها می شود.

پارچه ایرانی گزینه مناسبی برای صادرات کالا های غیر نفتی است که با ایجاد ارزش افزوده قابل توجهی برای کشور همراه خواهد بود.

کیفیت خوب پارچه و منسوجات ایرانی سبب صادرات پارچه پنبه و دیگر اقسام پارچه به اقصی نقاط دنیا شده است. کشور های اروپائی یکی از متقاضیان و وارد کنندگان این کالای ایرانی می باشند که روند این فعالیت از دهه پنجاه در ایران آغاز شده است.

در مجموع صادرات محصولات و کالا های مرتبط با صنعت نساجی بدون در نظر گرفتن رنگ، فرش دستباف یا نوع ماشین آلات، که در برخی سال ها با رشد همراه بوده است.

کفپوش بیشترین آمار صادرات این حوزه را به خود اختصاص داده است. به جز این مورد، محصولات دیگر نظیر:

  • انواع الیاف
  • پوشاک
  • پارچه

از جمله کالا های دیگری هستند که حوزه صادراتی را به خود اختصاص می دهند. این محصولات، هر ساله در مقادیر متفاوت با رشد یا با نوسان همراه بوده است.




لیست قیمت پارچه دورس سه نخ

لیست قیمت پارچه دورس سه نخدورس نام نوعی گیاه است که به دسته ای از پارچه هایی که با ماشین گردباف، تولید می شوند نیز اطلاق می شود. پارچه های دورس در ضخامت های مختلفی تولید می شوند که سه نخ یا دو نخ هستند. 

ضخامت دورس سه نخ از پارچه دو نخ دورس بیشتر بوده و برای دوخت لباس گرم و البسه زمستانه به کار می روند. در واقع دورس نوعی پارچه تریکو محسوب می شود، منتهی از نوع ضخیم آن که برای دوخت لباس های گرم و انواع گرم کن ورزشی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

درصد الیاف پنبه موجود در این تولیدات متفاوت است و هر چه از پنبه بیشتری برخوردار باشد، قیمت بیشتری دارد. بر این اساس لیست قیمت چنین پارچه هایی با درصد نخ آن ارتباط مستقیم دارد. 

علاوه بر این عامل مهم، عوامل دیگری نیز هستند که در لیست قیمت پارچه دورس مشاهده می شوند. تعدادی از این عوامل عبارتند از:

  • نام پارچه
  • الیاف تشکیل دهنده
  • نرخ خرید مواد اولیه
  • هزینه تمام شده تولید
  • کارخانه تولید کننده و کیفیت تولید

جدید ترین لیست قیمت تولید انواع پارچه را می توان از منابع مختلف به دست آورد.

مهمترین کاربرد های پارچه سه نخ

مهمترین کاربرد های پارچه سه نخ

دورس نمونه های از پارچه های اصطلاحا سه نخ است. ویژگی این پارچه سبب شده است تا بتوان از آن برای دوخت البسه گرم پاییزه و زمستانه استفاده نمود. این بافته ها ممکن است با الیاف مصنوعی ترکیب شوند که در این صورت جنس آنها کمی متفاوت خواهد بود و البته قیمت ارزان تری نیز خواهد داشت.

  • انواع گرمکن و سوییشرت بچه گانه و مردانه
  • شلوار اسلش پسرانه و مردانه
  • پوشاک ورزشی مناسب سنین مختلف

پارچه های گلکسی و لاکرا یا کش دو نمونه از منسوجات دسته پارچه های سه نخ می باشند که هر کدام ترکییات خود را دارند و هر چه درصد پنبه در آنها بیشتر باشد از لطافت افزون تری نیز برخوردار خواهند بود. دورس گلکسی از بافت کج راهی تشکیل شده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. 

پارچه سه نخ را می توان در بازار برای تهیه پارچه لباس ورزشی در رنگ های متنوع انتخاب نمود و از آن انواع لباس بچه گانه یا بزرگسال را تولید کرد.


کاربردهای مهم انواع پارچه نخ پنبه

کاربردهای مهم انواع پارچه نخ پنبهالیاف پنبه یکی از بهترین الیاف طبیعی برای بافت پارچه می باشند. این الیاف به دلیل این که از منابع طبیعی همچون گیاه پنبه تولید می شوند، ظرافت و نرمی خاصی دارند و به دلیل همین ویژگی از آنها برای دوخت انواع لباس نوزاد و لباس زیر استفاده می شود.

پارچه های پنبه ای دارای کمترین میزان حساسیت بوده و آنتی باکتریال می باشند. از آن جا که پوست بدن ناحیه حساسی از آن می باشد، بنابراین تمامی البسه ای که برای دوخت لباس زیر مانند زیر پیراهنی، جوراب و همچنین لباس نوزاد به کار می روند، باید دارای این ویژگی یعنی نرمی و لطافت خاص باشند تا کمترین آسیب را به بدن وارد ساخته و فرد هنگام پوشیدن لباس، حس خوبی را دریافت نماید.

دیگر این که این منسوجات در اثر شستشو کیفیت خود را از دست نمی دهند و رنگ آنها ثابت است. بنابراین برای تهیه انواع لباس زیر، جوراب، و لباس نوزادان و کودکان می توان از آنها استفاده نمود.

خرید اینترنتی انواع پارچه پنبه ای

خرید اینترنتی انواع پارچه پنبه ای

انتخاب و خرید پارچه یکی از مهمترین نکات در نظر گرفته شده برای دوخت لباس می باشد. پارچه ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که پنبه نوعی الیاف طبیعی است و پارچه های پنبه ای یکی از محبوب
ترین انواع پارچه می باشند. 

پارچه پنبه ای از انواع
قماشی است که با استفاده از الیاف طبیعی همچون پنبه بافته می شود. پارچه های پنبه
ای یکی از لطیف ترین و مناسب ترین پارچه ها برای دوخت انواع کالای خواب و البسه و پوشاک می باشند و به دلیل برخورداری از الیاف طبیعی ضد آلرژی و حساسیت
هستند
.

در صورت خرید اینترنتی این تولیدات می توان نمونه های مختلف آن را در تنوع رنگی زیاد مشاهده نمود و آن را در متراژ مورد نظر خریداری کرد. خرید پارچه دیور، خرید پارچه پنبه ای و انواع پارچه تریکو رنگی از فروشگاه های آنلاین در مقادیر متفاوت به راحتی امکان پذیر است.

افزون بر موارد فوق، قیمت انواع و اقسام پارچه مانند:

  • قیمت پارچه گردباف
  • قیمت پارچه تریکو
  • قیمت پارچه سه نخ و پارچه دونخ دورس
  • و قیمت پارچه ورزشی

برای تولید کنندگان لباس نیز از طریق همین فروشگاه ها به اطلاع کاربران می رسد. بنابراین مهمترین عامل که اطلاع از قیمت است، نیز از دیگر مطالب مندرج در سایت های فروش اینترنتی است.




سفارش مستقیم پارچه سه نخ از کارخانه

سفارش مستقیم پارچه سه نخ از کارخانهکارخانجات نساجی و مراکز تولید کننده پارچه به شیوه های مختلفی به فروش پارچه کشی مانند سه نخ می پردازند. یکی از شیوه هایی که بیشتر توسط تولید کنندگان لباس مورد استفاده قرار می گیرد، سفارش مستقیم پارچه به تولید کننده است. 

به این ترتیب فقط برای خرید و آشنایی برای اولین بار نیاز به مراجعه حضوری است، برای موارد و دفعات بعدی، با تماس تلفنی نیز می توان سفارش خرید مستقیم را به این مراکز تولید اعلام نمود و مقدار پارچه مورد نظر را خریداری کرد. به این شکل، خرید پارچه ارزان قیمت از طریق خرید مستقیم می تواند در قیمت تمام شده لباس تولید شده نقش مهمی داشته باشد و نرخ آن را کاهش دهد.

جهت سفارش مستقیم با کسب اطلاع از شماره تماس یا راه های مجازی ارتباطی می توان حجم و مقدار خرید را به تولید کننده اعلام نمود.

پخش کننده انواع پارچه در بازار داخلی

پخش کننده انواع پارچه در بازار داخلیپارچه یکی از متنوع ترین کالا های تولید شده توسط بشر است که جهت رفاه حال او و به منظور پوشش و در امان ماندن از سرما یا گرما اختراع شد.

ارقام مختلفی از قماش ایرانی در بازار های داخلی را می توان مشاهده نمود که برخی تولید داخل و برخی دیگر از نمونه های خارجی می باشند.

پارچه گردباف ساده، پارچه پلی استر از نمونه پارچه های موجود در بازار هستند که مراکز فروش عمده پارچه آن را به صورت عدلی یا طاقه ای پخش و توزیع می نمایند. فروش عدلی توسط تجار و بازرگانان بزرگ صورت می گیرد و فروش طاقه ای مختص فروشگاه های پارجه است. 

بر این اساس توزیع و پخش به هر ناحیه و فروشگاه مقادیر متفاوتی را به خود اختصاص می دهد و سرمایه مالی متنوعی را می طلبد.


شرایط فروش همکاری پارچه در کشور

شرایط فروش همکاری پارچه در کشوریکی از شرایط فروش و همکاری پارچه، اخذ نمایندگی فروش است. کسانی که تمایل به عرضه و فروش پارچه دارند، می توانند از طریق استخدام در نمایندگی های فروش شرکت های تولید کننده پارچه استخدام شوند.

این افراد باید مهارت های لازم را در این زمینه کسب نمایند تا بتوانند فروش موفقی را داشته باشند. به طور مثال روابط عمومی و طرز برخورد با مشتری یکی از پارامتر های اساسی برای این منظور است که می تواند میزان فروش را تا چندین برابر افزایش دهد.

بنابراین مهارت های ارتباط کلامی و غیر کلامی و همچنین داشتن اطلاعات کافی در مورد کیفیت پارچه ها و مشخصات آنها می تواند از جمله گام های اساسی برای اخذ شرایط همکاری به شمار رود.

ارسال سفارش عمده پارچه در سراسر کشور

ارسال سفارش عمده پارچه در سراسر کشورتولید کنندگان و بافندگان شاغل در صنعت نساجی امکان قبول سفارشات عمده و ارسال آنها را برای متقاضیان فراهم نموده اند.

در سراسر کشور فروشگاه هایی که به فروش پارچه می پردازند برای تامین کالای خود نیاز به خرید پارچه به صورت عمده دارند. از این رو تولید کنندگان تسهیلاتی را برای خریداران فراهم نموده اند تا بتوانند تامین کننده نیاز این اقلام بازار باشند.

برخی شرکت ها در یک حوزه تخصصی به تولید پارچه می پردازند و برخی دیگر ممکن است اقسام مختلف پارچه را تولید نمایند. بنابراین با ارسال درخواست سفارش عمده می توان، با قیمت کلی این اجناس را خریداری کرد.

ضمن این که ممکن است هزینه های ارسال نیز از سوی فروشنده کاهش یابد و تخفیف های قابل توجهی به خریدار ارائه شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما