شرکت تولید پارچه تریکو جودون لاکرا

پارچه تریکو جودون لاکرا، نوعی منسوج است، که از الیاف جودون و لاکرا تولید می شود. استفاده از این نمونه الیاف ها در پارچه، به آن حالت کشسانی داده و در تولید محصولات متنوعی به کار می رود. از جمله، می توان به استفاده از این پارچه در تولید تی شرت اشاره کرد. شرکت تولید پارچه جودون لاکرا، سعی می کند که بهترین محصول را با کیفیت بالا و کارایی متنوع، در اختیار تولید کنندگان قرار دهد. 

 شرکت تولید پارچه تریکو جودون لاکرا

کاربرد نخ لاکرا در تولید پارچه

کاربرد نخ لاکرا در تولید پارچه

نخ لاکرا، در دسته الیاف مصنوعی قرار می گیرد. یکی از ویژگی های منحصر بفردی که این محصول دارد، خاصیت کششی نخ لاکرا است و از این جهت دارای کاربرد های زیادی در صنعت پوشاک است. نخ لاکرا از استحکام و دوام قابل توجهی برخوردار است و قابلیت کشش تا چندین برابر حالت عادی خود دارد. نخ لاکرا، همانند نخ های دیگر در تولید پارچه مورد استفاده قرار می گیرد، که در تولید محصولات متنوعی کاربرد دارد و به طور وسیعی برای تولید کنندگان عرضه می گردد. 

از دیگر کاربرد های مهم نخ لاکرا در تولید پارچه، این است که به کار بردن این نمونه نخ، به پارچه خاصیت آلاستیکی بلاملاحظه ای می بخشد و این بدین معنی است، که لباس پس از شست و شو، دچار وارفتگی نمی شود و سایز خود را حفظ می کند. همچنین، لاکرا در تولید جوراب و دستکش، به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. کارایی نخ لاکرا در تولید پارچه لباس های ورزشی، قابل توجه است و به دلیل حالت استرج آن، قابلیت تحرک پذیری بالایی به لباس می بخشد. 

در حال حاضر، کارخانجات تولید پارچه، علاوه بر اینکه از نخ لاکرا در تولیدات خود بهره می برند، از نخ های دیگر به صورت ترکیبی نیز استفاده می شود. این نمونه از پارچه ها خاص است و از قیمت بالاتری برخوردار هستند. ترکیب نخ لاکرا با الیاف دیگر، دوام و مقاومت آن را به میزان قابل توجهی بالا برده و خاصیت ارتجاعی و کشسانی پارچه را چندین برابر افزایش می دهد. 

مرکز پخش پارچه جودون پلاس اعلا

مرکز پخش پارچه جودون پلاس اعلا

مرکز پخش پارچه جودون اعلا، همواره سعی می کند، که بهترین منسوجات را بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مواد اولیه مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی و همچنین، کاربرد های متنوع، به طور گسترده ای در اختیار تولید کنندگان قرار دهد.

خرید به طور مستقیم از تولید کننده و مراکز پخش معتبر، دارای مزایای ویژه ای است. یکی از این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون بصرفه است. در هنگام خرید، حتما مشاوره های لازم را از کارشناسان فعال در زمینه خرید و فروش دریافت نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما